Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

^^800 km nu sunt mulți. La mers pe autostradă, vedeam regenerări și la 1400 km, când mașina avea 250k km.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu RESPECT, scuzati tastatura. 

Km sunt facuti in oras in proportie de 80%.

Nu stiu ce sa spun de acea presiune diferentiala. 

Dupa regenerare acade la 6,uneori chiar 5.

Am cumparat preventiv un nou senzor Bosh. O sa il schimb sa vad daca se modifica presiunea afisata. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-l, fa-i adaptare si vedem după 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a pornit si regenerarea. Facuta in 10 min pe A1. 

Valori afisate mai jos la 30 km de la regen. Motor la relanti. 

Screenshot_20210227_164610_com.applagapp.vagdpf.jpg

Multumesc. Fara adaptarea senzorului nu merge? 

Nu am vcds. 

Trebuie sa caut pe cineva priceput. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Doru1983 said:

Azi a pornit si regenerarea. Facuta in 10 min pe A1. 

Valori afisate mai jos la 30 km de la regen. Motor la relanti. 

Screenshot_20210227_164610_com.applagapp.vagdpf.jpg

Multumesc. Fara adaptarea senzorului nu merge? 

Nu am vcds. 

Trebuie sa caut pe cineva priceput. 

Trebuie facuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 200 - 250 km sunt in oras.

Mentionez ca nu am softul dieselgate (resoftare). 

Am facut o diagnoza la un service dedicat VW si totul este in parametri, injectoare, etc (motor la relanti). 

Nu prea imi place cum demareaza. Anterior am avut un Ford Focus mk3, 2.0, 140 cp, 190.000 km si demarajul era cu totul altul. 

Cand o sa vina caldura o sa ma apuc sa mai curat pe la ea clapeta, senzor admisie aer si altele... Ma inspir dupa forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

am un audi b8 Facelift an 2013,își face regenerările cam des in jur de 100 de km...

am țevile negre...

probleme la injectoare nu am 

cod motor cglc..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am câteva valori ale DPF...

Presiunea diferențială după 50 de km parcurși de la regenerare este 10 mb

Și totuși dacă este Ok mecanic de ce îmi afuma țevile??

Slag oil VALUE....99,5G

Soot volume...0,24l

 Calculed contenție soot...11 G

Measured contenție soot 17 G

Presure diferențială...11

toate astea după 212 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dani audi

Problema cu presiunea de ulei posteaz-o în topicul acesta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dani audiE de aia proaspat adusa cu 199 999 km in bord 🤔

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dani audi ca si distante intre regenerari, este un comportament aproximativ normal la CGLC (17 g measured dupa 212 km, probabil pana la 22-23g ajungi la 300 km), mai ales pentru varsta filtrului. Scoate DPF`u si trimite-l la curatat, in felul asta cu siguranta ii prelungesti viata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Dani audi said:

 

Și totuși dacă este Ok mecanic de ce îmi afuma țevile??

Tevi afumate = dpf anulat,spart,crapat,topit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este anulat sau spart,am vizualizat interiorul și e Ok...urmează sa îl duc la curățat...

tevile le afuma la 6-7 zile..o afumare fina...

Nu scoate un gram de fum merge Ok din toate punctele de vedere mașina are 280.000 km..am observat și un consum cam mare este modelul quattro dar  totuși 11 la suta in orașe și  10 in afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, oil ash-ul ala e cam de masina cu 350 000 - 400 000 km. E automata sau manuala ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manuala!

merita sa îl duc la curățat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este intreg si nu ai alta problema cu el (crapat / fisurat / topit ) da poate fi curatat  , recomandam curatare termica  ... totusi fa o foto la esapament cand e afumat asa cum zici sa vedem si noi  , in mod normal nu are cum sa se afume de nici un fel daca filtrul este integru . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...ma gândeam sa îl duc la Galați la DPF doctor sau ceva de genul...am înțeles ca fac treaba bun...știți ceva?

 

Cam așa arată...

923E81BC-9CE9-4478-B744-6322AB9F5F3C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul exterior este imens, eu am aceeași configuratie quattro + manual si daca nu o alerg, pe DN am maaaxim 7%. Eu l-am curatat termic, insa nu cred ca as mai alege varianta asta întrucât am vazut cum arata cenusa de ulei stocata in filtru si imi e greu sa cred ca aia iese de acolo fara vreo soluție care sa o înmoaie putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai automata puteai sa arunci un ochi si pe kilometrii stocati in cutie. Oricum slabe sanse ca masina sa aibe kilometrajul din bord la cum arata valorea oil ash de la DPF. Consumul banuiesc ca il citesti din bord, fa si un consum la pompa plin la plin sa vezi ce valori obtii, 10 l/100km in exterior e exagerat de mult pentru o masina de genul, mai ales daca nici nu dai in ea ca surdu-n clopot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am um stil de condus mai sportiv...nu o las mai jos de 150....dar totuși..nu ma interesează km reali deoarece mașina merge Ok trage super bine

era vorba de țeava de la eșapament ca se înnegrește....

Dacă i-au unul de la dezmembrări cu km putini...poate am noroc sa fie mai Ok...

 

Și totuși tind sa cred ca e Ok sa îl duci la firmele care se ocupa cu spălare apoi le usucă in cuptor....

Am găsit la Galați îl da jos îl spală și îl pune la loc....1000 de lei!

Garanție 18 luni....merita încercat nu e nimik de pierdut!

Ce Spune-ți??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu consumul....era km/ltr setat in loc de ltr/100....și de aceea îmi arată așa mult..😂😂

E Ok consumul 6,5-7!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minutes ago, Dani audi said:

....dar totuși..nu ma interesează km reali deoarece mașina merge Ok trage super bine

 

O sa fiu putin offtopic, dar uite fix asta e una din cauzele pentru care la noi piata auto e cum stim cu totii ca e. Daca vedeai in bord 400 000 km si masina mergea bine cum zici tu, o mai luai ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea filtrului nu rezolva problema, trebuie gasita cauza de nu regenereaza cum trebuie, sau sa nu gasesti in el o gaura de 10 dintr-un capat in altul, se mai practica pe la samsari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O cumpărăm ptr ca sunt conștient de nr de km dați înapoi...am avut 11 mașini unele luate chiar de la proprietari din Olanda și Germania...

Toate sunt la fel ma mulțumește ca arătat impecabil fără urme de uzura in interior,volan curat fără uzuala!

filtru a fost vizualizat azi in interior si e Ok ceramica.

Acum bu știu ce sa fac...am verificat injectoare,turbina,egr,ulei nu consuma cel puțin pana acum(am 7000km făcuți),nu înțeleg de ce afuma și se regenerează des...nu știu de softul dieselgate nimic...dar la regenerări nu se simte nimic doar creste turația și pornesc ventilatoarele...

ce ma sfătuiți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • vlahdacoroman
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!