Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

37 minutes ago, ValentinDan said:

Scuze, unde se gseste pe masina

un video interesant despre cum il poti testa daca vrei inca o confirmare:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Cezar Ionita said:

Nu stiu. Vanzatorul m a vrajit 

Adica tu nu ai pus masina pe o rampa cu un mecanic priceput si un electrician (scanare vcds)? 

Din pacate sunt din ce in ce mai multi cei care pica in plasa samsarilor cu abureli ca n-ar fi probleme grave la dpf/egr si tot ce inseamna componente/senzori evacuare gaze.

Mergi te rog la cineva priceput de pe forum (sunt multi in aria de prestari servicii) si vor incerca sa te ajute, nu cred ca o sa rezolvi tu singur prea multe discutand aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cred ca genul asta de problema nu o vedeam (poate doar faptul ca e resetat pe 0 sa fi dat de gandit). Pe vanzator il cunosc.. Nu e prieten dar intamplator il stiam asa ca na.. In ignoranta mea am avut mai multa incredere decat intr un necunoscut, asa ca nu am verificat la mecanic (doar dupa ce am cumparat o, tot intamplator am nimerit la un mecanic care s a mai ocupat de masina asta si mi a confirmat ca omul in principiu a ingrijit o). Pe de alta parte cred ca undeva ma asteptam sa fie ceva probleme, dar poate nu asa repede. E totusi o masina de 256k. Eram curios daca dupa aceste simptome ciudate de regenerare greoaie poate cineva, in baza experientei,  sa imi confirme ca e filtrul infundat. 

 Am primit oferta de curatare cu 300ron de la cei de la Odorhei, asa ca tind sa il trimit, macar sa elimin suspiciunea asta (si cred ca o curatare nu i face rau oricum, mai ales ca nu e asa scump) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Salut ! Ce parere aveti despre acest Dpf? Mentionez ca tevile prezinta o foarte usoara urma de funingine, mai pronuntat se cunoaste cand elimina condens. E putin maroniu, spre negru.

Screenshot_20200107-202105.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Cum v-i se par datele acestea? 

Multumesc 

Screenshot_20200107-174536.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.27l oil ash, e unu din cele mai incarcate filtre vazute vreodata pe forum. 

Masina ar trebui sa aiba cam 360.000km in bord, e corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Cezar Ionita said:

Salut, cred ca genul asta de problema nu o vedeam (poate doar faptul ca e resetat pe 0 sa fi dat de gandit). Pe vanzator il cunosc.. Nu e prieten dar intamplator il stiam asa ca na.. In ignoranta mea am avut mai multa incredere decat intr un necunoscut, asa ca nu am verificat la mecanic (doar dupa ce am cumparat o, tot intamplator am nimerit la un mecanic care s a mai ocupat de masina asta si mi a confirmat ca omul in principiu a ingrijit o). Pe de alta parte cred ca undeva ma asteptam sa fie ceva probleme, dar poate nu asa repede. E totusi o masina de 256k. Eram curios daca dupa aceste simptome ciudate de regenerare greoaie poate cineva, in baza experientei,  sa imi confirme ca e filtrul infundat. 

 Am primit oferta de curatare cu 300ron de la cei de la Odorhei, asa ca tind sa il trimit, macar sa elimin suspiciunea asta (si cred ca o curatare nu i face rau oricum, mai ales ca nu e asa scump) 

In prima faza, ti-as recomanda sa mergi la cineva sa iti seteze valoarea corecta luata dupa nr de km al incarcarii DPF-ului. Am o vaga impresie ca asta va rezolva problema cu regenerarile lungi. Nu cred ca este nevoie de curatarea DPF-ului

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc masini cu 500k km cu dpf original.

Valoarea teoretica data de fabricanr se poate depasi cu mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kosmyn_aurel89 km au fost dati inapoi la masina ta, si destul de mult chiar. 

producatorul a dat o limita de 0,18l la B7 (ceva mai mult la B8), dar multi merg mult mai mult. Nu stiu cat e la B6. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic ar fi bine curatate pe la 70..80%. Dupa ce dpf e aproape curat se simte o revigorare a motorului.. mai ales in turatii mici.. scade putin consumul.. regenerari mai scurte.

Recent am avut ocazia sa discut pe tema asta cu un fost coleg de armata care lucreaza in Germania la un service de reprezentanta.

Acolo le cam pun noi .. dar sint cazuri cand le curata .. au contract cu firma specializata.

Metoda de curatare .. nu stiu ce sa zic cum e mai bine. Aici sint dileme mari.

Ma gandesc in primavara sa il reimprospatez ca am 49 grame oil ash... in dpf masini mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am constatat si ca nivelul uleiului (masina rece) depaseste zona de masurare de pe joja. Are legatura cu regenerarile ratate sau e altceva. Masina nu scoate fum! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Regenerari multe .. ratate .. la unele motoate creste nivelul.

Sch urgent uleiul  507.00.norma sfanta pt acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

@detinator posibil nu te contrazic in privinta kilometrilor. 

