Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Posibil bateria dar asa cum spuneam, la ultima verificare era proaspat incrcata, special pentru testare. Nici in acest caz nu-i convine ?

E devarat ca intr-o dimineata la minus 7 grade,  avea 12,2 V - in stand bay, cu clenciul de inchidere capota apasat si masina incuiata , masurat dupa doua minute asteptare - asa e la mine.

Inca este   buna pentru tehnologia veche dar probabil astea cu unitate de control incarcare fac nazuri...

 

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru încărcare alternator, baterii, etc avem topic-uri separate:rules:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, B7Nelu a scris:

Totusi exista o diferenta a nr de km la care isi face acum regenerarea fata de diesel gate ? Eu iti recunosc ca al meu chiar recent a facut-o la 220km. 

Mare diferența.

iarna trecută cu dieselgate am ajuns sa regenereaze la 100 km, mers in oraș. Iarna aceasta, la fel de frig in aceleași condiții de oraș dar cu soft original, 550 km.

egr are mult de suferit, presiunea de inj mărita, etc. Dacă citești mai in urma , ai sa vezi ca sint dezbătute aceste lucruri.

acuma cântărește și tu.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot crede așa ceva. Înseamnă că la distanțe lungi depășești 1500km. Sunteți mulți fără softul dieselgate, aveți așa valori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris, nu are rost sa scriu din nou. Cine crede ... crede. Cine nu , lumea e liberă. Nu am interese ascunse. Sint pe acest forum sa ajut. Ce scriu aici e din practica și lucruri deduse de pe masina mea și altele la care lucrez.

parerea mea e ca, dieselgateul e total dăunător acestor motoare, un ucigaș silențios .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca și în statistică, cea mai mică și cea mai mare valoare se anulează. De asta ar trebui să țină cont cei ce citesc aceste rânduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Iar ce pot eu sa spun, oricui prieste, e ca "ucigasul silentios" pentru jetta mea a fost regimul de exploatare. a picat egr-ul dupa +1an de mers exclusiv pe distante de 2-3-5 kilometri, de cateva ori pe zi (masina de gradinita, mall, parc).  asta dupa nenumarate (adica vreo 2-3 regenerari pe luna rezolvate cu mers turat si 1/2 limp-uri pe an rezolvate la service) probleme.

inainte, 2 ani cu dieselgate si facut 30-50 de km pe zi  si minim 45 de min in mers, 0 probleme. Dupa ce-am schimbat registrul de mers si intamplarea a facut s-ajunga iar masina in situatia de a traversa bucurestiul de minim 2 ori pe zi, cel putin 20 de km si 45 de minute in mers, iarasi 0 probleme.

da, am vrut sa ma duc de 2-3 ori la TCM dar n-am ajuns pentru simplul fapt ca mi-e groaznic de peste mana s ajung acolo. dar dupa schimbarea regimului de exploatare 0 probleme.

in continuare as face downgrade daca mi-ar fi simplu s-ajung dar deja l-am incurcat pe  @voinea cu vreo 2-3 programari esuate si-am abandonat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem coleg pe forum la care regenerarile nu scad sub 800-1000 km ,A4 CAGA 2009,270.000 km ,softul de fabrica .(am masina in intretinere de aprox 3-4 ani) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, B7Nelu said:

Totusi exista o diferenta a nr de km la care isi face acum regenerarea fata de diesel gate ? Eu iti recunosc ca al meu chiar recent a facut-o la 220km. 

Nu am observat diferențe mari, cum ziceam.

Cu softul dieselgate am avut și 800km între regenerări. 

Cu asta nou (vechiul de fapt) nu am avut mai mulți km dar ce-i drept nu am avut drumuri asa lungi și este și frig. În continuare monitorizez când pot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Cei care aveti motorul 2.0 TDI BMN 170 cai cam ce interval aveti intre regenerari?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale  poate nu ai observat ,dar Esti sigurul care promoveaza dieselgate cu regenerari la 800 km. Eu am facut downgrade si le-am dus de la 220 km la peste 500 km in perioada asta, rece.

@nicusan daca o sa faci downgrade nu inseamna ca o sa faci 1000 km intre regenerari, depinde de mai multi factori regenerarea , starea motorului , kilometrajul , anul fab. etc. Ce am observat la fel cum zicea si colegul EExcalade  primele generatii de CR fac mai tarziu regenerare , mai multi km intre ele, depinde si de softul cu care a venit  masina. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi de curand am achizitionat o interfata VCDS si am am cautat valorile de la dpf , nu stiu daca am cautat unde trebuie si daca valorile sunt bune.

