Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Raw value este valoarea direct raportata de senzor. Dyn offset banuiesc ca e vechiul offset de la motoarele cu softuri mai vechi si reprezinta abaterea senzorului, practic este presiunea raportata de senzor cu motorul oprit. Nu stiu ce reprezinta adaption value, dar e posibil ca asta sa fie problema pentru care iti calculeaza masa masurata cu minus. Din raw value se poate calcula usor ca la tine diferenta de presiune este de 3 hPa cu motorul la ralanti. Pune si un screen shot cu aceeasi parametrii, dar cu motorul la 2000 rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/17/2020 at 8:11 PM, miky2003adr said:

salut.  Imi puteti spune si mie o parere despre valorile de mai jos, va rog? Masina este un passat B8 2015 CRLB  octombrie,este cumparata in 2019 septembrie personal din germania la 21200 km. acum are 240000 km. Iin oras face regenerare la 80-100 km.

 

Screenshot_2020-11-17-16-54-05-271_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-11-17-16-59-54-244_com.applagapp.vagdpf.jpg

Salut. Îmi răspunde și mie cineva?distribuția la 212.000km

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fără. Dar știam că cele până în 150 cp nu au adblue

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Passat cele de 2.0 TDI 150 cp  incepand cu iunie 2018 au AdBlue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Salut ! Este normal ca deviatie diferenta presiune sa fie tot timpul 2hpa indiferent de motor oprit sau pornit si indiferent de valoarea diferentei  de presiune ??

De ce oare imi creste cenusa foarte repede dupa ce ajunge pe la 12 , 13 g ( pana la 12 g am 300 km iar apoi pe la 400 km incepe regenerarea , fac acelas drum,  inafara orasului ) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normala deviația de presiune de 2 hPa. Cand zici ca iti creste pana la 12-13g, iar apoi rapid, te referi la soot measured sau calculated?  La 400 km intre regenerari,  stai bine dupa parerea mea mai ales în perioada rece. 

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Ambele au valori apropiate , 12 calculed 10 mesured dar am vazut si invers !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Salutare, imi puteti recomanda un atelier unde as putea sa fac downgrade la soft pentru masina din semnatura, in Suceava sau in imprejurimi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre filtrul de particule, o mai duce? Deocamdata am facut cam 3000 de km cu masina, majoritatea in oras si n-am avut probleme. Masina in cauza audi a3, 2006, motor BMM, 270k km.

 

dpf.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Ce parere aveti de valorile DPF-ului meu,o poza inainte de regenarare(50% extraurban si 50%urban drumuri scurte) si una dupa regenerare.Poate cineva sa dea mai multe explicatii la cat ar fi bine sa fie presiunea diferentiala ?Multumesc anticipat

Inainte de regenearare.jpg

Dupa regenerare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge. Cati km are acum masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge dacă ultima poză nu este la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ralanti ar trebui să aibă mai puțin de jumătate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i nMasina are in prezent 245000 cu soft dieselgate.Ar trebui sa ma gandesc la un downgrade ?

@nicusanLa ce te referi la mai putin de jumatate ?

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferențială. Când ai făcut captura de ecran erai la ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur dar cred ca era la relanti.Care sunt valorile optime la presiunea diferentiala ?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

Cam care este, daca se poate aproxima, nr. de km la care se face regenerarea la un Touran, 2015, 1.6 diesel, 105 cai, manual (6 viteze), 1T CAYCAF? Masina are 190.000 km.

 

Sau mai bine zis, cam la cati km (tot asa, daca se poate aproxima), ar trebui sa o scot la vreo 50-100 km de drum intins?

Modificat de IAV13
Am adaugat nr. de km
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapa de soft dieselgate. 

Km putini intre regenerari.

Daca pres dif nu e la relanti, in print, nu e ok.

 

Uite, fara dieselgate, iarna si condus cam subturat, recunosc.

Screenshot_20210123-201437_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot Nu ar trebui sa fie diferenta intre 1.6 si 2.0 (177cp) la cenusa produsa ?Penultima regenerare facuta 90% extraurban (viteze peste limita) si 10% urban cred ca fost bine.De unde te inspiri din valori normale si anormale la presiune diferentiala ?Mersi

Screenshot_2021-01-24-13-02-14-365_com.google.android.apps.photos.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, andrusel said:

nMasina are in prezent 245000 cu soft dieselgate.Ar

Ok la acesti km. Da, downgrade soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrusel si eu sincer as vrea sa stiu cum isi da seama @powershot de valori normale sau anormale pt presiunea diferentiala. Si eu am pus acum ceva vreme un snapshot cu presiunea de 12-15 (cam asa este la mine mai tot timpul la relanti) si mi s-a spus ca este mare... dar mi se regenereaza cam la 800-1100km si nu am probleme.

 

Cred (pentru ca nu sunt sigur) ca fiecare motor are alt procent de cenusa pe care o arunca in DPF ca sa nu mai spun de diferitele tipuri de DPF de pe masini. Eu de exemplu am SCR cu Adblue inaintea DPF-urilor si foarte probabil fiind curatate gazele deja de catre SCR aloca un nivel de incarcare mai mare al dpf-ului. Poate de aceea si nr mai mare de km intre regenerari. Nici o legatura cu ce am mai citit aici ca indiferent de incarcare, pe la 750-800km isi face automat. Am ajuns si la 1100 intre regenerari, pacat ca nu am poza, dar am poze pe la 850-900km.

Asadar cred ca nu putem sa dam sfaturi generale tuturor bazandu-ne pe exemplul propriu, doar daca avem cunostinte/exemple despre alte motoare, cum de exemplu este @F l o r i n sau altii care s-au jucat cu vcds/vagdpf/obd pe masinile altora.

Modificat de sNaKeyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sNaKeyy corect, depinde si de motor, generarie, cu adblue sau fara... parca motoatele mai mari sunt mai permisive cu incarcarea dpf si cu regenerari mai rare ( poate si dpf o fi mai mare?! )

Cei 800 1000km banuiesc ca sunt extraurban?

Ai urmarit cat de cat una cap coada? Poate isi mai face si regenerari pasive, si nu ti dai seama si de aia urca la km aia intre regenerari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • albert
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!