Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

nu stiu cum observi tu ca incepe regenerarea la 5 minute, pe loc dar si in mers, a mea nu scoate un fum atat de deosebit in acele momente, si e nevoie de interfata ca sa observ ca o regenerare se desfasoara. Uneori a terminat-o in 7-8 minute, alteori in 15

Daca martorul in bord ar fi defect, dar ar trebui sa se aprinda, ar ramane eroarea oricum.

Deci revenim de unde ai plecat: ia-ti interfata si urmareste ce se intampla, nu poti merge tot timpul la mecanic ca sa vezi ceva banal, dupa cum vezi, aici majoritatea avem interfete. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ prin faptul ca relantiul se ridica la 1000 de turatii si incepe sa scoata fumul specific,  gros ca se uita lumea ca la circ dupa mine.  fumul se reduce treptat si dupa ce dispare, revine si relantiul la normal. Sta cateva minute si o ia de la capat (se ridica iar relatiul si scoate mult fum chiar si cand stau pe loc). 

Citeste ce prevede regulamentul forumului privind citatul postului anterior!

Modificat de ForceTurbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema la motor. Nu are voie sa scoata fum. Cauta un meserias care sa stie ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Dan Oz said:

Observ prin faptul ca relantiul se ridica la 1000 de turatii si incepe sa scoata fumul specific,  gros ca se uita lumea ca la circ dupa mine.  fumul se reduce treptat si dupa ce dispare, revine si relantiul la normal. Sta cateva minute si o ia de la capat (se ridica iar relatiul si scoate mult fum chiar si cand stau pe loc). 

Masina are incalzire suplimentara? Nu de alta, dar fumul gros poate fi de la webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Ai o problema la motor. Nu are voie sa scoata fum. Cauta un meserias care sa stie ce face.

si a mea la regenerare scoate un fun alb, intepator.
Nu in cantitate mare, dar scoate si scade pe masura ce se apropie de final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Dan Oz said:

Observ prin faptul ca relantiul se ridica la 1000 de turatii si incepe sa scoata fumul specific,  gros ca se uita lumea ca la circ dupa mine.  fumul se reduce treptat si dupa ce dispare, revine si relantiul la normal. Sta cateva minute si o ia de la capat (se ridica iar relatiul si scoate mult fum chiar si cand stau pe loc). 

Citeste ce prevede regulamentul forumului privind citatul postului anterior!

eu nu am observat vreodata sa scoata fum a mea. Raman la parerea ca ai nevoie de o interfata, monitorizeaza si posteaza aici cifrele din timpul regenului. Vezi mai in spate in acest topic ce au postat altii, ce informatii se pot obtine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, powershot said:

Evacuarea e in fata la webasto.

Pe mijloc. In fata e la sharan, touran etc.

Poate sa dea fum mult de la motorina 8njectata/ nearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.10.2019 at 10:34, Dan.MDLL a scris:

Salut,

Unde ai curat DPF, in Arad sau ..?

Eu l.am dat jos si curat la Odorheiul Secuiesc cand avem presiunea de 90

Optimal auto se ocupa cu asa ceva in arad

Modificat de CatalinGitman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Un Phaeton 3.0 euro 5 2009  are eorare pe senzor temperat gaze, oare care este? un cod....

Numar VIN: WVWZZZ3DZ98102055   rulaj: 171200km

01-Motor -- Status: Malfunctie 0010
02-Cutie automata -- Status: Malfunctie 0010
03-ABS frâne -- Status: OK 0000
04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000
05-Autoriz.acces/start -- Status: OK 0000
06-Memo.scaun pasag. -- Status: OK 0000
07-Control comenzi -- Status: OK 0000
08-Clima automata -- Status: Malfunctie 0010
09-Electr. centrala -- Status: Malfunctie 0010
15-Airbaguri -- Status: OK 0000
16-Electronica volan -- Status: OK 0000
17-Instrumente bord -- Status: Malfunctie 0010
18-Încalzire aux. -- Status: OK 0000
19-Poarta CAN  -- Status: OK 0000
28-Clima auto.spate -- Status: OK 0000
34-Ctrl. garda la sol -- Status: OK 0000
36-Memo.scaun sofer -- Status: OK 0000
37-Navigatie -- Status: OK 0000
38-Electronica plafon -- Status: OK 0000
42-Electr. usa sofer -- Status: OK 0000
46-Confort -- Status: OK 0000
47-Sistem sonor -- Status: OK 0000
52-Electr. usa pasag -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Usa SS -- Status: OK 0000
66-Scaun spate -- Status: OK 0000
68-Stergator parbriz -- Status: Malfunctie 0010
71-Încarcator baterie -- Status: Malfunctie 0010
72-Usa DS -- Status: OK 0000
76-Asistenta parcare -- Status: OK 0000
77-Telefon -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor (CEX)       Eticheta: fara
   Numar VAG SW: 3D0 907 401 G    HW: 3D0 907 401 D
   Component: 3.0TDI EDC17G000AG  0030  
   Revizie: --H01---    Numar serial: VWX3Z0I1843602
   Codare: 0406002C191F0160
   Atelier: WSC 44440 136 90652
   VCID: 2345598EE1D5FE5C1C-515A

