Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut! De aproximativ 6 luni mi am luat și eu un golf 6 variant și numai probleme am avut Ba mi a căzut egr ul ba volant etc Acum am observat ca îmi intra la regenerare destul de des la aproximativ 2 sapt (mers în oraș ) iar ultimele 2 dați  mi a scos fum alb albastru  pret de 30 sec E normal?  Penultima data plec de la munca și văd ca intra în regenerare dar mi se aprinde martorul de combustibil și se oprește A doua zi alimentez și la 200  m de benzinarie intra din nou cred in regenerare ca am un fum în spate Merg cu mașina cam 30 min dar max treapta 3 ca na e oraș și tot rămâne turata Trag in parcare și îi dau un mic șpriț la accelerație pe liber și turația  revine la normal Seara când plec din nou fum și regenerare Mă enervez și ies din oraș 110  km/h 30 min in a 4 la aproximativ 2500 rot Turația revine la normal Până acum am condus mașini  fără filtru de particule Trebuie să merg iar la service?  E  normal  așa? Greșesc undeva?  Masina e din nemtia și are 190000 km cu motor  1,6 din 2010 Mulțumesc și scuze ca m am lungit 

Modificat de Jul1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum albastru=ulei , nu sunt manifestari normale, necesita ingestigatii suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la urmă cică e normal să scoată fum la regenerare Așa am înțeles de la reprezentanta Cica la nu știu câte regenerari își face ea una mai diferita la care e posibil să iasă fum. Uleiul l am verificat de prima data dar nu s a consumat deloc și arata ok Sper să nu mai apară fum din nou la următoarea regenerare și sper să nu mai am probleme cu ea ca o vând și trec înapoi pe benzina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista regenerare mai speciala. In functi de incarcarea DPF, e posibil sa scoata fum sau nu. De regula cand scoate fum e ceva ulei prin evacuare.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o nedumerire,daca dpf este infundat si necesita inlocuire sau reconditionare,turbina mai functioneaza daca nu ajung gaze la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu filtru infundat turbina functioneaza sub o presiune mai mare si poate crapa,recomandat e sa rezolvi urgent problema filtrului.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! A dat cineva jos filtrul de particule la Skoda Superb I 2,0 tdi , cod motor BSS (140 hp PD) , daca da , unde si cu ce costuri ? Filtrul de particule si catalizatorul sunt  corp comun sau sunt separate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE ! Asta inseamna ca va trebui sa montez un catalizator universal dupa DPF OFF ... :-(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 tdi ai posibilitatea sa nu scoti cat-ul. M-as mira la 2.0 tdi sa fie altfel. totul tine de cum tai cutia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate PD-urile DPF-ul si CAT-ul sunt corp comun.Din 2008 grupul vag sa "trezit" si a inceput sa faca CR-uri care au CAT-ul separat .(1.6 e CR )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE poți sa ma ajuti la problema mea?

Am un vw passat b6 bmr,decand am achizitionat masina,motorul nu are putere si scoate mult fum negru. Am dus masina la service pe platforma iar acolo mecanicul sa ocupat de ea. Prima oara a verificat furtunurile de vaccum,demontat si curatat egr si clapeta acceleratie iar apoi a constatat ca axul turbine nu se invarte cand motorul este pornit,initial a crezut ca  turbina nu lucreaza si din aceasta cauza motorul nu are putere si scoate fum negru cand accelerez. A fost demontata si turbina dar sa constatat ca este reconditionata si in stare buna functionare. Pana la urma a gasit filtrul de particule infundat si a constatat ca de la acesta nu trage motorul si scoate fum negru.

E posibil sa fie de la filtru de particule sa nu aiba putere motorul si da scoata fum negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru infundat limiteaza evacuarea deci limiteaza puterea.Fum ...inseamna ca dpf-ul e spart ,carapat ,topit,full ....Se aprinde martorul DPF in bord la punerea contactului ?Daca nu insemna ca e anulat

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade,martorul dpf apare putin cand pun contactul si apoi dispare.

Modificat de Sandu81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF infundat.Neaparat dupa ce demontezi dpf-ul sa-i dai cheie sa vezi daca si cat fum scoate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos Eexcalade,dar daca continua sa scoate fum negru fara dpf,ce poate sa fie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoate fum cu dpf-ul demontat atunci prima data trebuie remediata problema,altfel infunzi filtrul daca il dai la curatat sau te umpli de fum daca il anulezi.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Cat credeti ca mai pot trage cu filtrul de particule? Deocamdata isi face regenerarile automat, in mod regulat, fara problem. La achizitionare avea 180ml incarcare. Intr-un an, aprox 20.000 a ajuns la valorile actuale. Ms pt raspuns.

2016-11-21 12.22.33.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina? Vad in notepad 166 de mii, dar nu cred ca sunt cei curenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoril DPF-ului sunt in regula? Masina e un golf5, motor BLS, an fab. 2006. Mai multe nu pot spune daca face regenerari dese sau normale pentru ca un prieten doreste sa o achizitioneze. Masina  are 159250km reali verificati la reprezentanta plus carte service. Masina a fost adusa in tara in 2015. De cand a fost adusa a stat 11 luni fara sa fie folosita. Multumesc.

dpf2.JPG

dpf1.JPG

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!