Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Daca totul e ok, nu prea trebuie sa ajungi sa se aprinda martorul DPF-ului.

 

Eu anual merg 90% numai in oras - de cand o am, niciodata nu am avut martorul aprins.

 

O sa verific, la mine undeva la 3 saptamani isi face regenerarea in oras.... nu m-am uitat la distanta parcursa - ma voi uita si iti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

nu scoate fum..Scoate exact ca un diesel fara DPF ...eu asa vad la a mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vroiam sa zic este ca la mine e posibil ca nu DPF, ci motorul sa aiba probleme (ex: sa scoata fum excesiv), si din cauza asta sa se umple asa repede filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza axele cu came!!! Vezi ca avem aceeasi masina cu acelasi motor. Tot BMR am si eu pe Passat.

Fix aceeasi problema am avut-o si eu si imi ajungea f des DPF-ul la 100% incarcare.

 

Am mers special pe A2 sa ii fac regenerare in treapta a 4-a la 2500 rpm, bla-bla.. si nimic. Am mers vreo 50 km spre Constanta dus si 50 intors. Fix degeaba!!

Apoi am plecat cu Cristi (Al Bundy) si am incercat sa ii facem regenerare soft. De asemenea fara niciun rezultat. Am oprit pe autostrada, am reglat axele cu came si in 10-15 km am ajuns cu DPF-ul la zero.

Cristi cred ca poate sa iti dea mai multe amanunte (daca isi mai aduce aminte), pt ca se pricepe mai bine.

 

A ramas in schimb un fum destul de inecacios pe evacuare. De curand i-am schimbat si senzorul DPF (mi-a dat eroare), i-am facut update de soft la motor - am povestit mai sus - si a disparut si treaba cu fumul.

 

Poti sa incerci treaba asta. Eu cred ca va merge!! ;)

 

Inainte ma enerva masina asta de imi venea sa o vand. Ma saturasem de axe cu came, injectoare, mecatronic, ambreiaje, etc.

Acum nu mai am nicio problema cu ea.. !! Totul s-a rezolvat, s-a inlocuit si merge struna!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai cumva si lipsa de putere la viteze mari? A mea e foarte puturoasa la peste 120-130 (schimbat debitmetrul cu unul Pierburg -> nicio schimbare; pus debitmetrul Bosch pe Golf 4 -> Golful consuma normal).

Sigur te referi la reglarea axelor cu came, sau la reglajele care se fac pe roata mare dintata de la distributie (cantitatea injectata daca nu ma insel).

merci mult de info!

PS: meghitz: corect, avem acelasi motor - poate ne vedem la o intalnire sa-ti dau masina o tura, sa-mi spui si mie ce parere ai ;)

Revenind la DPF, la mine creste incarcarea filtrului cu 4-5% la drumuri de 5-10 km prin oras!

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cantitatea de motorina injectata trebuie reglata. Banuiesc ca o ai data f mica. 

 

De ex, am facut de curand distributia la A3 si mi-au dat mecanicii mei cantitatea de motorina injectata la 4.3 ...ca sa consume mai putin!! Aiurea!! Mi-au zis sa incerc asa prima data sa vedem cum se comporta. OK am zis! ..dar stiam ca voi reveni cu siguranta inapoi pt noi reglaje.

Am facut un drum Bucuresti - Pitesti pe autostrada si mai sus de 190 km/h nu urca deloc. Ajungea f greu si pana acolo. Efectiv motorul nu avea suficienta putere iar DSG-ul simtea treaba asta si cu kick down nu vroia sa ii dea a 6-a nici in ruptul capului (o tinea doar cu a 5-a).

Apoi am pus cantitatea de motorina la 4.9 si urca pana la 210 km/h fara probleme iar puterea e din nou cum era.

 

Revenind la Passat, ce nu imi place este consumul usor marit la viteze mai mari... dar se pare ca e normal pt motorul + cutia asta. La 160-200 km/h merg cu un consum de 8-9%. Pana in 140 km/h consuma cam 6.5-7%.

Am dus-o la Porsche (ma cunosc destul de bine cu lumea de pe acolo) si i-au facut absolut toate testele posibile (mi-au dat un teanc de hartii). Totul e in parametri absolut normali.

Pana la urma e normal pt 170 cp (pompe duse) + DSG + ....

O sa imi instalez si eu VCDS-ul din nou pe laptop (pt ca tot am interfata si vreau sa ii mai fac si niste codari) si sa vedem cum mai stau si cu DPF-ul... dar de atunci a trecut peste un an si jumatate nu am mai vazut martorul apris in bord niciodata.

 

Vezi cum stai cu axele cu came si posteaza aici... poate te ajuta cei care se pricep mai bine.

Din ce imi dau seama, cam ai simptomele pe care le avea masina mea, cu exceptia lipsei de putere. La mine nu am sesizat nimic d.p. asta de vedere.. dar e adevarat ca nici nu am mers prea mult cu ea asa ca sa imi dau seama... asta pana sa ii dau de cap!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog colegii sa ma lumineze cu acest DPF.Mentionez ca becul in bord  functioneaza ,cu contactul pus,dar nu s-a aprins niciodata in 60 mii km. Multumesc anticipat!


