Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Din cate am vazut pe capacul busonului de la rezervor apare o pictograma cu "Interzisa alimentarea cu Biodiesel" iar pe pompa de la benzinarie apare ca motorina contine Biodiesel (5% dar posibil sa ma insel in privinta procentului).

Eu sunt curios cum /cat afecteaza aportului BIO DIESEL ce se afla in motorinele comercializate aceste motoare CR si cum se poate reduce efectul?

O alta intrebare ar fi daca e bine sa bagam "Injector cleaner" la cateva mii de km sau si asta cauzeaza unor compomente?

Regards,

Alex.

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

salut baieti

am si eu cateva intrebari daca imi va putea raspunde cineva:

ce motoare diesel de pe passat(dupa 2006) au probleme(stiu de cele de 140 cp BKP ca au probleme cu injectoarele)?

am auzit ca motoarele introduse de la jumatatea anului 2007 pe passat nu au mai avut probleme cu injectoarele...este adevarat?

exista pe passat 1.9 tdi in 6 trepte ca pe golf am vazut ca au pus?

Modificat de AzoiteiAndrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

ex: BKP FABRICAT in 10.07.2007 ar mai putea avea probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten cu bkp 140 cp din 2007 cu probleme la injectoare iar mai nou il lasa pompa de motorina.deci da

uitate la cr daca vrei sa scapi de griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AzoiteiAndrei

din ce luna?ca am auzit ca cele FABRICATE dupa jumatatea anului nu au mai avut probleme

ne poate ajuta cineva cu o informatie concreta?

Modificat de AzoiteiAndrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. grig_sorin am si eu acelasi tip de motor ca al tau! Aceeasi simptoma o am si eu. problema este de la ambreiaj si volant. mergi linistit cu ea pana nu se mai poate. vara se incalzeste mai repede si nu mai face des. oricum volant costa 3000 ron si ambreiajul 1150 ron toate pe original. nu gasesti deocamdata luk sau valeo pentru tipul asta, mai ales ca ai auto start-stop.

daca mai aflii cate ceva mai lasa mesaje.

Modificat de sorin_mon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut pe capacul busonului de la rezervor apare o pictograma cu "Interzisa alimentarea cu Biodiesel" iar pe pompa de la benzinarie apare ca motorina contine Biodiesel (5% dar posibil sa ma insel in privinta procentului).

Eu sunt curios cum /cat afecteaza aportului BIO DIESEL ce se afla in motorinele comercializate aceste motoare CR si cum se poate reduce efectul?

O alta intrebare ar fi daca e bine sa bagam "Injector cleaner" la cateva mii de km sau si asta cauzeaza unor compomente?

Regards,

Alex.

Acum, ce e in motorina romanesca, nici ei nu cred ca mai stiu..... cum se poate reduce efectul ? nu prea ai nicio combinatie, deoarece masina e echipata si cu filtru de particule...

nu baga nimic in carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Atunci, cum o vrea Domnul... Am de gand sa bag motorina "standard" nu "extra" de la OMV in cea mai mare parte, sper sa fie bine :)

Filtru de motorina se schimba la 15 mii ca in carte parca apare 90 de mii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa schimbi filtru la 90.000km????la mine la pd il schimb la 15.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare f mult si desigur ca nu am de gand sa il tin atat, insa gasisem printr-un "Service table" postat printr-un topic pe forum urmatoarele info si voiam sa vad cum obisnuiesc si alti CommonRail-işti:

Diesel conforming to EN

590

Every 90,000 km

Diesel not conforming to

EN 590

Every 30,000 km

Diesel with sulphur

content ≥2000 ppm

Every 7,500 km

PS: presupun ca noi facem parte din prima categorie (conforming to EN590) :D

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca cf. cartii, nici un filtru nu se schimba la 15.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai conform specificatiilor postate mai sus apar mai multe intervaluri de schimb de filtre in functie de niste variabile... Anyways eu eram curios care sunt "bunele practici" printre colegii de forum.

PS. Am intrat pe site-ul OMV si la motorina standard nu spune nimic de sulf sau ce standard respecta, insa la maxmotion (adica motorina extra) apare "conţinut redus de sulf: 10 ppm;" . Acum nu stiu daca chiar aia o fi valoarea dar macar e mult sub 2000 ppm...

