Jump to content

Bucse bascula si bara stabilizatoare


underground
 Share

Postare recomandată

da si de la ibiza mea se aude o trosnitura cand cobor vreo bordura ceva si are doar 12 mii de km. verificat tot la revizie...se pare ca toate fac la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    40

  • Toma Aurelian

    16

  • underground

    16

  • Cornel.B

    15

:screwy: Cei la care le troznesc ibizele/cordobele la coborare borduri ar trebui sa iasa la o bere :P

Ca sa nu mai auda nimic suspect.

Modificat de underground
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca as avea nevoie de multe beri la cat de maniac sunt cu zgomotele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pocane cand brachez stg, dreapta..oricum am 7300 de km si inainte nu imi facea, cred ca e o problema la directie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e cazul sa ne "cautam" noi, la cat de maniaci suntem cu masinile.

Sincer, eu n-am observat acel zgomot, poate pt ca nu prea urc/cobor borduri. O sa verific si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, asa sa faci ! Poate o sa intri in rand cu lumea :)

Modificat de underground
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt torsiuni din puntea fata.Asta mi s-a spus cand am intrebat.

Mi se intampla si mie si s-a intamplat fie cand coboram bordura, fie cand eram pe un drum denivelat.

Eu unul cred ca e o chestiune de proiectare a puntii fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu oricum o sa fac o incercare cu bucsele, sa vedem daca rezolv ceva. La fabia era problema cu bara stabilizatoare, era prost conceputa si au schimbat-o. Cum ibiza are aceeasi platforma tehnica, ma gandesc ca poate cei de la Seat n-au schimbat nimic si de aici problemele cu puntea fata.

De flansele de la amortizor ce ziceti? Ar putea fi cauza zgomotelor la trecerea peste denivelari? Stiu ca Xecutor le-a schimbat la masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat flansele de la amortizoare (pe garantie). La mine simptomele erau ca atunci and roteam volanul pe loc mergea sacadat si facea un zgomot ca si cum ar agata ceva, dar zgomorul era incomparabil mai mic decat trznitura de care se vorbeste in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu. fia, sunt in rand cu lumea :vaidecapulmeu:

Eu nu-mi mai fac probleme de acum incolo. Ce se strica o sa merg sa rezolv in service si gata. Pt traficul de Bucuresti m-am hotarat sa-mi iau scuter.

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu propun sa ne intalnim sa analizam zgomotele. Propun in weekend sau la intalnirea de joi de la Polivalenta. Clodius, vii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din dorinta de a fi "in rand cu lumea" am lasat muzica incet si am inceput sa ascult si eu. Trosnituri si pocnituri nu par sa fie insa la denivelari(nu gropi) se aude un scartait sinistru in partea dreapta dar nu-mi dau seama daca in fata sau in spate. Aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

rezolvarea o sa ne-o dea cristiN :icon_thumright: garantat ... asteptam sa iti schimbi bucsele de la bascule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu astept... doar ca astept sa se mai incalzeasca, ca trebuie sa stau vreo 5-6 ore in service. O sa stau pe capul mecanicului sa verifice tot, bucsele de la bara stabilizatoare, toate bieletele, flansele de la amortizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, incerc sa vin ca sa facem testul. Intre timp, cred ca o sa fiu primul care ajung in service (problema cu "fluieratul" la plecarea de pe loc) si o sa reclam si aceasta "problema".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca titicar-ul meu nu-si tradeaza familia ;). Am decis sa ascult si eu daca zgomotul e prezent, si intr-adevar si eu il am. Pana acum nu am dat prea multa importanta acestuia, ca nu facea chiar tot timpul.

Deci pana una alta asteptam pareri de la cei care afla cate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema e alta, cel putin asta sustin cei de pe seatcupra.net. Bara stabilizatoare, impreuna cu bucsele, sunt cele de pe Fabia, asa cum ziceam mai sus. Nu s-a facut upgrade la noua bara stabilizatoare, deci problemele pe care le au cei cu Fabia le avem si noi.

Rezolvarea e schimbare barei stabilizatoare, impreuna cu bucsele, de la Fabia RS. Am gasit codul de produs pentru ele, ramane sa le verific si sa vedem daca se potrivesc.

Pentru lamuriri, va rog sa cititi topicul urmator:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=25113

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La suspensia de ibiza, pe fata la brate, este pe fiecare parte cate o bucsa mare prinsa de capatul din spate a bratului. Care este pozitia corecta a ei??? Verticala sau orizontala??? (cu "I" -ul orizontal sau vertical)????

Modificat de gige
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai citit, m-am mai documentat. Topicul din urmatorul link explica problema:

http://vwforum.ro/index.php?showto...1314L&st=20

Solutiile pentru rezolvarea problemei sunt mai multe:

1. Schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare. In functie de anul de fabricatie, diametrul barii stabilizatoare si, bineinteles, a bucselor s-a modificat.

2. Schimbarea barii stabilizatoare si a bucselor cu unele de diametru mai mare, Cupra are de 20 mm.

3. Scumbarea barii stabilizatoare cu una de Fabia RS, cea mai groasa si se pare cea mai rezistenta, are 21 mm.

Eu o sa cumpar doar bucsele de bara stabilizatoare, pentru modelul meu codul e 6Q0 411 314 L si costa 11,7 RON bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la piesa din pozitia 23

cum vine bucsa????

vertical sau orizontal???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai orizontal! Adica axul care trece prin bucsa e relativ orizontal. Miscarea basculei se face in plan vertical, ea fiind oarecum paralela (in nici un caz perpendiculara) cu solul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te referi la bucsele de bascula. Daca da, atunci ele intra in acel loc paralel cu soseaua, asa cum a zis si AndyG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor nu confundati capra cu varza :) e vorba de modul de montare a bucsei deoarece are o constructie mai ciudata (dupa cum se vede in caricatura atasata) si anume doua inele concentrice legate intre ele de acele 2 aripioare. Omul e interesat sa afle daca aripioarele respective sint perpendiculare pe sol (verticale) sau sint paralele cu solul (orizontale).

a trecut ceva timp de cind am schimbat la Polo si nu mai retin exact pozitia (mai ales ca nu am schimbat personal) ...

PS: Sfatul meu e sa iei unele pline ca sa ai alt feeling (sfat primit ulterior de la un posesor de Fabia)

post-1792-1207778371_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perpendicular pe sol... ;) daca nu cumva ai aflat raspunsul pana acum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!