Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Poate ne ajuta Florin cu activarea acestei functii. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volfied, este un super motor, identic constructiv cu cel de 140 de cai.

Distributia 180 de mii sau 210 mii daca este MY 2010.

Pune Vapsoil cu toata increderea.

@theo...De unde recomanzi sa cumpar Vapsoil ? In Galati, in reprezentanta VW/Audi si cea de Skoda nu lucreaza decat cu Castrol, OMV si Mobile 1.

Ei mi-au recomandat 5 litri Castrol SLX Power 5W30. Se refera la cel Longlife ? Pe motor este lipit un stick si scrie ca e recomandat Castrol LongLife. Nu stiu ce s-a bagat in masina mea, fiind abia adusa. E bine sa folosesc o solutie de spalat inainte de a pune uleiul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu folosi nimic altceva de spalat.

Eu am aici mecanicul meu si acum are Vapsoil.

Fa ti un mecanic la masina, daca nu, mergi si la reprezentanta.

Eu nu cumpar uleiul. Are mecanicul unde fac service la masina.

Nu plati Longlife degeaba, la noi 15 mii de km sunt suficienti. Eu fac schimbul cam la zece mii, sunt paranoic de fel si nu vreau sa am probleme.

Vreau ca acest motor sa tina multe sute de mii fara interventi interne.

Daca ai drum la capitala da un semn. Daca nu, pune ce pune reprezentanta, nu i bai. Ca nu o sa tii masina un milion de km.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit Vapsoil la unul din magazinele de piese din galati. Voi merge pe acesta sa vedem cum se prezinta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu plati Longlife degeaba, la noi 15 mii de km sunt suficienti. Eu fac schimbul cam la zece mii, sunt paranoic de fel si nu vreau sa am probleme.

Theo, aici gresesti. Nu are ce face si nu poate folosi decat un ulei Longlife, pentru ca are filtru de particule. Eu nu as baga mana-n foc ca uleiurile 507 00 (longlife) sunt cele mai bune, insa VW nu permite alt tip de ulei pentru aceste motoare.

Vaps-ul pe care-l folosesc de aproape 2 ani si de care sunt foarte multumit este tot un ulei Longlife

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, tatal meu detine un Passat b6 Cr 143 cai blueTdi si nu e decis de la ce peco sa alimenteze, imi puteti recomanda ceva bun pentru common-rail, scuze daca acest subiect a mai fost tratat si eu nu l-am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vei gasi pareri si pareri :)) eu zic ca de unde bagi tu e cea mai buna motorina :) sfatul meu e sa bagi motorina mai scumpa

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveti idee daca pentru Passat B6 cu motor CR, uleiul la cutie se schimba?

Daca da, va rog sa ma informati cu ce tip de ulei recomanda VW si la ce interval.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am adus masina din Germania - km aprox. 70.000 - i-am schimbat toate consumabilele - uleiuri, filtre, etc.

Eu iti recomand uleiul OEM - avand in vedere ca nu-l schimbi toata ziua.

In teorie, uleiul la cv manuala nu se schimba - se completeaza daca e nevoie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu l-am schimbat pana acum. La alta masina l-am schimbat doar o singura data, in 350.000 km. Aveam o problema si speram sa fie uleiul. Nici gand, n-a fost nici o imbunatatire.

O fi bine, n-o fi, habar n-am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut sa stau linistit.... petru cateva sute de lei, e pacat. Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, tatal meu detine un Passat b6 Cr 143 cai blueTdi si nu e decis de la ce peco sa alimenteze, imi puteti recomanda ceva bun pentru common-rail, scuze daca acest subiect a mai fost tratat si eu nu l-am vazut

Eu zic Rompetrol si apoi OMV. Am lucrat candva in bransa si Rompetrol avea o calitate foarte buna de la rafinaria proprie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pot sa confirm si eu. Am testat de la mai multe tipuri de motorine. De la Rompetrol am observat ca "toarce" mai lin motorul. Insa intro discutie cu un sef de statie de la Lukoil mi-a spus ca motorina normala de la Petrom/OMV este de la rafinaria grupului Lukoil. Inaite parca era o informare in statii cu privire la provenienta combustibilului (import sau ce rafinarie din tara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred....mai ales ca OMV Petrom a investit ceva bani in rafinaria de la Petrobrazi - repusa in functiune chiar anul asta.

Lukoil se stie ca e cea mai proasta motorina, de evitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-al meu care gestioneaza un parc auto cu renault laguna, megane si clio are contract cu Mol-ul si mi-a zis ca nu a avut probleme cu motoarele CR, cu motorina lor. Deci si motorina de la MOL cred ca este in top.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Dupa 20k km de la revizie (masina de firma, se va intoarce la mama ei in .de curand), s-a aprins becul la ulei...

Cum mai avusese tendinte de acest gen la parcarile in panta (ieri mai exact), eram pregatit cu 1l de 507.00

In rest, numai de bine despre acest motor (ma refer la cel de 140)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are si de la ce peco se alimenteaza?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara si bine v-am gasit (e primul meu post)! Am achizitionat de curand masina din semnatura, la 90 000 km de la nurvil valcea, adusa din franta. Am absolut orice flyer, carte (de service si info) de la masina, insa, in limba franceza, deci descifrarea ei este deosebit de anevoioasa. Poate vreun coleg sa scaneze/ xeroxeze manualele daca le are in limba engleza/ romana?

