Jump to content

Praguri Gti


Dudu
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspuns @TSI 122 ciupi . In cazul asta diferenta de pret este foarte mare si daca stau bine sa ma gandesc, se pot pregati pt vopsit si cele negre. Am intrebat, pt ca m-ar avantaja unele vopsite tinand cont de faptul ca masina este neagra, iar evacuarea oribila ma obliga sa schimb si spoiler-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dudu

    28

  • nnw

    12

  • sebip

    10

  • ciupi_bc

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

super Acidutzul arata f bine :)

abia astept sa le vad si pe ale lui TSI 122 ciupi maine

dudu ce ai facut domle? tu esti vinovatu, ai lansat un trend... sa pun si eu repede pana nu ceri comision sau "inregistrezi" ideea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin M.: daca pe mine ma intrebi, raspunsul e nu. Le-am montat la ElcarGid Buzau cu 150 lei manopera. Nu e cine stie ce inginerie, dar e mai safe si comod asa :P .

@ tzakapaka: Mersi. Scufy nu primeste si el praguri? :P

Bafta.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acidutzul te rog frumos... este o ea :lol: :lol:

ba da o sa primeasca cat de curand, cel mai probabil dupa Sarbatori... depinde si in cat timp aduce piesele

la voi cat a durat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri am dat comanda la piese. Am verificat cu un telefon joia din saptamana urmatoare si venisera. Baiatul de la piese mi-a spus ca in general vin in 5 zile lucratoare (vorbesc de service-ul unde le-am montat eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata domnilor. Rezolvat! Poze in aria masina mea ca sa nu mai incarc si acest topic. Sunt super multumit de cum a iesit lucrarea. Metoda aleasa de mine a fost cea cu gauri in prag si bagheta de ghidaj. Pret discutabil. Am avut o mica problema, dar s-a rezolvat. Scorul final 250 ron manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dudu, Acidutzul, TSI 122 ciupi... stiu ca am mai discutat asta... dar sunt putin nelamurit de sistemul de prindere, si din cate stiu de la voi, pragurile sunt in jur de 3 mil si kitul complet 4.5... dudu si Acidutzul au preferat lipire si mici suruburi la capete... TSI 122 ciupi a dat gauri pana la urma... fiecare cu motivele lui, dar ma intereseaza si argumentele, adika nu am nici un dubiu ca lipit nu rezista... dar care ar fi per total avantajele si dezavantajele... dudu zicea ceva de rugina in timp... acu ma gandesc daca faci montarea la reprezentanta... masina parca are 12 ani garantie anticoroziune(sau 6 nu mai stiu exact, sry ) si dau ei gauri, nu ar trebui sa le si "trateze" cu ceva sa reziste!? ... la fel de mult ca orice alt element

cei de la reprezentanta ce recomanda? din ce a vorbit fiecare cu ei...

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Gaurile l-au dat la cererea posesorului, ei vor povesti ca ti-au explicat avantajele si dezavantajele (in cazul meu chiar au facut-o)

In acelasi timp sunt sanse ca sa se anuleze aceasta garantie deoarece acele gauri nu sunt tratate in nici un fel... cunoscand mentalitatea importatorului si a producatorului am fost ff sceptic cu privire la garantie... in fine...

tzakapaka ale mele au putin insa mai stiu unele care nu cred ca au facut probleme in 1 an jumate... Sincer? prefer sa dau 300 ron la 2 ani (asta luand in calcul ipoteza ca nu se pot relipi cele existente) decat risc.... Am recunoscut-o: daca nu aveam nici o alta varianta, dadeam gauri... dar atat timp cat am, voi merge pe aceeasi linie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales metoda fara suruburi pentru ca, daca alegeam metoda cu kit complet de prindere, plateam mai mult atat pe piese cat si pe manopera, iar la un pret mai mare dezavantajele depaseau avantajele (zic eu).

