Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Caut si eu un Golf 4 1.6 FSI, dar din toate comentariile pe care le-am citit pe forum am tras concluzia ca toti aveti aceleasi probleme la motor si ma cam sperie ori aceste probleme se datoreaza doar benzinei proaste sub cifra octanica 98? Pentru ca daca intr-adevar achizitionez acest tip de motor, n-am de gand sa bag decat 98< + aditiv la N km. Pot avea incredere in motorul FSI? Sau sa ma reprofilez pe cel normal 1.6 16v?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti pe forum un topic dedicat motoarelor de 1,6 16 v de pe G4 non fsi,clasice...vei vedea ca nu sunt cu mult mai fiabile,multi dintre ei alimenteaza tot 98 ca sa evite balbaielile in relanti si alte chestii specifice.La BAD ar fi in plus pompa de inalta presiune care costa destul de mult.Daca gasesti BAD cu km putini eu zic ca merita,ai consum de 1,4 la 110 cai ceea ce e ceva....cred ca cele mai fiabile sunt 1,6 in 8 valve SR,cele de 102 cai,s-au pus pe golf in 2003(ma refer la cel euro 4,nu stiu daca e identic cu cel euro 2,pus pe G4 pana in 2000 la care tot SR scria pe capac).

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta si caut, 1.6 FSI sub 100.000 km. Multumesc foarte mult pentru raspunsul tau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o varianta,Voinea te ajuta sa dezactivezi sonda lambda 2 si nu mai trebuie schimbat Nox. cum ma poate ajuta voinea sa dezactivez sonda 2?Vali spunemi si mie cum sa fac testul de compresie si ceai mai facut cu acea tija?ti sa mai aprins chekul? bujiile pot da misfire pe cilindri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia se verifica cu un manometru infiletat in locul bujiilor,are orice mecanic...eu nu am scapat pana nu am schimbat un injector,ocazie cu care am spalat si galeria de admisie,am facut sa lucreze foarte usor tija cu voletii,sa nu agate....evident ca bujiile pot da intreruperi dar o poti verifica simplu,mutand-o pe alt cilindru decat cel pe care iti da misfire-tot asa faci si cu bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut vali ai demontat tu singur galeria de admisie?este greu?daca da poti pune niste poze?ti se mai aprinde chek engine dupa ce ai curatat galeria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu,are sase suruburi ,clapeta,egr...nu se mai aprinde nimic,o speli pana incepe sa lucreze lin,fara sa agate.Trebuie avut grija la montaj inapoi ,se actioneaza tija a.i. clapetele sa intre in fante,se misca putin de ea ca galeriile sa se lipeasca fara efort.Am si poze le pun mai tarziu cand ajung acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin:demontezi clapeta de acceleratie,egr dupa care desfaci partea superioara a galeriei-6 suruburi adica asta:

http://www.flickr.co.../in/photostream

Acum ai acces la partea de galerie care contine tija cu voletii si rampa comuna a injectoarelor-ai cinci suruburi si conducta dintre pompa de inalta si rampa.

http://www.flickr.co.../in/photostream

Dupa ce o demontezi si pe asta motorul arata asa:

http://www.flickr.co...in/photostream/

http://www.flickr.co...in/photostream/

Speli foarte bine galeria,sa se miste fara sa agate.La montare dai pe oringurile injectoarelor cu sapun lichid,asezi galeria pe pozitie si misti tija a.i. sa ridici voletii,ei sunt mai lungi ,ies din galerie si intra in fantele chiulasei.Nu fortezi,iti dai seama ca sunt pe pozitie daca dupa ce strangi galeria cand misti tija face tura completa,cam 1-1,5 cm.

Cam asta e,grija mare la mufe ,le poti rupe cu usurinta si ar fi cazul sa faci rost si de 8 oringuri groase din capul injectoarelor,care se vad si in poze,la mine erau destul de imbatranite.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut vali multumesc pentru poze,spunemi te rog ce inseamna mai sigur eroarea18012?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte util acest topic, eu am missfire pe toate cilindrele si eroarea cu regulatorul de presiune, incerc sa schimb regulatorul de presiune (electromagnetic) si sensorul de presiune....sa vad rezultatul.

Poate sa imi spune si mie cineva cum arata pompa de inalta presiune la acest motor? nu pot sa imi dau seama ce este in partea dreapta a motorului sau doar o pompa de retur ?

pompainalta.jpg

post-97661-0-08076700-1353618114_thumb.j

Modificat de ll1v1u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mentionez ca atunci cand am demontat galeria, ansamblul supapei de presiune nu a iesit impreuna cu tija cu cele 2 garnituri ( neagra si verde ) tija a ramas intepenita in galeria inferioara si am scoso apoi separat...sunt curios daca nu trebuia sa iasa cu totul impreuna? asa mi-ar fi mai usor sa constat care este piesa defecta ca din cate am citit, m-a ingrozit acest motor si nu vreau sa cred ca exista probleme la injectoare.

supapa.jpg

Motorul se comporta in felul urmator:

- de dimineata daca este putin frig si nu a mai fost pornita de 2 3 zile porneste urat tare, terpidatii urate, si un sunet care pare ca se ineaca, dupa 1 minut isi revine usor

- in sarcina motorul nu are putere, nu accelereaza, da in nas, daca iau piciorul de pe acceleratie 2 secunde si revin din nou, accelereaza bine pt un moment...e ca si cum ii taie cineva alimentarea cand apas mai tare

- missfire pe toate cilindrele

- eroare regulator presiune

urmeaza sa schimb supapa aceasta de presiune ( care are 3 denumiri din cate am gasit ,electrovalva magnetica, supapa presiune, regulator presiune) si senzorul pentru a fi sigur ca nu da senzorul totul peste cap (stiu ca senzorul se poate verifica cu osciloscop dar nu am gasit unde), ma gandesc sa ii fac un test la compresie dupa indicatiile de aici date....