Motorul de 110 bluemotion mi se pare extraordinar, desi dupa o saptamana de mers ( aprx 2000 de km facuti, 80 la suta extra 20 urban: consum mediu: 4.9) deja a aparut prima problema: s-a aprins martorul check engine ( fara mesaj pe bc), am conectat o la vcds si mi s-a spus ca trebuie sa schimb clapeta de acceleratie ( aproximativ 1600 ron mi s-a zis). Am citit pana acum peste tot, la probleme b6 etc. etc. si am inteles ca se poate curata, aceasta putand fi o oarecare rezolvare, insa, nicaieri pe forum nu am gasit un diy pentru curatarea acestei piese :D. Imi recomandati sa incerc sa o curat la vreun service sau sa o schimb din prima, caci eroarea va reveni? Ori imi puteti explica cum se curata?

O a doua problema e clasicul huruit cu volanul virat la plecare de pe loc ( dar nu tot timpul), care stiu cum se rezolva.

Oricum, problemele acestea am inteles ca sunt comune la passat b6, deci oarecum ar trebui ignorate si savurata masina in toata splendoarea ei.

In final, trebuie sa recunosc: e prima masina nemteasca pe care o detin si cu cat stau mai mult la volanul ei, cu atat mai mult ma indragostesc de orice ofera aceasta la interior cat si la exterior :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la clapeta aia am impresia ca sunt niste roti dintate de plastic care se strica actionate de un motoras electric posibil sa nu scapi decit cu schimbatul piesei nu ai ce curata insa incearca ..iar despre zgomot la manevrarea volanului pe loc nu cred ca e o problema generalizata la b6! la mine merge perfect si foarte usor serva si am 184 mii km reali. apropo esti tu sigur ca are doar 90 mii? ai verificat istoricul la reprezentanta si nu in actele predate tie? cit ai dat pe masina? ai pus un tester inainte de a o cumpara? 90 mii nu sunt km multi la o masina ca asta de 2 ani vechime deci nu vad sa o vinda decit la un pret foarte bun pentru el adica in jur de 14 mii e. deja cind dai aici in romania un pret in jur de 10..11 mii e pe o masina cu atitia km si atita vechime incepi sa iti si pui semne de intrebare ca nimeni nu e bunul samaritean. acum nu stiu ce dotari ai la ea ca si alea conteaza la pret.. pune si poze daca ai si descrie mai bine masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul a fost asemanator cu ce ai zis tu, un pic in plus. Tocmai pentru ce ai zis mai sus am preferat sa o iau de la weltauto, in leasing, tocmai pt ca o verifica si cei de la porsche cand acorda leasingul si am verificat o si eu: 0 erori pe tester. Pe langa asta, spre deosebire de weltauto din bucuresti, am fost lasat sa o plimb :D inainte sa o aleg si am ascultat tot ce spune. De ex. La midocar vitan, la un a3 abia m au lasat sa pornesc motorul. La reprezentanta nu am verificat pt ca oricum si de acolo poti fi indus in eroare, mai ales cand masina o cumperi de la reprezentanta :)) am mers pe principiul ca in 2 ani o masina ca asta, rulata doar in fr nu poate intampina probleme majore, sper sa nu fii fost pripit. Elementele de bord arata ca la 90 000, nu m a ingrijorat nimic, sunt impecabile. Cat despre clapeta De acceleratie, sper sa o rezolv cat mai repede casa nu imi dea batai mari de cap:) ( gen dpf supraincarcat etc. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@postedan... Am si eu aceeasi problema la clapeta de acceleratie, e problema comuna. La mine eroarea in bord e intermitenta, in sensul ca 1 zi o am in bord, iar 2 zile numai apare.

Am curatat EGR si clapeta, am verificat functionarea ei, dar totul a fost in regula. Problema vine de la partea electronica, modulu acela capsat in carcasa neagra, situat pe clapeta. Se pare ca intra vapori de ulei inauntru. Mie, un baiat priceput din GL mi-a zis ca nu merg reconditionate, i-ar fi convenit si lui, deci trebuie inlocuite.

Singurul inconvenient este ca se opreste masina mai zdruncinat. Eu la mine nu sesizez asta, ca sa ma deranjeze.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de asta nici nu sunt atat de panicat, caci, doar apare pe bord martorul. Nu se simte nimic ciudat nici la acceleratie nici la oprire :-??. exact de particica aia neagra din capat mi-a zis si mie mecanicul acesta. oare partea respectiva neagra de care vb poate fi schimbata doar ea sau trebuie intreg ansamblul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba intreg ansamblu, nu se gaseste separat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. grig_sorin am si eu acelasi tip de motor ca al tau! Aceeasi simptoma o am si eu. problema este de la ambreiaj si volant. mergi linistit cu ea pana nu se mai poate. vara se incalzeste mai repede si nu mai face des. oricum volant costa 3000 ron si ambreiajul 1150 ron toate pe original. nu gasesti deocamdata luk sau valeo pentru tipul asta, mai ales ca ai auto start-stop

SALUT! Oare ce se poate intampla daca ......Doamne...fere, aceleasi simptome le am si eu

Modificat de jeetrink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu aceeasi problema cu zgomotul si trepidatul din volant,cred eu ,in faza incipienta .intrebarea mea este daca stie cineva /ce se poate intampla in cel mai rau caz,adica se sparge volant sau ceva ? si,sau alte urmari.

va multumesc.

Modificat de jeetrink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!