Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Constantincatalin

Salut ! Daca la oil ash e intodeauna 0,00 inseamna ca sa umblat la km ? Cum fac sa vad adevarata valoare a oil ash ? Ce se poate intampla daca nu stiu valoarea oil ash ? Masina merge bine face regenerari cam pe la 130 km !! Touran 2.0  2011 cfhc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.soot mass calc sare de la 16.30 la 20. si  porneste regenerarea. pe tester nu am nimic eroare. masina isi face regenerarea, are 241.000 km motor CRL OIL ASH 69,8. masina este cumparata din germania la 212.000km.stie cineva care este problema? asta sa intamplat pe centura Bucuresti si nu bara la bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca dieselgate n-ar fi chiar asa de rau la toata lumea. Observati la un utilizator cum a mers 650 km cu o viteza medie de 60 km/h. Am avut si eu cateva zile softul dieselgate si mi s-a parut foarte rafinat/silentios comparativ cu softul stock. 

dieselgate.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. motor silentios si atat.

Daunele le simti in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Salut ! Daca la oil ash e intodeauna 0,00 inseamna ca sa umblat la km ? Cum fac sa vad adevarata valoare a oil ash ? Ce se poate intampla daca nu stiu valoarea oil ash ? Masina merge bine face regenerari cam pe la 130 km !! Touran 2.0  2011 cfhc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ai de mult, sau proaspăt cumpărata? Daca este cumpărată de curand si s-a resetat valoarea oil ash înainte de vanzare, trebuie sa mergi in jur de 10.000 km până iti creste cu 0.01 ml valoarea.  Totusi 130 km chiar si cu dieselgate si mers in regim 100% urban este cam putin. Pe ce distante mergi cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Masina este cumparata recent ! Merg mai mult inafara orasului decat in oras (mixt) ! Se poate face ceva pentru a regenera mai rar ( ma refer din tester ) ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti seta o valoare aproximativa gen 0,18 l volum...si apoi trecut la verificat blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Vlahdacoroman imi poti detalia te rog cum mai exact sa modific oil ash din vcds ? Am vcds 17.8 dar sunt la inceput , acum invat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Daca ii fac downgrade o sa se rareasca regenerarile ? Masina o sa mearga mai bine ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Constantincatalin Engine- Security code 12233, apoi Adaptation- Particle filter initialization si pui new value de exemplu 150 pentru 150.000km sau 190 pt 190.000km.  Sper ca ai înțeles.  Dupa ce ai facut aceasta modificare este musai sa mergi cu masina cativa km fiindca o sa isi faca o regenerare.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Sunt nou pe forum, este prima dată când postez aici. Deţin un Golf 6 din 2011 cu motor de 2l 140 CFHC, la care monitorizez filtrul de particule cu VAG DPF. Îm ziceţi şi mie cum stă filtrul meu?

Din ce am citit pe forum (cam 30 de pagini) am dedus ca am soft pre-dieselgate (6779). Eu zic că face regenerări cam dese, ultima dată a făcut cam la 330 de km în regim 60% extraurban, dar am prins şi perioadă când a făcut între 200-250. Maşina are 245k km pe bord. Ataşez poza.

Screenshot_20201129-160043_VAG DPF.png

Modificat de ClaudiuB97
Am mai adaugat la descriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam putini km intre reg.

Depinde km in oras sau afara.

Influenteaza mult uzura internelor la motor...uleiul folosit.. combustibil.

Avand in vedere km.. eu zic sa mai pui 100k km pe langa ce vezi pe bord .. e binisor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai scos 100k de km? Din ce am văzut pe forum cam la 250k ar atinge 0.175 ml oil ash,adică limita maximă iar eu am 0.16x.. trebuia să am peste 0.25 la 300k+ km, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca se modifica si oil ash. Nu mai poti fi sigur de nimic.

Masini cumparate la 3... 4 ani cu km reali si scumpe.. au ajuns acum la 10 ani si 400..500k km.

Dpf inca functioneaza desi are oil ash depasit demult.

Odata ce se aduc modificari in ecu pt a maslui niste chestii.. acesta .. dpf.ul are de suferit mult.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 12/2/2020 at 4:15 PM, Constantincatalin said:

Salut ! Daca la oil ash e intodeauna 0,00 inseamna ca sa umblat la km ? Cum fac sa vad adevarata valoare a oil ash ? Ce se poate intampla daca nu stiu valoarea oil ash ? Masina merge bine face regenerari cam pe la 130 km !! Touran 2.0  2011 cfhc 

S-a mai scris pe forum. Se pare ca e o boala la EA288, am trecut si eu prin ea.

Verifica starea injectoarelor si dupa verifici sondele lambda.

 

Consumul de ulei cat este?

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Injectoarele sunt toate aproape de zero intre 0,4 si 0,15 iar ulei nu consuma !! Ce inseamna motor EA189 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Intre timp am aflat dupa VIN ca masina are soft dieselgate ! De mers merge foarte bine doar ca face regenerari dese ! Risc ceva daca ii fac downgrade sau sa o las asa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Risti ceva daca NU ii faci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, Constantincatalin a scris:

Intre timp am aflat dupa VIN ca masina are soft dieselgate ! De mers merge foarte bine doar ca face regenerari dese ! Risc ceva daca ii fac downgrade sau sa o las asa ? 

Fa downgrade .. pana nu e prea tarziu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Imi puteti recomanda pe cineva pentru downgrade in jud Prahova sau imprejurimi ? Pe net nu am gasit mare lucru !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il gasesti la Brasov pe Ionut Stoica - FWP Racing Solutions

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!