Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Instaleaza XnView, e gratuit si vede orice format.

De ce discutam inca de diferentele dintre soot measured si calculated? Nu am reusit sa gasesc pe niciunde o referinta cum ca aceste diferente ar indica vreo problema sau ar sugera ceva despre starea masinii sau a DPFului

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

    Vin si eu cu o problema legată de dpf. Skoda superb 2, cfgb, 170 cp, 4x4. 

   Am avut o interventie mai serioasa la ea, spart culbutorii si schimbat si axele cu came. In fine reparatie reusită, masina este mai nervoasa clar. Nedumerirea mea vine din faptul k la monitorizarea dpf cu vag dpf, diferenta intre mesured si calculated este (acum) prea mare, chiar mesured sta undeva cu minus(-0.91) si creste destul de discret, in conditiile in care inainte de aceasta interventie la motor cele doua masuri erau ff apropiate, uneori chiar egale( ideal, zic eu). In rest masina merge ok, regenerarile se fac ca si pana acum, dupa soot mass calculated.

Ma gandesc ca ceva s a intamplat. Am inteles k exista o recodare a sensorului dpf. Detin vcds...poate imi dati o idee/sfat cu aceasta procedura sau alte solutii?

Atasez si un print la scurt timp dupa o regen. Masina are in jur de 300.000km. Multumesc.

 

Screenshot_20200313-195117_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesti nimic orin codare.. doar ceva.. ceva se apropie pt putin timp.. apoi creste diferenta iar.

Si eu ma intreb asta .. inca nu am gasit rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, cyti said:

recodare a sensorului dpf.

Nu exista,  doar o setare de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cyti

Si la mine e asemanator , doar ca, atunci cand se apropie de 15g, ambele valori, masurat si calculat, ajung sa fie aproape egale. Din ce am observat , regenerarea porneste dupa 20g, max 25g la ambele valori.Ce am mai observat e ca in timpul regenerarii , measured soot, scade mai repede decat cel calculated.Atasez doua printscreen, unul in timpul regenerarii, spre sfarsit, celalalt imediat dupa.

Masina are 129.000 km, an fabr. 2015, km reali, am luat-o de noua. 2.0 Tdi ,150cp, CRLB,fara ad blue.

Screenshot_20200314-164032_OBDeleven.jpg  Screenshot_20200314-164557_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, F l o r i n said:

Nu exista,  doar o setare de baza.

Merci Florin. Si cum fac? Intru in basic si...? Urmez pasii de acolo? Sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cobori fereastra de help sI gasesti campul acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Regenerarea incepe cand una din valorile calculat sau masurat sunt indeplinite prima data

Cea masuata este calculata dupa g450 si/sau g505 iar cea calculata dupa un algoritm bazat pe indicele de cenusa plus alti parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e normal sa fie temperatura pe evacuare (dpf)? La mine de exemplu pe input este mai mica decat pe output. Normal mi s-ar parea sa fie invers... oare sa fie unul din senzori decalibrati? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine temperaturile sunt relativ apropiate, pe output pare ca e mai constanta decat pe in. 

F3D95C27-FEFD-4A97-8EAC-9C5242309F9E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
valy_petcu2008

Salutare colegi detin un autoturism vw jetta 2012,1.6 tdi euro 5, cu  urmatoarea problema,manifestata astfel.Ieri in drum spre servici,cand sa parchez a aparut martorul de regenerare,neavand timp datorita faptului ca trebuia sa intru la servici, am oprit motorul..seara am plecat pana la Frumusani si retur Popesti-Leordeni,mers in turatii de 2500-3000rpm,treapta a 3-a .Martorul nu s-a stins.

Dimineata am pus testerul pe ea,crezand ca are vreo eroare stocata, nimic,am asteptat putin ,am plecat pe drum,mai precis pe autostrada ( popesti-leordeni) pana la lehliu si inapoi.L-a dus am mers cu treata a 5a 3000rpm, l-a intors treapta a4a 2500-3000.Pe drum mi-a aparut si alti 2 martori (spirala care clipea) si martorul check engine.

 

Am atasat si codul eroare..ce sa ii fac?? Sau unde sa o duc sa o repar?

Multumesc.

