Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Despre DPF Bundy. 

 

Da Zenith. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z e n i t h

Este indicată eliminarea softului Dieselgate, dar dacă masina merge ok si DPF își face regenerarile la timp dă-i pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,zilele trecute s-a aprins martorul engine,am facut o scanare si a aparut eroarea asta:

1 Fault Found:
009298 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
               P2452 - 000 - Elect. Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 204750 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.02
                    Time: 15:27:35

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.08 V
                    Pressure: 0 mbar
                   Pressure: -3 mbar

                   (no units): 0.0

                    Temperature: 50.4°C

Readiness: 0 0 0 0 1 

Passat cc 2010,170cp dsg 2.0 CBBB 

Problema e ca nu-mi apare mereu ,la 1 din 5 porniri ramane aprins martorul,am verificat toate sigurantele( am citit Ross-Tech),am curatat mufa senzorului,ba chiar am pornit-o cu mufa scoasa si nu a ramas aprins martoru...dar totusi reapare! Martorul DPF nu s-a aprins.S-a facut o resoftare la reprezentanta in 2019(m-au pacalit)

am facut si o poza cu niste valori,cine ma ajuta cu o interpretare?

Multumesc!

 

20200511_154612_optimized.thumb.jpg.765d2a49293ca627faf5c139bfba10f1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Verifica mufa,cablaj,pune senzor nou si adapteaza-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr raspuns Catalin,trebuie am tensiune 12V pe cablu, nu? DPF-ul e ok? 205000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Se verifica starea pinilor din mufa (sa nu fie oxidati)

-Se verifica continuitatea firelor (de la mufa pana la ecu)

-Daca astea sunt ok se pune senzor nou di se adapteaza 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara, Leon-ul meu 2.0 TDI P.D BMN 170 cai mi se pare ca regenerează cam aiurea ..

În poza 1 încărcarea era la 40% iar după 4 zile și 32 de km efectuati,  drumuri scurte de câte 4 km , în loc sa crească încărcarea, a scăzut la 18% (Poza 2).

După un alt drum de 6 km incarcarea a scăzut de la 18% la 16% (Poza 3).

Astăzi după 32 de km efectuati în aceleași condiții ca și anterior, același traseu/ km, trafic a pornit regenenerarea dar nu am lasat-o pana la sfârșit(Poza 4). (  ori a ajuns de la 16% la 43% în 32 km ori a pornit regenerarea mai devreme)

Este normal ca în aceleasi trafic, aceasi ruta intr-o saptamana sa scadă incarcarea de la 40%  la 16% iar în alta saptamana tot după 32 de km efectuati de la 16% încărcare sa înceapă regenerarea?(asta insemna ca s a incarcat pana la 43 % dacă a pornit regenerarea).

Ce am observat este ca variaza Presiunea diferentiala la ralanti după câteva minute (În poza 4 a fost 6.6 , 5.6, 4.6  iar în poza 3 a fost 3.7 , 2.1 iar apoi 1 mbar)

Cred ca masa de cenusa a fost resetata de fostul proprietar, masina are ~170 000 km iar masa cenusa este 16.

Va mulțumesc mult pentru ajutor.

 

20200514_224359.jpg

20200514_224446.jpg

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Probleme? Aprinde martor des, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin , nu aprinde martorul deloc, iar pe ENGINE nu am nici o eroare și nici probleme , pe timp de iarna își făcea regenearari la ~240 km dar nici nu o urmăream asa des sa vad dacă a făcut vreo anomalie ca cea de acum( de fapt mi a aprins martorul decât o singura data în 2 ani și jumătate în mers și s a stins singur instant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa patesc si eu acelasi motor 

Cam de la 40 % regenereaza e normal.Ciudat este ca si eu  am regenerari cand nu este incarcat dpf-ul  de la 13 % 16 % 12 % etc si nu este de la load management pentru ca ma uit pe senzori si am temperaturile crescute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihai a ta regenereaza tot aiurea (cateodata începe regenerarea de la 15%) chiar dacă ai masa de cenusa corecta cf km?cam la cati km își face regenerare ?

@EEXCALADE ma poți ajuta te rog mult cand ai puțin timp liber cu un sfat cu privire la postul de mai sus (de joi 23:01).

Mulțumesc.Zi bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare distributie/turbo/injectoare....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru răspuns.

Injectoarele și distribuția(a fost pusa cu cale iar Torsion value e intre 0.74 cand e rece și 0 cand apa este la 90 grade.Este normal sa varieze torsion value in funcție de temperatura/turație?) sunt OK,referitor la turbo , joc nu are în ax altceva nu știu ce să verific masina merge foarte bine.

Pe mine ce ma derutează e de ce masa de cenușă este 16 având în vedere ca masina are 168 000 km și trebuia sa aibă masa de cenușă aproximativ 53,cineva a resetat o.Si din cauza asta sa regenereze aiurea sau des?Ce părere ai?

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masa de cenusa conform km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înaintea sau dupa ce pun masa de cenusa cf km este nevoie sa i fac vreo regenerare forțată?sau pur și simplu doar pun masa cenușă cf km?

Exista vreun pericol dacă schimb masa de cenusa?Sa urmăresc ceva specific după ce o modific?

Iti mulțumesc mult pentru informații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie facut nimic,nu e nici un risc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aysmen eu am filtru curat si masa conform km 

si tot este aiurea eu banuiesc ca e soft ceva la mine pentru ca patesc asa decand  cu noile injectoare continental care au fost schimbate in 2013 sau 2014 in reprezentanta constanta ..inainte au fost siemens si erau ok regenerarile se faceau rar motorul avea sunetul mai gros torcea altfel...cand sau schimbat injectoarele am stat langa ei si sa copiat softul masinii dupa care sa incarcat alt soft ...eee si de atunci numai probleme 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere despre datele filtrului meu de particule ?

Golf 5 2008 2.0 tdi bmm cu stage 1 de aproape un an

20200520_153259(1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu arata bine.

Posteaza grupurile 67-68-73

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am pus ce trebuie

received_944610102664641.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era pornit dar nu inteleg de ce nu a prins si presiunea diferentiala in print, in fine aia era 2.55 ca am facut poza si cu telefonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan e ok

Tevile de esapament sunt negre ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sunt la el, dar sunt la mine si ma intereseaza aspectul asta ?

Detin un Audi A3, aceeasi motorizare ca a colegului, 2.0 TDI BMM. Monitorizez DPF-ul de aproximativ un an de zile cu un OBDEleven. Isi face regenerarile la intervale fixe de 350 km, indiferent de gradul de incarcare,si il aduce de fiecare data la 0% coeficient de incarcare. Motorul consuma cam 1 litru de ulei la 15.000 km, banuiesc ca problema e de la epurator, care in cazul autovehiculului meu e incastrat in capacul din plastic. Ar trebui sa ma ingrijoreze afumarea pe interior a tevilor de esapament? Am tot urmarit A3-uri si toate sunt negre.

Modificat de dasefx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!