LATER EDIT:

La Lukoil pe site sunt puse caracteristicile complete ale combustibililor si intra-adevar precizeaza ca raspecta normele EN 590 :)

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar filtrul de ulei se schimba la 15.000 km

Cel de praf si polen la 60.000 km, iar cele de aer si de combustibil la 90.000 km.

Romania este o tara ca niciuna alta, asa ca termenele astea sunt exagerate

Motorina noastra respecta directiva EN 590... sau ar trebui s-o respecte

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stai cu filtru de aer pana la 60.000km, in Romania.... nici nu va mai trece aerul prin el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele pt Passat 2.0 tdi pentru EUROPA DE VEST arata cam asa,dar pe la noi nu poti tine cont de recomandarile lor.

Si intervalele de service ..cam asa:

*Erweitern Interval între un service şi următorul service

*Erweitern Service ulei pentru service

*Erweitern Mijloc de etanşare din trusa de reparare a pneurilor - înlocuire (la fiecare 4 ani)

*Erweitern Filtrul spaţiului de habitaclu - înlocuire (la fiecare 60.000 km / 2 ani)

*Erweitern Filtru de combustibil - înlocuire (toate 90.000 km; cu Biodiesel toate 30.000 km)

*Erweitern Filtru de aer - înlocuire (la fiecare 90.000 km / 6 ani)

*Erweitern Filtru de particule - verificare (de la 2010 prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km; până la 2009 prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km)

*Erweitern Senzor - presiune pneuri - înlocuire (până la 2009 la fiecare 6 ani)

*Erweitern Rolă(role) de întindere - curea de distribuţie - înlocuire (de la 2010, Motor CBAB toate 210.000 km; de la 2007, Motor BKP toate 300.000 km; până la 2006, Motor BKP toate 240.000 km; până la 2009, Motor CBAB toate 360.000 km)

*Erweitern Curea de distribuţie - înlocuire (de la 2010, Motor CBAB toate 210.000 km; de la 2007, Motor BKP toate 150.000 km; până la 2006, Motor BKP toate 120.000 km; până la 2009, Motor CBAB toate 180.000 km)

*Erweitern Lichid de frână - înlocuire (de la 2008 mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani; până la 2007 la fiecare 2 ani)

*Erweitern Ulei cutie de viteze manuală - înlocuire (Schimbător direct de viteze 02E toate 60.000 km)

Passat 2.0 tdi.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stai cu filtru de aer pana la 60.000km, in Romania.... nici nu va mai trece aerul prin el....

Cu siguranta.

Eu le schimb pe toate in jur de 15.000, cu exceptia celui de combustibil, pe care-l schimbam la 30.000. Dar cred ca o sa trec la 15.000... nu ca ar ajuta in caz de... Doamne fereste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti de motoarele cu codul CBDC 0 2.0 110cp?

Rog posesorii sa isi exprime impresiile.

La ce interval se schimba distributia si ce ulei e recomandat ?

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detin acest tip de motor si am numai cuvinte de lauda....cel putin deocamdata.....si il am de 1an.

Distributia se schimba la 180000km si ulei folosesc mai nou "VAPSOIL".

........ai PM.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat părerea mea in BlueMotion. Si daca e cineva sa răspundă daca e normal sa ajunga uleiul la 111 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grig_sorin,

Stai linistit, vara trebuie sa stea pe la un 95 - 100 grade. Da, poate ajunge si mai sus de 111 grade in anumite conditii. Nu l solicita sub 2000 de ture, chiar nu este puturos, doar ca trebuie sa stii sa l tii unde i place.

Nu merge cu motorul subturat. Chiar nu este lipsit de putere acest motor.

volfied, este un super motor, identic constructiv cu cel de 140 de cai.

Distributia 180 de mii sau 210 mii daca este MY 2010.

Pune Vapsoil cu toata increderea.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr grig_sorin: la mine nu am vazut sa sara mai mult de 100 de grade( inte 85 si 100) dupa un drum de 1200km facut anul trecut in octombrie. Poate ca vara e normal avand in vedere temp mai ridicate, dar cat timp nu ti s.a aprins nici un bec sau senzor , cred ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T. : daca am maxi dot, pot activa si eu aceasta functie? Daca da, de unde?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata, nu am descoperit daca merge ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, daca afli ca merge sa activez aceasta functie, te rog sa ma anunti.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin: daca descoperi, ma abonez si eu la asta cu ocazia vizitei la tine. Desi am clusterul nou, am un soft care nu arata pe display temp ulei, ci doar cand esti conectat cu diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!