 

                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03L-906-023-CAY.clb
    Numar piesa modul comanda: 03L 906 023 ML    HW: 03L 907 425 C
    Component si/sau versiune: 1,6l R4 CR td H43 9052
                  Codare soft: 10114014030400080000
                Numar atelier: WSC 00066 000 00086
              Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023ML 003005 (VW32)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023KB.rod
                      VCID: 7CFC5C1CF7EB66A1B5-8028


1 cod a gasit:

16848 - Filtru de particule
          P2458 00 [175] - timp de regenerare
          MIL aprins - Confirmat - Testat deLa stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    rulaj: 147419 km
                    Data: 2093.14.05
                    timp: 11:04:40

                    Turaþie motor: 2508.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 44.3 %
                    Viteza vehicul: 99 km/h
                    Temperatura antigel: 96 °C
                    Temperatura aer admisie: 18 °C
                    Presiune aer ambiental: 1020 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.779 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Filtru particule: volum funingine mãsurat-MASS_SOOT_PHY_PF: -2.65 g
                    Filtru de particule :volum funingine:valoare calculatã-MASS_SOOT_SIM_PF: 6.44 g
                    km._filtru_particule_deLa_ultima_regenerare_1.-DIST_RGN_ENVD_H: 474 km
                    Numãrãtor timp de regenerare filtru particule-T_INT_RGN_ACT_INI_PF_ENVD_H: 12596.0189 s
                    Filtru de particule:diferenþã de presiune-DIP_PF: 103.32 hPa
                    Filtru particule: deviaþie diferenþã de presiune-DIP_PF_AD[0]: -2.99 hPa
                   

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

In we am fost la parinti si la intoarcere am oprit masina cu putin inainte sa termine regenerarea.
Cu toate ca am vagdpf ... dar m-a luat prin surprindere.
Ajunsese la 9,xx grame; de obicei raman intre 4-4,5grame. 
Pe vagdpf imi apare acum simbolul regenerarii si simbolul de pauza.
Chiar daca am mers iar un drum mai lung in afara, regenerarea nu a mai pornit, dar cenusa creste.
Sa inteleg ca va astepta iar sa faca cei 24 grame sa porneasca iar?

Multumesc!

Modificat de Golfuserro
greseala ortografie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 sau pe aproape .. atunci pleaca regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am cumparat de curand un Tiguan 2.0 2015 cffb 51000 km reali dsg 7 si turatia motorului sta foarte des la aprox.1000 rot consum relanti 0,6_0,7 coboara si la 850 rot tot cu acelasi consum am masurat dpf cu vcsd nu stiu daca am prins tot daca nu este bine va rog sa-mi spuneti ce sa masor;

Merci

Log-WVGZZZ5NZFW551020.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

După datele din log cred ca regenereaza undeva pe la 200 km aproximativ. Dacă faci drumuri scurte , de 2-3 km se activează și funcția load management care tine turatia  ridicata la 1000 rpm pentru a compensa energia care este consumată pe moment de toate componentele masini, încearcă să mergi cu climatronic-ul  pe off si nu o sa ma creasca , asa de test , cel puțin așa sti daca regenereaza sau este load management in funcțiune. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si capacitatea bateriei. Daca e scazuta sub 60% load menegementul ridica turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

powershot ,bateria are 3 luni 75A Moll incarca 14,3 si oprit motorul 12,3 despre Dpf ce imi puteti spune sunt ok incarcarile masina face curse scurte zilnic mai rar la drum lung pana la 50000km a fost condusa de o femeie daca are vreo relevanta.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12.3 e cam putin.

O baterie buna are 12.6.

La trasee scurte capacitatea scade.

Pune un redresor agm sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum a masurat si cand, ca sa determini nivelul de incarcare dupa tensiune de mers in gol, bateria trebuie deconectata de la masina si lasata cateva ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o parere si la mine va rog?

Screenshot_20200413_070859_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an este masina,  cod motor, km si an fabricație? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ma puteti ajuta si pe mine cu o informatie, referitoare la aplicatia VAG DPF, va rog.

Ce semnificatie are semnul incercuit cu rosu in poza atasata? ( cel ca un semn "infinit" ). Daca e bifata optiunea, sau nu, ce relevanta are in functionarea aplicatiei ca nu mi-am dat seama?

Poza este luata de pe net, informatiile din ea nu sunt relevante.

Screenshot_VAG_DPF.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, F l o r i n a scris:

Ce an este masina,  cod motor, km si an fabricație? 

2009, CBBB, 270199km

IMG_20200413_152611_copy_800x600.jpg

IMG_20200413_152402_copy_800x600.jpg

IMG_20200413_152547_copy_800x600.jpg

IMG_20200413_152438_copy_800x600.jpg

Modificat de RLine 2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!