Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Posibil sa faca regenerari dese tocmai fumului alb,sau este in regenerare continua,si de aici vine fumul alb, dar in cazul asta trebuie sa ai erori.

Verifica turbina, injectoare, tubulatura admisie,egr a fost nou?

Nivelul de ulei scade?

Fa inca o diagnoza so posteaza valorile la injectoare,DPF si egr.

Nu strica sa faci ceva loguri in mers la turbina,injectoare,MAF SI EGR.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc in primul rand.Deci egr-ul a fost nou,uleiul nu scade are acelasi nivel are 10000 km acum,este 5w30 507.0,nu consuma antigel pe scanare cu vag.com are o singura eroare aceasta:

Control Module Part Number: 03L 906 022 BT    HW: 03L 907 309 
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  6214
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 18816 807 592582
                      VCID: 78FF0E6B0B2690DEAC3-802D
1 Fault Found:

006481 - Radiator Fan 2 (V177) 
               P1951 - 000 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 216965 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.14.20
                    Time: 16:58:23

             Freeze Frame:
                    RPM: 2691 /min
                    Speed: 98.0 km/h
                    Temperature: 36.0°C
                    Temperature: 83.7°C
                    Temperature: 26.1°C
                    Lambda: 30.0 %
                    Lambda: 0.0 %


Readiness: 0 0 0 0 0 
 este o eroare copiata mai veche dar este aceeasi

 

ieri am facut un drum pana la Timisoara si inapoi.Inainte sa plec am verificat cu vcds cat are de la ultima regenerare si avea 0 km,si nu scotea fum,am ajuns la Timisoara cand am intrat si am inceput sa circul in oras a inceput sa scoata fum alb destul de mult,am verificat cu vcds la dpf si avea 4 cereri de regenerare si 240 km de la ultima regenerare facuta.

Am plecat din Timisoara,dupa ce am iesit nu mai scotea deloc fum,am ajuns in Dr. Tr. Severin si a ince put iar sa scoata fum.Am verificat iar cu vcds si acum avea 190 km de la ultima regenerare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu ai verificat ceea ce era cel mai important. 

Presiunea diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa verific. revin cu rezultatul.Va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o precizare am de facut dupa ce am curatat dpf-ul am schimbat si releul de presiune diferential.Legat de verificarea presiunii diferentiale am incercat sa gasesc pe forum si pe net unde gasesc pe vcds valoarea dar nu am reusit poate imi puteti voi spune,va multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa dai dpf-ul la curatat fara sa verifici presiunea diferentiala ??? Pe baza fumului ??? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am dat dpf-ul la curatat deoarece avea oil ash 138 ml si nu scadea deloc aceasta valoare dupa regenerari pe care le facea tot la fel de des.Am decis sa dau dpf-ul la curatat la recomandarile unei reprezentante multimarca,dupa ce am fost la tester si la vw targu jiu.Si inainte sa dau dpf-ul la curatat avea eroare la senzorul de oxigen,amestec prea bogat.Tin minte ca mecanicul de la reprezentanta multimarca a spus pe atunci ca are o presiune oscilanta sper ca nu gresesc.Iar cei de la Odorheiul secuiesc ca sa iti ofere garantie la lucrare te obliga sa schimbi si releul de presiune diferentiala plus adaptarea cu vag com a ecu sa recunoasca faptul ca ar avea un dpf nou.inainte de a termina montatul pe masina a dpf-ului curatat am constatat ca senzorul de temperatura din dpf era defect asa ca l-am schimbat si pe acela dar nu este nou.Va multumesc in continuare astept alte recomandari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu..... 

Oil ash (cenusa ramasa in urma regenerarilor )niciodata nu scade,doar creste.

138 ml din maximul specificat de vw de 175 era o valoare normala si puteai merge mult si bine .

Masa de cenusa o resetezi la 0 numai cand pui dpf nou sau cel curatat e ca nou . 

Odata ce ai pus masa cenusa 0 si filtrul nu e nou sau ca unul nou regenerarile o sa fie foarte dese ,ca la tine .

Fumul poate fi de la dpf spart ,crapat ,gaurit .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok sa inteleg ca am luat o decizie proasta sa curat dpf-ul.In dimineata aceasta cred ca am reusit sa vad ce valoare are presiunea diferentiala.in stationare are 8 mbar,iar in mers in accelerație cel mai mult s dus pana la 160-170mbar la o temp de 174 prior particle filter,sper sa imi spuneti care este problema.Va Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf-ul se curata numai cand presiunea diferentiala e mare,grad de incarcare mare,regenerari dese.

Presiunea de 8 la relanti e ok in functie de gradul de incarcare si km de la ultima regenerare .

Cat la % e incarcat si cati km sunt de la ultima regenerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 la suta dar are 2 cereri de regenerare si 230 km de la ultima regenerare

 

Inainte sa curat dpf-ul isi facea regenerari tot pe la 190 km dar nu schimbasem senzorul de oxigen,nu stiu daca are vreo legătură 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea desi as fi dorit sa vad si injectoarele ce valori  au,DPF tau face regenerari doar in extraurban,apoi se incarca foarte repede iar in oras nu face regenerari,posibil sa nu intruneasca toate conditiile necesare.

Ai un consum marit de combustibil?

Verifica si ciclu de lucru EGR,verifica MAF...am mai scris.......

Insa vad ca face regenerai foarte dese daca extraurban face la 190,in oras cred ca la 30 de km se incarca imediat si apoi nu mai are cum sa faca regenerari(urban este mai dificil).

