Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

La Polo nu am "Measuring values" ci "Advanced Measuring Values" deci nu-mi arata la fel ca la voi, nici macar ca si la passat-ul ce-l mai am.

 

Polotsi, nu contest. Depinde unde a mers masina aia si de calitatea filtrului. Eu la passat l-am schimbat la 180 000 km, cand masina nu mai tragea de fel din cauza lui, dar masina a mers cam 80% prin oras..asa ca nu ma pot plange de durata lui, avand in vedere ca fabrica spune sa fie schimbat la 120 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cat a costat sa il schimbi, a mea are 119km si abia acum am facut prima regenerare cu vag-ul si era incarcat 37% in conditiile in care merg in oras 80%, deci cred ca tine ok sper sa ajung cu el pe la un 180km,, si daca tot ne zici pretu sa ne zici de unde ai cumparat cat a fost manopera etc..ms



si pana acum am mers tot asa cand se aprindea martorul adica a 3 la 3000rpm si in 5 min se stingea,majoritatea il curata in felul asta si aici ma refer la procedeul fara vag pus...cred ca varianta cu a 4 la 2000-2300 rpm la o viteza de 60 65kmh se refera cu vag-ul pus . oricum ambele variante sunt bune doar ca una este mai lenta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice man, filtrul a fost undeva la 650-700 euro luat de la Trost, din germania. La reprezentanta era cam 6500 ron.

 

Manopera, nu mai stiu cat am platit, ca eu l-am schimbat in urma cu 2 ani, dar daca ar fi sa-l mai schimb acuma (fie la polo, fie la passat) as renunta la el. Nu-si merita banii din punctul meu de vedere. Mai ales in Romania. In plus, nici piesa de schimb, DPF-ul nou, nu este la fel de performant ca si cel vechi. La passat mai are momente cand imi scoate fum, cand o calc. Lucrul asta nu s-a intamplat cu cel vechi nici cand era pe moarte, in schimb cu cel nou..se intampla cam de la inceput.

 

Mai bine un DPF Off si in locul lui un catalizator sau ceva care sa mai elimine din fum.

 

Btw, la passat am primul filtru de particule ce s-a pus pe vag-uri, cel cu aditiv, deci preturile s-ar putea sa difere fata de al tau. La mine la 120 000 km, imi ziceau pe langa schimb de filtru, trebuia sa schimb si lichidul (4 litri, a 300 ron litru). Lichidul l-am schimbat atunci, dar tot asa, luat cu 60 euro/l din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IceMan tu de ce ai facut regenerare fortata? Isi facea el automat la 40% load. Ai urmarit si nu ajungea la 0?? Eu unul nu o sa il mai schimb.. ii dau off direct :). Dar daca in 190k km are 47gr pana la 60 de gr mai e. Cand am luat vagcomu aveam 179k si avea 46gr :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boditza am verificat asa intamplator cat este incarcat si era 18% iar dupa 3 zile ( de mers prin oras) am avut ocazia sa mai verific odata si arata 37% si sincer am ramas cam blocat cum asa repede in 3 zile sa dublat,este adevarat ca nu stiam ca la 40% isi face automat si am zis sa fac eu mai ales ca este prima data cand fac regenerare fortata,am adus nivelul la 0% acum astept sa vad cat de repede se incarca o sa fac o noua verificare luna viitoare,iar legat de ce ziceai tu cu pdf off sau eliminarea lui sunt perfect de acolrd cu tine si dupa parerea mea este o tampenie o grija si o cheltuiala in plus aiurea,a facut un prieten la un A4 din 2009, la scos si iau pus nu stiu ce teafa directa cu filtru etc,masina trage mult mai bine dar la unele reprize da putin fum dar nu deranjant sau excesiv. Treaba e ca la mine a fost prima data cand in mers am vazut ca da fum cam 10 sec asa si mai mult si m am cam speriat dar din cate am inteles isi facuse regenerare singura dar dupa cum am zis a fost prima data si nu stiam despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vezi ca la fel de repede se incarca ;). Asta e, asa sunt masinile in ziua de azi si trebuie sa ne obisnuim cu conceptiile astea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de "tinutul cont de motorina din rezervor". Astazi, in timp ce ma plimbam cu treburi, mi s-a aprins becul de aprox. 7 litri. Ghici ce ?! La nici 5 minute, minunatia numita DPF a inceput sa-si faca curatirea.

 

 

DEECI nu are bun simt DPF-ul ! Ar suge si daca ar fi gol rezervorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara..vroiam sa va intreb daca ati aflat cum se poate afla cat de infundat este filtrul de particule fara vag-com..adica daca exista si o alta varianta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
JohnnyCiorobea

Salut...O problema am si eu cu DPF-ul motor BMP 2.0 TDI....De cand am schimbat axa  tacheti si cuzinetii au inceput regenerarile dese!!(IMI DA fum negru la pornire ceea ce nu-i normal)

dar NU SIMT NICI O DIFERENTA CAND IMI APARE IN BORD DPF-ul(pot tura masina pana la 4000rot/min)....Dupa 10 minute de mers in afara orasului in treapta a3a cu o viteza de 70-80km/k se stinge...

Am facut un test cu VCDS :

-injectoarele functioneaza in parametri aproape de valoare 0

-masina de la schimb la schimb nu mananc nici un gram de ulei ( 10000km revizie)

 

Cred ca voi opta pentru anularea lui...Ma poate sfatuii cineva daca este bine sau nu?A mai facut cineva DPF off??