0 mbar   Particle Filter Offset Different. Pressure
  114.0°C   Temperature prior Particle Filter
  13 mbar   Particle Filter Different. Pressure
  0 mbar   Particle Filter Offset Different. Pressure
  44.8 l   Fuel Consumption since Regeneration
  730 km   Driven Distance since Regeneration
  612.0   Time elapsed since Regeneration
  270 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  10.2   Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  7.5   Particle Filter Carbon Mass (act.)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu promovez nimic, doar relatez cum e dpf pe mașina mea.

Fiecare e liber sa aleagă ce vrea și cum nu suntem tara cu apa calda în care se verifica softul la itp, fiecare poate sa îl puna/schimbe. 

Când am avut soft, da - am făcut 700 (nu 800). Cred ca este și poza pusa pe topic. Asta nu înseamnă că toate erau la 700! În oraș erau mult mai dese. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, fishu26 a scris:

@Muale  poate nu ai observat ,dar Esti sigurul care promoveaza dieselgate cu regenerari la 800 km. Eu am facut downgrade si le-am dus de la 220 km la peste 500 km in perioada asta, rece.

@nicusan daca o sa faci downgrade nu inseamna ca o sa faci 1000 km intre regenerari, depinde de mai multi factori regenerarea , starea motorului , kilometrajul , anul fab. etc. Ce am observat la fel cum zicea si colegul EExcalade  primele generatii de CR fac mai tarziu regenerare , mai multi km intre ele, depinde si de softul cu care a venit  masina. 

 

 

După cum spui tu, este posibil ca anumite tipuri de motoare să aibă regenerări mai bune cu ultimul soft?

Oricum mașinile cu softul dieselgate merg mult mai frumos (nu spun că ar fi mai rezistente) și regenerarea nici nu o simți.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac si eu downgrade azi. La mine se regenera la 100km si dura peste 190min. Astept prima regenerare (pe vag dpf imi pare ca rata de crestere e la fel). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cezar, daca tu rulai cu 50km/h in timpul regenerarii, in 190 de minute parcurgeai alti 150km, ceea ce inseamna ca regenerarea pornea din nou intr-un ciclu nesfarsit...

O situatie bizara. O masina defecta probabil? La mine o regenerare dureaza 6 minute (aprox).

Si eu am facut downgrade, si asa cum raporteaza si altii mai sus, nu am obtinut schimbari majore la regenerari. 

Colegul spunea mai sus ca a mers si 700km intre regenerari cu softul dieselgate, tu spui ca mergeai doar 100. E evident ca nu putem trage o concluzie ca softul ala era groaznic sau f bun din 2 exemple extreme (cum zicea cineva mai sus, valorile extreme se pot scoate din ecuatie).

Am mai postat un link de pe un forum nemtesc cu un neamt care a monitorizat 11 regen cu softul vechi si 22 cu softul dieselgate, si spune ca nu a observat nici el cresteri de intervale intre regenerari. Poate ne trebuie un topic special doar pe tema asta...

A mai observat cineva regenerari la doar 17 grame dupa downgrade in anumite conditii? Gen mers in oras si iesire pe autostrada in jurul acelei valori?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc ca e si dpf infundat la mine. Masina, cum am mai spus, o am de 2 sapt, deci poate masuratorile mele nu au fost precise. Pot sa spun ca de la ultima regenerare care s a terminat la 7g, dupa 40km in Bucuresti azi am 18g. Cele 190min s au consumat si in mers si stat, total cam 60min. Ciudat mi s a parut ca scadea cu o rata mai mare cand stateam fata de cand mergeam. In mers scadea temperatura la intrare si rata de regenerare. 

 Valorile senzor presiune sunt cam 5-8 relanti, 20-30 2300 turatii pe la 100 km/h in a 4 a parca (ceea ce am inteles ca e oarecum ok). Cred ca cel mai mult am vazut cam 150 cand am calcat o mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update dupa downgrade ul de ieri de la varianta 9982 la 9075. 

 Am am ajuns la 24g(si 14g masurate, pres 11 relanti) in 77km si a declanst regenerarea (aveam cam 30km si 15g cand am facut softul ieri). Dupa declansare am mers prin bucuresti, trafic lejer. In mers temperatura la intrare nu ajunge la 500 de grade, doar cam 420. La semafor mai crestea pe la 500. Drept urmare soot calculat a ajuns la 28g in 40min daaar cel calculat la 0. 90g. Presiune la relanti 7. Am oprit o ca m a disperat!! 

 Si inca ceva ciudat am constatat.. Avea momente cand temperatura la iesire era mai mare decat cea la intrare, gen 525 iesire si 480 intrare!! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Spala dpf urgent .

Se cer o diagnoza facura profi.. monitorizat atent parametri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminati cu spalatul DPF-urilor ca le terminati, astea se ard in cuptoare speciale, altfel cautati altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe net ,sunt care curata cu succes termo-pneumatic ,de ani de zile .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și au rezultat? Tot 0407 eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!