Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

@ska, da numai pe 5w30, puține pe 0w30. Numai că un ulei ca să respecte norma 504.00-507.00 trebuie să aibă vâscozitatea la 100 în zona superioară a unui W30 iar vâscozitatea la 150 grade (hths) mai mare de 3,5. Aditivarea este una specială astfel încât nu trebuie să îți faci griji. Au trecut niște ani de când a fost elaborată norma 504.00-507.00 astfel încât a devenit una (poate cea mai) performantă. Singurele griji rămân locul de unde faci achiziția și intervalul de schimb care trebuie drastic diminuat dacă mergi preponderent urban. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Trofin Liviu ??

Anyway, nu neg faptul ca normele 504 si 507 nu sunt stricte sau riguroase. Uitandu-ma peste lista cu uleiuri, cred ca voi ramane tot pe Mobil 1 ESP 0W30. Pana acum am fost multumit de Mobil1 ( ESP 0W40 ), achizitionandu-l dintr-o sursa sigura, deci nu imi fac griji pentru "calitatea lui". Totodata, intervalul de revizii la mine este de 10.000km. Avand in vedere conditiile de vara de la noi, chiar daca uleiurile sunt multigrad, as fi preferat un W40 ( in loc de W30 ) dar asta e. Ne adaptam. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o sa merg pe Fuchs 5w30 C3 la 24 euro (4 litri) = 110 ron.  Schimburi la sub 10.000km de cativa ani incoace.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jag, da, acum 1 an recomandam Valvoline pentru că era mai bun ca și Castrol, acum însă Rowe este mai bun ca amândouă și îl recomand cu căldură! Diferentele sunt sesizabile! 

Am pus 5w30 multi synth dpf.

Modificat de rkn_alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum un an când am cumpărat mașina am pus Castrol. Nu am fost atent la zgomotul produs la aproape 10k de km când l-am schimbat, dar nu am completat nimic în această perioadă. Am început să citesc și la următorul schimb am pus Ravenol vmp. Zgomotul a fost foarte ok în 11k de km dar am completat cu aproape 1l de ulei. Acum am pus original. Toate au respectat normele motorului meu. Acum voi monitoriza și zgomotele la ralanti dar și temperatura uleiului. Cu Ravenol, în ultimii 4k de km a crescut temperatura uleiului în exploatare normală, că deobicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog să nu mai faceţi atâta caz de săgeţile alea cu like/dislike, etc. Asta este, unii n-au ce face sau preferă să apese un buton decât să scrie un argument. Este un instrument care folosit cum trebuie ar putea fi util, dar la modul cum este înţeles la noi nu cred că are vreo relevanţă aşa că ignoraţi-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/22/2019 at 8:05 PM, K said:

Eu doar am verificat lista de uleiuri aprobate de vw.

Îți poți face și tu un cont gratuit aici https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do

Apoi pe partea dreaptă jos ai approved oils 

Acolo o să găsești toate mărcile de ulei aprobate de către vw pentru mașinile lor. (În funcție de categoria folosită pentru mașină)

Așa o să vezi că nu au aprobate toate produsele de ulei de la Millers (ci doar unul) și nu numai....mai sunt și alte mărci care nu au aprobarea lor / vw pentru toate produsele vândute.

Nu se supără nimeni ci doar ne împărtășim părerile ? 

Nu trebuie să îți ceri scuze ??

 

 

Millers Oil http://www.millersoils.co.uk/products/0/572  Modelul acesta: CFS 5w40 NT + este un ulei fabulos comparat cu : Castrol EDGE 5w30 , Edge 5w40, Aral 431 (care nici nu mai exista si care era super bun), Motul 5w40 X-Cess (slab ulei) si Liqui Moly 5w40 care a fost praf...Ca sa precizez, pe AHF Millers nu se pierde. Efectiv completare in 10000 km sa ajunga sus pe joja unde era cand a fost turnat au fost 200-300 ml, la motor de 189000 km, cu soft schimbat si care vede forja la drum lung la greu.

Scump Millers, dar vine la 5 l, Nanodrive -ul respectiv se vede, ungerea se face foarte bine, consumul de ulei, a scazut de la 2-3 l cu Motul Xcess intre schimburi la 200-300 ml completare din bidonul de 5 l ...M-a dat pe spate....NU are nici o norma specificata VW, scrie doar ca este peste toate normele tuturor producatorilor...S-a si vazut asta la mine...

Modificat de alec
eroare scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aș vrea să întreb colegii cu experiență,  am citit multe păreri, pro și contra. Ce părere aveți despre castrol edge c3 5w40? Eventual analize făcute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alec Să știi că nu este greu să faci un ulei care nu ,,se pierde" și care se aude frumos motorul. Sunt destui producători ,,exotici" care vând așa zise uleiuri ultra performante fără nici un fel de aprobări sau norme. Millers nu este chiar un necunoscut, a reușit să stârnească interesul astfel încât au apărut și analize, care, surpriză, sunt departe de a fi excelente și nu justifică prețul cerut.

