Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

@geopsi anomalia apare daca unul dintre cablajele de la motor este oxidat verifica in special mufa de la debitmeru aer (da suna aiurea :D... este un bugfix la modelele vechi euro4 eroarea de nivel ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine masina este noua, are aproape 3000km facuti. O sa caut sa ma uit dar pareau ca arata ok mufele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ce soot mass measured are valoare cu minus si altele cu plus. Spre exemplu 2 audi acelasi an si acelasi motor, unul cu - si altul cu +. Mai are si difference pressure cu -. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca cel mai probabil aia cu - are senzorul de presiune diferentiala defect, asta daca are DPF-ul intreg si functional. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica citeste o valoare mai mica decat realul. Se vedexpe valoarea off set.. daca e cu minus.

Pot fi si fisuri in dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus ieri diagnoza si intradevar, are eroare pe senzorul de presiune diferentiala, plus ca nu isi facuse nici o regenerare de 1785 km. Dupa ce am schimbat senzorul de presiune azi si am facut si readaptarea in basic settings plus o regenerare fortata valorile acum sint cu +. Ms de info baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Se poate verifica cu vcds-ul ultimele regenerari(de exemplu 5) cand au fost facute,la cati km interval ?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ultima stiam si eu,dar ma interesa la un drum lung de cate ori si la ce interval s-au facut,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar sa iei o mufa obd bluetooth si verifici pe telefon sau sa stau cu laptopul mereu (mai incomod)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca dupa o regenerare fortata in mers parametrul 423 Particle filter; oil ash volume 0.18 l sa se reseteze la 0.00 l  ?

Stiam ca asta se adapteaza doar dupa o curatare sau inlocuire a DPF-ului

Modificat de Irirat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiu , ala nu scade la regenerare ci creste cu timpul/km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiam eu :), dar cum m-am prins acum cand l-am dat jos pentru curatare, las parametrul asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Irirat oil ash creste in timp, este cenusa care se depune la fiecare regenerare, asa cum spune si @Muale

Daca o ai 0, inseamna ca a fost resetat din vcds, probabil inainte sa iti fie vanduta masina. Ai cumparat-o recent?

 

LE: ai postat in acelasi timp, foarte bine daca il cureti :) 

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sNaKeyyMasina o am de 3 ani, are 205.000km si e cea din profil.

Long story/short...

Circul cu masina asta cam 90% din timp cu ea in oras si anul asta a inceput sa faca regenerari foarte dese (acum incepe regenerarea pe la 35km).

Am presiunea diferentiala mare dupa regenerare (> 14hPA) asa ca-mi pare cam infundat DPF-ul. Nu s-a aprins nici un martor in bord si nu am erori pe motor, dar cum monitorizez incarcarea, am zis sa incerc sa-i fac o regenerare fortata in mers poata ajuta sa nu mai fie asa infundat. Regenerarea fortata in mers nu m-a ajutat, dar acum, dupa o saptamana am observat ca s-a resetat valoarea parametrului de mai sus, ceea ce mi s-a parut anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat mai intai senzorul de presiune diferentiala,cat este presiunea diferentiala doar cu contactul pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, R Z F said:

trebuie verificat mai intai senzorul de presiune diferentiala,cat este presiunea diferentiala doar cu contactul pus?

1 sau 2 hPA cu motorul oprit

Senzorul de presiune diferentiala a fost schimbat cu unul original si adaptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este 0/0 cu cel nou,cu cel vechi 2/-3

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. si soot mass measured este cu minus dupa ce ai sch senzorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spot mass measure scade la minim 6g iar soot mass calculated pana la 1g. 

În ultimul an measured a fost întotdeauna mai mare decât calculated, cam de 3 ori (cand făcea regenerarea era 22g iar measured era pana in 8g).

Acum 3 ani era invers, door mass measured era întotdeauna mai mică decât calculated, dar cu diferență mai mică intre ele.

 

Modificat de Irirat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Si la mine soot measured este cu minus pana pe la 18 g dupa merge pe plus doar putin max. 3 g . 

Diff. Pressure - 2 hPa.

Offset diff. Pressure 2 hPa.

Regenerari intre 450-700 km 

Cam la cati km pica senzorul asta, eu am 121xxxkm , reali.

Eroare pe senzor nu este , ce sa inteleg de aici ca senzorul nu este mort , doar ca nu mai luceaza cum trebuie?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 08.09.2020 at 19:31, adrian001 a scris:

Exact, florilar1 are dreptate. Anticiparea traficului e cheia daca vrei consum redus pentru ca fiecare franare iti converteste energia cinetica a masinii castigata prin consum de carburant in caldura. Corectiile injectoarelor sunt in +/-0.3 mg/str la cald. Initial, masina a avut soft dieselgate, dar nu am apucat sa vad ce si cum pentru ca am facut downgrade la o luna dupa ce am luat-o. 

Salut, poti da detalii unde ai facut downgrade? In PM daca nu se poate aici. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut downgrade in Bucuresti la TCM Tuning. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca la un senzor de presiune diferențială la CAYC să circule aerul prin el? Mă refer să sufli pe o parte și să iasă puțin aer pe cealaltă parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!