Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ai si pe OBD11 chestia asta. Cauta ceva de genul "differential pressure" sau similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul de presiune diferentiala original cu unul de la Bosch. După ce am schimbat senzorul Soot Mass măsurat nu mai creste asa repede ca înainte. Cu cel original înainte de regenerare urca pana la 12 - 13 grame. .cu cel nou de la Bosch ajunge pana la 6 grame înainte de regenerare  în aceleași condiții de mers. Ar fi vreo problemă la senzorul nou , sau cel vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua e normal ca furtunul asta sa fie asa în aer  normal nu ar trebui unu sa fie pe întrare și unu pe ieșire? Furtunul de jos se vede ca e în aer este de lq senzorul de presiune diferential20231025_173004.thumb.jpg.c6956a778b67e0bae63d6f4edec78a9f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am revenit cu datele din vag dpf. Motorul era rece și doar ce îl pornisem.

Puteți să mă ajutați cu o noua interpretare și o mică explicație sau ce informație sau urmăresc pe viitor ?

PXL_20231027_121404276~2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca face regenerari cam dese.diferenta de presiune la relanti cam mare la12,62 calculated.Urmareste imediat dupa regenerare cat este (normal 0) .Ai cumva soft dieselgate?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferențială 0 după regenerare? Poate la o mașină nouă să fie această valoare în primii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu știu dacă are soft dieselgate.

Jumătate din km din imagine sunt făcuți in oraș. Revin cu poza după regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, lvio a scris:

Cred ca face regenerari cam dese.diferenta de presiune la relanti cam mare la12,62 calculated.Urmareste imediat dupa regenerare cat este (normal 0) .Ai cumva soft dieselgate?

Are 9970.

Iar asta e dieselgate din câte știu... Cu toate că mașina lui e din 2018 și ar trebui să fie E6....

în urmă cu 15 ore, lvio a scris:

Cred ca face regenerari cam dese.diferenta de presiune la relanti cam mare la12,62 calculated.

Mie mi se par bune valorile. Uită-te și la timpul în care a făcut km ăia: 295 minute.

în urmă cu 6 ore, moroenius a scris:

Sincer nu știu dacă are soft dieselgate.

Jumătate din km din imagine sunt făcuți in oraș. Revin cu poza după regenerare.

Ce rulaj are mașina? 

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cineva care poate sa-mi spuna si mie care este starea DPF? Ar trebui sa-mi fac griji?

dpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sta chiar rau, dar e spre finalul vietii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 minute în urmă, andrei_221 a scris:

nu sta chiar rau, dar e spre finalul vietii

 

O curatare profesionala a dpf ar ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare presiunea digerentiala la relanti ...eu am un 6-7 ..in rest pare ok ...SMM are valoare ok ...și SMC la 12 Gr ...mai ai până la 22-24 ...acum regenerările se fac și după stilul de condus dar daca zici că ai un 70 km din aia în oraș e de înțeles . Nu as vedea motive de ingrijorare dar sa fii atent când își face regen sa nu o oprești ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, Todoss a scris:

O curatare profesionala a dpf ar ajuta?


te ajuta, dupa 10.000km e gata iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Salutare, am un prieten la care s-a aprins în bord martorul dpf. La vizualizarea parametrilor cu aplicația Vagdpf am observat ca parametrii sunt cam aiurea, cel putin la cenusa masurata si calculata precum si la presiunea diferentiala. Masina merge bine, nu scoate fum. Voi ce părere aveți? Trebuie curățat filtrul sau vreun senzor e defect? Mulțumesc.

Screenshot_20231028_153720_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Oil ash este resetat de Dorel.

2. Când Soot Mass Measured e mai mare decât Soot Mass Calc, filtrul este gata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@burcioagabogdanmasina e cumva cumprata de curand de catre prietenul tau? Daca da atunci probabil samsarul a "samsarit" DPF-ul ca sa mearga ok pana a terminat vanzarea; apoi ura-si-la-gara! Din pacate DPF pare cam dus (presiunea diferentiala oricum enorma)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit și eu cu pozele înainte de regenerare și după.

SMM este ok sa fie pe minus după regenerare ?

De când am pus poza de mai sus Oil Ash a crescut cu 0.1, am ajuns la 40.

După regenerare Spot mass calc s-a oprit la 5.26, aproximativ 22%.

Nu a vrut să coboare mai mult.

 

Screenshot_2023-10-29-18-19-22_064710.png

Screenshot_2023-10-29-18-04-41_064732.png

Screenshot_2023-10-29-17-41-24_064816.png

Modificat de moroenius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

          Dpmdv, filtrul tau e foarte in regula. Km multi intre regenerari, regenerari rapide, soot calculated declanseaza regenerarea. 

 

          Cred ca generalizam valorile pe topicul asta. Acelasi cod de motor il are cineva din familie, pe acelasi tip de masina, km mai putini (la jumatate, oil ash tot la jumatate) dupa regenerare are presiunea 10 hPa. 

 

          Ai vreun simptom anume de iti faci griji ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Nu, am masina de 40k km si voiam sa stiu daca asa cum o utilizez eu risc sa infund dpf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul la un moment/nr de km se va infunda indiferent cat de atenti/scrupulusi am fi noi,asa ca drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, moroenius a scris:

Am revenit și eu cu pozele înainte de regenerare și după.

SMM este ok sa fie pe minus după regenerare ?

De când am pus poza de mai sus Oil Ash a crescut cu 0.1, am ajuns la 40.

După regenerare Spot mass calc s-a oprit la 5.26, aproximativ 22%.

Nu a vrut să coboare mai mult.

 

Screenshot_2023-10-29-18-19-22_064710.png

Screenshot_2023-10-29-18-04-41_064732.png

Screenshot_2023-10-29-17-41-24_064816.png

Smm cu minus e si la mine dar 9 presiunea dupa regenerare e mare.Eu am in jur de 10 dupa 600 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lvio poate era în mers și de acolo acea presiune de 9... La mine, imediat după regenerare este 2 pe loc, la ralanti, dar crește în mers. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele sunt facute la semafor. in timp ce asteptam dar am setat aplicatia sa isi faca refresh la 30 sec.
Valoarea de 9 era cea mai mica vazuta de mine, imediat dupa regenerare aveam si 30-40.

Dar am vazut valoarea asta si cu dpf incarcat la 100%, cum de altfel am vazut si valori de 2x mai mari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!