3  coduri de defecte:
005288 - Senzor 3a temperaturã gaze evacuare B1. 
               P14A8 - 001 - scurt la masã - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11100001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 171186 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2019.11.22
                    timp: 13:56:49

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    temperatura: 9.0*C
                    pres.absoluta: 989.4 mbar
                    temperatura: 35.1*C
                    presiune: -6 mbar

009263 - Filtru de particule 
               P242F - 001 - suprasaturat - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 171196 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2019.11.22
                    timp: 18:00:21

             împrejurari cod:
                    RPM: 3150 /min
                    viteza: 103.0 km/h
                    (fara denumire): 50.0
                    (fara denumire): 41.0
                    rulaj: 1100 km
                    (fara denumire): 4.7
                    (fara denumire): 34.0

008194 - Filtru de particule B1. 
               P2002 - 008 - eficienþã sub prag admis - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101000
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 5
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 171196 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2019.11.22
                    timp: 18:00:21

             împrejurari cod:
                    RPM: 3150 /min
                    viteza: 103.0 km/h
                    (fara denumire): 50.0
                    (fara denumire): 41.0
                    rulaj: 1100 km
                    (fara denumire): 4.7
                    (fara denumire): 34.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul nr 3 (numaratoarea incepe de la motor spre evacuare)

Inlocuieste senzorul ,sterge eroare si o sa mearga cum trebuie . Foseste vcds original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de o parere mai experimentata despre starea dpf-ului. Gresesc eu ceva sau cum e posibil sa fie oil ash 0 g? Rulaj 208000, DPF curatat termic la 185000.

Motor oprit.

Engine off.JPG

Motor Pornit

Engine on.JPG

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ce parere aveti de filtru asta ? 

Merita o curatare/spalare?

Screenshot_20191126-210254.jpg

Screenshot_20191126-210442.jpg

Screenshot_20191126-210514.jpg

Screenshot_20191126-210416.jpg

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursy una din instructiunile de pe certificatul de garantie al operatiunii de curatare este si resetarea Oil Ash la 0 ~ astfel ca la un DPF nou, asadar sigur a fost resetat si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și în urma resetării rămâne 0 permanent? El a făcut totuși 23k km de la curățare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

la un polo 1,6 CAYB  cu 140000km am regenerari dese undeva la 140km,astea sunt valorile pe DPF ,sa fie infundat?

                Adresa 01: Motor  (03L 906 023 D)

15:09:44
  IDE00427-ENG101722   Filtru de particule:diferenþã de presiune-DIP_PF 5.56 hPa
  IDE00428-ENG100917   Filtru particule: deviaþie diferenþã de presiune-DIP_PF_AD[0] -33.50 hPa
  IDE00432-ENG103847   Filtru particule: timp de la ultima regenerare-T_WOUT_RGN 5647.00 s
  IDE00433-ENG103279   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei-MASS_ASH_PF 18.1199160 g
  IDE00434-ENG102050   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã-MASS_SOOT_SIM_PF 4.74 g
  IDE00435-ENG101197   Filtru particule: volum funingine mãsurat-MASS_SOOT_PHY_PF 9.90 g
  IDE00436-ENG102397   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare-DIST_RGN 28.1 km
  ENG110234-ENG102158   X_Load_class_for_particulate_filter-LOAD_PF_CLAS 3 
  ENG110240-ENG99881   X_Particle_filter_merged_soot_mass-MASS_SOOT_PF 10.01 g
  ENG110242-ENG104261   X_Particulate_filter_load_class_determined_by_soot_load-LOAD_PF_CLAS_SOOT 3 
  ENG110255-ENG99110   X_Regeneration_of_particulate_filter_active_interrupt_conditions-LF_INTR_RGN_PF 16 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

din pacate in majoritatea timpului merge doar prin oras,nu are diselgate,are soft original,doar ca are si ceva funingine pe evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am inlocuit g450 cu unul nou bosch.

Screenshot_20191127-200240.jpg

Screenshot_20191127-200253.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reseteaza val stocate si adapteaza noul senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-10.20 Offset,Pressure Differential,  e suficient ca sa fie de inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai după schimbare la fel a rămas ...( In poze uitate ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!