 

Inca ceva cand se regenereaza imi da un fum colorat negru-alb -albastru...TOATE CULORILE

Modificat de JohnnyCiorobea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
excalibur74de

Buna baieti

 

am o problema mai lunga cu DPF, se regenereaza tot mai des 100-150Km. Acuma e aprins becul de la bujii, de la DPF si motor. Am incercat sa repornesc o regenerare a filtrului. A scazut pina la 25% dar becurile tot aprinse sint si motorul nu trage.

Filtrul de particule a fost curatat...2-3 luni a mers perfekt, acum a inceput iar...

Differenzdrucksensor e nou si Programat

 

Coduri de eroare
 

 000665 - Boost Pressure Regulation:
Control Range Not Reached

P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent

 

- nu se pot sterge!!!

 

 

Scuze pt greselile in limba Romana...mi-e putin greu sa ma exprim -termenii technici-sint de 20 de ani plecat din Ro.

 

Masina: Passat 3c 125KW 170 Cp Motor BMR


sper ca cineva sa ma poata ajuta

 

 

multumesc anticipat


 

Modificat de excalibur74de
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un search simplu cu google dadeai peste asta:

 

 

18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction

Possible Symptoms
Malfunction Indication Lamp (MIL) active


Possible Causes
Exhaust Pressure Sensor (G450) faulty
Diesel Particle Filter (DPF) faulty


Possible Solutions
Check/Replace Exhaust Pressure Sensor (G450)
Perform Emergency Regeneration (Refer to Specifications!)
Check/Replace Diesel Particle Filter (DPF)

 

Si

 

 

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
Possible Symptoms

Reduced Power Output
Limp Mode

Possible Causes

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
Charger Pressure Control defective
Turbocharger faulty
Diverter Valve faulty

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check Turbocharger
Check Diverter Valve

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

aceeasi problema o am si eu. Cum ai rezolvat pana la urma?

Eu am patit asa ndupa ce am iesit din garantie si mi-au facut un deviz de 9000 lei.Nu au vrut nici cum sa ma ajute sa imi prelungeasca garantia sau altfel...Mi-au zis ca nu a fost turata masina, in concluzie dupa ei masina condusa de femeie...Dar acelasi lucru si cu masini conduse de barbati care chipurile le tureaza mai tare.

Cei din Reprezentanta sunt niste escroci!Bine ar fi sa citeasca careva aceste mesaje.

Ei stiu ca aceste masini au  probleme!! Poate imi zici si mie te rog cum ai rezolvat.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-aș cere un punct de vedere în scris, în care să fie inclusă și partea cu turarea insuficientă, l-aș traduce și l-aș trimite în Germania.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9000 lei in deviz inseamna schimbarea filtrului de particule.

Cati km are masina?

Ce zdrente ordinare de oameni si ce combinatori ordinari... :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se aprinde martorul bagi a 2-a , mergi cu 70km/h constant timp de 10 minute si se regenereaza. Daca nu il regenerezi asa intra motorul in avarie si trebuie dus la service.

De schimbat filtrul nu cred ca merita discutat ... il scoti si gata, nu se mai infunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia trebuie mentinuta intre 2000 si 2500 rpm - pentru a incepe regenerarea.

 

daca nu o face singura si ai ramas cu martorii aprinsi, atunci trebuie facuta regenerarea fortata - cu testerul - se face si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in manualul de la Golf VI scrie asta; "Cand se aprinde martorul bagi a 2-a , mergi cu 70km/h constant timp de 10 minute si se regenereaza." - turatia e undeva pe la 4000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa scrie sa mergi intr-a 2-a la 70 km/h? N-am golf, dar mi se pare aiurea sa scrie asa ceva. Poate a 4-a, nu a 2-a. Iar daca este vorba de a 4-a inseamna ca etse la fel ca la orice masina vazuta de mine pana acum: turatia intre 1800 si 2500 rpm.

 

N-ar fi rau sa verifici si sa revi cu o rectificare sau un print screen

 

P.S. Turatie mai mare nu inseamna neaparat si temperatura mai mare in evacuare

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: Soupnazy are dreptate. asa e scris in manual!! pacat ca nu am manualul la indemana sa pun o poza cu pasajul respectiv. daca nu reusesti sa il regenerezi nici asa, motorul intra in stare de protectie (avarie) si masina trebuie dusa la service unde se face regenerarea fortata cu testerul. asa am patit-o si eu, a trebuit sa duc masina in service. atunci inca mai era in garantie si la service au regenerat DPF-ul cu testerul, au mai facut si un update de soft si de atunci nu am mai avut deloc probleme cu DPF-ul. 

Modificat de StefanSSD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca manualul este in romana cred ca este o greseala de traducere sau de scriere. 

 

Din pacate nu am gasit decat in rusa si in manualul lor scrie de rularea timp 15 minute in treapta a 4-a cu o viteza de cel putin 70 km/h. Asta inseamna cu o turatie de minim 1800 rpm, exact ca la Passat. Nu vad de ce la Golf ar fi diferit din moment ce au aceleasi motoare... decat daca este o greseala.

Ar fi interesant un print screen, sa vedem cat de mult seamna informatiile respective

 

post-239-0-01521900-1370453341_thumb.png

 

 

post-239-0-74280000-1370453526_thumb.png

Daca manualul este gresit astia de la Porsche sunt de toata jena...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: crede-ma ca asa e scris in manual cum am precizat mai sus! am intampinat problema asta cu DPF-ul si stiu ca pasajul e acolo in manual. poate un coleg ne poate ajuta. si da, Porsche Romania e de toata jena din mai multe puncte de vedere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus imaginea pentru ca m-aș fi îndoit de cele spuse de tine, ci pentru a explica ceea ce cred eu. Tot din acest motiv am dorit un printscreen, să văd cât de asemănătoare sunt manualele și dacă este probabilă eroarea de traducere.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • iacovita
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!