In interiorul DPF-ului nu pare umblat,gaurit..etc.

post-74110-0-05033300-1377767787_thumb.j

post-74110-0-52884300-1377767800_thumb.j

post-74110-0-32964700-1377767833_thumb.j

post-74110-0-34482100-1377767864_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te lumineze in ce sens? Ce doresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform datelor din VCDS Label File  la group 68 la As Mass valoarea trebuie sa fie maxim 40%.La mine e 86.0 .Dar becul in bord nu a fost aprins in ultimii 60 mii km. 

Sau valoarea  de max 40% e valabila doar in timpul regenerarii?

Apoi la Group 70 am zero peste tot.Nu trebuia sa am numarul de regenerari?

Merci!

 

 

 

068,0,DPF (Emission Levels II)
; Valid only during the regeneration!
; Environmental conditions: 50-60 km/h / 3rd / Speed <= 3000 RPM
068,1,Soot Loading,Value,Specification: max. 40.0 %\n\nFrom 40.0 % the regeneration begins when driving.
068,2,Ash Mass,,Specification: max. 60.0 g
068,3,Ash Learning Value

 

 

070,0,DPF (Regeneration Status II)
; Valid only during the regeneration!
; Environmental conditions: 50-60 km/h / 3rd Gear / Speed <= 3000 RPM
070,1,Status 4,Regeneration,See Label File
; xxxxxxx1 = Normal Thermal Regeneration
; xxxxxx1x = Forced Thermal Regeneration
070,2,Regeneration,Time
070,3,Unsuccessful,Regeneration count,Specification: max. 4
070,4,Successful,Regeneration count


Cum pot afla daca softul din ECU e cel original al masinii cu PDF ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe engine verifici daca a fost rescris/flash-uit- advanced id.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thursday,29,August,2013,13:46:17:37412

VCDS Version: Release 11.11.0

                Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 021 MS

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  9390

           Software Coding: 0000078

            Work Shop Code: WSC 44661

                      VCID: 7CFD85543FF078E

 

Advanced Identification

     Serial number: VWZCZ000000000

     Identification: BPG-810

     Revision: --H01---

     Date: 25.11.05

     Test stand number: 1479

     Manufacturer number: 1655

Flash Status

     Programming Attempts: 1

     Successful Attempts: 1

     Programming Status: 00000000

     Required Conditions: 00000000

     Flash Tool Code: 144698 143 44661

     Flash Date: 03.11.06

Software

     P0101

     HAXE  

Misc.

     Hardware number: 028 101 271 9

     Immo Challenge: 93 8C BB A5

Car Info

     Chassis Number: WVWZZZ3CZ6E150481

VCDS Info:

       Labels: 03G-906-021-BMM.lbl

       Readiness: No script available

 

Cum este?


Masina are prima inmatriculare pe la inceputul lui 2006


Nu avea ce cauta acesta :Flash Date: 03.11.06

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima inmatriculare 05.01.06 .Coincidenta ca in cartea de service,la 53 mii km, pe 03.11.06 e trecuta o revizie la reprezentanta .


Poate fi un update la data de 03.11.06 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil update softwate daca a fost facut in reprezentanta. Cel mai sigur vezi daca a fost modificata mapa de management a motorului-dar nu merge cu vcds si o confrunti ci una stoc de pe acelasi cod motor. Sau te duci la reprezentanta si vezi daca a fost pus vreun update.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. 03G906021MS 9390 ultima versiune de SW este 03G997021 2275 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde si cum ar trebui sa fac update la 03G997021 2275  ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O varianta este reprezentanta, alta este Bucuresti-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorentinPavel

Stie cineva cat se poate rula cu filtrul de particule infundat si ce riscuri suplimentare exista ?

Sau la ce pagini exista acest raspuns ?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista un asemenea raspuns. Pana cand nu mai trage masina.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

 DPF-ul poate fi infundat,masina sa traga greu ,dar becul din bord nu se aprinde?,desi el functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initiaza o regenerare activa si vezi daca creste temperatura in evacuare la peste 600C. Asa poti vedea in ce stare esete, eventual si presiunea diferentiala

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Valentin! Merci de informmatie.O sa-l  incing in acest weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut regenerarea.Temperatura dupa DPF a urcat putin peste 700 grade.Presiunea diferentiala nu stiu ce valori ar trebui sa aiba.

Prima imagine 67,70,75 in timpul regenerarii

A doua imagine 67,70,75 la relanti dupa regenerare.

A treaia imagine 68,70,75 la relanti dupa regenerare.Aici e o problema (nu stiu cat de serioasa) am Ash Mass 86 .Uite ce scrie in label file: 068,2,Ash Mass,,Specification: max. 60.0 g

Merci!

post-74110-0-48523700-1378062678_thumb.j

post-74110-0-89091000-1378062746_thumb.j

post-74110-0-65268600-1378062949_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!