Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

A curatat cineva egr-ul la fsi ? E grea procedura ? Trebuie tinut cont de ceva anume ? Adaptarea se face la fel ca si la celelalte mk4 de 1.6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,eu...se curata usor,se da jos mai intai clapeta,apoi EGR,poti sa cureti si epuratorul,partea dinspre galerie ca e tot in zona si sunt de desfacut doar trei suruburi in plus-aici eu am gasit furtunul de legatura cu partea de pe bloc supt,strans,obturat a trebuit sa il inlocuiesc...Daca nu te atingi de contact pe timpul lucrarii nu e nicio problema,nu e necesara readaptare.Trebuie avut grija cand strangi suruburile de la clapeta,cele lungi-sunt din dural si se intind.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns in primul rand !

Cum arata epuratorul ala ?

La suruburi, trebuie sa le strang mai tare ? Sau ce imi recomanzi ?

Ai reusit sa scoti si conducta de la egr ? As vrea sa o curat si pe aia, dar din cate am vazut, e destul de putin spatiu pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

epuratorul se afla in spatele motorului,pe unde vine planetara spre cutie

chiar recomand curatarea lui si schimbarea garniturilor de la el

am facut si eu operatiunea si e usor, si ce am scos din el ...dezastru,numai mizerie

post-46557-0-69014700-1343480155_thumb.j

post-46557-0-71013200-1343480158_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum, o sa-l curat si eu atunci. Garnituri pentru el de unde ai cumparat ?

Multumesc pentru explicatii si foto !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnituri gasestii si la reprezentanta si la orice magazin de piese auto.Costa vreo 7 lei bucata parca.

post-46557-0-35640300-1343481921_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au coduri ceva ? Sau merg pur si simplu si cer garnituri pentru epurator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer cred ca au coduri dar eu am fost si am cerut garnituri pentru epurator si a stiut ce sa imi dea.

Sau potrivit perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asa o sa fac si eu, merg la reprezentanta si le cer, sper sa le si aiba pe stoc, sa nu trebuiasca sa le astept prea mult.

Multumesc pentru ajutor ! Raman dator !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca nu le au pe stoc.

dai comanda,un avans si asteptii vreo 3 zile

si eu unele piese le iau numai OEM si crede-ma ca dureaza dar asta e macar stiu ca sunt originale si se potrivesc la sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca e cazul sa schimbi garnituri-la mine au fost bune,nu crapate,tasate ,imbatranite....epuratorul e cel din pozele colegului,la BAD se face legatura printr-un furtun cu galeria de admisie,aici existand o piesa din plastic rotunda,turtita ce se prinde pe galerie in trei suruburi...e simpla treaba,te vei prinde repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu multe din piesele de care am avut nevoie pe original, le-am gasit la reprezentanta si pe stoc, cred ca ar fi mai bine sa sun inainte, sa vad daca le au si daca nu le au sa merg sa le comand.

Ma gandesc ca ar trebuii sa le iau inainte sa desfac pentru ca nu stiu ce o sa gasesc acolo si daca ma apuc si desfac si o sa-mi trebuiasca nu o sa am cu ce sa merg sa le iau, reprezentanta din Brasov e la 7km distanta de oras. Mai bine le iau inainte si le si schimb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog pe colegul Marmonu sa faca si un tutorial daca tot se apuca de treaba (poate asa mai invatam si noi, cei mai neexpeimentati).

Off-topic - trebuie sa schimbe tata uleiul la golful "BAD" voi ce ulei folositi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg pe Castrol magnatec 5w40-foarte bun,nu face depuneri,ful sintetic,pret omenesc. Il tin maxim un an sau 10tkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns, tocmai a schimbat tata uleiul intr-un service din Pitesti, insa a trebuit sa il aspire pentru ca "s-a rupt surubul" - asa a spus mecanicul citez: "se invarte in gol domne, eu nu i-am facut nimic, acu tre sa dati baia de ulei jos"....MULTUMIM SERVICEURILOR DIN RUMANICA... nu sunt nici macar nervos...(in 4 ani de cand am masina nu mi s-a intamplat sa se strice lucrurile nemtesti...)

Va rog daca stiti vreun topic despre cum se scoate surubul si daca se mai poate repara baia de ulei sau ceva idei, va rog sa le postati. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca busonul de golire se invarte in gol rezulta ca iti va pierde si ulei in zona....urmareste si daca iti pierde mergi la cineva mai priceput care va scoate busonul vechi ,majoreaza filetul si pune alt buson.Sau cu helicoil,gasesti pe net despre ce e vorba ....E greu sa gasesti un meserias care sa faca lucrarea pe masina,majoritatea iti vor spune ca trebuie data baia jos-asa iti poate cere mai multi bani pe lucrare....

