Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut, Din imaginea de mai jos imi poate spune cineva  daca filtrul de particule este inca ok, 

Multumesc

 

20200104_185416.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut caz sa ajunga la 24 g in 95 km. Oras.. frig.. dieselgate.. 170cp.. dsg. Astea is toate ingredientele care duc la regenerari repetate la km putini.

Vezi ce soft ai .. cu dieselgate urca mai greu in temp dpf.ul.

ValentinDan cam multa cenusa in dpf.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde trebuie sa ma uit sa vad ce soft este ?

Sa inteleg ca ar trebui schimbat dpf-ul sau facuta o regenerare fortata?

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am soft diselgate si sper sa reusesc sa l dau cumva inapoi. Dar chiar si asa, nu cred ca e normal sa nu reuseasca totusi sa faca regenerarea pt ca dureaza asa mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul dieselgate nu împiedică finalizarea regenerării. Mai mult de 15 km nu ar trebui să dureze și pe loc nu își face regenerarea până la capăt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... trebuie vazut de ce e oil ash pe zero.. si pusa o cantitate reala .. in functie de nr de km.

Ce presiune diferentiala arata pe vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa iti spun presiunea pe vag dpf: intre 5 si 9 la relanti si in mers in funcie de turatie am aj si la 70-100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte mare presiunea. Nu prea pare real kilometrajul. Eu la 320.000 km am presiune de 2 mbar la ralanti dupa regenerare, iar la pe la 6 mbar începe regenerarea. Pare că filtrul e înfundat cu cenușă deja, și trebuie curățat. Atenție la regenerarile forțate, se specifica clar că sunt interzise după un anumit grad de încărcare al filtrului, deoarece poate lua foc. Atâta timp cât presiunea diferentiala nu scade sub 5 mbar, regenerarea va tot continua.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, detinator a scris:

in acceleratie puternica am vazut si 200 la presiunea diferentiala. 

"Are schimbat cred lambda" - adica nu stii sigur? Scoate un istoric de service complet, poate vezi ce piese au fost inlocuite, desi masina pare samsarita (resetarea la 0)

temp de 550-600 e ok.

Ce nu e ok este ca ajunge la 24g de la 6g in doar 110km.

Consumul mediu cum este?

Mi a spus ca a schimbat lambda si de aceea cred. Consumul pe cat m am plimbat eu nitel de sarbatori prin București si 2 ture pe autostrazi la regenerare e cam 5.5%.

 Intre timp am mai vazut niste filmulete cu regenerari si valorile mele incep sa para ok, doar ca la mine scade f greu soot in regenerare si dureaza mult. Daca era infundat asa nasol, nu trebuia sa se vada si in pres diferentiala? (nici aia nu imi dau seama cum o masoara avand doar un furtun conectat, dar am vaz ca si la altii e la fel) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În senzor intră două furtunuri, unul e conectat înainte și altul după filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine are doar un furtun, al doilea e in aer. Si am vazut ca si la golf 7 e la fel. Mie mi l a schimbat un tip care lucreaza cu vw, deci cam stie ce face. Eram doar asa curios

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog cine poate, sa imi spuna daca sunt ok informatiile selectate pentru a trage o concluzie despre starea filtrului de particule si totodata daca credeti ca mai duce mult sau nu.  Precizez ca am softul nou diesel gate de aproximativ 1 an, cred. Valorile sunt luate cu motorul oprit. Probleme nu am doar ca mi se pare ca face regenerari cam des.Multumesc

20200106_182200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta sunt doi senzori, câte unul de fiecare parte a filtrului. La generațiile mai vechi furtunurile intrau in acelasi senzor. Uite un video cu un Golf 7 in care se vad cei doi senzori.

 

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, powershot said:

Poate sa imi spuna cineva daca din informatiile din imagine  filtrul este ok, ?.  Precizez ca am softul nou diesel gate/ Multumesc

 

20200106_170449.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste urgent senzorul de presiune diferentiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand valoarea lui sare de +/- 3-5 mbar cu motorul oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, EEXCALADE said:

Inlocuieste urgent senzorul de presiune diferentiala

Testul a fost facut cu motorul pornit, maine am sa fac un test si cu motorul oprit. 

imi puteti spune si unde se gaseste acel senzor de presiune diferentiala?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma are cineva o parere cu privire la durata foarte lunga a regenerarii, atata timp cat pres e 5-7 la relanti, temp in regenerare 550-650grade? Ati mai intalnit fenomenul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa se vada si in VCDS o eroare cum ca senzorul de presiune diferentiala prezinta un defect si ar trebui inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu. Vanzatorul m a vrajit ca asta e singura problema a masinii si ca trebuie sa schimb acest senzor. In ziua cand am luat o m am dus direct si l am schimbat. Mie mi a dat doar martorul dpf si ulterior P2458 ce am citit ca e ceva gen dpf rege eration time. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!