Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

ce parere aveti in legatura cu .log-ul acesta. mers doar in oras, 180k km.


15:20:42
  IDE00365   Deviaþie cantitate injectatã cil.1. -0.14 mg/cursã
  IDE00366   Deviaþie cantitate injectatã cil.2. -0.32 mg/cursã
  IDE00367   Deviaþie cantitate injectatã cil.3. 0.15 mg/cursã
  IDE00368   Deviaþie cantitate injectatã cil.4. 0.29 mg/cursã
  IDE00432   Filtru particule: timp de la ultima regenerare 22860 s
  IDE00433   Filtru particule: cantitate cenuºã ulei 0.12 l
  IDE00434   Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã 15.16 g
  IDE00435   Filtru particule: volum funingine mãsurat 0.00 g
  IDE00436   Filtru particule:  km parcurºi de la ultima regenerare 94927 m
  IDE07744   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: val.brutã 7 hPa
  IDE07745   Filtru particule: senzor pres.dif.1 bloc 1: val.adaptare 8 hPa
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le pot anula deoarece trebuie sa intru la rar, egr-ul ii curatat, dpf ii curatat, am bagat softul original si sa aprins in bord ieri dimineata spirala, motorul si semnul acela de filtru de particule. Fara sa o turez deoarece stiam k nu o sa traga. Azi urmeaza sa imi schimbe radiatorul de gaze. Si tipul care mi-a bagat soft-ul original o zis k ia dat pe test 60 mm bari ca ar fi infundat, nu cunosc, acum învăț despre mașini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aici imi scapa presiune, cand ia dat din test sa verifice presiunea din turbo, creste cat creste dupa care spaca pe acolo presiune si nu mai lucreaza turbo

IMG-20191001-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Exact. Cel mai bine la 55..60km ora... cu a3a in panta. Se descarca cel mai repede.. si fara multe decelerari si franari. Trebuie mers in forta .. nu necesita turatie mare .. 2200.. 2500 e suficient.

Unde ai atata panta, sa termini o regenerare? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 km sint suficienti la o masina in toate mintile. Eu am in zona de munte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, CatalinGitman a scris:

Buna ziua, ii prima oara cand ma inregistrez la un forum si postez, imi cer scuze daca nu ma exprim corect. Sunt nou in domeniu masinilor passat si am intampinat o groază de probleme si nu mai stiu cum sa o duc la capat. Am cumparat recent o masina din germania VW PASSAT 1.9 TDI model motor BLS 105 CP din 2007, am ramas [..]

Salut,

Unde ai curat DPF, in Arad sau ..?

Eu l.am dat jos si curat la Odorheiul Secuiesc cand avem presiunea de 90

Modificat de Dan.MDLL
Informatie incompleta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am si eu un golf 6 2.0 tdi 140 cp 

particle filter oil ash volume - 0,14l

particle filter shoot mass calculated - 7,56 g

particle filter shoot mass measured - 9,87 g

ce ma enerveaza ca ma tine foarte mult in regenerare. inainte scapam in 10 -15 minute acum 30-45 minute. dezastru. oare merita sa curat dpf-ul ? ma gandeam la Dpf Doctor ca ei spala filtrul, acum as vrea sa va cer parerea unde sa curat sau merita sa curat dpf-ul. ma gandesc ca daca il curat se misca mai bine treaba adica scap de regenerare mai repede.

Screenshot_20190927-182209_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum crezi ca as putea ghici ?

Fa o constatare la un mecanic specializat pe motoare vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/20/2017 at 7:19 PM, tamapiciu said:

Salutare , in seara asta am primit P246300 Diesel Particulate Filter Soot Accumulation activ/static.+ spira in bord si Lip Mode.

Ce pot face ?

Multumesc anticipat.

salut cum ai rezolvat problema . Eu am un touran 2.0 2012 am mers mult cu martorul dpf aprins apoi a intrat in lip mod si am aceiasi eroare p246300 doar una singura

Modificat de poll.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua pentru un cod de defect legat de dpf p246300 Diesel Particulate Filter Soot Accumulation activ/static.+ spira in bord si Lip Mode la un touran 2.0 tdi ce ar trebui sa fac? va multumesc( o singura eroare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@puricele, daca vedeam cand ai scris, iti ziceam de atunci ca nu merge, fiindca am avut si eu asa ceva. Acum folosesc iCar Vgate si este foarte ok. Eu l-am luat din tara, la un pret dublu.. dar deh.. n-am avut rabdare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand mufa Konnwei , functioneaza f bine pe DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aprox 100km de "oras" si un Oradea - Budapesta - Oradea... ce inseamna sa ai "acces" la autostrazi...

Pozele sunt facute in mers...

 

Screenshot_20191015-084918_VAG DPF.jpg

Screenshot_20191015-090554_VAG DPF.jpg

 

Nu prea inteleg cu Oil Ash, la 26,5 e mult, e putin? Raportat si la km... ? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi cum scrie acolo, grame e enorma.

dar pe motorul tau cred ca se calculeaz in litrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La oil ash circula mai multe variante de calcul, nu stiu care cum se aplica dar iti scriu aici una cu care am mai verificat pentru concordanta incarcare/nr de km:

Nr. de km * 6-7(sau consumul mediu al masinii) / 100 * 0.0046 din care iti rezulta nr de grame

Sau mai este o varianta generala, dar nu stiu ce sa zic despre aceasta: La dieselgate Nr Grame/0.0003 si rezulta nr de km sau fara dieselgate nr grame/0.00028

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca citisem ca limita ar fi de 70? Sau n-am inteles eu bine...

Oricum, deruland prin galeria de screenshot-uri, la 60852km aveam oil ash de 21,1 iar acum la 76664km oil ash de 26,5...

Daca limita ar fi 70, atunci teoretic as mai putea merge inca aprox 125-130k km pana la full, in aceleasi conditii de mers/consum mediu/etc... deci teoretic ar tine DPF pana la aproape 200k km... 

Modificat de ska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

70 sau 80, dar nu iti face griji. Sunt multe care au mai mult si merg foarte bine. @EEXCALADE a vazut foarte multe cu multi km trecute de acea limita si mergeau bine, desigur, conditia fiind ca motorul sa fie in stare buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, am mai frunzarit un pic netul, si am gasit limita de 80... ceea ce duce spre 230k km atunci ( aproximat )... 

Da, motorul e ( momentan ) in stare buna, revizii la 10.000 si ulei 0W30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Despre valorile de mai jos ce parere aveti?

216.000Km, relanti, temperatura ~70*C

IMG_20191005_115542.thumb.jpg.e6b0ab2000674a36fa515b5c864d06fb.jpg

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai , eu scot valorile astea de încărcare la drumuri naționale și oraș, și tot fac 750 ..800km între regenerări. Deci, dacă ai acolo multă autostrada, se putea mult mai bine.

în urmă cu 8 ore, ska a scris:

Dupa aprox 100km de "oras" si un Oradea - Budapesta - Oradea... ce inseamna sa ai "acces" la autostrazi...

Pozele sunt facute in mers...

 

Screenshot_20191015-084918_VAG DPF.jpg

Screenshot_20191015-090554_VAG DPF.jpg

 

Nu prea inteleg cu Oil Ash, la 26,5 e mult, e putin? Raportat si la km... ? :) 

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!