Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Folosesc Castrol 5W30 cu norma VW 507 00. Am bagat si motorina aditivata de la Rompetrol si tot la fel face. Problema e ca ramane turata la 1000 rot/min. Becul de filtru de particule se aprinde rar. Ma gandeam sa demontez filtrul de particule. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va scoate fum ... masina nu va mai merge bine va merge inecat ... eu unu nu te sfatui:)

Sau.... scoti filtru si faci stage 2 la voinea sau la alt tunner :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a doua varianta, daca vrei sa renunti la el.

 

Vb cu Dragos - voinea - si te ajuta el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

Cum adica merge inecat???:Cu dpf off sa merga inecat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf off-il scoate din soft si ajusteaza mapa de management a motorului. Daca il scoti numai fizic nu ai facut nimic.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

Daca am soft Stage1 si ii fac DPF Off o sa imi merga urat masina? scuze dar nu inteleg...

Modificat de JohnnyCiorobea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este de inteles? Cu dpf softul motorului controleaza anumiti parametri tinand cont si de dpf. Daca il scoti, fizic, trebuie modificat si softul de management al motorului pentru a fi si el "anuntat" ca nu mai are dpf, modificand astfel anumiti parametrii, in consecinta.

Nu are treaba ca ai deja soft. Trebuie modificat strict pentru dpf off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intelegi daca dai jos filtrul iti trebuie neaparat soft ( nu neaparat soft pentru cai ) iti modifica softul cum spunea si D@ny mai sus.

Din ce mi-au spus mie cei de la REVO daca dau jos DPF`ul ( eu deja am stage 1 pe masina mea ) trebuie sa ma duc la ei sa imi schimbe din nou softul asta inseamna automat stage 2.

Dar la tine masina fiind stock nu o sa iti dea nimeni cai in plus daca nu vrei doar o sa o faca in asa fel incat masina sa mearga in alti parametrii ( ceea ce nu e rau ).

Gandestete ca tu ai senzori pe evacuare daca senzorii aia nu mai vad DPF`ul probabil ca masina merge rau nu?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

ok...multumesc pentru informatii... :icon_bounce:

o sa ii fac dpf off si o sa vin cu informatii noi

Modificat de JohnnyCiorobea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@benilika: nu inseamna automat stage 2. S-a mai discutat de nenumarate ori. Prin "DPF off" (partea software) se modifica doar bucata de cod din firmware-ul ECU care comunica cu DPF-ul si care primeste si interpreteaza semnale de la senzorii acestuia, a.i. in urma modificarii sa fie inlocuite valorile reale transmise de senzorii DPF cu niste valori constante, corespunzatoare unei functionari corecte a DPF. Astfel ECU va crede ca in permanenta DPF este functional si in parametri.

Partea din firmware care se ocupa cu regimul de functionare a motorului (hartile de injectie etc) nu este modificata in urma operatiunii software "DPF off", cele doua fiind in zone complet diferite din memoria ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam ce mi-au zis cei de la revo ... daca imi dau jos DPF automat trec la stage 2 nu pot sa am stage 1 fara DPF.
 

LE: ceea ce inseamna 20 cp in plus.

Modificat de benilika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe acest topic ca atunci cand motorul sta la relanti la 1000rpm se curata dpf-ul. am si eu aceasta "problema" cu relantiul, cand pornesc masina sta normal la 800rpm, daca plec de pe loc si merg putin turatia la relanti nu mai scade sub 1000rpm. aseara cand am ajuns acasa am constat si ca ventilatorul de la radiator a ramas pornit dupa ce am scos cheia din contact (ca la dacile vechi). aveti idee daca este de la DPF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatorul mai porneste si la mine si merge uneori si dupa ce opresc motorul, maxim 10 minute. Nu cred ca are treaba cu DPF, ci cu temperatura lichidului de racire care este prea mare, mai ales pe caldurile acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand isi face regenerare, se incalzeste mai mult ca de obicei.

