Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Salut, am un b6 CR, 2009, 140cp. Imi poate spune cineva la cati km se schimba distributia? Pe net nu prea am avut succes. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sta treaba cu resoftarea? te duci la vw iti face un update de soft si ai calutii in plus ? Daca da ar creste si consumul? sunt tentant sa ii mai pun cativa caluti sa ii ajute pe cei 110

la reprezentanta nu-ti va face nimeni, dar sunt firme prin tara care fac asa ceva.....inclusiv moderatorul forum-ului are un topic aici despre asa ceva.

Salut, am un b6 CR, 2009, 140cp. Imi poate spune cineva la cati km se schimba distributia? Pe net nu prea am avut succes. Multumesc anticipat!

la 180000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRIDAIA-MA POTI AJUTA CU TOPICUL MODERATORULUI CARE SE OCUPA CU RESOFTARI??

GRIG-SORIN-vezi k sunt baieti chiar la tine la galati care fac resoftari...nu tre sa te duci neaparat la vw....o sa ma informez la prieteni si-ti spun exact unde ii gasesti pe baietii aia!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRIDAIA-MA POTI AJUTA CU TOPICUL MODERATORULUI CARE SE OCUPA CU RESOFTARI??

este chiar initiatorul acestui forum.....Voinea.....ai PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un b6 CR, 2009, 140cp. Imi poate spune cineva la cati km se schimba distributia? Pe net nu prea am avut succes. Multumesc anticipat!

Vezi pe topicul de revizii ca era un document oficial VW de descarcat unde ai toate intervalele astea pentru toate tipurile de motor. Dar e cum a zis colegul, la tine e 180k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare , o intrebare , comon railu de 2.0 mai au probleme la injectoare si la pompa de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti !

O intrebare, de fapt, am nevoie de un sfat: si-a facut cineva upgrade la 2.0 tdi CR de la 143 la 170 cai ? Adica remapare stage 0

Sunt curios daca merita raportat la cum se comporta motorul: se simte surplusul de cai si cuplu ? Ar fi 20 cai in plus si 60NM suplimentar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super diferenta. Este in mod safe, este ok.

Atentie cu ambreiajul, aici rezolvarea vine din soft (curba de cuplu).

Merita sigur. Facut unde trebuie (bineinteles).

Daca la 140cp motorul este usor peste decent, la 170 are veleitati sportive.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. de curand sunt si eu posesorul unui passat b6 2.0 CR 110 CP .Problema mea cea mai mare este ca masina nu are carte service si nu stiu exact ce ulei a fost pus in ea. Vreau sa ii fac in timpul cel mai scurt o revizie. Imi puteti spune ce ulei ii place sa pape si cam cat ajunge o revizie de ulei si filtre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei 5w30, norma 507.00. Cat despre costurile reviziilor vezi ca e un topic dedicat in aria Passat B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok multumesc pt raspuns. Acum vin cu o alta rugaminte...este cineva care are manualele pt passaturi 2009-2010 in format electronic? Cele care sunt postate pe forum sunt pt modelul dein 2006-2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut dragi colegi, sunt nou pe forum, azi m-am inregistrat pentru ca de o saptamana sunt posesorul unui passat 2.0 Cr din 2009.

Stiu ca poate pe unii o sa-i streseze intrebarea mea, dar pentru mine care nu ma pricep la VW trebuie sa aflu ce ii place la motorul meu.

Spuneti-mi va rog frumos, ce ulei sa folosesc pentru motor?

Va multumesc frumos pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu doar ca VW recomanda Castrol 5w30 norma 504.00/507.00.

VW nu recomanda Castrol, ci orice ulei conform normei 507 00, daca are dpf sau LongLife

Uite ce am citit in postarile de acum ceva vreme... mie la schimbul de ulei mi-a bagat Helix 5w30 Long Life 4,3 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema,pe care am mai expus-o si pe alt topic acum cateva zile,insa nu prea ii dam de capat.Am achizitionat de 1 saptamana un Passat 2008,CR,cod CBAB si am o "mica" "mare" problema: Masina merge oarecum bine,insa cand merg in afara localitatii,cu viteze mai mari oarecum imi apare eroarea aia cu semn de spirala(bujia) si Engine Workshop ! Am tras pe dreapta,repornit ,dupa ceva mers,iar eroarea.Asta acum cateva zile.Apoi i-a pus un prieten Vag-ul pe el,s-a uitat pe la filtrul de particule,arata ca si-a facut incarcarea in urma cu 50 km,etc,incarcare 0%.Mai avea stocata o eroare de la supraalimentare(ceva de genul),banuiesc ca de la un catalizator ceva.A sters alea,a zis ca posibil sa nu mai apara.Astazi am mers iar la drum intins,atins 150 km /h,apoi franat,fara probleme.Apoi dupa 2 km am accelerat de la un 80 km/h spre 100 si mi-a aparut eroarea,era putin deal.Diseara o sa imi puna iar Vag-ul si o sa il rog sa stocheze datele sa le postez.Chiar nu imi dau seama,ce naiba are,de la ce poate fi ? Cine a mai patit treaba asta la CR ? Sunt multi care au patit,dar la PD-uri.Injectoarele is in parametri normali,turbina nu suiera sau altele de genul.Clima imi functioneaza normal.Uneori acceleram si pana la 150 -160 si nu aparea,asta acum 2-3 zile cand am iesit 2 seri la rand in teste cu ea.Am si turat-o,turbina trage,insa cum apare eroarea aia,da semne ca nu ar trage,urca greu kilometrajul ! Astept ceva pareri de la voi sau la ce sa ma uit mai incolo pe VAG !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai probleme la turbina, probabil actuatorul acesteia. Pentru raspunsuri sigure trebuie sa ne spui erorile de pe vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat pe topicul cu interpretare Vag-Com,te rog daca vrei sa te uiti ! P0299 -Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina, probabiul membrana actuatorului nu tine presiunea. Du-te la orice service sa-ti verifice actuatorul cu un manometru, probabil o sa scape presiunea. Daca este asa te costa in jur de 600-700 ron altul nou. Poate fi si de la tubulatura catre acesta, dar mai putin probabil.

Nu-l schimba decat la reprezentanta sau la un service care stie cum sa regleze actuatorul, ca este mai dificil decat la pd-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca e off topic chestia asta am intalnit si la un passat b5.5 cu mot 2.5tdi , cand accelerai era cand mergea si era cand pe la 2500-2800rpm pa , era membranaactuatorului spart cu 550ron sa rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica intrebare am si eu legata de masina din semnatura...cand pornesc masina la relanti parca smunceste, zici ca da sa moara motorul. dar asta 1 min si nu mereu, dupa totul perfect. e ceva prb sau...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e inceput de sfarsit la volant/ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ma duc sa o verific, ce trebuie sa fac ca am inteles ca nu da erori la tester? Ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!