Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

Cat mai mica . Am intalnit cel mai mult presiunea intre 3-8mbar dar si la 10-13mbari mai infundate dpf-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu contact pus, tre sa ai zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Daca nu, incearca sa faci o setare de baza si vezi daca trece in 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bureacă Emil

Am și eu o problemă cu golf 6 2.0 CFHC. DPF se încarcă foarte repede, la 100-150 km aproximativ. Oare care ar putea fi cauza? Vă mulțumesc! Menționez că injectoarele sunt ok, egr nou , dpf nou.

Modificat de Bureacă Emil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

una din componentele eneumerate de tine nu e ok,sau mai multe din ele!

injectoarele nu se verifica pe masina,dpf este nou aftermarket?!

daca este,atunci ai o problema reala cu acesta...cele aftermarket costa  cam 400 euro fata de 1500 euro unul original.

Am vazut dpf aftermarket dupa 5000 de km....se transformase in parf de creta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a verificat traseul gazelor recirculate de la iesirea din motor pana la intrarea in admisie? Sunt multi care schimba doar EGR-ul fara sa curete temeinic tot traseul. Daca traseul este semiinfundat (de obicei la intrarea in admisie) degeaba s-a schimbat EGR-ul, iar una din consecinte este incarcarea rapida a DPF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ce parere aveti de dpf ul asta? Masina merge foarte bine, nu am avut erori pana acum.

Screenshot_20210622-145508_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefanescu Laurentiu

Salutare,e normal sa scoata fum sub capota in zona DPF?asta dupa ce si a facut regenerare iese putin fum din zona aceea si miroase putin “a ars”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Verifică cât de repede posibil vizual 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am o Skoda Superb 2.0 CBBB 170cp si cand pornesc motorul,câteodată,turajul creste la 1000rot/min si da senzatia ca ar incepe sa faca regenerare DPF. 

Am avut o eroare mai de mult pe DPF, dar fara sa se aprinda vreun martor in bord. Am șters-o si nu a mai aparut de atunci.Masina merge bine, trage, nu scoate fum ... 

Ma poate lamuri cineva daca este vreo problema?!20210627_130435_compress93.thumb.jpg.39ff1c9d14a4a4c64507254d6ca359ce.jpg20210627_130435_compress93.thumb.jpg.39ff1c9d14a4a4c64507254d6ca359ce.jpg

 

20210618_172956_compress23.jpg

Modificat de FeryGL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are pe bord masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Nu pot face loguri sau setare de bază cu Obdeleven basic.

Am mai luat niște screenshoturi în mers, sâmbătă am fost la revizie și era desfăcută toba la mijloc, ruginise colierul ăla.

Nu știu dacă influențează cu ceva, dar acum sunt mult mai mari valorile mai ales în mers.Screenshot_2021-06-27-12-59-41-142_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.99f860a23eb19fbb01408fb0f2690d41.jpgScreenshot_2021-06-27-12-59-08-531_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.338c34f4c0f01ba366dc8f23349f2955.jpgScreenshot_2021-06-27-12-57-26-061_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.edf7870ee1eca7e8d479483b84ffceb6.jpgScreenshot_2021-06-27-12-54-32-974_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.5249ab6b88e695ca4018c2cca767c27b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, FeryGL said:

Salut @F l o r i n! 252k km. Sunt km reali. 

Ok. Carburant bun, ulei la timp si mai merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos! Ma gândeam ca ar fi de vina senzorul G450 dar mie nu mi-a aprins nici un martor in bord! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Regenerare la 2...300km maxim pana am pus niste motorina de la mol si acum isi face la maxim 100km. Ieri am alimentat iarasi de la omv. Vad ca filtrul este cam incarcat si nu cred ca se curata cum trebuie la regenerarea in mers. Eu merg constant cu a4a pe la 2300...2400rotatii cand ii fac regenerarea si merg pana vad ca-mi scade turatia de la relanti. Gresesc undeva cand ii fac regenerarea? 

La cat este de incarcat acum,daca ii fac o regenerare fortata,risc sa-i dau foc? Sau sa incerc sa-i fac regenerarea in mers si dupa sa vad cat scade "soot mass" ca sa-i mai fac inca una fortata?

A2a poza este dupa regenerare.eu zic ca este ok.

 

20210630_080905.jpg

20210630_091849~2.jpg

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

La ce am postat eu nu-mi mai răspunde nimeni?

E vreo problemă dacă Diff P nu e 0 cu contactul pus, afectează cu ceva?

Cât se poate merge peste acele 70 g care sunt limită ptr oil ash?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o discutie cateva pagini in urma legata de calibrarea senzorului care masoara presiunea(daca retin bine). 

De ce te intereseaza atat de mult presiunea aia,daca masina merge cum trebuie?

Oil ash nu este limitat la 70ml. La fosta mea masina aveam 159ml si mergea perfect. Oil ash-ul sunt rezidurile de care nu poate scapa filtrul si se acumuleaza odata cu nr de km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Merci, o să mă documentez din urmă atunci dacă îmi spui le la pagini aproximativ.

Mașina merge bine, dar vroiam să știu dacă să mă aștept să schimb DPF la 70g sau mai merge mult și bine atât timp cât e sănătos motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai probleme cu masina, si totul functioneaza in parametrii, sunt multe DPF-uri care duc cel putin 50% peste limita de incarcare data.

REvizii la timp si cu filtre/ulei de calitate, intretinere in functionare corecta si nu vor fi probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, bbogdanmircea said:

La ce am postat eu nu-mi mai răspunde nimeni?

E vreo problemă dacă Diff P nu e 0 cu contactul pus, afectează cu ceva?

Cât se poate merge peste acele 70 g care sunt limită ptr oil ash?

Trebuie sa fie 0, cu contactul pus. Altfel,calibrare. Daca tot asa arata, inlocuire senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut,

Revin si eu cu o intrebare.

Am vazut de cateva ori ca dupa regeneare, soot_mass_calculated ramane undeva pe la 8g. Exista posibilitatea sa isi faca aproape de 0g ?
 

Motorul este 1.6 tdi cayc cu soft pre-dieselgate.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu,fiindca ai un filtru vechi...cu timpul vei observa ca valoarea de funingine creste ,ideal este cat mai aproape de zero,dar odata cu km adunati valoarea la care opreste regenerarea va creste....si desigur creste si frecventa regenerarilor,semn ca este nevoie de unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O parere despre dpf de pe un Touran 2.0 BMN 170cp, 235k km pe bord. Nu am erori sau becuri aprinse  doar ca isi face regenerari undeva la 200km iar in oras si mai putin. Credeti ca daca incerc sa il "curat" va fi mai bine in sensul sa faca regenerari mai rar? Motorina folosesc doar omv max.

Screenshoturile sunt facauta dupa 27 km de la regenerare la ralanti iar ultima doar cu contactul pus.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!