Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu stiu cum sa interpretez valorile astea si mai ales partea cu minus. Ma puteti ajuta? Multumesc anticipat

WhatsApp Image 2023-10-12 at 13.31.33.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toxdrovalorile nu sunt relevante intrucat doar se incheiase regenerarea. Mai revin-o cu o poza dupa 2-300 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul de presiune diferentiala la un passat b7 cffb pentru ca presiunea diferentiala cu contactul pus oscilazi între -4 și 0.  Am cumpărat unul Original de la epiesa, dar nu am reușit să-l adaptez cu vcds. Afișează presiunea cu contactul pus -147. I-am făcut retur. Ce ma sfătuiți sa fac???? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor nou ,oe ,de la alt furnizor.

Piesa se cumpara dupa seria VIN ,nu dupa codul de pe piesa veche .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este același cod și pe mașină și pe seria Vin. 076906051B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat 2 la un E6 si nu am adaptat nimic. Functioneaza de vreo 30kkm. Ce face adaptarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aplicatia VAG DPF sau alte aplicatii asemanatoare se poate vedea cumva ca masina nu a reusit sa finalizeze ultima regenerare ? Ar fi folositor acest lucru in situatia in care nu esti atent si opresti motorul in timp ce masina e in regenerare. Daca observi acest lucru din aplicatie, pe urma poti scoate masina la o tura in afara orasului sa dai posibilitatea DPF-ului sa se regenereze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti mai ofera masina vreo 4 sanse sa faci regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi se aprinde martorul filtru de particule și trebuie să faci regenerarea până la capăt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/13/2023 at 10:13 AM, alinbum said:

Este același cod și pe mașină și pe seria Vin. 076906051B

Monteaza Bosch asta...daca si cu el ai belele alta este buba.
 

pn3xhr8pw2l2fbzjhcn6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, vin si eu cu o problema care imi sta pe creier de 8000 km. Tiguan 5N cu motorul CBBB, 300K kilometri,  a avut probleme din cauza imbusului de la pompa de ulei asadar filtrul a avut de suferit. A fost dat jos de pe masina si curatat termic,toata tubulatura si evacuarea date jos si curatate si totusi isi face regenerarea extrem de des si cu fum albicios (desi nu constant), chiar si la 30-40 km si cu motorul rece. Sa fie cumva la sfarsitul vietii si sa ceara dpf nou ? 

Din cei 8000 km, undeva la 6000 sunt facuti extern iar cei din oras intotdeauna peste 2000 turatii.

Prima poza e dupa ce si-a facut regenerarea cu o seara inainte, cu motorul oprit, doar contactul pus iar a doua e la relanti, dupa 10 km de la regenerare.

Masina trage, fara martori aprinsi in bord iar cat timp nu isi face regenerarea nu da gram de fum.

Multumesc.

393499370_1079747236729964_732746972379519970_n.jpg

393457668_247471717923421_7739965468844851496_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi scapa cum a avut de suferit DPF-ul de la problema imbusului de la pompa de ulei. Problema cu regenerarile dese a aprut dupa curatarea DPF-ului ? Monitorizeaza masa de cenusa masurata si presiunea diferentiala intre ciclurile de regenerare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei facea presiunea mai scazuta catre turbo care la randul ei s-a defectat si scapa ulei in dpf -flowul descris de mecanic...Problema cu regenerarile da, a aparut dupa ce s-au remediat celelalte defecte (turbina noua, pompa reconditionata la Targu Mures, senzorul de presiune diferentiala schimbat) dar daca la inceput se faceau undeva la 150km, acum au ajuns sa fie mult mai dese. Saptamana trecuta inaintea unei regenerari avea 3 mbar presiune diferentiala si 12.9 masa de cenusa masurata, 0.6 cenusa ceruta...O sa o mai monitorizez.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut, ce ai relatat tu in postare am patit si eu...aproape identic, dupa zeci de ore pe forumuri din Ro si din afara am ajuns la concluzia ca DPFul e dus si trebuie inlocuit. 

Mai am o sansa cu senzorul (sa il inlocuiesc cu unul nou), ar fi ultima chestie pe care nu am incercat-o inca.

 

Spre ex, de cateva zile nu mi-a mai dat regenerare, dar consumul in oras e exagerat 12/13% iar in afara orasului sub 9 nu poti sa il scazi (de parca as merge cu 5mii benzinar) 

 

Ramane de vazut cu senzorul..daca nu se va rezolva, alt DPF SH sau OE (dar ceva mai calitativ).

Urmaresc postarile in continuare in speranta ca mai pot afla amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul l-am schimbat odată cu celelalte, consumul e același dintotdeauna, 9-10 în oraș, in jur de 7 extern. Are maine dimineata programare în service dedicat Vag pentru constatare. Vedem ce si cum dar am același feeling,ca vrea filtru nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/13/2023 at 5:49 PM, Dan.MDLL said:

Iti mai ofera masina vreo 4 sanse sa faci regenerare


Daca s-a oprit motorul inainte de a se finaliza regenerarea, data viitoare cand pornesc motorul, ECU initiaza automat regenerarea DPF-ului cand se ajunge la temperatura necesara ?
 

On 10/13/2023 at 6:16 PM, nicusan said:

Apoi se aprinde martorul filtru de particule și trebuie să faci regenerarea până la capăt.


Ideal ar fi sa nu ajung in situatia asta....de asta ar fi folositor daca as putea sa vad cumva din ceva aplicatie daca s-a intrerupt o regenerare in curs. Masina o va conduce si sotia si ea nu e asa de atenta la chestii din astea de finete 😅

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc vag dpf cu o interfață konwei. Poți verifica dacă este acceptat motorul tău.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ma asteptam, filtru e terminat. Am gasit un filtru de pe un alt tiguan cu 180k km care potrivit vanzatorului are 25g cenusa. Vedem dupa montaj cum se comporta 

.

Modificat de AlexBG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Masina din semnatura, Passat B8 2.0TDi 190 cai 220 mii km.

Am observat ca in ultimul timp regenerarile sunt cam la 200 km de mers in oras aglomerat bara la bara. Acum 4 ani cand am luat masina parca erau ceva mai rare, dar cred ca 200 km de oras e cat de cat in regula.

M-am uitat pe loguri si am vazut urmatoarele valori: la presiune diferentiata am 20 hPA la relanti cu motorul cald, mi se pare mult, asta ma ingrijoreaza cel mai mult.

La oil ash mass am 75.1g si limita maxima e 80g, la 100kg de oras am 14g de shoot mass calculated, deci cred ca ajunge pe la 180km si incepe regenerarea.

Ce parere aveti, stau linistit si o las asa sau sa ma gandesc la o curatare la un aterlier specializat? Masina merge bine dar nu vreau sa ajung sa se infunde de tot, cel mai mult ma ingrijoreaza acei 20hPA stiind ca ar trebui sa fie sub 10 si parca si regenerarile sunt cam dese.

 

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări. Puteți să îmi spuneți și mie cum se prezintă dpf ? Nu știu să interpretez valorile. Multumesc

Screenshot_20231020-194213.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata foarte ok: incarcarea DPF pe la 50% din viata (adica 39.89g din maxim 80g). Nu ai pus presiunea diferentiala ca sa vezi cum arata si aia (destul de importanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am știut cum să o găsesc. Am incercat sa pus ceva asemănător vagdpf.

Km la bord 163.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!