Jump to content

Ce motor aveti pe Fabia?


Akebono
 Share

  

887 voturi

  1. 1. Ce motor aveti pe Fabia?

    • 1.0 (40 kw) AQV/ARV/ATY
      1
    • 1.2 (40 kw) AWY/BMD
      66
    • 1.2 (47 kw) AZQ/BME
      202
    • 1.4 (45 kw) AZF
      60
    • 1.4 (50 kw) AME
      50
    • 1.4 (55 kw) AUA/BBY
      125
    • 1.4 (74 kw) AUB/BBZ
      115
    • 1.4 tdi (55 kw) AMF
      24
    • 1.9 sdi (47 kw) ASY
      65
    • 1.9 tdi (74 kw) ATD
      50
    • 1.9 tdi (96 kw) ASZ/BLF
      16
    • 2.0 (85 kw) AZL/AQY
      6
    • 1.4 (50 kw) AQW
      62
    • 1,4 tdi (51 kw) BNM
      31
    • 1,4 tdi (59 kw)
      18


Postare recomandată

RAR CJ e in comuna Floresti...daca consulti linkul de mai sus vei vedea si adresa exacta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAR CJ e in comuna Floresti...daca consulti linkul de mai sus vei vedea si adresa exacta

Ai dreptate, iti multumesc...am si sunat la ei si mi-au spus ca in 99% din cazuri il scot euro 4...oricum n-o sa luam masinuta decat daca are omologarea RAR pe care sa fie trecut E4...inca o intrebare:la skoda se pot verifica km cu un VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si eu "fabiotilor" ca un novice ce ma aflu. Am o Fabia AZF, din 2002 1,4 de 44kw de vreo sase luni. Fata de Renaultul pe care l-am avut

nu am cuvinte.. Insa am cateva probleme care ma cam pun pe ganduri: papa cam mult in oras, trepidatii la relanti, si se ineaca la demaraj... Ce ma sfatuiti? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa papa VAGurile de obicei; cifrele de consum in special urban ale producatorului sunt departe de realitate; pt trepidatii etc incearca o scanare sa vezi ce iese sau poate gasesti niste simptome familiare aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=30592

BN23RZV>se pot vedea km cu VAG-Com

daca ti-l scoate EU 4 ferice de tine

dar atunci nu inteleg rostul postarii pe siteul RAR a listei cu EU3 (in care figureaza si ATZ...)

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o fabia 1,4 75 cp din 2006, cod motor BKY, n-am votat, nu e trecut in pol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian mersi pt sfaturi. Intre timp i-am schimbat filtrul de benzina la sugestia unui prieten

si sa vezi si sa nu crezi: au mai disparut trepidatiile la relanti, demaraj beton si consum acceptabil...si alearga in draci...

Desi <<meseriasii >> de la Skoda mi-o pusesera pe butuci...s-o duc la ei ca asa trebuie bla,bla.. si la plata ....

Acum va mai cer o parere: am o oferta de Skoda Combi 1,2 din 2006, 47Kw BME. Ar merita sa o dau pe-a mea

de 1,4 de 45kw, schimbate la ea distributia pe lant,discurile si placutele de frana plus alte maruntisuri, pe cealalta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merita combi decat pt volumul suplimentar al portbagajului(daca ai nevoie de el)

1.4 MPI e mai usor si mai ieftin de intretinut decat 1.2

consumul e tot cam pe acolo

4 cilindri sunt mai bine echilibrati decat 3

1.2 combi mi se pare crima organizata cand vrei sa faci depasiri mai ales cu masina incarcata

generatiile vechi au fost mai ingrijit facute decat cele mai noi si fara economie in detrimentul calitatii pt reducerea costurilor

nu cred ca 4 ani diferenta ar conta asa mult in viitor la revanzare

deci: NU :) (mai ales daca dotarile optionale sunt relativ similare)

P.S. daca tot vrei sa merite schimbul si sa fie tot Fabia, vaneaza un sdi sau un tdi

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa papa VAGurile de obicei; cifrele de consum in special urban ale producatorului sunt departe de realitate; pt trepidatii etc incearca o scanare sa vezi ce iese sau poate gasesti niste simptome familiare aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=30592

BN23RZV>se pot vedea km cu VAG-Com

daca ti-l scoate EU 4 ferice de tine

dar atunci nu inteleg rostul postarii pe siteul RAR a listei cu EU3 (in care figureaza si ATZ...)

