Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Și eu zic sa stai liniștit, uite cum își face regenerare dpf-ul meu la peste 300k km conform oil ash. Pozele sunt chiar înainte să se termine regenerarea (in mers) și după ce s-a terminat (la relanti). Atâta timp cât mașina se afla in parametrii ei și nu ai probleme cu alte piese zic sa stai liniștit! 

Screenshot_20210308_110222_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20210308_110405_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, radu2010 a scris:

Stai linistit, eu am 450k km si nu am nici o treaba cu DPF-ul.

Și țevile cum sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un A3 2.0 CFFB și la mine țevile sunt foarte puțin afumate, in sensul că dau cu degetul și trebuie să apăs foarte tare sa se ia ceva și abia se ia un strat foarte fin sau nu se ia deloc chiar. Ideea este că poza ce am atașat o e făcută în iunie anul trecut urmând apoi sa o șterg puțin după (țeava) și până acum nu s a depus absolut nimic. Am făcut eu un experiment sa vad daca scoate ceva fum dar nu e cazul. 

Un alt aspect pe care îl bănuiesc este faptul ca materialul din care este confecționată țeava este din alți compuși față de ce se vede la alte mașini(vezi A4 b8 unde mereu vezi țevile foarte albe și curate), se vede la mine și in poza aspectul exterior foarte închis care uneori pe interior îți dă impresia că ar fi fum depus dar tind sa cred că sunt folosiți alți compuși in materialul respectiv. Pot da mai multe exemple, la Passat (are tatăl meu CFGB de 170 cp și oil ash 0,13 cu 195k km) țevile sunt identice ca la al meu cu 300k + km atât la aspectul interior cât și exterior.  Am mai văzut alt A3 cu CFGB și aceleași observații. Sper sa ajute răspunsul meu. 

Screenshot_20210309_090940_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Imi poate spune cineva daca am softul dieselgate din poza atasata?IMG-20210310-WA0008.thumb.jpg.e9cc4423080dbb5078060c2895b33058.jpg

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ar fi versiunea pre dieselgate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, care este intervalul normal de km la care ar trebui sa se regenereze DPF? Motor 1.6 tdi CLHA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Ideea e ca am luat legatura cu @voinea si ca sa nu bat un drum la bucuresti m-a indrumat catre un colaborator din Constanta. S-a facut resoftare, dar nestiind la momentul respectiv mai multe detalii am mers pe incredere. Masina se comporta normal dar regenerarile dese continua. Poate vede si dl Voinea acest post. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si tu ai 9970 dupa resoftarea de care vorbesti ? Resoftarea ai facut-o doar sa scapi de diesel gate sau sa cresti puterea motorului ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am fost sa fac o revizie de ulei/filtre si din valorile citite pentru restul masinii , mi-a fost recomandat sa curat filtrul DPF , pentru ca valorea Oil ash volume este ridicata 180ml , iar din 3 incercari de regenerare (regenerare facuta automat de catre masina in timpul mersului) nu a fost nici una cu sucess. Din ce am citit pe paginile din urma, valorea maxima recomandata ar fi 175ml. Pana acum nu am nici o alarma legata de filtru sau ceva asemanator ,  am scos valorile de mai jos cu OBDEleven.

 

Mai poate fi pastrat in stadiul actual ? Sau ar trebui sa grabesc curatarea? 

 

VW Passat B6 2010 , motor CBAB , 140cp , 253.000km aproximativ . probabil este in diselgate dar nu am fost sa ii fac nici un update de soft.

Motorul era la relanti si rece cand am scos datele.

 

 

97  
Particle filter, offset difference pressure              - 3mbar
Particle filter, previous offset difference pressure     - 0mbar

99
Engine speed                                              - 874/min
Exhaust gas temperature, in front of turbocharger         - 120 grade Celsius

100
Exhaust temp before diesel particulate filter         -78 grade Celsius
Exhaust gas temp after diesel particle filter         -30 grade Celsius
Particle filter, difference pressure                  -10 mbar
Particle filter, offset difference pressure           -3 mbar


101
Service regeneration, current duration                -874/min 
Service regeneration, time since last release         -0
Service regeneration, status                          -0                   

102
Status service regeneration                            -0000 0000
Status service regeneration LB                         -0000 0001  ( Emergency regeneration active)

104
Emissions re-treatment operating mode                   - FF01 - Normal operation
Emissions re-treatment operating mode, lowest stage     - FF10


105
Number of requests for regeneration                     -3

 

106
Fuel consumed since last successful regeneration         - 14L
Particle filter, kilometers since last regeneration      - 260km
Time since last regeneration                             - 432

107
DPF charge limit (blocking of service regeneration)            - 40,79
DPF charge limit - only service regeneration possible          - 39,90
DPF regeneration trigger threshold - regener. while driving    - 21,90


108
Particle filter, oil ash volume                                 - 180ml
Particle filter, soot mass calculated                           - 10,80
Particle filter, soot mass measured                             - 0,0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, adrian001 said:

Pai si tu ai 9970 dupa resoftarea de care vorbesti ? Resoftarea ai facut-o doar sa scapi de diesel gate sau sa cresti puterea motorului ? 

