Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Sal

Codul BKP apartine doar motoarelor PD .

O zii buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp m-am mai documentat putin si am gasit pe wikipedia tabelul asta, sper sa se inteleaga ceva...

Short Descr VW Engine Code Engine Type Displacement Power

1.6 TDI 1598 cc 105 PS (77 kW; 104 hp) 250 N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianharlea

Motorul meu 1,6tdi 105cp ARE si el filtru de particule. Informatia ta nu este completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 1 ianuarie 2009 nu se mai acorda nici macar norma de poluare EURO 4 unui modor diesel in europa daca nu are filtru de particule. Asa ca, daca acolo scria ca acest motor este 2009- se subintelege ca are DPF, asadar lista este foarte buna, informatiile tale nu sunt la zi cu legislatia EU in acest domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,motoarele de 2.0TDI 140CP pana in 2008 sunt cu probleme,nu am auzit un cuvant de lauda despre ele,zgomotoase,consuma ulei,problemele care le-am auzit de pe la prieteni sunt:

-pompa de ulei

-injectoare

-tot felul de probleme electrice,

-common rail injection este alceva,difereta este mare pentru cine cunoaste,toate masinile adevarate sunt common rail,BMW,Mercedes,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un 2.0 CR 110 DPF .inainte aveam 1.9 105 cai.... diferenta este de la cer la pamant si nu consta in acei 5cp in plus.... motorul trage altfel, zgomot redus considerabil, cursa mai lunga (5.000 rot/min) . Parerea mea este ca motoarele CR sunt un adevarat progres. nu stiu daca a mai observat cineva sau are cunostinta dar la 1.9 tdi ambreiajul era TARE de tot... la 2.0 e pur si simplu normal... dar in comparatie cu 1.9 e moale... aveti idee? sau mi se pare mie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se pare, chiar e tare. La un logan de serviciu 1.5dci am mai intalnit un astfel de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut,motoarele de 2.0TDI 140CP pana in 2008 sunt cu probleme,nu am auzit un cuvant de lauda despre ele,zgomotoase,consuma ulei,problemele care le-am auzit de pe la prieteni sunt:

-pompa de ulei

-injectoare

-tot felul de probleme electrice,

-common rail injection este alceva,difereta este mare pentru cine cunoaste,toate masinile adevarate sunt common rail,BMW,Mercedes,etc

o sa auzi de la mine : passat 2007 2.0 tdi 140 cp cod motor BKP foarte bine dotata poti sa observi si din pozele din semnatura , urmatorul verdict : PERFECTA , absolut nici o problema in afara de faptul ca mananca 700 ml ulei la 10 000 km lucru care mi se pare perfect normal in conditiile in care mai si mananca forja , cum spuneam am totul electric pe ea toate reglajele scaunelor tot si nici o problema.A! masina are 81 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca o completare la ce a spus colegul jiji2008 mai sus, in calitate de posesor al bkp-ului. Conteaza foarte mult ce motorina bagi in ea. E esentiala treaba asta. Ii trebuie motorina premium. Ce-i drept, sunt sensibile pompa, injectoarele. Am schimbat atat pompa cat si injectorul nr3, ambele dupa 65000km(pompa la 71, injectorul la 65) dar o parte , cred ca mare din vina am avut-o si eu. In aia 65000 km am bagat in mare parte motorina simpla, mai ieftina(de la companiile mai accesibile. ce pot sa zic, uneori m-am zgarcit ca prostul, alteori si de cele mai multe ori, bugetul de student nu mi-a permis mai mult. mi se intampla destul de des sa am rezervorul pe ultimele 2-3 liniute-pompa trebuie sa aibe de unde sa traga cu usurinta). Si bineinteles, este vorba si de o doza de noroc/ghinion a fiecarui posesor de astfel de motor. Sunt unii precum colegul jiji2008 care in 80 mii sau mai mult nu au avut nici cea mai mica problema, in afara de ulei care e ceva standard ca sa spun asa, si pe de alta parte altii care au avut numai si numai probleme de-a lungul timpului. Raportat la treaba cu uleiul, nu cred ca este mare lucru sa completezi cu ~1L la 10 mii km in medie. De preferat, pt linistea ta, sa faci schimbul de ulei la 10-15mii. Eu asa fac de ex. In fine, ma opresc aici ca deja sunt de mult off-topic! cer scuze moderatorilor. sper sa nu dati cu barda acum.. :zzzzz:

