Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

15 hours ago, lupo_bv said:

Nu sunt erori. Este un instantaneu cu parametrii injectoarelor şi ai DPF.

@lupo_bv sunt in parametrii valorile respective? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La injectoare corecţiile sunt ok.

Pt. dpf studiază acest topic pt că nu mă pricep. Ca să nu citeşti chiar tot poţi folosi funcţia de căutare (scrii cuvântul cheie şi pe desktop bifezi This topic, iar pe mobil bifezi Topics apoi în fereastra care apare - Forums- navighezi până la TDI Forum). Ar fi bine să utilizezi desktopul pt. asta pt că îţi permite să cauţi exact în topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare   ....am un superb 1  2.0 140 bss  356.000...nu imi da nici o eroare  pe vcds ...Dar masa de cenușă este 255...iar coeficientul se incarcare 37,1....  filtrul a fost dat jos si curățat  pe la 270.000 ..Dar nu cred ca  s a umblat la valoarea masei cenușiu....  la aditivul filtrului imi arata 0.,1......trebuie încărcat.........daca se poate sa mi dati câteva sfaturi...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.11.2020 at 17:15, john_forrest_4u a scris:

Trebuie sa aștept următoarea regenerare sa pot citi imediat valoarea presiunii diferențiale și revin cu date noi.

Presiunea o poți citi oricând la mine după 3 regen e în jur de 6.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u
în urmă cu 6 ore, icoman a scris:

Presiunea o poți citi oricând la mine după 3 regen e în jur de 6.

 

Asta ce înseamnă că e bine? La mine e 5,56.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De curand am cumparat un Seat Leon FR 2.0 TDI 184 cai, cod motor CUPA. DPF-ul isi face regenerare din 50 in 50 km :) Masina merge bine, trage normal(am cronometrat si comparat cu altele cu acelasi motor), nu intra niciodata in limp mode, nu mi s-a aprins niciodata martorul de la DPF. Regenerarile sunt foarte scurte, nu cred ca tin nici 5 km ca si distanta. O sa atasez o poza cu valorile fix dupa o regenerare si o poza cu evacuarile(este facuta fix dupa spalare, dar si dupa doua saptamani si muuulte regenerari la fel arata). Din ce am mai citit pe aici, presiunea diferentiala imi pare cam mare, nu am nicio eroare pe niciun senzor.

Ma poate ajuta cineva cu o parere? De ce isi face atat de des? Merita sa il duc la o curatare? 

vcdsdpf.jpg

tevidpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate intrebarile tehnice ar trebui sa contina un numar minim de date:

- tip masina, an, tip motor, eventuale resoftari

- kilometraj

- tip cutie 

- alte date relevante (diagnoze facute pana acum)

 

Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am mai pus in trecut, de multe ori aceste intrebari. Propun unui moderator sa puna un pinned post care sa apara in partea de sus a topicului pe fiecare pagina cu aceste cerinte... 

Ar fi foarte util si ar rezolva multe postari redundante cu aceleasi intrebari pe care le-a pus @detinator mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CatalinDumitrana

Sper ca glumiti amandoi @sNaKeyysi @detinator. Adica a trecut model, tip, motor, putere, cod motor. A scris ca nu are erori, a pus si measure values.

daca nici asta nu e post cu informatii, nu stiu ce asteptari aveti voi.

e drept ca nu a scris daca are soft sau nu. Dar daca avea sunt convins ca scris si asta.

si cutia de ce conteaza asa mult? Zici ca daca e dsg o tine subturata?

cand o vezi ca face asa des regenerare, mergi doar pe sport cu ea, eliminam tipul cutiei, irelevant din punctul meu de vedere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte important si numarul de km .

De exemplu , eu am cumparat-o acum 2 ani ,  la 256.000 km cu oil ash 0,19 ... ... acum 308.000 km cu  oil ash ...0,22... iar regenerarile le face in intervalul  290-480 km ...... evacuarea se inegreste in timp .... iar     presiunea diferentiala , dupa regenerare oscileaza intre 2-4 hPa .