 

Doar sa scap de dieselgate. Dar aparent nu am scapat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cretulici90 253k km si oil ash 180ml? :) Cand ai luat-o? Si cu cati km? 

Esti din Bucuresti, sunt destui baieti priceputi pe forum care te pot ajuta cu diagnoza, sfaturi de curatare sau chiar inlocuirea acestuia daca se poate.

Eu unul nu am experiente fericite cu dpf curatat asa ca nu pot recomanda curatarea, dar sunt destui care au facut-o si sunt multumiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/8/2021 at 8:24 PM, Dani audi said:

Și țevile cum sunt?

curate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, sNaKeyy said:

@cretulici90 253k km si oil ash 180ml? :) Cand ai luat-o? Si cu cati km? 

Esti din Bucuresti, sunt destui baieti priceputi pe forum care te pot ajuta cu diagnoza, sfaturi de curatare sau chiar inlocuirea acestuia daca se poate.

Eu unul nu am experiente fericite cu dpf curatat asa ca nu pot recomanda curatarea, dar sunt destui care au facut-o si sunt multumiti.

 

a fost cumparata acum 5 ani , avea in jur de 180k , dupa ceva vreme am gasit ca daduse inapoi inapoi 15mii km . 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai aflat asta ? Cine da inapoi doar 15 000 km la o masina de aproape 200 000 ? Nu prea merita efortul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, adrian001 said:

Cum ai aflat asta ? Cine da inapoi doar 15 000 km la o masina de aproape 200 000 ? Nu prea merita efortul ... 

la urmatorea vizita la ITP , in istoricul de la RAR aparea o valorea cu 15.000km mai mare la ultimul ITP facut, cand inca era la vechiul proprietar. acum daca or fi mai multi si au fost in alte etape ale vietii masini , cine stie ce o fi :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de determinat daca are KM dati inapoi doar din valoarea de la oil ash in cazul tau. Valoarea nu este atat de mare comparativ cu kilometrii inregistrati pentru a spune cu certitudine ca da, are kilometrajul modificat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Incerc sa-i raspund colegului @cretulici90, avand tot un Passat CBAB, 2010. 
Iti atasez 3 poze din care poti vedea ce versiune de soft am eu (cu asta a plecat din fabrica), poti vedea Oil Ash la 253.000 km si la 295.000 km.

Daca ai grija de masina, treci lejer de 300.000 km cu filtrul de particule, fara sa il duci la curatat. 
 

Cum ti-ai dat seama ca masina a avut 3 incercari de regenerare nereusite? (Ingora asta: “ 

105
Number of requests for regeneration                     -3“). 

Din cate vad in valorile pe care le-ai pus, parerea mea este ca masina isi face regenerare. 

 

PS: @sNaKeyy, am vazut multe CBAB 2010 si la km aia, cam pe acolo este Oil ash. In cazul meu, dupa aproximativ 13.000 km parcursi mai adauga cate 9 ml de cenusa. 
 

91B34966-7285-4D65-ACFF-732CD5D9B405.jpeg

5EB678D6-047C-466B-B2B1-65B7623D0FF9.jpeg

EA633BCF-E582-43A9-BDE7-245F57023CE5.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zabin legat de ce este afisat in poza, inca mai ai pana ajungi la "limita" teoretica a filtrului.

Poti sa imparti mai multe informatii: km, motor si mai ales presiunea diferentiala (un indicator bun ar fi la relanti dupa o regenerare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km 220.800 passat b7 4motion motor cfgcScreenshot_20210312_081703_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.f758dc34c8986baae68537da2e7ab911.jpg

Screenshot_20210312_081703_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20210312_081703_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gelu  pe diagnoza de la service , scria ca au fost 3 incercari de regenerare si nici una cu succes din cele 3 ( fix cum iti apare si tie in poza, am pus mai jos un printscreen , doar ca folosea alt soft de diagnoza). de aici a pornit si investigatia legata de oil ash. 

deci unele masini merg fara probleme si cu mai mult oil ash,  desi in ce am gasit eu pana acum , ar fi o recomandare din partea vw ca dupa valorea de 175ml sa fie schimbat DPF  ( ca noi il curatam este o varianta mai ieftina) .

o sa mai urmaresc in perioada urmatoarea daca isi face o regenerare sau nu si daca se schimba valorile.

 

image.thumb.png.16a8463b0ceedc69158b104f9c775b7a.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa masina in pace, nu te mai lua dupa toti mecanicii de colt de bloc. Requested regenerations nu are nici o treaba cu vreo regenerare ratata, eu am oil ash 180 ml si am avut si regenerari la 1200 km interval, in general sunt la 700 - 800 km.  Urmereste KM intre regenerari si eventual revin-o cu conluzia aici, nu cauta probleme unde nu sunt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa confirme ca toate versiunile de 99xx sunt softuri dieselgate? Am primit informatia ca versiunea ce o am eu acum respectiv 9970 este ultima versiune predieselgate dar nu sunt convins deoarece am primit informatii diferite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9970, nu e dieselgate.

eu am 9970 de 2 ani, reg la 600, 700 km chiar si iarna.

 

dieselgate am avut 9983. Era un dezastru. Evacuare neagra, fum alb la regenerare, consum marit, demaraj slab sub 2200 ture.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!