Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Ce cod de motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CFGB...170CP, 4X4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Advanced Measuring Values cauti in lista si bifezi  differential pressure sensor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc. Revin maine cu info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu captura...

Screenshot_20200525-143719_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Si cu soot mass mesured de 3.61 care nu se mai modifica? Sa nu mi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este  -3.61,da-i pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, EEXCALADE a scris:

In Advanced Measuring Values cauti in lista si bifezi  differential pressure sensor 

Motor DFGA, am gasit mai multe coduri:

IDE07744 Particulate filter: differential sensor pressure 1: row 1: gross value 

IDE07745 Particulate filter: differential sensor pressure 1: row 1: adaptation value 

IDE07747 Particulate filter: differential sensor pressure 1: row 1: offset 

IDE07748 Particulate filter: differential sensor pressure 1: row 1: dyn. Offset 

IDE11896   Particle filter: differential press. sens.1 bank 1: raw value 1 

 

Care anume cod trebuie citit pentru valoarea presiunii diferentiale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Particle filter: differential press. sens.1 bank 1

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

poate sa imi spuna si mie cineva daca valorile DPF sunt bune?

Particle filter:difference presure-DIP_PF      5.22hPa

Particle filter:oil ash volume-MASS_ASH_PF   66.2285328 g

Particle filter: soot mass calculated-MASS_........  15.00 g

Particle filter: soot mass measured-MASS_......  6.13 g

Masina am cumparat-o acum 3 lui pentru servici.Este un caddy van 2015 motor 1.6 CR cod motor CAYD.Am facut deja peste 5000 km cu toate ca aveam carantina si nu si-a facut niciodata regenerare.Conduc mai mult autostrada si nu stau in trafic bara la bara.

Multumesc anticipat si o zi frumoasa in continuare tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imposibil. 

In km astia minim de 6..7 ori a regenerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci multe drumuri extraurbane/autostrada, nici nu-ti dai seama cand se regenereaza :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac numai extraurban si autostrada.Rar intru in oras.Valorile pe VCDS sunt bune?Unde pot vedea cu VCDS cand a fost facuta ultima regenerare.Scuze dar nu stiu sa folosesc pe softul asta VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot acolo unde ai vazut si celelalte valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat azi si am gasit.A-ti avut dreptate cu regenerarile.Se pare ca ultima a fost in mrs si nu mi-am dat seama.Nu s-a aprins nici un bec in bord.Masuratorile arata cam asa:https://imgur.com/a/GKOy71M. Scuze ca am incarcat pe alt site dar era fisierul mai mare si nu l-am putut incarca.

O zi frumoasa tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprind becuri in mers cand isi face regenerarea ( si dpmdv este o mare prostie ).

Cand se aprinde becul, inseamna ca ai ratat cateva regenerari, si nu e bine :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt binele tau si al buzunarului .. invata sa o simti cand regenereaza .. sa nu o opresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

/@powershot care ar fi simptomele cand regenereaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor mai zgomotos, cand stai pe loc, relanti la 1000rpm, mai huruie si ventilatoarele de racire... cea mai usoara si la indemana metoda e sa-ti iei o mufa de diagnoza prin obd si cu aplicatia VAGDPF poti sa vezi in timp real cam tot de ce intereseaza referitor la DPF, incarcare, regenerari, etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

La mine este ok dpf-ul?

IMG_20200528_115015310~2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu motorul zgomotos nu se aplică la toți. La mine în timpul regenerării are cel mai plăcut sunet. Într-adevăr merge termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La toate trebuie sa porneasca electroventilatoarele, nu termocupla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mecanic vorbind motorul e ok si curbele injectoarelor din ECU sunt corespunzatoare cu varsta acestora atunci nu ar trebui sa se simta nimic in timpul regenerarii (cum zice bine Nicusan ar trebui sa sune mai placut datorita turatiei putin mai ridicate si a postinjectiilor). La unele auto singura dovada a regenerarii consta in consumul instantaneu afisat la relanti care coboara la 0.2 l/h concomitent cu turatia putin mai ridicata si a ventilatoarelor pornite (ex. Skoda cu CAYC). Daca curbele din ECU nu corespund cu starea injectoarele sau motorul are mici probleme (ex: compresii diferite intre cilindri, uzuri la came sau tacheti, etc.) atunci postinjectiile pot duce la vibratii si zgomote mai accentuate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!