 

Mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Skoda Octavia 2 Facelift 1.6 tdi, 105 cai. Din cand in cand masina tremura, si se ingatuie, si foarte rar se aprinde martorul DPF in bord. Daca merg mai turat cu ea isi revine, dar nu pentru mult timp. Iar cand se intampla toata povestea scoate un fum alb pe toba. Ma gandesc ca e vb de filtru de particule, merge curatat sau trebuie schimbat? Egr a fost schimbat in urma cu 2 luni.
Fac drumuri zilnie in afara orasului, nu merge cu ea subturata, vitezele le schimb la 2500. Masina o am de noua, acum are 180.000 km.

A fost pusa pe un tester VCDS cica original, injectoarele sunt ok, senzorii ok, dar testerul nu a reusit sa citeasca martorul aprins. Masina parca mergea in 3 si pe tester nu afisa nimic. Am atasat o poza cu martorul.

Imi puteti recomanda pe cineva cu un tester profesional in Bucuresti?

20201128.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi care au scule şi se pricep să le folosească găseşti în aria de Prestări Servicii

https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/

Dacă eşti în căutarea unui service poţi întreba pe acest topic

https://vwforum.ro/topic/12658-ce-service-imi-recomandati/page/44/?tab=comments#comment-3064674

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot recomanda service-ul Coasta de est din Colentina. In special mecanicul Miron Vali sau mecanicul Ion. 

La tine este încărcat dpf-ul. Trebuie făcut regenerare fortata. 

Daca nu merge, se poate trimite dpf-ul la Odorheiu Secuiesc, este o firma care se ocupa cu asa ceva și le repara. Gasesti căutând pe google. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, olixandruVW said:

dar testerul nu a reusit sa citeasca martorul aprins. Masina parca mergea in 3 si pe tester nu afisa nimic.

Exclus.

Dar degeaba ai tester,.interfata, daca nu stii unde sa te uiti, ce valori trebuie sa ai in campurile de masura, la senzori, etc. 

 

Se identifica problema,  nu trebuie sa ai erori stocate ca sa vezi de la ce este.

 

Regenerarile fortate se utilizeaza numai atunci cand este cazul. Intai o verificare si vazut despre ce e vb

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, CatalinDumitrana said:

Sper ca glumiti amandoi @sNaKeyysi @detinator. Adica a trecut model, tip, motor, putere, cod motor. A scris ca nu are erori, a pus si measure values.

daca nici asta nu e post cu informatii, nu stiu ce asteptari aveti voi.

e drept ca nu a scris daca are soft sau nu. Dar daca avea sunt convins ca scris si asta.

si cutia de ce conteaza asa mult? Zici ca daca e dsg o tine subturata?

cand o vezi ca face asa des regenerare, mergi doar pe sport cu ea, eliminam tipul cutiei, irelevant din punctul meu de vedere.

 

Salut. Nu, nu glumim.

Nu ne-am referit strict la colegul de mai sus, CostiMMC, ci in general. Daca te uiti in urma, o sa vezi pe fiecare pagina acest gen de intrebari de la diferiti utilizatori care raspund pe aici. Da, a scris foarte multe informatii, dar a omis unul important, kilometri.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CostiMMC pune o poza cu aceeași parametrii in 20- 30 km. Probabil îți crește measured f mult pentru că motorul e fumigen. 

Consum ulei ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/25/2020 at 6:43 PM, Gabyyyyy said:

Salutare   ....am un superb 1  2.0 140 bss  356.000...nu imi da nici o eroare  pe vcds ...Dar masa de cenușă este 255...iar coeficientul se incarcare 37,1....  filtrul a fost dat jos si curățat  pe la 270.000 ..Dar nu cred ca  s a umblat la valoarea masei cenușiu....  la aditivul filtrului imi arata 0.,1......trebuie încărcat.........daca se poate sa mi dati câteva sfaturi...mersi

Pune un litru de aditiv,grija mare ca e f toxic.

Ai gresit putin valorile in blocurile de masura,urmareste la cati km isi face regenerarea.

