Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Posesor de motor cod CBBB, 2010, Passat B6. Si-a facut acum pe seara regenerare, dupa 450 km parcursi (50% extraurban, 50% urban). Acum 2 saptamani si-a facut regenerare dupa 700 km parcursi, 80% in extraurban. 

 

E ok ca si-a facut asa de repede regenerarea acum? 

 

edit: ~222.000 km are masina, pe bord cel putin. Oil ash avea la ~216k vreo 132 ml si acum dupa regenerare are soot mass 5,x g, daca ajuta cu ceva asta.

Modificat de Raduchu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Am reusit sa fac downgrade si acum am dupa 120 km filtrul incarcat 10 grame cenusa !! Cu acest soft nondieselgate tit la 24 grame incepe regenerarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .. la 24 gr soot mass calculated.

Dar .. nu e gresit si daca pleaca reg la 21 gr

Nu incurca cenusa cu carbonul.

 

Oil ash cat ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

 

Ca tot se discuta despre versiuni de soft ... oare reiese din poza atasata , ce soft am daca este dieselgate ?

Am am ajuns la 309.000 km si oil ash 0.22 ....iar regenerarile au loc intre  300-450 km ... 

Va multumesc .

                                                               941469759_Screenshot_20200307-050648_VAGDPF.thumb.jpg.f3528ff609a386099b59187059a28940.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Powershot oil ash e 0.00 ,cred ca sa umblat la km din cate am aflat eu pe forum !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Constantincatalin said:

acum am dupa 120 km filtrul incarcat 10 grame cenusa

Daca sunt 10 grame calculated, este foarte bine, dar daca sunt 10 g measured, in ritmul asta n-o sa obtii vreo mare performanta avand in vedere ca measured pleaca de la 0 sau -0.xx, iar regenerarea dupa measured de multe ori porneste pe la 20-21g. Insa dupa downgrade mai dureaza cateva sute de km pana ECU isi adapteaza parametri, asadar nu trebuie sa iti faci griji. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

In momentul de fata am minim 300 km si inca nu a pornit regenerarea , nu stiu la cat a ajuns acum cenusa dar deja sunt multumit, se vad schimbarile in bine dupa downgrade !! App si measured si calculed am observat ca sunt cam la acelas nivel !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rare cazuri cand calculated. sint la acelasi nivel.

Inca nu am gasit explicatia de ce la multe masini e diferenta mare intre soot mass measured si calculated.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Si cum ar trebuii normal sa fie , egal sau diferenta mare ? Ultima regenerare mi a pornit cu ambele la 25 grame !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot eu stiu 2 masini 

1. a pornit cu consum f mare de ulei ~1L/1500km deci DPF-ul plin

2. schimbat injectoarele proaste + sonda lambda si motorul si-a revenit pe deplin (masina mea). O vezi in semnatura dar am vandut-o intre timp.

 

Vorbesc de EA288 pe la 160k km reali CUPA/CUNA 2014/2015.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Ieri mi-am instalat aplicatia pe telefon vag dpf (pe bani). Ma poate ajuta cineva sa imi explice cum o pot conecta prin bluetooth la masina?tot dau pe semnul bluetooth din aplicatie dar nu se conecteaza. Masina e un golf 6 din 2013 2.0 tdi. Sunt nou pe forum,am rasfoit cateva pagini dar nu am gasit nimic. 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca iti trebuie si adaptor bluetooth OBD, altfel la ce sa se conecteze aplictia aia ? Mai cauta pe aici prin topic ca gasesti mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putini km intre regenerari.

Cam mare presiunea dif.

9977  parca e primul dieselgate.

Nu sint sigur de asta.

Un lucru f bun ca utilizezi apk.

Asa ai sa iti intelegi dpful si motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu este afectata de dieselgate.Adevarat ca are 365 000 km probabil de acolo presiunea dif. mare?

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat masina la skoda si-mi apare mesajul: Partenerul ŠKODA ne-a confirmat că acţiunea de service (Diesel EA189) a fost deja implementată pentru această serie de şasiu. Asta banuiesc ca inseamna ca au modificat softul si acum este normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

9977 este sigur dieselgate , tocmai ce am scapat de el si acum am regenerari la 500 km !! Inainte cu 9977 aveam la max 250 !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tot citii de dpf filtru dar nu am inteles cu vcds se poate vedea si cear insemna asta la mineIMG-20201220-165843.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluatare,al meu b6 are 480km de la ultima regenerare si inca nu si-a facut alta.chestia ciudata e ca la"request regeneration"sau asa ceva,am 6...deci ea a cerut de 6ori sa is faca regenerare in km aatia,dar ceva a inpiedicat-o.ce anume a putut face asta?nu am martori aprinsi,nu am oprit-o niciodata in timpul regenerarii...sau cel putin asa cred,ca relantiul era normal...adica mereu pana sa opresc o las cateva secunde in relanti sa vad daca nu cumva e in regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Si eu am tot 6 cereri @mirceamad. Ne lamuresc imediat colegii.

Multumim!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a zis si mie un mecanic la un moment dat ca DPF-ul e pa, ca masina are multe regenerari ratate. Singul ratat era el din pacate pentru ca parametrul request regenerations nu e clar ce anume face din documentatiile oferita de VW, dar e clar ca el creste treptat pana la o anume valoare dupa care scade in timpul regenerarii. Cel mai proabil e un contor intern folosit ca input in a decide cand sa porneasca regenerarea (impreuna cu alti parametrii), dar nu e ceea ce pare din nume. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parțial adevărat. Acel număr reprezintă regenerările ratate, neterminate, datorită mai multor factori (oprit motorul cel mai des, defecte ale senzorilor...). Când este atins un număr ( nu știu ce număr) maxim, se aprinde martorul dpf, și trebuie făcută regenerarea obligatoriu până la capăt. Oricum, după regenerare completă, se resetează la 0 valoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!