Dar daca e atat de infundat nu ar trebui sa isi faca regenerari mai dese? Acum are app 900km si tot nu si-a facut regenerare. Sau nu influenteaza nr de kilometrii?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un An Nou cu sanatate si bucurii tuturor!

Cateva concluzii referitoare la postarea din 29.12  privind ralantiul marit.

In urma recomandarilor colegilor am verificat si am constatat asa cum banuiam, ca, “ Motorul diesel tip EA189 ... a fost deja supus măsurilor de ajustare ”. Probabil va urma revenirea la softul initial dar intai sa ma lamuresc cu problema descoperita.

In urma mai multor verificari, am constatat ca bateria este ok insa incarcarea este oarecum ciudata, iar de aici porneste o dilema pe care o expun si aici dar voi continua pe alt topic dedicat  unde se discuta despe incarcarea bateriei.

Am urmarit valorile incarcarii si am observat ca atunci cand tensiunea de incarcare scade chiar si pentru o fractiune de secunda sub 14 V, ralantiul creste imediat la aprox 980 rot/min si apoi, tensiunea creste la 14,2 – 14,3 V cu sau fara consumatori. Desi bateria este incarcata “proaspat” cu redresorul (incarcata special pentru aceasta testare), ralantiul nu mai coboara (nici valoarea incarcarii) decat cand temperatura ajunge la 90 grade.

Asadar, incarcarea minima de 13,7 V nu mai este suficienta la mine.  Din cate am inteles, acest model are tehnologie de gestionare a incarcarii, unde, alternatorul poate primi comanda sa  debiteze chiar si sub 13V cand nu sunt consumatori. Deocamdata informatiile privind incarcarea se bat cap in cap la masina mea, vrea mereu minim 14V. Ar fi foarte ciudat sa fie totusi din cauza softului, mai fac cercetari...

Si ca o concluzie privind DPF-ul,  in situatia mea nu este vorba de regenerare. In situatii similare, comparati detaliile date de mine cu ce spun colegii mult mai experimentati referitor la conditiile regenerarii.

Rog stergeti daca am insistat prea mult pe incarcare.

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare. Daca fac un update de soft la un passat b7 2.0 dsg, la cineva care remapeaza si o duc la stage 1 aprox 170 caluti, o sa scap de beleaua cu regenerarile la interval de 200km cauzate de minunatul si performantul soft dieselgate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da, fila de soft stage 1 o lucrează pe softul vechi. 

Dar cel mai bine întreabă pe respectivul ce soft pune. 

Eu am făcut ce spui tu și nu am văzut o creștere considerabila a km între regenerări. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. Se pleaca de la ce mapa ai, de la acei parametri, nu de la unii stoc. Daca se face asa cum zici, unde mai este personalizarea softului? Atunci oricine are fila originala se face tuner. Nu sunt 2 softuri la fel, fiecare se personalizeaza functie de parametrii actuali ai motorului. 

In cazul colegului se poate pleca de la dieselgate si modifica parametrii, sau se pune ultima versiune prediesegate si de aici se pleaca cu optimizarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde face. Unii pun copy paste in funcție de motor și alții fac personalizat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copy paste este cea mai proasta alegere. Ala nu e tuning. E un pas catre probleme mari la motor. Gandeste-te in ce stare se prezinta un motor cu 30k (ma refer la parametrii de functionare) si unul cu 300k. Daca le dai aceasi curba de cuplu, standard, fara sa tii cont de starea motorului, garantat ca pe cel de 300k il pui pe butuci. Un tuner adevarat iti spune ce e safe ptr starea motorului tau si iti personalizeaza mapa de management in acord cu asta. Dar cum toti vor  cati mai multi cai..Nm..nu ne mira de ce plang pe forum dupa aia ca sunt slabe masinile din grupul VAG. My 2 cents. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru primele explicatii. O sa caut un tunner in prima faza sa vad daca reusesc sa negociez un cost acceptabil pentru stage 1. 

Pentru un downgrade am inteles ca ar fi 100 euro in zona la mine. 

Ideea mea era urmatoarea. Daca tot trebuie sa fac downgrade atunci mai bine sa pun si caluti in plus, evident daca nu este prea scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este downgrade, apoi daca vrei stage 1. Vezi ca in sectiunea de prestari servicii gasesti o oferta f serioasa, cu reprezentare in mai multe judete/ orase, inclusiv in Timisoara. Bafta multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, Muale a scris:

Teoretic da, fila de soft stage 1 o lucrează pe softul vechi. 

Dar cel mai bine întreabă pe respectivul ce soft pune. 

Eu am făcut ce spui tu și nu am văzut o creștere considerabila a km între regenerări. 

Totusi exista o diferenta a nr de km la care isi face acum regenerarea fata de diesel gate ? Eu iti recunosc ca al meu chiar recent a facut-o la 220km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, vasilegl a scris:

 

Daca nu este regenerarea implicata... este bateria, unitatea de control a incarcarii masoara rezistenta interna a bateriei si o vede crescuta, de aceea si tensiunile acelea mari pentru incarcare.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!