:angry: salut...a iesit E4, prin urmare, "familia" noastra s-a extins...noul membru:skoda fabia tunata "milotec"...inca o intrebare si va las:motorul ATZ e in 3 sau 4 cilindri (nu gasesc nicaieri informatia asta si mi se pare ca e cam dezechilibrat la relanti :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice motor de 1.4 benzina VAG e in 4 cilindri...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian, salvare....

De vreo doua zile am belit-o la propriu... cu umblatoarea pe 4 roti... De Pasti am ramas acasa pt ca fabiuta n-a mai vrut sa plece... Abia am dus-o la rep Skoda unde mi s-a spus ca un injector e mort.. si trebuie schimbat...plus bujii terminate. Si ca in timp ar trebui schimbate toate(injectoarele). Chiar asa de grava e treaba? Ea avea niscai trepidatii la relanti dar sa shimb injectoarele... :tomato: Parca merge in trei .. Se bataie ca dracu... SOS... Are 107 mii dar nu pare ...

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian, da-mi o solutie ca ma impusc .... Imi trebuie masina cum trebuie p... prezervativul...Sa ma las pe mana skodarilor.. Dar daca nu-i ce spun ei si ma lasa lipit.. Da-mi o rezolvare ...ca nu pot sta fara ....Plsssss...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P iti dai seama ca din ce spui mai sus nu ne putem da seama nici unul ce ar putea sa aiba

filtrul de benzina cine ti l-a schimbat?

incearca sa gasesti prin Valcea pe cineva care sa-ti faca un test cu Vag-Com-ul, care va convinge eventual daca cei de la service au avut dreptate sau nu

lista cu posesorii de Vag-Com e aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318

iti recomand sa deschizi un topic nou in aria "Fabia" sau "Motoare pe benzina" in care sa descrii EXACT simptomele, insa e foarte important sa se stie si eroarea

in momentul in care ai logul cu eroarea o poti posta si aici pt raspunsuri: http://vwforum.ro/index.php?showto...4353&st=180

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabian, inca o data multam pt sfaturi.

Ma intrebi cine mi-a schimbat filtrul: niste baieti marfa de la un service din oras.

Dupa ce am gasit un posesor de VAG-COM, un tip super, care mi-a verificat cam tot ce se putea la o Skoda din 2002

ma tem ca filtrul de benzina l-am schimbat degeaba.

Se pare ca cei de la Skoda au avut dreptate: un injector este dus si asta este... cam piperat la pret dar n-am ce face...

Daca nu exista alternative la unele piese pt masina o dau pe Matiz... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si eu ma laud cu o Fabia 1.2 HTP 64CP... si sper la o Octavia 2 intr-un viitor mai mult sau mai putin idepartat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pantera roz

Ziceai ceva de o 1,2 combi? Eu am motor de 1,2 47kw, si nu consuma deloc mult. Media e undeva la 5.5-6 in functie de anotimp si incarcare. Si nici de putere nu duce lipsa, cred ca motorul tau actual are mai putini cai. Si mai e ceva, 3 cilindri nu-s un dezavantaj ci taman pe dos: e mai economic, are intretinere mai ieftina, si sa n-u uitam e din generatie mai noua. Nu ne pasa cati cilindri are masina cand ea merge f. bine. Baietii de la Skoda nu au coborit in calitate cum fac romanii, ci si-au imbunatatit-o continuu.