 

Daca ai posibilitatea lasa-l sa mearga cand constati ca sta relantiul la 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi o plimbare mai lunga 120km si a revenit la normal.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit senzor DPF la Porsche. Ce e important e ca am facut cu ocazia asta update de soft la motor (aveam versiune mai veche).

Acum masina nu mai scoate fum innecacios cum scotea de cand am cumparat-o (sh)... si.. cred ca imi consuma si ceva mai putin (inca nu am iesit in afara orasului). In plus, de cand am facut update de soft, motorul imi comunica mai bine cu DSG-ul. Inainte cand vroiam sa o calc si imi schimba in trepte inferioare, aveam un delay chiar si de o secunda din momentul in care dadeam blana la acceleratie pana comunica cutia cu motorul si o pornea din loc!!

Vedeam pe bord cum primea treapta inferioara dar totusi motorul dadea un pic "in nas" si nu incepea sa se accelereze imediat dupa calcarea acceleratiei.

 

O sa fac update de soft la motor si la cutie (daca e cazul) si la A3... chiar daca la Audi nu am aceleasi simptome cum le avea Passat-ul!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai ceva erori pe Engine de ai inlocuit senzorul respectiv?

Masina trage mai bine ca inainte?

 

La mine trage greu peste 130-140, parca are 110 cai nu 170, si inca ma chinui sa-i dau de cap. Nu scoate fum deloc si nu are erori. La 130 la ora, in D6, daca apes acceleratia 70% sau peste, cutia retrogradeaza in D5 (desi n-ar fi nevoie) dar tot prost trage.

Am inlocuit debimetrul cu unul Pierburg (ala universal) dar nu s-a schimbat nimic.

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce treapta trage greu la 130-140 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in orice treapta. Daca e in Drive, retrogradeaza automat pe D5. Daca e in tiptronic si o fortez sa stea in treapta 6, tot greu trage... Oricum trage mai greu in 6 decat in 5, dar in ambele trage foarte prost cand accelerez de la 130 in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai ceva erori pe Engine de ai inlocuit senzorul respectiv?

Masina trage mai bine ca inainte?

 

Da, a dat mesaj la test, ca e defect senzorul.

Imediat dupa ce s-a defectat, la 2-3 zile l-am inlocuit... deci nu am mers cu el defect mai deloc.. dar masina trage fix la fel. Cel putin pana la 200 km/h se duce glonte!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buun, revin cu noutati. Am venit aseara CT-Buc pe A2. La plecare DPF-ul era incarcat 16%. Cu toate ca am mers cu 100-110 km/h pentru a obtine conditii optime pentru regenerare pasiva, aceasta nu s-a realizat niciodata, ba din contra, filtrul se tot umplea, astfel ca la km 25 ajunsese deja la... 45%! Practic la fiecare cateva sute de metri incarcarea crestea cu 0.1%.

Cand a atins 45%, campul Status 4 s-a facut 00000001 si a inceput regenerarea (atentie, cu temperatura gazelor de 800 grade, deci cu postinjectie!). Apoi, de la km 25 pana la intrarea in Bucuresti, pe chei (unde se merge lejer cu 70-80 km/h) incarcarea DPF a scazut la 7.3%, cam pe la Timpuri Noi. Apoi, pana acasa, in urmatorii 4-5 km, incarcarea a crescut iar... la 8%!

Intrebarea mea ar fi: este normala o astfel de rata de incarcare a DPF? Daca merg 30-40 km prin Bucuresti se aprinde martorul galben (am patit-o in Constanta, cand dupa 20-30 km facuti prin oras s-a aprins martorul, iar dupa inca vreo 20 km ajunsese la 66%).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarea se face la 70kmh, nu la 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, merci

dar rata de incarcare e normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

am facut DPF Off si sunt multumit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-e teama ca motorul scoate prea mult fum, si atunci degeaba as face DPF off...

Voi cati km puteti sa mergeti DOAR in oras, fara sa inceapa regenerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!