Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

În ritmul acesta dai peste cap orice statistică. Bună motorizarea aceasta dpdv al dpf-ului cel puțin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut recent un Ibitza cu 1.6 tdi.. km intre reg 1460km... desi avea senz temp exh defect. Softul face toata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma masina a inceput regenerarea la pragul de 999 minute. Kilometrii parcursi erau 1150 Km si mai era loc de inca vreo 500 km pana se atingea pragul de funigine pentru incepera regenerarii. 

Am facut cu un plin 1300 km, dupa care am alimentat. Consumul la pompa a fost 5.22 l/100 km. CBBB 170 HP + DSG

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001: ai probleme anormale la motor ? - recomandari pentru tine... pune mai putin aditiv vasodilatator pentru DPF si/sau scoate chinezul ala mic care curata DPF-ul. Altfel o sa fie soselele pline de masini abandonate de ciuda ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001

Extraordinar de bine regenerarile pe care le face acel motor . 

Ar fi interesant daca ai posta si valorile deviatiilor injectoarelor la temperatura optima  de functionare atat in sarcina cat si in ralanti .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile injectoarelor n-o sa dezvaluie nimic deosebit. Are o masina in stare tehnica perfecta fara soft dieselgate, merge mult extern si e un sofer care stie sa mearga optim. Cel de la volan face diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Minel82 valorile injectoarelor se citesc intotdeauna cu motorul cald la ralanti, nu am auzit pe nimeni sa o faca in sarcina, iar daca ar face-o, nu stiu la ce ar ajuta.

Daca mergi extraurban, cam astea sunt valorile, daca motorul n-are probleme. Si eu am ajuns cam la 900km fara probleme :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, florilar1 are dreptate. Anticiparea traficului e cheia daca vrei consum redus pentru ca fiecare franare iti converteste energia cinetica a masinii castigata prin consum de carburant in caldura. Corectiile injectoarelor sunt in +/-0.3 mg/str la cald. Initial, masina a avut soft dieselgate, dar nu am apucat sa vad ce si cum pentru ca am facut downgrade la o luna dupa ce am luat-o. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.08.2019 at 10:45, CristianH a scris:

Perfect adevarat. Cand eram cu dieselgate aveam regenerari si la 120-150 km la parcursuri scurte. Ma dispera...

Acum, cu ultimul soft OK, in aceleasi conditii, nu am coborat sub 400 km.

Sal! Ce soft ai acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sNaKeyy

@adrian001

Sunt cu totul de acord cu voi.Valorile injectoarelor , se citesc intotdeauna la cald si motorul fiind in ralanti . .Eu ma refeream mai exact ca , in cazul meu , difera destul de mult valorile injectoarelor la cald  la ralanti fata de sarcina .

De ce zic asta , in functie de injectoare , ( de uzura cat si  deviatii )  poate incarca mai mult sau mai putin filtrul DPF. De aici  si afirmatia mea .

Nu as dori sa poluez topicul  dar atasez 2 poze  cu valorile injectoarelor atat in sarcina , prima ( pe autostrada , la 3200 rpm treapta 5  )  cat si inca una in ralanti .

sarcina.jpg

ralanti.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Since, mi-e necalar daca/cum corecteaza injectia ECU-ul in sarcina si ce relevanta au corectiile de pe injectoare in conditiile astea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectiile de la 3.200rot/min nu sunt reale, acelea sunt doar niste "freze-uri" de la turatii mai joase, daca facea masuratori cu VCDS-ul acesta stia sa afiseze direct 0.00g/str.

Corectii calculeaza ECU (cel putin le afiseaza in real time) pana la aproximativ 1.400rot/min, mai sus acestea nu se mai afiseaza, oricum nici n-ar avea relevanta in turatie.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, Minel82 a scris:

@sNaKeyy

@adrian001

Sunt cu totul de acord cu voi.Valorile injectoarelor , se citesc intotdeauna la cald si motorul fiind in ralanti . .Eu ma refeream mai exact ca , in cazul meu , difera destul de mult valorile injectoarelor la cald  la ralanti fata de sarcina .

De ce zic asta , in functie de injectoare , ( de uzura cat si  deviatii )  poate incarca mai mult sau mai putin filtrul DPF. De aici  si afirmatia mea .

Nu as dori sa poluez topicul  dar atasez 2 poze  cu valorile injectoarelor atat in sarcina , prima ( pe autostrada , la 3200 rpm treapta 5  )  cat si inca una in ralanti .

sarcina.jpg

ralanti.jpg

Salut, 

 Valorilea aste se cosidera in limite? Cam asa imi afiseaza si mie si mai sunt curios daca valoara de la sonda O2 ramane asa constanta la aprox 0,86 la relanti (cu motorul cald). La mine e DPF off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.  Este vorba despre Octavia 3 1.6 CXX euro 6. Martorul bujiilor palpaie,  check aprins....si nu mai face regenerare. Cam care ar fi problema? Mulțumesc.  PS. are 320000 de km

20200910_074324.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si erorile existente pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20200909_200447.jpg

20200909_200439.jpg

Astea sunt erorile.  Mie mi se pare anormal temperatura aia de -40 grade, tensiunea pe senatorul de temperatura pe ieșire DPF este 0 v ,măsurat cu VCDS 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Sper ca e buna aria in care postez, am dat search pe forum si aici am gasit discutii despre subiectul asta. 

M-am pricopsit si eu 3 erori la al meu Passat B8 2.0 CRLB. Au aparut in ordinea in care le scriu:

 

P2452 - Diesel Particle Filter; Differential pressure sensor - Elect. Malfunction - Intermittent Confirmed

P2456 - Diesel Particle Filter; Differential pressure sensor - Intermittent

P2453 - Diesel Particle Filter; Differential pressure sensor - Implausible signal - Intermittent Not Confirmed

 

Dupa citire si research pe forum m-am hotarat sa comand senzorul. Am deschis capota sa vad ce cod are si supriza, sunt 2 identici. Intr-unul intra gazele dinainte de DPF si in celalalt de dupa. Intrebarea e acum pe care il schimb. Aveti idee?

 

119098271_656070605313905_5518425019278090030_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/11/2020 at 7:16 AM, burlacu2007 said:

Va salut.  Este vorba despre Octavia 3 1.6 CXX euro 6. Martorul bujiilor palpaie,  check aprins....si nu mai face regenerare. Cam care ar fi problema? Mulțumesc.  PS. are 320000 de km

20200910_074324.jpg

Ma poate ajuta cineva? Nu pot sa scap de temperatura aia de -40 grade.....i am pus alt senzor, am verificat firele pana la ecu, si sunt ok. Are cineva idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Al Bundy said:

Ce senzor ai schimbat ?

 

 

Screenshot_20200910-153112_Google.jpg

Asta,  dar ddifea ultimele 2 litere din cod, este după același motor doar ca e euro 5. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eroare nu ai pe motor, legat de senzor defect? 

2. Cablajul a fost verificat? 

3. Daca da, de ce nu cumperi senzor nou, pe baza seriei de sasiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, F l o r i n said:

1. Eroare nu ai pe motor, legat de senzor defect? 

2. Cablajul a fost verificat? 

3. Daca da, de ce nu cumperi senzor nou, pe baza seriei de sasiu?

Nu are eroare de senzor defect. 

Am verificat cablajul , este in regulă. 

Ma gândeam sa fiu sigur,  sa nu o iau pe încercări.

Mâine Merg la un cunoscut cu aceeași mașină sa verific si cu al lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e o solutie si asta, sa procedezi prin eliminare. Eventual faci proba si cu senzorul tau la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!