Daca poate cineva sa imi recomande un meserias care cel putin stie majoritatea simtomelor la motorul asta si ma scapa si pe mn de stresul si parul alb care mi la creat pana acum, raman dator cu bere

(Am verificat presiunea benzinei pana la intrarea in supapa de presiune am 3 Bari, deci pompa de benzina e buna)

Modificat de ll1v1u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man,pompa de inalta presiune e chiar cea indicata cu sageata rosie in prima poza.Regulatorul de presiune e primul pe tur,langa oala amortizorului si arata cam asa(asta e o poza generic):

Supapa magnetica e asta:

Si eu am schimbat supapa magnetica dar tot am mai avut o perioada misfire,cauza era alta.

Referitor la pornire eu am schimbat bujiile si senzorul de temperatura G2/62,citeste pe aici pe forum,e topic dedicat.Bujiile in autodata sunt doar boschBUR6HQ,sunt singurele pentru motorul asta,daca le schimbi schimba doar cu astea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,codul bujiilor este FGR6HQEO BOSCH singurele pe care le da autodata pentru acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FGR6HQE0 , am bujiile originale dar au schimbate cu NGK....am sa le schimb sa vad daca pornirea e aceiasi, senzorul de temperatura a fost schimbat, dar nu ai idee daca tija la acea supapa de presiune din poza 2 cu garniturile alea 2 trebuie sa stea fixa sau sa se desprinda usor din plasticul negru......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am demontat-o la mine,desi galeria a fost jos....Daca ai tester pune si numarul erorii.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut e normal sa am joc la roata din fata pe orizontala?poate fi bieleta de directie sau capul de bara?cum as putea verifica daca asta e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu masina suspendata tragi de roata in sus si te uiti tu sau altcineva la articulatii sa vezi unde este jocul,este posibil sa fie in bucsele de brat,pivot sau bieleta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind misc de roata pe orizontala in afara jocului care il are roata se misca si bieleta de directie si amortizorul......sincer spre rusinea mea nici acum nu stiu care este bara stabilizatoare capul de bara...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul asta apeleaza la unul care se pricepe-bara stabilizatoare cu bieletele de directie nu prea conteaza,produc zgomot cand sunt uzate si stabilizeaza putin caroseria pe curbe(unele G3 1,4 chiar de 1,6 nici nu o aveau) .Insa bieletele de directie impreuna cu capetele de bara sunt foarte importante,ele fac legatura intre caseta de directie si butucul rotii,daca uzura e mare la un soc mai puternic se pot smulge din sfere si pierzi directia,rezultat cu potential foarte grav.Joc pe orizontala,cand apuci de fata si spatele rotii inseamna chiar aici joc,in bieleta sau capat de bara.Ai grija ca volanul sa nu fie blocat,pui pe unul sa traga de roata iar tu tii mana pe capatul de bara si mai apoi pe capatul bieletei,unde se prinde in caseta.Orice ai schimba aici,chiar daca schimbi doar capatul de bara trebuie refacuta geometria,faza cu inumaratul nu tine.

Amortizorul se misca in sus pentru ca e uzata flansa din capat.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva de specialitate ca nu este mare filozofie daca nu te descurci singur sa vada unde ai jocuri si asa vezi ce ai nevoie sa inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok vali am inteles in mare cum stau lucrurile/amortizorul nu se misca in sus ci se misca stinga dreapta odata cu roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 Faults Found:

17428 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded

P1020 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 35-00 - -

17433 - Fuel Pressure Regulation Valve (N276): Mechanical Failure

P1025 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring

P1388 - 35-10 - - - Intermittent

17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring

P1388 - 35-10 - - - Intermittent

deci cine ne ajuta cu errorile astea ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru rica-verifica bucsele de la bratul inferior.

@cobratl-Posteaza lista aici :

http://vwforum.promo.../page__st__2620

Sunt colegi care se pricep mult mai bine,poate da cineva o idee.

17428 la mine aparea cand am avut blocata tija cu voletii,intreruperile se pot datora bujiilor,bobine,compresie,injectoare(ar fi bine sa le verifici in ordinea asta,desi injectoarele nu pot fi verificate,le lasi ultimele ca va trebui sa le schimbi daca celelalte sunt ok).Daca pompa de inalta nu mai lucreaza la parametri atunci poate da misfire pe cilindri,dar tu ai zis ca dupa ce se incalzeste merge ok,ai probleme undeva in jur de 3000 ture(exact asa aveam si eu,unde trece din amestec sarac in normal),senzorul nox ar fi bine sa il verifice-masoare un electrician,costa cam 700 ron-daca il schimbi mergi numai cu 98 altfel cade iar,senzorul G2/62 ai zis ca l-ai schimbat,vad ca da eroare,poate nu e ce trebuie?

Din moment ce erorile le stergi si reapar e clar ca nu sunt stocate aiurea,exista defect....ideea ar fi sa gasesti un mecanic bun,care sa stie meserie si sa schimbe ce e de schimbat,pariez ca in lista sunt si erori care rezulta.

Nu incerca curatarea injectoarelor,nu da rezultate,nu exista instalatie la noi in tara care sa iti VERIFICE injectoare fsi dupa curatare.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!