bafta si toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca eu am motorizarea de 1.4 Mdi ATZ 70 CP -2000 .Sper sa o scot euro 4 k asa mi-a zis ala de la care am luat-o!Sper ca gazul sa nu fie o problema pt ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, din ce am citit pana acum cred ca sunt singurul care are motor in 4 cilindrii de 1,0 cod AQV si are 37 kw. Autoturismul este din 2001, are 245.000 km si l-am cumparat de la firma unde lucrez. Am rulat cu ea 15.000 de km si sunt mulţumit de fiabilitatea motorului, pana acum nu s-a schimbat lanţul de distribuţie si nici nu se aude zornăitul specific, motorul fiind foarte silenţios. Consumul este destul de bun, mixt la 5,2 l, iar in oraş nu sare de 7 litri. E drept ca nu are aer (nici motorul nu cred ca duce instalatia de a.c.). La plecarea de pe loc e foarte leneşă, dar după 90 km/h prinde viata si nu am putut alerga cu ea mai mult de 150 km/h.

Cred totuşi ca un motor ceva mai mare s-ar fi impus la acest model, masa masinii este de 1060 kg, iar cu cu 4 pasageri zici ca sta pe loc la plecarea de la semafor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume, mi-am luat si eu o Fabia Sedan 1.4 TDI PD de 1 luna. Poate ma ajuta cineva din Iasi cu o informatie despre huse, unde se gasesc,de care, la ce pret ...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello, vin si eu cu o Fabie 1.2 si 55cai 40mii km. Multumit, insa se putea si mai bine daca nu ceda o bobina. Insa mai nou as vrea sa vad dc poate duce si o instalatie de aer conditionat, pana pun mana pe o Octavita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor ATZ 1.4MPI, la km astia(205000) nici o problema cu el. Ii place benzina de 95 de la rompetrol - efix si ulei un Castrol SLX Professional 5w40 - il schimb la ~25k km.

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor ATZ 1.4MPI, la km astia(205000) nici o problema cu el. Ii place benzina de 95 de la rompetrol - efix si ulei un Castrol SLX Professional 5w40 - il schimb la ~25k km.

Salut!sa ne prezentam:1.4tdi, 80cp, din decembrie 2006!!!f multumit, dar as vrea sa incerc una de 105cp.cred ca e racheta!!!!!!!de asemenea am si votat-o!

Modificat de coco_skd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fii multumit ca a ta nu e fomista, ba chiar am putea spune ca se hraneste cu aer la cat e de...econoama

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fii multumit ca a ta nu e fomista, ba chiar am putea spune ca se hraneste cu aer la cat e de...econoama

Daca te referi la fabia mea, nu consumul ma deranjeaza ci faptul ca are 3 pistoane!!!!!!ca altfel n-am ce sa-i reprosez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Sunt posesorul unei Fabia 1, 1.4 MPI, tip 6Y, motor AZF, 44 kW, an 2002, 89 000 km. O conduc din luna Martie a acestui an cand avea 73 000 km. Pot spune ca am mers ceva cu ea (16 000 km in 6 luni) si ma declar multumit de comportamentul ei. Este adevarat ca as fi dorit sa aiba mai multi caluti ... dar este bine si atat. Pana acum am avut probleme cu inchderea geamului stanga fata (electric) cand s-a auzit o pocnitura si am ramas cu geamul deschis (asta in timp ce rulam pe autostrada iar afara ploua) si a trebuit sa rulez aproximativ 150 km in acele conditii. Iar de ceva timp am constatat ca porneste greu atunci cand motorul este cald (scade turatia la 4-500 turatii si uneori se opreste). Ma gandesc sa ii fac o scanare poate aflu mai multe despre starea ei.

Va doresc numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la fabia mea, nu consumul ma deranjeaza ci faptul ca are 3 pistoane!!!!!!ca altfel n-am ce sa-i reprosez

daca voiai 4 pistoane iti luai un 1.4 hdi (si mai econom) si injurai in timpul depasirilor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!