Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Mai verifica odata daca  SW-ul 2023 e cel care trebuie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stetcu Gabriel fiindca asa face codul de motor CGLC... Isi face regenerarile mult mai des decat celelalte coduri (CJC, CFF, CBB, CBA.. etc). Am facut si eu proba cu Dieselgate la mine pe CGLC si la fel ca la tine, regenerarile se fac mai rar decat cu softul stock 2903- in cazul meu. Eu am si Stage1 pe softul stock si regenereaza pe la aprox 300-330 km, iar cu dieselgate pe la 450-500km. La mine Dieselgate s-a simtit foarte ok, mers mai rafinat al motorului, cuplu mai mare la turatii joase si un consum mai mic de carburant pe oras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stetcu Gabriel

Merci de raspuns. Recomanzi sa raman la softul cu care a iesit masina din fabrica, non dieselgate? Cel cu dieselgate parca ii taie din putere masinii si motorul parca merge oarecum "infundat". 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stetcu Gabriel
16 hours ago, EEXCALADE said:

Mai verifica odata daca  SW-ul 2023 e cel care trebuie 

La masina mea am doar 3 versiuni disponibile: 2023, 9977, 9978, fiind cutie manuala . Din ce stiu ultimele 2 sunt cu dieselgate. A mai ramas 2023, fix cu ce a iesit pe poarta fabricii, masina.

Mentionez ca inainte am avut stage 1 la care am renuntat, din anumite motive, revenind la stock 9977. Peste 9977 am facut flash cu odisul la SW 2023. Masina merge mult mai lejer, cupu mai ok , etc dar parca putina funingine pe toba de esapament.

Modificat de Stetcu Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca in timpul unei regenerari temperatura apei sa scada? Adica scade acul dupa care urca inapoi la 90 asta se intampla de cateva ori pe durata regenerarii. Mers constant la ~80 km/h treapta 3 clima pe auto la 24 grade temp exterioara 10 grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodată nu sm observat acest fenomen. Chiar crește puțin temperatura uleiului, implicit a apei, dar nu mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am schimbat senzorul de presiune diferentiala cu unul nou original vag, ieri i-am facut adaptarea. Aseară  am verificat si am avut eroarea asta. Înțeleg ca este o eroare usoara, care se sterge dupa următoarea regenerare. Era nevoie de o regenerare fortata sau să-l las să-și faca singur cand trebuie. Voi ce parere aveti?

 

Vw Golf Mk7 1.6 CRKB 2015

871682FB-E91E-4610-9341-6899FD49CD95.jpeg

9FD60D97-36C3-4326-A84C-E71901DA276C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu e deloc “usoara” si de obicei nu se sterge singura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stetcu Gabriel nu prea sunt in masura sa recomand nimic... fiindca pe dieselgate masina avea circa 163 de cai si vreo 350 NM, ceea ce nu mi-a placut deloc, mai ales ca a mea este si quattro. Am mers cu 9978 doar cat sa vad cum regenereaza, iar apoi am revenit la 2903 + soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are aprox 200.000 km, iar oil ash 0.15L, insa DPF-ul  a fost curatat la Odorheiul Secuiesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stetcu Gabriel

Merci de reply. As vrea sa trimit si eu DPF acolo am auzit ca sunt cei mai buni. Nu ai setat dupa curatare Tkm in vcds la 0 pentru ca oil ash sa fie 0 si sa initializezi dpf din nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am setat 0 km dupa curatare, dar regenera mai des decat cu valoarea conforma de km, asadar am revenit la valoarea de dinainte de curatare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! Am achizionat un Tiguan MK1 FL din 2013... km pe bord 180.000 ... eroare la EGR dupa 1000 km -> schimbat EGR original in reprezentanta si verificare masina + schimbat toate filtre uleuri etc. Ulterior facut un Stage 1. Totul merge bine (nu cunosc prea bine masina dar mi se pare ca merge ok).