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns, concluzia este ca da, se scurge ulei pe acolo, si da trebuie data jos baia de ulei. Pacat ca toata operatiunea o sa o faca tata pe banii lui si nu service-ul care a provocat aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin ....din nou cu detalii...

Acum o luna am fost la "service" si am platit 2mil doar ca sa vad cum se da galeria de admisie jos pentru a vedea/putea avea acces la acea tija cu voleti.

Din vechea mea poveste (cateva pagini inapoi),aveam bratul in care intra tija de la valva de aer rupta.

Berbecul de mecanic mi-a dat-o jos si imi tot spunea ca nu agata in pereti....ca e doar in capul meu....

Si atunci cum s-a rupt domle??....zic eu...........el...ridica din umeri.

I-am luat-o din mana si m-am dus cu ea la banc.In momentul cand apasam dintr-un anumit unghi pe acel brat,voletii (primul si ultimul) agatau in peretii de aluminiu,undeva in coltul de sus.

I-am zis sa o spele,curete....nu prea era calamina si i-am cerut o pila.Se uita la mine curios.....

Am inceput sa pilesc foarte fin colturile unde agata....cca 0,25mm....foarte putin dar suficient cat sa nu atinga in miscare chiar si cand apasam intr-o parte acel brat rupt.

Mi-a pus galeria la loc si a montat totul.Cand sa inchid capota am zis sa vad daca bratul se misca liber.Am tras incet de el cu un patent cu varf ascutit......stupoare....era blocat.

I-am zis "specialistului" ca a montat-o gresit....ca trebuia sa culiseze.El....nuuu...ca isi da drumu' in mers.....

Fierbeam......

Am plecat acasa si am dat-o singur jos,in spatele blocului.

Am respectat toti pasii pe care i-am vazut....fara nici un fel de probleme.

Galeria am curatat-o ...mai bine,am ajustat-o si am constatat ca voletii sunt construiti din tabla de inox si sunt prinsi de tija orizontala cu cate 2 suruburi mici cu cap inbus.Le-am curatat cat am putut de bine,m-am uitat pe capat la semering....cam imbatranit si am inceput reconstructia bratului.

Sarma de cupru,suruburi de 2mm si poxipol.....vedeti poze.

Tija de la valva de aer am reconstruit-o.

Am reglat miscarea ansamblului astfel incat sa aiba o telaranta in miscare destul de mica,acel joc in nuca,la fel ca la inceput.

Am fost la tester,am sters eroarea si nu mi-a mai aparut "check engine" de vreo luna.

Daca cumparam tot ansamblul (galerie + valva de aer + manopera)...ajungeam pe la 22mil.

Alta problema la acest FSI:

-o am de vreo 3 ani si de atunci am simtit un tremur in volan,cateodata,mai ales cand stau la semafor.

Am facut o scanare si mi-a aparut ceva pe la pistonul 2.

Am schimbat bujiile anul trecut si acum am schimbat bobina de inductie dar......tot asa face.

Din ce am inteles de vina ar fi injectorul.

Pretul cred ca e pe la vreo 650 lei bucata.

de asemenea constat un bazait (cutia de viteze??) cand sunt in treapta I si in a II-a.....atunci cand accelerez.

La a III-a face zgomot mai putin.

Mi se pare ca are si un zgomot cam mare in a II-a.....zgomot = bazait.....bzzzzzz.....la accelerare.

Cica poate fi un rulment sau....mai multi....

Pareri??

Adevarul e ca m-am cam saturat de FSI-ul asta,foarte pretentios la benzina si toate celelalte.Nu stiu daca imi pot permite sa mai bag bani in el......

Preturile la masini au scazut foarte mult.....dar piesele sunt scumpe.

Pot fi variante Kia,Hyunday,Toyota,Suzuki.....

Era sa uit.....

Prima data,dimineata....nu pleaca la prima cheie.

Tremura toata si acul la turometru urca la 1100,sta vreo 10 secunde si apoi coboara spre 750.

Pe tester imi daduse ceva cu camshaft position sensor......ax cu came.L-am schimbat si tot asa face.

Cica se poate cureaua de distributie sa fie sarita 1 dinte si astfel senzorul Hall nu citeste cum trebuie.

Alaltaieri dimineata a plecat la prima cheie dar vibra toata acele 10 secunde.....

Azi dimineata iar nu a vrut din prima.......

In restul zilei porneste din prima....la sfert...

