Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Consumul creste, eventual de la 0,2l/h, in nici un caz nu scade. Turația mărită la relanti, și în unele cazuri un comportament diferit care îl sesizezi la plecarea de pe loc și la viteze mici. Daca circuli in afara localității, la viteze constante nu prea realizezi că regenerează activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers,la viteze constante,nu regenereaza pasiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CRICU90, ai dreptate, consumul real la regenerare creste, eu vorbeam despre ce arata computerul de bord. Am o Skoda Octavia FL 1.6 TDI - CAYC de la serviciu si in mod normal computerul de bord arata intre 0,3 - 0,5 l/h la relanti in functie de cat consuma aerul conditionat. Cand incepe regenerarea computerul de bord arata un consum de 0,2 l/h (stiu ca nu este cel real) si creste turatia la 1000. Asa imi dau seama ca a intrat in regenerare. Dupa regenerare arata din nou normal. Nu stiu despre alte masini.

@RZF, regenerarea pasiva depinde de temperatura cu care ajung gazele arse in DPF adica de regimul termic (turatia motorului) si nu de viteza cu care circuli. De exemplu poti merge constant in treapta superioara de viteza (a 5-a sau a 6-a ) cu 1500 de rotatii si sa nu se atinga temperatura necesara regenerarii pasive (parca mai mult de 300°C).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteze mari sau in panta .. mers sustinut se atinge usor 300 grade in dpf.. ma refer la cele fara dieselgate.

La dieselgate se atinge mai greu.. softul mentinant prin timpii de injectie si debite o temp mai scazuta .. exact asta fiind scopul dieselgate.

 In privinta regenerarii.. cum de dam seama .. colegii au descris bine simptomele.

Cu cat motorul si auxiliarele functioneaza mai corect .. este "asimptomatic"...in timpul regenerarii.

Turatia la relanti poate creste si datorita unei baterii cu capacitate scazuta .. la cei cu sist start.stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuicacostache

Va salut am și eu o problema asemanatoare..in prima faza mi sa aprins becul la filtru particule.. Am asa pana la munca vreo 30 km..dupa ce am ieșit am zis sa ies la autostrada.. Am început sai dau un pic.. Și imediat mi sa aprins martorul de la bujii și spune..engine fault workshop... Mașina nu mai trage se tureaza pana în 2700..am pus-o pe tester și mia dat probleme la filtrul de particule.. Cam ce ar trebui sa fac. Ca regenerare in mers am tot încercat dar nimic.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fuicacostache

Pentru că ai identificat problema am mutat aici postarea ta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fuicacostache trebuie sa o intrebi pe Mia ce inseamna “probleme la filtrul de particule” sau un scan atasat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dpf incarcat peste limita.

Incearca o regenerare fortata .. daca nu .. spalat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fuicacostache cel mai probabil ai o defecțiune pe blocul Engine, care nu mai permite efectuarea regenerării. Filtrul dpf înfundat este efectul unei defecțiuni. Cauza care a generat această problemă este legată de un senzor defect etc. Trebuie să faci un scan cu vcds și te lămurești rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Poate face zeci de scanari si nu gasesti nimic.

Motorul are uzuri interne .. inj slabite.. nu mai e nevoie de senzori defecti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.05.2020 at 0:58, Fuicacostache a scris:

Va salut am și eu o problema asemanatoare..in prima faza mi sa aprins becul la filtru particule.. Am asa pana la munca vreo 30 km..dupa ce am ieșit am zis sa ies la autostrada.. Am început sai dau un pic.. Și imediat mi sa aprins martorul de la bujii și spune..engine fault workshop... Mașina nu mai trage se tureaza pana în 2700..am pus-o pe tester și mia dat probleme la filtrul de particule.. Cam ce ar trebui sa fac. Ca regenerare in mers am tot încercat dar nimic.. 

salutare , aceeasi problema ca si userul din citat. martorul de atentionare cu privire la filtru de particule mi sa aprins in urma utilizarii cca 70 km, a autoturismului cu un injector cu probleme, am schimbat injectorul cu unul bun in parametrii, am incercat regenerarea filtrului din mers( cca 100km) moment in care mi sau aprins si celelalte doua atentionari: bujii si engine fault workshop. am verificat cu VCDS , filtru e incarcat  56% si imi spune ca 4 regenerari au fost ratate. Va rog pentru cei care stiu sa imi dati pasii in vcds pentru regenerare fortata pdf. Va multumesc! ( precizez ca am incercat si asta , dar din cauza erorilor nu preia nici o comanda).