Hai, înțeleg fobia achitării unei analize de ulei uzat datorită costului, dar aveți un parametru care nu vă costă nimic să îl urmăriți și anume temperatura uleiului. Dacă ai ști câte mituri au fost distruse de acest ,,detaliu" și uleiuri mult lăudate schimbate în regim de urgență. 

@Lyxi când îți faci rezervarea pentru cazare atunci când pleci în concediu bănuiesc că citești părerile celor care au fost cazați deja acolo. Dacă părerile sunt foarte împărțite, bănuiesc că eviți să te cazezi acolo și cauți o locație numai cu review-uri pozitive. Așa e și la uleiuri. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura în timpul funcționării. ?

Dacă nu ai posibilitatea să o urmărești în bord fie te chinui cu vcds-ul, fie, mai elegant cu ajutorul unui gadget direct pe telefon. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce imi spune temperatura in privinta calitatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba presiunea ar trebui sa spuna ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,foarte importanta presiunea uleiului la cald(temperatura agent racire cel putin 90gradea Celsius).tata are un cazan japonez fabricat in 2004 si ultimul schimb de ulei făcut cu Castrol la cald in ralanti presiunea era aproape 0bari,pe indicator.Am schimbat uleiul cu Valvoline si situatia s-a imbunatatit putin,dupa care fratele meu A verificat radiatorul de ulei si a schimbat nust ce valva.Situatia este acum Ok.O sa vad cum pot sa pun si eu un manometru mecanic sa urmăresc presiunea.La Vw nemti au pus termoflot fata de radiator de ulei la Mitsubishi care e si de teren si daca te bagi prin noroie ciuciu racire,prost proiectare ascult ea japoneze,in veci nu dau bani pe produse auto de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! 

Legat de uleiul Mobil 1 5w30, am vazut ca nu mai scrie ESP FORMULA, ci doar ESP. S-a schimbat si "reteta" sau doar eticheta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde ai vazut ca eu l-am schimbat acum 2 zile , e la fel bidonul de 4l si cel de 1l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, b34life a scris:

Va salut! 

Legat de uleiul Mobil 1 5w30, am vazut ca nu mai scrie ESP FORMULA, ci doar ESP. S-a schimbat si "reteta" sau doar eticheta? 

Mobil 1 esp (fara formula) e varianta mai noua si mai imbunatatita fata de esp formula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esp fără Formula are TBN peste 8 și noul pachet de aditivare Infineum. Cei din domeniu spun că așa ar trebui să arate un ulei 504.00-507.00. 

Legat de temperaturile uleiului din timpul funcționării, ideal ar fi să stea cât mai mult timp sub 100 grade indiferent de regimul de exploatare. Creșterea temperaturii mult peste acest prag se poate traduce prin ulei uzat, contaminat, de calitate slabă. Bineînțeles, defecțiunile își pot aduce și ele contribuția la o temperatură în timpul funcționării mai mare. 

Temperatura uleiului în timpul funcționării la mașinile dopate suplimentar (cele cu Stage făcut) poate fi mai mare. Și aici încep alte discuții, dacă modificările sunt sau nu de calitate și dacă nu cumva trebuie ales alte tipuri de ulei. 

Cei care utilizați Total Quartz Ineo LL 5W30, v-aș fi recunoscător dacă ați monitoriza temperatura, mie îmi place foarte mult cum se păstrează în valorile optime. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poate sa stea uleiul sub 100 grade indiferent de regimul de exploatare. In mod normal da, sta sub 100. Dar la forja nici gand. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de raspunsuri! 

Conteaza mult data de fabricatie trecuta pe bidonul de ulei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie mai vechi de 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am bagat un drum mai lung, la dus au fost 11 grade doar pe autostrada am avut temperaturi de 97-100 grade (mers 125 km/h cu tempomat) iar la venit am avut 103-104 grade afara 18 grade (mers 125 km/h cu tempomat) pe autostrada pe drum drept.

 

Uleiul e Ravenol 5w30 vmp cu care s-a mers 7000km.  Nu are nici o relevanta pt ca masinile soferii si drumuri sunt diferite, dar ca reper de temperatura.  Cea mai mare temperatura am avut pe urcare in Grecia la 40 grade, mers mult, temp maxima 118 grade.

Un cupra pe circuit ajunge la 126-130 grade C dar merge turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca mult blamatul Castrol nu e chiar asa de prost. La mers normal nu sare de 90 grade ,de obicei sta la 88 si indiferent de forje nu sare de 100 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minute în urmă, liviu. a scris:

Inseamna ca mult blamatul Castrol nu e chiar asa de prost. La mers normal nu sare de 90 grade ,de obicei sta la 88 si indiferent de forje nu sare de 100 grade.

Dacă e luat dintr o sursa de încredere normal ca e bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!