Pareri??....pompa de benzina??

post-72110-0-08502500-1346167276_thumb.j

post-72110-0-48612500-1346167410_thumb.j

post-72110-0-67964200-1346167416_thumb.j

post-72110-0-81601800-1346167422_thumb.j

post-72110-0-21184800-1346167429_thumb.j

post-72110-0-63927400-1346167437_thumb.j

post-72110-0-93690000-1346167444_thumb.j

post-72110-0-00224200-1346167453_thumb.j

post-72110-0-87811900-1346167458_thumb.j

post-72110-0-73515700-1346167465_thumb.j

post-72110-0-07972200-1346167473_thumb.j

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de clapeta nu mai discutam-ai rezolvat,misfire pe cil. 2 poti avea si datorita supapelor nu numai de la injector-asta dupa ce ai eliminat bujia si bobina-poti sa ii iei compresia si te edifici;bujiile au termen de valabilitate,60tkm insa la mine la 34tkm de la schimb iarna nu pornea din prima-am schimbat bujiile si masina a inceput sa porneasca la prima.In autodata singurul model este Bosch FGR6HQEO,nu da inlocuitor motiv pentru care am schimbat chiar cu astea.

La cutie poti verifica nivelul,sau chiar poti sa schimbi uleiul,2l in reprezentanta costa 90 ron.Daca se invart cu totul rulmenti in carcasa cutiei horjane la propriu nu doar bazaie...poti folosi si un aditiv cu teflon,in cutie e foarte bun.

Ai enumerat cateva ligheane si o masina-Toyota...la asta singura problema este costul pieselor ,dar asta pentru ca sunt de calitate.

Banuiesc ca ai zgomot la pornire de la pompa de inalta...poti verifica presiunea pana in regulator trebuie sa ai peste 3 atmosfere sustinut,daca ai inseamna ca pompa din rezervor e ok iar presiunea se pierde defapt la pompa de inalta care e buba tuturor fsi-urilor si care costa pe masura.Daca ai pompa din rezervor ok,la cil. 2 ai compresie ok atunci eu banuiesc injectorul-responsabil si pt. pornirea proasta,am schimbat si eu unul dar se manifesta altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujile le-am schimbat in luna ianuarie cu exact acelasi cod pe care l-ai mentionat.Si eu ma gandeam sa fac un test de compresie.

Multumesc pentru sfaturi si o sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!in sfarsit am reusit si eu cumva sa-mi pun o supapa vacuum noua (500 lei)pt ca o aveam rupta ca si la "fine" ,scumpa dar ia venit momentul,dupa un an in care am circulat fara ca ea sa functioneze.dupa ce mecanicul a dat jos galeria de admisie am constatat ca aceea tija cu voleti era blocata datorita depunerilor si mizeriei ce era acolo(mecanicul mi-a recomandat sa schimb filtrul de aer mai des,la circa 5000 de km),a fost curatata perfect dupa care montata,cu o cale mi-a curatat si clapeta de acceleratie,total manopera 150 lei.

Dupa cateva zile mi s-a aprins iar check-ul,am puso pe tester si au aparut urmatoarele coduri de defecte:

1-16523-BANK1-SONDA2: VARIATIE PREA LENTA P0139-35-00--

2-16787-SUPAPA RECIRCULARE GAZE EVACUARE (N18) P0403-35-10----INTERMITENT

Stiam ca am o problema cu racordul flexibil(era spart)asa ca m-am dus la baietii cu tobe si au m-ai descoperit ca pe langa acel racord flexibil,mai am probleme si pe la galeria de evacuare,deoarece de acolo se aude un sunet ciudat si ca ar avea o spartura pe acolo (de vazut nu se vede nimic pt ca e mascata zona) si mi-a recomandat sa ma duc la un mecanic sa o de-a jos si sa vin cu galeria la ei si ca o rezolva,asta daca e din fier,daca e din fonta trebuie sa ma duc in alta parte.

Ce parere aveti ??asta sa fie cauza din care mi-au aparut codurile de defecte??Si daca stie careva din ce material e confectionata galeria de evacuare?? Fier sau Fonta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am luat jos capacul ce se afla deasupra galeriei de evacuare si am observat ca pe la teava de la cilindrul 1 a iesit fum timp de cateva secunde,chiar la pornirea motorului,dar dupa cateva secunde nu s-a mai vazut sa iasa,dar sunetul nu venea de acolo,maine ma duc la baietii cu tobe sunt curios ce poate fi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea se aude de la un timp ceva mai tare in fata,treaba e ca nu vad nimic afumat,spart,rupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ce e,e vorba de racordul acela ce iasa de la evacuare la EGR,e spart si de aceea se aude sunetul acela sunt curios cat costa si chestia asta,din cate am auzit ar fi scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati mai avut careva probleme cu acel tub??inca nu stiu cat de spart e ca n-am vizibilitate+ ca e invelit si cu un material,imi pot da seama doar cand il iau jos(e mai greu de luat pt ca e prins cu suruburi Torx si n-am chei din pacate) ma gandesc ca daca l-as lipi cu poxilina ar tine oare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!