Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

salut am si eu nevoie de ajutor pt o formula.Pt a afla ce valoare tre sa pun la oil ash volume ce formula trebuie sa folosesc?

Am 207000 km si consum 7/100km. Ma puteti ajuta? 

Aveam 0.0243 inainte doar ca a trebuit sa il pun 0 pt ca am avut niste probl si am uitat sa l pun la valoarea initiala.Ar trebui sa pun tot 0.0243?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
On 10/23/2020 at 11:40 PM, ovidiu_petre2003 said:

Buna seara tuturor. 
am si eu nevoie de putin ajutor va rog.

Am cumparat o skoda rapid 1.6tdi,  cayc, 141000km care par reali... masina scoate fum de ma claxoneaza participantii la trafic in caz ca porneste regenerarea dpf ului(mentionez ca se regenereaza in bucuresti la maxim 20km parcursi).

motorul se aude foarte ciudat.

pur si simplu nu stiu ce sa ii fac.

nu am vcds sau alte tool uri de testare.

ma poate ajuta cineva cu solutionarea acestei probleme? Imi albeste parul in cap inainte de vreme...

va multumesc anticipat!

Daca fumul scos la regenerare e alb ai probleme pe injectoare,asa am avut si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ iacovita - ti-ai resetat tu Oil Ash Residue ? presupun ca nu are 20.000 - 30.000km a.i. sa-ti arate 4.90g.

oricum e remarcabil ca ai mers 763km cu masina inainte de a porni regenerarea (la o medie de 35km/h cred ca ai circulat mixt oras/DN)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am adaugat si eu niste valori. E vorba de un passat b8 2.0 tdi cu dsg , 183 k km. Parametrii sunt ok? Filtrul e incarcat 40g? 

IMG-20201104-WA0023.jpg

IMG-20201104-WA0022.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 40g din 80g valoare maxima la 183k km e f bine :)

Daca masina e intretinuta si nu sunt pb cu regenerarile se poate trece si de 80g incarcare fara nicio pb... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! am si eu nevoie de o interpretare la aceste erori pe motor care se refera la filtru de particule. Masina in cauza este un tiguan , 2.0dti, cod motor DFGA.

 

 

trebuie inlocuit si adaptat senzorul G450?

 

 

                Address 01: Engine       Labels: 04L-907-309-V1.clb
Control Module Part Number: 04L 906 026 HR    HW: 04L 907 309 P
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H25 3025
           Software Coding: 0125001203641D082000
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026HR 004002 (VW37)
                       ROD: EV_ECM16TDI01104L906026HM_004.rod
                      VCID: 0109330790090F4E85-8054
5 Faults Found:

20169 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) 
          P0471 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

31489 - Differential Pressure Sensor for DPF 
          P154B 00 [175] - Faulty
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 172
                    Mileage: 193264 km
                    Date: 2020.09.22
                    Time: 07:50:18

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 63 °C
                    Intake air temperature: 46 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.940 V
                    Dynamic environmental data: 20 96
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
                    Limitation: accelerator pedal: 0.0 Nm
                    Mean injection quantity: 0.00 mg/stroke
                    Turbocharger 1 turbine inlet: temp. sensor 1 bank 1: raw value: 130.2 °C
                    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 12.5 °C
                    Control Module temperature: 23.2 °C

31490 - Differential Pressure Sensor for DPF 
          P154B 00 [175] - Faulty
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 172
                    Mileage: 193264 km
                    Date: 2020.09.22
                    Time: 07:50:18

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 63 °C
                    Intake air temperature: 46 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.940 V
                    Dynamic environmental data: 20 96
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 1
                    Limitation: accelerator pedal: 0.0 Nm
                    Mean injection quantity: 0.00 mg/stroke
                    Turbocharger 1 turbine inlet: temp. sensor 1 bank 1: raw value: 130.2 °C
                    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 12.5 °C
                    Control Module temperature: 23.2 °C

25737 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) 
          P0474 00 [232] - Intermittent
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 195680 km
                    Date: 2020.10.25
                    Time: 10:54:44

                    Engine speed: 1411.50 /min
                    Normed load value: 80.0 %
                    Vehicle speed: 53 km/h
                    Coolant temperature: 91 °C
                    Intake air temperature: 82 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.060 V
                    Dynamic environmental data: 20 96
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Exhaust mass flow of low-pressure EGR: calculated: -0.005
                    Differential pressure ratio: low-pressure EGR: 5.0 kg/h
                    Exh.recircul. 2: differential pres.sensor 1 bank 1: adap. value: -43.3 hPa
                    Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: -143.0 hPa
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Act.value: 21.12 %
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Act.value: 12.39 %
                    Exh. gas recirc. 2: diff. press. sensor 1 bank 1: dyn. value: 2.0 hPa



 

 

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.  Oare de ce asa de mare diferență între cantitatea de funingine măsurată si cea calculată? Si presiune diferențială cu contactul pus, de ce e pe minus - 1.8....-2...

