Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

8 minutes ago, F l o r i n said:

Da, e o solutie si asta, sa procedezi prin eliminare. Eventual faci proba si cu senzorul tau la el.

Da. Mulțumesc mult.  Dacă nici așa nu merge......poate sa fie ECU????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rar......nu prea am gasit cu acest defect, fara alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, F l o r i n said:

Mai rar......nu prea am gasit cu acest defect, fara alte probleme.

Am probat cu senzor același cod, si tot asa arată....-40 de grade. Nu mai am soluții!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am citit mai sus, ai măsurat cablul de la mufă la ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Burlacu. Încearcă și cu alt senzor și vezi ce se întâmplă. Totuși ia în considerare km mașinii, vad o încărcare cu cenușă foarte mare, știu ca 0.18 e maxim. La km pe care îi are masina dpf este cam la capăt de drum. Sunt reali km? Ai avut-o de noua? 

Modificat de cosminel24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, nicusan said:

Nu am citit mai sus, ai măsurat cablul de la mufă la ECU?

Da. Am măsurat sunt un regulă. 

1 hour ago, cosminel24 said:

Salut Burlacu. Încearcă și cu alt senzor și vezi ce se întâmplă. Totuși ia în considerare km mașinii, vad o încărcare cu cenușă foarte mare, știu ca 0.18 e maxim. La km pe care îi are masina dpf este cam la capăt de drum. Sunt reali km? Ai avut-o de noua? 

Nu stiu de km. Nu am avut o de nouă. Am incercat cu alti senzori.  La fel -40 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@burlacu2007, desi VCDS-ulcu care ai scanat pare o clona cu o versiune destul de recenta, ~1 an, totusi incearca sa vezi valorile si cu una originala, poate campurile pe care le citeste nu reprezinta ceea ce afiseaza.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Dolfin said:

@burlacu2007, desi VCDS-ulcu care ai scanat pare o clona cu o versiune destul de recenta, ~1 an, totusi incearca sa vezi valorile si cu una originala, poate campurile pe care le citeste nu reprezinta ceea ce afiseaza.

Posibil si asta.  Cand ii scot mufa ,il vede eroare, dar gradele rămân aceleași.  O sa merg săpt asta la cineva care se ocupa de dpf.....softuri..... Are si scule mai bune si este si mai priceput.  Sper sa rezolv,si o sa va anunț.  Poate pot fi si eu de ajutor cuiva,  deși aici sunt mulți oameni chiar pricepuți. Mulțumesc tuturor de sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/31/2020 at 12:11 AM, Razvan Matei said:

Salut baieti!

Cum vi se par aceste valori la DPF-ul montat pe un Golf 5 , cod motor BLS , 251.000km. Masina importanta din Germania acum 2 ani la 178.000km.

 

1.1.jpg

1.2.jpg

Reverificand valorile mi-a sarit in ochi valoarea foarte mare la “press. difference offset”. E ceva normal sau poate fi din cauza faptului ca am gasit si eroarea din poza atasata?4D5E608D-DBF9-4F3B-BC48-52AD1DA0C5BA.thumb.jpeg.ea041b2bbf53366f02a1d3d8bae9d532.jpeg

6B31D0E6-7F59-4343-A7EE-BE6AE898F602.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sigur este din senzor si nu din cablaj datorita acelei valori ridicate?

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,o sa incep cu asta cel mai bine,revin cu rezolvarea.

E dubios ca mi-a aprins martorul pt DPF,dar verificand load coeficient am vazut ca e doar la 15% si ultima regenerare facuta acum 40km.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pun o intrebare de Bula, dar mai bine intreb decat sa ma dau destept si sa fiu prost. :

Saptamana asta l-am rugat pe mecanic sa verifice starea dpf-ului si egr-ului. Nu am avut timp sa stau langa masina. Mi-a spus ca sunt ok, dar sincer sa fiu, nu inteleg ce inseamna acest ok. Masina mea inca nu a ajuns la regenerari si nici nu stiu care e concentratia maxima acceptata in dpf, ca sa se poata spuna ca dpf-ului nu e incarcat cu depuneri. Cu alte cuvinte, cat de incarcat trebuie sa fie un dpf ca sa isi faca regenerari si cam cat este procentajul optim de incarcare a dpf-ului? Motorul in cauza, 1.6 TDI, 181 xxx km. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grosso modo: filtrul de particule se incarca cu apx. 7,5 ml de cenusa de ulei la 10.000 km (+/- in functie de regimul de condus)

la kilometrajul tau cantitatea de cenusa din DPF ar trebui sa fie 130-140 ml, daca regenerarile s-au facut la timp si nu au fost alte probleme care sa cauzeze incarcarea prematura a filtrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau exemplul meu: 2.0 TDI 140 CP 2010

Am cumparat masina in decembrie 2017 la 193.000 km cu o incarcare a filtrului de particule de 138 ml.

In luna noiembrie 2019, la 215.500 km incarcarea DPF a crescut de la 138 la 150 ml, cantitate afisata si in momentul de fata la 222.000 km

in concluzie: daca filtrul este in stare buna si regenerarile se fac la timp, cantitatea de cenusa de ulei creste cu apx. 12-15 ml la 20.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 minutes ago, z e n i t h said:

Grosso modo: filtrul de particule se incarca cu apx. 7,5 ml de cenusa de ulei la 10.000 km (+/- in functie de regimul de condus)

la kilometrajul tau cantitatea de cenusa din DPF ar trebui sa fie 130-140 ml, daca regenerarile s-au facut la timp si nu au fost alte probleme care sa cauzeze incarcarea prematura a filtrului

 

Multumesc de raspuns. 

Si cam care e cantitatea maxima cu care se poate incarca dpf-ul? Cu aproximatie, desigur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mai sus o postare cu aproximativ 115% încărcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge ok si la 500k km.. daca nu ai regenerari ratate sau alte probleme la motor.

Suporta cantitate de cenusa mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare, 

Detin un B8 1.6 TDI 120 CP ( 237k KM  )si de o perioada ii monitorizez starea dpf-ului. 

Recent am observat ca nu si-a mai facut regenerare de ceva cam multi km...( de mentionat e ca ultimii 450 km sunt facuti extraurban )

Ce parere aveti ? Poate fi ceva in neregula ?  Multumesc ! 

 

Mai jos tabelul cu  valorile scoase

 

image.thumb.png.c98fa29d663a13f6d5be08673931018c.png

dpf.JPG

Modificat de kervoort
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 zecimale e excesiv. Merge si fara niciuna. De fapt acolo scrie "Meters since last regen" dar in tabel ai pus km!

 

Ca sa vezi daca e ceva in neregula ar fi util sa pui un vcds pe ea si sa citesti erorile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minute în urmă, detinator a scris:

3 zecimale e excesiv. Merge si fara niciuna. De fapt acolo scrie "Meters since last regen" dar in tabel ai pus km!

 

Ca sa vezi daca e ceva in neregula ar fi util sa pui un vcds pe ea si sa citesti erorile. 

Corect..am facut eu transformarea sa fie mai usor de interpretat....am OBD 11 dar nu am nicio eroare la scanare pe modulul engine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ati patit sa vi se aprinda matorul de verificare nivel ulei dupa regenerare? La mine s-a intamplat la ultima si azi iar imi aparu mesajul. Dupa ce termina si stau cu ea pe loc sa se raceasca nu mai apare, nivelul este fix la jumatate pe joja, asa cum a venit din fabrica.

Modificat de geopsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!