Revenind la subiect... Despre CR-uri nu am nicio impresie personala. nu am mers niciodata cu unul. Doar am auzit pe strada si pot spune ca sunt foarte foarte silentioase in comapratie cu tractorasul meu PD. In afara de asta, tot ce stiu, legat de plaja de turatie, consum, randament, etc, stiu din auzite. Sunt convins ca este un progres semnificativ in materie de motoare diesel la VAG, dar pana nu ma confrunt personal cu unul nu ma pronunt mai departe.

Dar, va rog, nu maia rucnati atat cu pietre in BKP-uri. Problemele care apar la ele se datoreaza in principal faptului ca traim si ne conducem masinile aici, in Romania, unde , cel mai important aspect in sensul grav este motorina,care din pacate este de proasta calitate..si apoi conditiile de trafic, drumuri si asa mai departe.(scuze de offtopic iar!). in alte tari europene "adevarate", nici nu auzi de astfel de probleme..

Toate cele bune!

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update-uri, motorul CR de 170 cp se comporta foarte bine dupa 50.000 km , nici o problema, nu am completat ulei (am facut o singura revizie la 27,000 km ). Am folosit 95% motorina ALTO 55 care din ce am testat eu se potriveste ca o manusa masinii.

In ceea ce priveste comparatia cu motoarele PD, cele CR au si plusuri si minusuri, in sensul ca:

- la plecarea de pe loc PD-ul trage aproape fara acceleratie, in aceleasi conditii de eliberat ambraiajul CR-ul se opreste

- PD are zona intre 2200 si 2800 unde trage de te baga in scaun, CR trage uniform si mai putin dar urca mai sus in ture fara sa transpire

- CR (din ce am constatat eu) ajunge un pic mai repede la temperatura de mers (90 grade)

- CR - mai silentios decat PD dar in acelasi timp mai pretentios la motorina.

Marea diferenta, pe care multi probabil nu o stiu, intre cele doua sisteme de injectie este ca la PD presiunea de injectie este direct proportionala cu turatia motorului iar la CR aceasta presiune este indiferenta de turatia motorului, fiind realizata de o pompa speciala care lucreaza numai atunci cand presiunea in rampa scade sub o anumita valoare. De aici cateva avantaje de partea CR-ului, inclusiv cantitati mai mici de motorina nearsa pe esapament(fum negru) care sa fie retinut de DPF.

Nu pot spune ca PD-urile nu sunt motoare bune, ba din contra, si cred ca VW a recurs la inlocuirea tehnologiei PD cu CR din 2 motive:

1. consumul de combustibil(sensibil mai mic in cazul CR)

2. incadrarea in normele actuale de poluare fara a avea probleme cu DPF.

Alte motive eu nu prea vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele CR de la vw sunt relativ noi(2 ani) si inca nu au inceput problemele,putem vorbii de fiabilitatea lor peste alti 2-3 ani cand masiile vor avea km egali cu cele din generatia 2006 dotate cu motoare pd.Sunt probleme si cu injectorele de la masinile dotate cu CR -vezi cdi-urile de la mercedes, opelurile astra,vectra dupa 2004 (1,7-1,9 cdti)cu mari probleme la injectoare, sa nu mai vorbim de injectia delphi de la renault si logan care te lasa si la 50000km Pretul injectoarelor cr sunt apropiate de cele pd,in plus motorul cr are pompa de inalte care costa o caruta de bani,vreo 30 de milioane :vaidecapulmeu: O sa vedem cu timpul cat de fiabile sunt motoarele vw cu CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor are fiabilitate direct proportional cu intretinerea si desigur cu modul de expoatare. Sunt foarte multi factori de care trebuie sa tinem seama:

Exploatare:

- daca te apuci sa bagi talpa in el dimineata pe -20 grade imediat ce iesi din parcare