Ai foarte multe cereri de regenerare,deci regenerari  esuate....is not ok!

Posibil DPF sa fie dus, spart sau curatat necorespunzator(au folosit substante chimice si s-a distrus substantele active din DPF )

 

PS.Mare greseala ai facut cu resetarea DPF,colegul Excalade chiar a trecut printr-o experienta asemanatoare deci vb din experienta.

Eu unul nu am resetat niciodata,fiindca nu am avut ocazia sa montez unul nou.......:-)))))

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am sunat la firma de curatare dpf din Odorheiu Secuiesc si mi-au recomandat sa fac o regenerare din vag-com si sa ii sun sa le spun ce valori sunt la presiune diferentiala.O sa revin cu rezultatele.Va multumesc de raspunsuri.

Am întrebat de dpf la reprezentanța din oras daca poate fi spart,crapat si mi-au spus ca ar trebui sa am erori pe tester ceea ce nu sunt 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de resetare am înțeles eu gresit,senzorul de presiune a fost setat ca nou am intrebat astazi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt dese cazurile cand filtrele sau senzorii aferenti nu dau erori dar la demontare se constata ca sunt colmatate 100%...

Iar sunt cazuri cand dau erori senzorii de presiune diferentiala si totusi DPF-ul nu este colmatat....si se poate regenera fortat si sa mai mearga mult si bine.

PS.Vorbeste cu baietii care fac DPF-off si sa-ti zica cate situatii de acest gen nu au intalnit!

Verifica ce am postat mai inainte..adica MAF,injectoare,si ciclu EGR

Adica cum senzorul a fost setat ca nou...?poate vrei sa zici ca a fost inlocuit.....!

Eu personal vad doar solutia inlocuirii,fie cu unul nou sau second....ori varianta spartana DPF-off!

Mai poti monta unul after-market.....care este mult mai ieftin si e nou!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune a fost înlocuit cu unul nou dupa ce am curățat dpf-ul si setat ca nou sau cel puțin asta am înțeles de la mecanic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6
On 9/17/2016 at 2:18 PM, pronet said:

Marius, nu e un mit crede-ma. Vezi ce spun si cei de la ross-tech. Am avut masini la care nu a mers cu mai putin de 1/4 din rezervor.

 

On 9/16/2016 at 9:13 PM, EEXCALADE said:

La cutie automata edc-ul poate gestiona turatia motorului in timpul regenerarii dar la cutie manuala nu.

martor aprins aseara in jurul orei 22 + mesaj "Diesel particle filter - check manual"

rezervor la 1/4, dimineata mers in "S" jumatatea de ora traditionala spre munca, ceva mai alert 60+ dar cu inerentele opriri la semafoare si pietoni.

martor stins dupa maxim 15 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am ajuns acasa de la un drum de 600km,mai aveam un range de 120  km in bord ,mai aveam 20 km pana acasa ,am oprit 5 min intr o parcare si isi facea regenerare .sa zicem ca mai erau maxim maxim 12 litri de motorina in rezervor (din 70) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alte lucruri pe care legam încercat în rezolvarea problemelor.Am făcut o regenerare forțată în mers , după ce sa terminat regenerarea a scăzut presiunea diferențial la 3,și presiunea în dpf la 0.La recomandările celor de la firma de curățare dpf am schimbat și senzorul de presiune cu cel vechi , am condus cel mult 20km și din nou scoate fum mai puțin dar totuși scoate.O sa verific din nou pe vcds dar cred ca iar a crescut presiunea diferențial. Poate mai aveți alte recomandări ce as putea face. Va mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica valorile la injectoare dacă poate sa îmi spună cineva,egr-ul este nou nu văd de ce ar trebui să verific și maf-ul o sa îl curat dacă trebuie dar am impresia că problema este de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am verificat valorile la injectoare el sunt acestea:

aceste valori sunt dupa ce am condus 3 km
                Address 01: Engine  (03L 906 022 BT)

15:25:24 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.68 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.19 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  -0.47 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.05 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4


                Address 01: Engine  (03L 906 022 BT)

15:10:39 Group 100: Diesel Particle Filter
  78.0°C  Temperature prior Precatalytic Converter
  54.0°C  Temperature prior Particle Filter
  8 mbar  Particle Filter Different. Pressure
  3 mbar  Particle Filter Offset Different. Pressure


                Address 01: Engine  (03L 906 022 BT)

15:03:22 Group 010: Charge Pressure Control
  375.0 mg/str  Mass Air Flow (actual)
  1009.8 mbar  Atmospheric Pressure
  999.6 mbar  Boost Pressure (actual)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

Aceste valori sunt la pornire :

                Address 01: Engine  (03L 906 022 BT)

15:04:19 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
  0.26 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  0.02 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.05 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  -0.35 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit care este problema:injectoarele din pacate am valori mari in mers ajunge primul injector la 1.96.Acum va cer o parere pt ca nu am fost lamurit in totalitate.valorile la toate patru sunt urmatoarele:1:1.96, 2:-0.6, 3:-1.07,4:-0.05

Prima intrebare se pot reconditiona si daca da,unde si a doua care sintre cele 4 ar trebui sa le reconditionez.Astept un raspuns daca aveti.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este pe cilindrul 1. Masoara si compresia, etc - cati km are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

222000 km trebuie sa gasesc sa masor compresia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!