Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ce ar trebui sa fac să-l schimb sau o regenerare forțată? Aștept păreri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, CRiCU90 said:

Pare destul de incarcat filtrul tau, 75g e destul de mult oil ash... Din ce stiu, limita superioara e 80g.

De regula, depășesc liniștite valoarea setata de producător. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, asa arata filtrul după 11000 km de la curățare (termica),mers  aproximativ mixt, ma declar mulțumit. Regenerări între 350 și 500 și.... Km. Urmează regenerare.. 

Sărbători fericite, tuturor! 

PS. 

Golf 6 1.6 CAYC 

Km în bord 199500, dar reali cam 310000, am pus masa de cenușă după km din bord, când am trimis filtrul la curățat aveam oil ash 87 g. 

1576912203722_IMG_20191221_090209_resized_20191221_090616743.jpg

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În 11k km 56 grame cenușă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus masa de cenușă corespunzătoare numărului de km? Nu trebuia zero pentru că era filtrul curățat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inițial am zero, după curățare, dar apoi am pus 56.

Un filtru cu 87 g cenușă, chiar el și curățat, nu va fi niciodată ca nou! 

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupunând că ai procedat corect, câți km aveai făcuți când ai modificat masa de cenușă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data după curățare, am pus 0, dar nu îmi era pe plac intervalul între regenerări, apoi, 20, făcea regenerare la aproximativ 400 kmn, iar apoi am pus 56, pt ca atât ar fi după km din bord ( nu cei reali), a facut regenerare după 620 km. 

IMG_20191221_111805_resized_20191221_043708253.jpg

Modificat de bogdanjitaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mă interesează este cu cât s-a încărcat filtrul în 11k km. Unii spun că după curățarea filtrului nu faci mai mult de 30k km presupunând că motorul este în regulă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun ca se încarcă la fel, cu aceeași cantitate de cenușă, cam 1 gram la 3500 km, chiar am urmărit asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca frecventa regenerarilor e in functie de continutul de oil ash ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca a avut efect, am sa urmăresc regenerările

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde si cum intri sa poti modifica cantitatea de oil ash ? La mine dupa spalare a fost dat la 0, dar ramane diferenta intre soot mass masurat si calculat. Poate pot sa le fac cat de cat egale crescand oil ash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, powershot said:

Sa inteleg ca frecventa regenerarilor e in functie de continutul de oil ash ?

nu, doar i s-a parut colegului si a facut niste corelatii gresite cel mai probabil.

Oricum nu ar avea cum sa se faca regenerarile mai rar cu cat pune mai mult acolo, nu? ar fi ilogic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probat la E4 PD 

cantitate cenusa mica = regenerari mult mai dese decat atunci cand cantitatea de cenusa este conform km reali

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci dacă pui valoarea corespunzătoare numărului de km, filtru va funcționa corect? Mă refer la momentul când va depăși valoarea maximă, el fiind încărcat fizic poate la mai puțin de jumătate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf-urile depasesc lejer limita maxima ,fara probleme,chiar si de 2-3 ori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e ca .. daca il speli .. chiar si cu 60 g cenusa incarcare .. apoi se simte la acceleratie putere mai mare mai ales la turatie mica.

Eu am km reali 195k km.. 48 grame oil ash si regenereaza intre 650km si 700+:km... vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_forrest_4u

Las si eu aceste valori de încărcare a dpf-ului, masina in cauza vw golf 6 caravan an fab 2010 km:260 k , motor 1.6 cayc , masina se comporta normal, trage f bine.

IDE00427-ENG101722   Filtru de particule:diferenţă de presiune-DIP_PF 5.72 hPa
  IDE00428-ENG100917   Filtru particule: deviaţie diferenţă de presiune-DIP_PF_AD[0] -2.16 hPa
  IDE00430-ENG102682   Filtru particule: stare regenerare dinamică-STATE_RGN_PF 0 
  IDE00431-ENG102952   Filtru particule:  stare regenerare oprită-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000  
  IDE00432-ENG103847   Filtru particule: timp de la ultima regenerare-T_WOUT_RGN 27174.70 s
  IDE00433-ENG103279   Filtru particule: cantitate cenuşă ulei-MASS_ASH_PF 98.8155090 g
  IDE00434-ENG102050   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculată-MASS_SOOT_SIM_PF 18.00 g
  IDE00436-ENG102397   Filtru particule:  km parcurşi de la ultima regenerare- RGN-DST 343 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/21/2019 at 4:36 PM, bogdanjitaru said:

Prima data după curățare, am pus 0, dar nu îmi era pe plac intervalul între regenerări, apoi, 20, făcea regenerare la aproximativ 400 kmn, iar apoi am pus 56, pt ca atât ar fi după km din bord ( nu cei reali), a facut regenerare după 620 km. 

IMG_20191221_111805_resized_20191221_043708253.jpg

Salut, poti sa imi spui si mie cum pot "pune oil ash"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreevichivasilevski
On 12/19/2019 at 11:08 PM, DiLivio said:

Presiunea diferentiala dupa regenerare poate arata cel mai exact starea filtrului. Dupa regenerare ramane doar cenusa, fara funingine.

Adica cat ar trebui sa fie?
Cand faceti referire la astfel de indicatori, puneti si valori sa inteleaga si incepatorii :)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai mica, 2-5-7 mbar după regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!