Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Si la mine face la fel.

Eu pe vremea asta, o las 1-2 min la relanti si apoi plec de pe loc. In timpul acesta turatia turatia scade si se apropie de normal, insa nu astept acest lucru si plec de pe loc. :icon_confused:

Dupa ce parcurg traseul prin oras, la prima oprire relanti-ul este normal si de asemeni si consumul.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, de ceva timp ,de cand cu foarte multa zapada din orasul nostru( multumiri pinalty) , consumul nu mi scade sub 10%---e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehee sa vezi consum la mine 15 20% . pana ajunge la 90 grade ma sparge si dupa tot e peste 10 dar mi se pare normal la gerul de afara...ca in rest ma ajuta cu 5% :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal pe zapada si ger un astfel de consum, cand mergi cu a1a si a2a sau te mai chinui sa iesi din zapada si o turezi.

Si a mea consuma peste 10 in aceste conditii.

Acum cand strazile sunt curatate in GL, consumul a scazut undeva la 8-9.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e in conditii de iarna ,mi-a mai venit inima la loc ,dar cand vad ca am cu o linie mai jos de jumatate de rezervor si BC imi spune ca mai am autonomie pt.190km...))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e cam neplacuta ochiului aceasta situatie. :))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pe vremea asta nu-mi scade consumul sub 13% ,nu stiu cat de exact este BC dar e multisor( de obicei drumuri de 5-6 km.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti sta motorul la relanti? E turat pana aproape de 1000, sau sta la 800?

Mie imi sta la putin sub 1000 pana ajung la 80 grade cu apa. Insa daca opresc caldura, revine la normal. Banuiesc ca sta turat din cauza PTCului dar nu sunt sigur. Asa cred. Am fost la service si mi-au spus ca bateria e ok iar alternatorul incarca corect.

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna !

De curand mi-am achizitionat un VW Passat 2.0 TDI Common Rail Euro 5. La primele impresii e mult mai silentios decat precedentul de 2.0 PD. Puterea nu mi-am dat seama ca la cat e de frumoasa masina, mi-a fost frica sa o calc. De asemenea, la consum in oras pot spune ca e in jur de 7.5, iar in afara nici nu am circulat.

Pot sa va spun ca si la mine e la fel cu turatia. Cand pornesc dimineata (pe vremea asta rece) turometrul se stabilizeaza undeva peste 1000rpm, dar dupa un timp revine la normal sub 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am observat o chestie ciudata,cind masina se deplaseaza incet, scosa din viteza,turatia la motor este 900 rpm,asta pina cind rotile se opresc de tot, turatia scade la 800 rpm, a mai sesizat cineva lucru acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yep, si la 900 rpm nu se aude si un zgomot ciudat?la mine asa am sesizat,el dispare bineinteles cind scade la 800 rpm.avind numai pd pina acum ,e ceva nou si sunt numai ochi si urechi pe ea,mai ales ca am 188000 in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si a mea, atat cu turatia cat si cu zgomotul respectiv. Ma gandesc ca turatia este mentinuta mai sus pentru a avea suficient vacuum pentru frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un material de acest motor common rail...fara cuvinte,o multime de clapete pe admiisie si evacuare.am ramas un pic socat de cita electronica s-a putut implementa.am observat acele clapete admisie la fiecare piston ca la motorul bmw...documentul este cam mare cu arhiva rar este de 3.6 mb si nu il pot urca pe site. poate va intereseaza adresa http://www.dsd.go.th/itrain/km/kboc/2010_TestProject_WSC40/Automobile/DOC33_IL_40CA/DOC33_IL_40CA_1680_Diesel_Engine_2.0L_TDI_CommonRail_BIN5_UL.pdf

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt clapete swirl, nu cea despre care se vorbea mai inainte (throttle). Rolul lor este de a omogeniza amestecul in cilindri la turatii scazute. La turatii mari se deschid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

SCUZE de offtopic: care este cel mai bun motor benzinar de la vw?

[am cautat pe forum, dar rezultatele gasit sunt cam subtiri. ma gandesc sa achizitionez unul si sunt in cumpana].

multumesc mult + Craciun linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate motoarele sunt la fel de bune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

ma indoiesc. e imposibil sa nu fie vreunu mai preferat, ca sa zic asa... eu stiu ca vreau peste 100cp, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preferat, in Romania... nu prea e niciunul, pe Passat. Peste 80% (daca nu mai mult) sunt Diesel.... de asta zic, ca e greu sa faci un sondaj despre benzinare.

Eu personal, nu as alege 1,6.... in rest, sunt pe forum pana si motoare "exclusiviste" sa le zice.... de 3,6....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SCUZE de offtopic: care este cel mai bun motor benzinar de la vw?

[am cautat pe forum, dar rezultatele gasit sunt cam subtiri. ma gandesc sa achizitionez unul si sunt in cumpana].

multumesc mult + Craciun linistit!

Pentru ce model ? Polo,Passat,Phaeton,Touareg ? 1.0, 1.2, 1.3 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2, 3.6, 4.2, 6.0... pe ce model de masina doresti sa afli ? An de fabricatie ? Apoi este mult mai usor de te ajutat. Te ajut pe privat daca doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc. e imposibil sa nu fie vreunu mai preferat, ca sa zic asa... eu stiu ca vreau peste 100cp, atat.

cele mai vandute motoare pe benzina au fost cele de 2.0, FSI si TFSI, mai multe discutii poti vedea/cauta in topicul acesta -> http://vwforum.promo...60#entry1630470

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

multumesc razvan!

@scorpyon: da, ai si tu dreptate. ma gandesc la un motor pe benzina fab cu incepere din 2008, intre 115cp [minim] si 170cp, pe un passat de preferinta [dar nu ar strica si tiguan].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou pe forum si nu am citit toate postarile, azi a aparut o problema la motor, am ajus acasa de la un drum de circa 20 de km unde am mers cu 120km/h, cand am parcat masina motorul trepida ca si cum ar fi o Dacie in trei pistoane. Am repornit-o dupa un minut iar problema a disparut. Va rog sa ma ajutati !!!!!!!!!!!! :icon_confused: :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi de la motorina, insa o scanare face mai mult decat 100 de sfaturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

va rog frumos sa ma ajutati si pe mine, nu stiu daca motorul meu este CR sau PD. am nr. de identificare: WVWZZZ3CZ9E091294, 2.0 TDI, 103KW, Euro5, an fabricatie 2009. Am 131.000 km cu ea si sunt in dilema daca trebuie sa ii schimb distributia in cazul in care e PD sau sa astept 180.000km in cazul motorului CR. Tipul motorului din cate vad in cartea de identitae este CBA.

Multumesc anticipat si LA MULTI ANI tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!