Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ash mass este o valoare calculata in functie de rulajul masinii. Nu am la indemana formula. Ai peste 80 pt ca ai depasit 200k

Presiunea diferentiala de 7,65 e ok pentru DPF-ul tau. Eu o am pe la 5 dupa regenerare. Banuiesc ca ai tinut motorul la ralanti cand ai facut logul... Temperatura a crescut cum trebuie.

Mie imi pare ok ce vad. Ai ceva probleme cu DPF-ul, sau esti doar curios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci ! Eram interesat de starea lui tinand cont ca am 244 mii km si un an am mers doar pe distante scurte .Presiunea diferentiala a scazut la 5 dupa 50 km de la regenerare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 198.000km si am ash mass 46.... cand trec de 200.000 o sa urmaresc sa vad daca imi sare la 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ash mass se modifica in functie de nr de km.(posibil si in functie de alti factori precum nr de regenerari..etc) Uite formula la 2.0 TDI PD.

post-74110-0-06520900-1378216637_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall.am un passat 2005 b6 problema e ca nu m-i se stinge martorul din bord , regenerarea nu se face am mers aproximativ de la ploiesti la sinaia si nimic nu sa intimplat. tot este aprins martorul de filtru . am fost la mai multe service-uri si nu ii da nimeni de cap , am fost cu ea la service ca sa-mi spele filtru (trebiu spalat si catalizatorul????) ,mia mers 3 - 5 zile si dupa aceea tot ca la inceput mergea. acelasi sintome ca la inceput nu stiu ce sai mai fac. scoate fum albastru , nu mai are viata in ea ca inainte ,imi consuma mult,martorul se aprinde se stinge cand vrea el.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ash mass ar fi o metoda suplimentara de a verifica km reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut DPF Off si sunt multumit....

La cine ai făcut PDF Off ? Diferență ceva?

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ash mass ar fi o metoda suplimentara de a verifica km reali?

Se pare ca poate fi, dar doar la cele de 2l.

Am incercat la un 3.0 si formula nu e valabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, 2.0 tdi, se potriveste. Poate la 3.0 trebuie ajustat consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ash mass ar fi o metoda suplimentara de a verifica km reali?

Orientativ,da.  La 2.0 CR e alta formula.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR iti spune cat mai are pana "moare".. :)

 

Eu, la 165 mii am 99 ml. Conform formulei date de VCDS, mai duce DPF-ul inca aprox 75 mii km, adica pana la aprox 240 mii km.

 

Totusi, in 4 mii de km nu mi-a crescut "oil ash volume" cu niciun ml.

 

Regards!

post-59687-0-90738900-1378285470_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CR iti spune cat mai are pana "moare".. :)

 

Eu, la 165 mii am 99 ml. Conform formulei date de VCDS, mai duce DPF-ul inca aprox 75 mii km, adica pana la aprox 240 mii km.

Regards!

 

 

sau verificat cu VAS-ul, care iti calculeaza singur

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce este VCDS am masina de 2 ani si nu prea ma pricep la anumite lucruri....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS este un tester de diagnoz apentru VAG. 

 

LE Modifica si la profil masina care o detii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun si unde gasesc tester ca cei de la cardinal motors nu miau zis nimic de asa ceva. ce le modifica ca nu inteleg? pe unde am fost imi punea doar testerul pe masina imi zicea ce erorii avea si atat :mellow: se vedeau cu bani luati si eu ramaneam cu masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori tu ai niste erori care fac imposibila regenerarea fortata, ori nu te-au bagat in seama.

Cauta pe cineva priceput, fa o scanare de erori si pune-le aici sa vedem si noi erorile.

Pe urma iti zicem si cum se paote face regenerare fortata cu tester-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi ziceau nici erorile . am facut spalarea in solutia care mia zis cei de la service sa o spalare la filtru dar mia spalat decat filtru catalizatorul nu mi la spalat,trebuia si el....? o sa ma duc maine sa fac o scanare cu testerul si o sa pun erorile pe forum. multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAuta pe cineva priceput in aria de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-94983-0-69884800-1378926608_thumb.jAm facut si eu in seara asta o verificare pe grupul 68.

 

Imi poate spune un coleg daca am verificat bine si eventual cum stau cu filtrul?

Nu ma pricep in asa ceva... :D

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

ma bag si eu in seama: ce e ala VAS?

 

in seara asta, dupa lupte seculare care au durat cam 1 luna, am reusit sa fac si eu verificare la DPF.

 

post-110431-0-15881800-1378926499_thumb.

 

la 138279km am 78ml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu in seama: ce e ala VAS?

 

in seara asta, dupa lupte seculare care au durat cam 1 luna, am reusit sa fac si eu verificare la DPF.

 

attachicon.gifDPF LA 11.09.2013.jpg

 

la 138279km am 78ml

 

VAS-ul este tot un program de diagnoza.

Tu nu ai motor PD???

 

Pana la urma la motoarele pompe duse pe ce grup se intra sa verifici DPF-ul? 68 sau 108?

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

nu, eu am motor CR. si am luat grupul 108 uitandu-ma in poza pusa pe pag anterioara  alexandru_

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!