- daca schimbi vitezele corect

Intretinere :

- daca te zgarcesti la 30 bani si bagi motorina mai ieftina sau din statii dubioase

- daca te apuci sa pui tu cine stie ce ulei ca ti se pare tie ca suna mai bine sau l-a recomandat mos Mecanic ca stia el din stele

- daca se inlocuiesc filtrele la timp

Eu personal am dus asa

- golf 2 GTD(prima masina) de la 90.000 la 300.000 km fara sa schimb altceva in afara de consumabile

- passat B5.5 de la 150.000 la 240.000 schimband doar N18 si un senzor de temperatura

- golf 4 de la 120.000 la 201.000 schimband un debitmetru (masina o am si acum si merge ceas)

- passat b6 CR 170 cp de la 2000 la 50.000 si nu i-am ridicat capota(doar la revizie la 30.000)

Deci se poate. Inca odata repet, o masina este atat de fiabila pe cat este de intretinuta - exceptie facand desigur cele defecte din fabricatie si care beneficiaza, in cele mai multe cazuri, de service recall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu cele amintite mai sus.

O singura precizare, consider intervalul de service la 30.000 km cam rau ... nu e suficient sa pui ulei-ul long life ca sa poti sa mergi 30.000 km cu el. Eventual in regim de autostrada, da, dar nici asa ...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt perfect de acord Sebica79, prima mea revizie a fost la 27.000 la passat in conditiile in care masina a mers 70% prin afara tarii (doua concedii si 2 drumuri in germania), dupa asta lucrurile s-au schimbat un pic, masina a mers m mult pe romania si am facut deja un schimb cu mana mea(am scos pana si uleiul din termoflot) iar consumabilele au fost cumparate tot germania din reprezentanta. Asta am facut la perfect 15.000 dupa prima revizie, iar la urmatoarea revizie(57.000) voi merge din nou in germania sa o fac (stampila pe cartea service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

poate sa-mi spuna si mie cineva de pe forum daca masina mea are filtru de particule si ce tip de motor este PD sau CR?

va scriu seria de identificare pentru interogare: WVWZZZ3CZ8E144185.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai motor PD, fara filtru de particule.

Sa ai noroc cu injectoarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

fiind un topic cu actualizare mai recenta, ma voi repeta si sper ca moderatorii sa nu se supere pe mine.....

"detin si eu de o luna, un Passat 2.0 CR, de 81kw, iar in numarul de omologare, "ultimele doua initiale" reprezinta norma de poluare.

dilema mea este ca detin tipul de motor CBDC si nu gasesc niciunde informatii legat de acest tip.

poate ma ajuta cei in cunostinta de cauza......."

multumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este corect iar motorul cred ca este aproape identic cu al meu. Tie iti lipsesc arborii de echilibrare, de alta deosebire nu cunosc, in afara, evident, de hartile de injectie. Ce doresti sa mai cunosti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca motorul meu este de generatie mai noua, din cauza codului. La explicatia ta, e un lucru bun sau unul rau ?

orice alte pareri sunt bine venite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cei cu 2.0 TDI CR@140CP, s-a lovit cineva de problema omologarii ?

Eu personal a trebuit sa fac omologare individuala (ceea ce scrie si pe cartea de identitate a masinii) in momentul in care am vrut sa o inmatriculez. Am banuit ca e din cauza faptului ca e versiunea de 170CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele 2.0 TDI au toate distributie pe lant? sau doar cele FSI (1.6 / 2.0) au

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-urile sunt la fel ca FSI-urile. Adica fara lant :lol:

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 FSI e fara lanz ? si eu care eram gata sa ridic in slavi fostul meu B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 fsi - BAG,BLF,,BLP - distributie pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare . M-ar interesa pentru un prieten un Passat din 2007 sfarsit care o sa iasa in acte 2008 . Pe saitul cu profil auto scrie ca masina e 2.0 TDI 143 cai , care dupa cate am citit ar fi CR . Intrebare : S-au facut pana la inceputul lui 2008 motoare CR ? E vreo sansa ca acest model sa fie CR sau PD? multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!