Modificat de Rolyday25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remediezi problemele ,stergi erorile si apoi o sa poti face regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care folositi apk VAG DPF.. urmariti campul cu presiunea diferentiala. Observati daca indica corect.

A orimit un update major.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folosesc 3.10.2

dar cum sa verific datele, sa pun alternativ si vagcom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, pilotul automat are treaba cu  filtrul de particule, adica daca fac un drum de Germania si o tin mai mult pe pilot automat nu isi mai face regenerare filtrul? M-am contrazis cu multe persoane ca atunci cand ti masina pe pilot, filtrul nu-si face regenerare, ceea ce cred ca e o mare prostie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi linistit pe tempomat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara probleme, la drum intins face regenerarea usor fara sa-ti dai seama, mersul constant tine temperatura pe  evacuare ridicata, exact ce trebuie pentru regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok baieti, ms mult, nici nu avea cum sa fie altfel. Era o mare prostie sa nu poti merge cu tempomat ca nu-si face regenerare filtrul. 

O seara placuta la toti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident era o mare prostie.

Eu am observat ca atunci cand pun masina pe tempomat chiar prefera sa inceapa regenerarea, probabil e un semnal ca ma voi deplasa pe o distanta suficienta ca sa o poata termina. 

Legat de simptome in timpul regenerarii: eu nu reusesc sa observ niciodata aproape, desi sint f atent, o singura data am observat ca DSGul schimba turatiile un pic mai sus in D fiind. Mi-as dori ca DSG sa schimbe tot timpul asa sus in D dar asta e o discutie pt alt topic :)

Daca eram pe Sport evident nu as fi observat nici asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, Muale a scris:

folosesc 3.10.2

dar cum sa verific datele, sa pun alternativ si vagcom?

Se poate cu un cablu care are legate in paralel 2 mufe de diagnoza.

Din ce am obs azi.. pare sa indice ok.

Nu am facut doar 2 km. .

3.11.3 e versiunea cu pres dif corectata.

Are si grafic pe fiecare parametru.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pare sa fie ok noua versiune. Am 3hPa presiune diferentiala la relanti dupa regenerare, la fel si in vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat azi in mers cu vag dpf si Launch x431.

Indica la fel presiunea diferentiala.

Deci.. cu ultimu update prbl a fost rezolvata.

I.am cerut sa puna undeva prin apk si engine temperature.. eu zic ca ar fi utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja vad ca a lansat inca un update la vagdpf: 3.12.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

Salutare! Va cer sfatul în legătură cu o problemă, mașina are funingine pe țevile de eșapament. E un passat CC, 2 0 tdi cod CFFA, dsg și 205000 km. Din ce am citit pe forum, nu ar fi deloc normal și am vazut alte mașini la fel cu țevile curate. Masina merge perfect normal, regenerarile se fac cam la 3-400 km mers exterior și aprox 200 km mers urban, mentionez ca am softul dieselgate.  Am mers la un service cam cel mai bine cotat din Iași Iar urma unei verificări mi au spus că mașina nu are nicio problemă și că regimul de mers este de vina pentru funinginea de pe esapament (predominant urban). Si ca dpf e ok. Nu știu ce să cred în legătură cu asta, poate au vrut doar sa scape de mine. As incerca și la alt service,  dar as vrea să fiu puțin mai informat data următoare, așa că va intreb, cei care au mai avut această problemă,  ce defecțiuni ar putea fi? Mașina scoate un soi de fum alb-gri la prima pornire dimineața care dispare după ce se încălzește motorul. Nu pierde antigel sau ulei.  Se afuma mai tare țeava după ce merg la drum lung mai sportiv. Ce ma îndrumați să fac?Multumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori au injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!