 

Am gasit topicul acesta am cumparat VAG DPF si surpriza (conform la ce am citit oil ash nu poate fi mic sau 0 si ceva la o masina cu ~ 180-200.000 km). Deci ceva dubios la mijloc ori km fentati de vanzator ori "bonus" cu resoftarea ? (face cineva asa ceva fara rost ?!) ori la reprezentata umblat ? (ma indoiesc).

 

Atasat un screenshot cu valorile citite:

 

DPF-01-04-2021.jpg

 

VAG DPF - 01.04.2021

 

Nu are nici o legatura cu 1 Aprilie ... si sper sa fie cat de cat ok citirele. Am folosit un ELM327 am si un OBDELEVEN care nu m-am putut conecta cu VAG DPF ...

Daca cineva ma poate sfatui cum sa fac o regenerare manuala cu OBDELEVEN ar fi minunat daca nu niste explicatii scurte cum sa fac una "fortata" in mers ...

 

Va multumesc !

 

 

 

 

Modificat de Bernek9000
aranjare post sa fie frumos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ce sa-i faci regenerare? Las-o in pace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Bernek9000 said:

 

 

... (conform la ce am citit oil ash nu poate fi mic sau 0 si ceva la o masina cu ~ 180-200.000 km). Deci ceva dubios la mijloc .....

 

7 hours ago, Bernek9000 said:

oil ash-ul este 0.13 litri,ti se pare mic?

 

 

 

 

 

 

 

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bernek9000

Nu imi dau seama ce problema vezi la masina ta, ai oil ash 0.13L la 180.000, prin analogie eu la 2.0 crlb, 2015, am 0.09L la 138.000 km,parerea mea e ca sunt reali km, deci nu vad o problema.Presiunea diferentiala e buna, cum a zis si Florin, las-o in pace

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bernek9000 ... mai studiaza putin valorile afisate de aplicatia VAGDPF inainte sa faci vreo prostie. Valorile alea sunt perfect normale raportat la km masinii. Daca te legi de acea valoare de 0.15 L = 150 ml - adica destul, avand in vedere ca se spune ca durata de viata a DPF`ului data de producator este de 180 ml. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stetcu Gabriel

..cared ca la CGLC este chiar 175ml, daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era noapte si tarziu am confundat litrii cu grame si am crezut ca sunt doar 0.13 grame de oil ash. Va multumesc tuturor pentru sfaturi ! Evident o sa o las in pace.

 

Cu regula de trei simpla ma astept (daca regimul de utilizare v-a fi similar cu cel din trecut) sa ajung undeva la 250.000 cu DPF-ul in starea curenta la 0.18 litrii. Deci nu e o problema iminenta ! Fac toate aceste cercetari sa stiu in ce "stare" e masina si sa stiu la ce sa ma astept in viitorul apropiat. EGR-ul a fost bonus de achizitionare atunci ...

 

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am și eu tot cglc și își face regenerări între 250-300 km...

Mai am un prieten care la fel de des îi face și mașina merge fără probleme și lui ca și la mn ii afuma puțin toba...merge așa de 4 ani...😅😅

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am un golf 7 din 2015 2.0 tdi fara Addblue 189000 km luat de 2 ani. La inceput regenerarile erau undeva pe la 200 km dar intervalul a scazut constant iar acum a ajuns la 30 km. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Atasez scanarile (primele trei sunt cu motorul oprit, urmatoarele doua la relanti si ultima la 2300 rpm). Multumesc!

mo.jpg

mo2.jpg

mo3.jpg

r1.jpg

r2.jpg

t.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegii,

 

Passat 2011, 2.0 CFFB 

Puteți să mă ajutați cu "traducerea" acestor valori?

E ok filtrul?

 

 

Multumesc!

 

 

 

Screenshot_20210412-195035_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine pentru cei aprox. 300 000 km pe care ii are masina. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu te mai întreb de unde știi numărul de km! :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!