Mașină în cauză:octavia 3 1.6 diesel euro6. Cod motor CXX. 

20201106_195835.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codeaza din nou G450 si urmareste cum lucreaza dupa.

Poti incerca si cu altul.

Cu contactul pus trebuie sa arate 0 mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2020 at 6:04 PM, Bobanu said:

Salut. Am adaugat si eu niste valori. E vorba de un passat b8 2.0 tdi cu dsg , 183 k km. Parametrii sunt ok? Filtrul e incarcat 40g? 

IMG-20201104-WA0023.jpg

IMG-20201104-WA0022.jpg

La mine la 165k am încărcare de 36,deci la tine e ok! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

65727863_Screenshot_20201107-210851_VAGDPF.thumb.jpg.477937f71d33d67629b085e9104c289a.jpgAm o Skoda Octavia III an 2016, euro6, 1,6 TDI, motor CXXB, 110 CP ... si am observat ca isi face Regenerari DPF dese ... aprox 130 km in oras ... 250 km exterior

 

Acum isi face si exterior la 130 km regenerarea ...

 

Am observat acum ca sare de la incarcare DPF de 30% direct la 100% ... de ce oare ?

 

P.S. asta vara am facut pe autostrada 637 km ... iar anul trecut isi facea exterior si la 459 km.

Screenshot_20201107-211616_VAG DPF.jpg

Screenshot_20200903-175558_VAG DPF.jpg

Screenshot_20200628-221828_VAG DPF.jpg

Modificat de Adrian Avram
Adaugat poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune vagdpf pe grupa 0 și o să vezi și spot mass measured.

Vezi de la care îți iei regen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri despre aceste valori?passat b6 320xxx km pe bord.la regenerari,zice ca a cerut 5...am avut o bujie bulita,abia azi am schimbat-o si am inteles ca daca una nu functioneaza nu isi face nici regenerare

tiny-210-2020-11-11-21-29-35.jpg

tiny-950-2020-11-11-21-29-36.jpg

tiny-662-2020-11-11-21-29-35.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand are check-ul aprins nu isi face regenerarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha...si chiar a fost aprins...dar valorile sunt bune?mai duce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu orice eroare impieteaza efectuarea regenerarii. Trebuia sa isi faca si cu bujia stricata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele motoare de la alti fabricanti .. nu regenereaza cand sint arse toate bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar la VAG nu este acesta problema....mai ales ca vb de o singura bujie.

Da, daca ai alte diverse erori pe admisie sau evacuare,  senzori presiune, temperatura evacuare, etc... atunci nu o sa faca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Golf VII 2.0 TDI 2015, 214000 Km, DSG, Pareri?

 

IDE00432   Filtru particule: timp de la ultima regenerare 8901 s
  IDE00433   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei 0.14 l
  IDE00434   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã 13.36 g
  IDE00435   Filtru particule: volum funingine mãsurat 18.37 g
  IDE00436   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare 108759 m
  IDE06059   Filtru particule:cantitate cenuºã ulei 56.6 g
  IDE06060   Saturaþie filtru de particule cu cenuºã:valoare limitã 80.00 g
  IDE07744   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: val.brutã 12 hPa
  IDE07745   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: val.adaptare 11 hPa
  IDE07746   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: tens.brutã 1136.6 mV
  IDE07747   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: offset 0 hPa
  IDE07748   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: offset dinamic 1 hPa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, F l o r i n said:

Da, dar la VAG nu este acesta problema....mai ales ca vb de o singura bujie.

Da, daca ai alte diverse erori pe admisie sau evacuare,  senzori presiune, temperatura evacuare, etc... atunci nu o sa faca. 

Problema in afara de bujie era ca aveam eroarea despre care am citit tot pe forum...sonda lambda b1 s1 cu amestec bogat...altceva nimic...in seara asta si-a facut,cu toate ca check-ul inca era aprins,dar schimbasem de ieri bujia..in aeara asta am schimbat si sonda lambda...cer e ca si-a facut-o.legat de acele valori,ca pana acum nimeni nu a zis nimic,cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Imi puteti spune si mie o parere despre valorile de mai jos, va rog? Masina este un Audi Q5 2.0 tdi, 2014, 177cp, CGLC. Regenerarile le face cam la 120 km. Mersi!

 

Screenshot_20201114-220935.png

Modificat de cosmin1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:Am si eu o interfata Konwei si nu reusesc sa vad decat 3 parametri(soot mass,regen.duration si distanta),trebuie setat in vreun fel ca sa poti vedea mai multi parametri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!