Daca in rezervorul de aditiv iti indica 0.1 este un bug de soft am patit si eu la un BSS.

Cand alimentezi cu motorina o sa vezi,dupa reumplere cu aditiv,ca iti indica si nivelul,atunci pompa de aditiv iti injecteaza in rezervor aditiv.

On 11/27/2020 at 4:33 PM, CostiMMC said:

Salutare. De curand am cumparat un Seat Leon FR 2.0 TDI 184 cai, cod motor CUPA. DPF-ul isi face regenerare din 50 in 50 km :) Masina merge bine, trage normal(am cronometrat si comparat cu altele cu acelasi motor), nu intra niciodata in limp mode, nu mi s-a aprins niciodata martorul de la DPF. Regenerarile sunt foarte scurte, nu cred ca tin nici 5 km ca si distanta. O sa atasez o poza cu valorile fix dupa o regenerare si o poza cu evacuarile(este facuta fix dupa spalare, dar si dupa doua saptamani si muuulte regenerari la fel arata). Din ce am mai citit pe aici, presiunea diferentiala imi pare cam mare, nu am nicio eroare pe niciun senzor.

Ma poate ajuta cineva cu o parere? De ce isi face atat de des? Merita sa il duc la o curatare? 

vcdsdpf.jpg

tevidpf.jpg

Verifica in blocurile de masura ce offset ai la senzorul de presiune diferentiala.

Lucruri de verificat: egr si turbocompresor.

Sunt cateva verificari bune de facut la presiunea de intrare si iesire in dpf...dar trebuie sdv.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, 

Va rog sa ma ajutați cu o opinie. Am un Golf 6 din anul 2012, motorizare 2.0  140 cp 261000 km cutie Dsg. Motorul trage foarte bine doar ca țeavă de esapament este cu funingine ( mașina nu scoate fum). Atașez și o poza cu Vag DPF (procentul pe linia galbena este de 70 %). 

 

Va mulțumesc anticipat pentru ajutor și sper ca am postat unde trebuie. Screenshot_20201130_194612_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.facfc9e908c8b6b21d296128f0d56d10.jpg

Modificat de Bogdan B N D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam putini km pt continutul de soot mass calculated.

Posibil dpf fisurat sau chiar gaurit.. daca ai evacuarea afumata

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a montat cineva filtru de particule after market? 

Eu am o Skoda Octavia 2 Facelift 1.6 TDI putere 105 cai. S-a aprins martorul filtru de particule, am pers pe autostraca cu a turata constant in 2500 cam 30 de minute si nu mai dispare, pe tester VCDS nu arata eroarea. Ma gandesc ca despre asta e vorba, masina e cumparata de noua si acum are 180.000, in urmca cu 2 luni i-am schimbat si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sNaKeyy si @detinator da, am omis numarul de km, imi cer scuze. Are 290 000 km, cutie manuala, nu este softata, e complet stock. 

@Alextz atasez acum o poza cu aceleasi valori dupa 20 km. Despre consumul de ulei nu stiu ce sa spun, am mers 1200 km de cand o am si am completat cu 500ml, doar ca imi pierde(nu ma pricep, asa imi aduc aminte de la mecanic) pe la simering arbore cotit, simering ax cu came si garnituri injectoare. Saptamana viitoare sunt programat la revizie, distributie si o sa schimb si pe unde il pierde, sa vad daca mai scade de pe joja. 

dpf2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CostiMMC exact ce credeam

 Mașina vede soot mass measured f mare după putini km. Daca consumul de ulei e rezonabil trebuie sa cauți motivul in altă parte: injectoare / senzori lambda etc.

CUPA sau CUNA iau in jur de 1l la 15000 de noi. E plin pe oil-club.de de consum ulei crescut și acum cu vârsta mașinilor în creștere și de regenerari f dese. De obicei la km > 200k simeringuri supape + segmenți ce necesita schimbare.

 

Km par reali după oil ash și aș face și o curățare a filtrului după ce determini unde e problema.

 

 

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!