Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Bună seara, ma puteți ajuta și pe mine va rog mult cu o informație legata de eroarea de mai jos?

Este vorba despre un Audi A3 2.0TDI CFFB, la care s a aprins martorul filtru de particule.Dupa apariția martorului s a mers 30 km în treapta 3 , dar fără succes.Apoi s a aprins și martorul motor și a întrat în limp mode.

Ziua următoare la pornire a dispărut singur martorul filtrul particule iar masina a început sa meargă normal ,martorul motor a rămas în bord dar l am șters. 

De asemenea și nivelul la ulei este crescut.

Va mulțumesc mult pentru ajutor.

IMG-20200428-WA0006.jpg

IMG-20200428-WA0008.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de eroare mai aparea..in afara de p2458? Cu consumul de ulei cum stai?

Cauze p2458

Defective DPF

Defective exhaust gas temperature sensors and/or related wiring

Defective exhaust backpressure sensors and/or related wiring

Excessive oil consumption

Over fuelling conditions as the result of leaking injectors or excessive fuel pressure

Corrupted or defective software that affects injection timing and injector pulse widths

Defective catalytic converter(s)

Defective reductant injection system

Failed or failing PCM, but note that this a rare event, and the fault must therefore be sought elsewhere before any control module is replaced

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am facut cateva screenshoot-uri VAG DPF. Oare sunt ok valorile?

Multumesc!

Screenshot_20200429-140137_VAG DPF.jpg

Screenshot_20200429-140453_VAG DPF.jpg

Screenshot_20200429-140556_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spidoMulțumesc de răspuns.Decat eroarea asta a avut o P2458 00 [237] care a fost ștearsă.Acum vreo 8000 km a mai avut o eroare pe clapeta ASV, dar clapeta a fost curățată,  ștearsă eroarea și nu a mai apărut.Masina este a varului meu și ulei nu a consumat în 9000 km, ci nivelul a crescut .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iacovita

Oil Ash Residue 2.09??? La o masina din 2013? La masina mea cu 94 000 km am 23.20 alaltaieri m-am uitat, i-a fost schimbata DPF sau s-a resetat ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil asa a luat-o, samsarul o fi resetat valorile...

Presiunea diferentiala pare normala totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

680km de la ultima regenerare?? si e doar la 64% ?? cam ciudat. 

Erai in mers? si egr inchis complet, asta e doar la accelerari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca valoarea oil ash si km au fost ajustate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen

Daca a crescut nivel ulei,asta indica o contaminare cu motorina sau lichid racire. Necesita investigatii..

Modificat de lupo_bv
pentru coerenţă în urma mutării din alt topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aysmen

După cum am scris în Recommended post pe topicul cu interpretarea erorilor se lămureşte la ce se referă eroarea, mai departe se investighează pe topicul dedicat. În cazul tău era mai productiv să postezi direct aici, mai ales că aveai şi ceva parametri despre dpf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido Este contaminat cu motorina uleiul.Sa fie de la regenerarile prea dese?Eroarea decat cea de mai sus ...Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Este posibil si acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observatia mea e ca .. acest fenomen apare la masinile cu f multi km si dpf incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/13/2020 at 11:01 AM, acidone77 said:

Salutare. Ma puteti ajuta si pe mine cu o informatie, referitoare la aplicatia VAG DPF, va rog.

Ce semnificatie are semnul incercuit cu rosu in poza atasata? ( cel ca un semn "infinit" ). Daca e bifata optiunea, sau nu, ce relevanta are in functionarea aplicatiei ca nu mi-am dat seama?

Poza este luata de pe net, informatiile din ea nu sunt relevante.

 

nu e infinit, se vrea o caseta, e simbolul ca ai activat log-ingul

Pe ultima versiune e inlocuit simbolul cu ceva mai sugestiv. Il poti activa ca sa logheze valorile sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator multumesc de info. Acum dimineata am vazut si eu ca a fost updatata aplicatia VAGDPF, si acum e clar cu log-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_1996

Salutare colegi!

Imi puteți da o părere despre acest dpf? Este vorba despre Seat Leon 2014 1.6 tdi 177.000 Km. De asemenea îmi puteți sugera de unde pot citi pentru a putea interpreta mai bine aceste valori?

80 grade temp ulei stationar20200510_223934.jpg

Modificat de catalin_1996
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, Audi A4, cod CAGA. Ii stătea relantiul pe la 1100 permanent si avea si o vibratie urata cd o opreai si un pic de fum. Am pus vcds, nici o eroare, injectoarele ok...etc. Am sesizat mai multe incercari de regenerare a dpf nereusite( masina a circuat pe distante scurte perioada asta). L am trimis la un drum m lung si drept sa o tina in conditii de regenerare completă...a 4 a in jur de 2500 rotatii. Rezultat...si a revenit, a scazut relantiul sub 1000, si se opreste lin. 
Dar...pt doar cateva zile...a revenit la vechile simptome...relantii ridicat...etc. Masina trage normal k si putere...compresie. Dpf e incarcat 0.12l. Ce sa mai verific...ce alte idei aveti. Multumesc.

Si inca un aspect...important zic eu. Ii arată low batery...ceea ce am inteles k din aceasta cauza load managementul ii creste turatia?

In fine...legat de low batery ce as mai putea verifica? Incarcarea n am verificat o...

Are bateria de aprox 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Intai bateria,  incarcarea K poate k nup e kum trebuye..?....verifika si alternator....etk....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand cu update la aplicatia vag dpf, am observat ca presiunea diferentiala la relanti e 0, cand turez creste, dar mereu revine la 0. Inainte din ce tin minte indica corect (2-3 mhpa). A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea diferentiala tine de incarcarea actuala a DPF-ului,nu are legatura cu aplicatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu asta, dar inainte, dupa regenerare presiunea scadea la 2-3hPa iar acum este 0 chiar si cu incarcare 43%. Ma gandesc ca e un bug in aplicatie si eram curios daca il mai are cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu o parere.

La  verificare vin - dieselgate am primit acest raspuns din partea vw:

 

Stimate client Volkswagen

Motorul diesel tip EA189 instalat la autovehiculul dumneavoastră cu seria de şasiu WVWZZZ3CZCExxxxx a fost deja supus măsurilor de ajustare.

?

Screenshot_20200513_050825.jpg

Screenshot_20200513_050751_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere despre ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinion.

Ai dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z e n i t h
5 hours ago, biggynr3 said:

As dori si eu o parere.

Masina are in bord 230.000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!