Avantajul ar fi fost ca prinderea era mai sigura. Cu toate astea, imi vine greu sa cred ca o sa am probleme cu pragurile prinse cu adeziv de parbriz. Am vazut cum arata acest adeziv (mi-am schimbat parbrizul) si sunt sigur ca materialul in sine o sa tina in timp. Singurul semn de intrebare e daca face priza ferma pe tabla respectiv pe pragul de plastic. Dar, avand in vedere ca e facut sa adere si sa tina in loc ditamai bucata de sticla, cred ca priza pe tabla si pe o bagheta de plastic nu o sa fie o problema.

Dezavantajul pe care il vad e gaurirea caroseriei. Din cate stiu, tratamentul chimic la care este spusa tabla in fabrica este destul de complex si nu cred ca un service din Romania face ceva macar apropiat pentru tratarea acelor gauri (asta daca incearca macar sa faca ceva). Pe de alta parte, poate sunt prapastios, nu o sa fie probleme cu gaurile, iar daca esti dispus sa dai ceva $ in plus si nu ti-e teama de rugina, poti alege sa le fixezi cu suruburi si sa stai linistit (depinde de fiecare, eu unul sunt linistit asa :) ).

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thx

dudu as prefera sa nu pierd garantia sub nici o forma :blink: tot cu adeziv de parbriz ca la Acidutzul a fost si la tine? sau sa inteleg ca difera de la dealer la dealer!?

oricum o sa sun inainte sa vorbesc cu ei si sunt curios ce o sa ma sfatuiasca, personal inclin spre adeziv, si din motive financiare si practice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la dealer mi-au zis ca nu-mi dau garantie daca le lipesc. Si apoi din ce spunea si dudu odata desprinse nu se mai pot lipi. Gaurile au fost tratate, am fost martor, s-a folosit o substanta, apoi bara de ghidaj lipita cu mastic si prisa in suruburi, pe urma banda dublu adeziva + etansarea si priderea in suruburi de fixare la capete. Deci! (gaurile au fost date foarte subtiri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce a constat etansarea? Eu aici aveam retineri. Am mai pus eu o intrebare pe topicul asta mai demult si i-am intrebat si pe cei de la service daca nu ramane apa sau mizerie intre pragul de plastic si tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista spatiu intre ornament (pragul negru) si pragul masinii. A fost etansat cu silicon sau mastic nu stiu ce era ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am procedat astfel

rigla care se fixeaza in gaurile practicate de voi in prag am rectificat-o pe toata lungimea cu 1mm (grosimea unui strat de banda dublu adeziva) si am lipit-o de prag cu dublu adeziva lata de 30mm (e bine ca banda sa fie de calitate si sa fie lipita la o temperatura cat mai mare - eventual masina sa stea la soare inainte si pragul sa fie foarte bine curatat si degresat)

am folosit toate accesoriile de montaj (inclusiv cei 2 montanti, pe fiecare parte, ce se fixeaza sub caroserie in gaurile ovale deja existente si mascate cu dopuri - de care nimeni nu face vorbire pana aici)

si bineinteles dublu adeziva existenta la extremitatea superioara a pragului

deci in concluzie fiecare prag este fixat in 4 suruburi si 2 randuri de banda dublu adeziva

mentionez ca le-am montat de mai bine de un an si nu au nici cea mai mica problema

montajul efectuat in felul acesta este perfect reversibil

Modificat de Seb!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Daca nu le montez la dealer risc sa pierd garantia? :Driver: Am gasit pe cineva care si le-a pus pe propria masina foarte frumos si ieftin, cu banda dublu adeziva si mastic. Inca o intrebare. Partea superioara a pragului la terminarea usii spate e mai convenabil sa fie prinsa cu mastic sau tot cu banda dublu adeziva avand in vedere o eventuala dezlipire si relipire? Multumesc anticipat pt raspunsuri. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dar dar nu stiu cat de bine o sa dea pe masina mateo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi de ce crezi asta ? Eu zic ca nu arata deloc rau.

Cam asa ceva arata si pe Jetta:

post-9546-1223106115_thumb.jpg post-9546-1223106172_thumb.jpg post-9546-1223106202_thumb.jpg post-9546-1223106243_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate vad din pozele tale Cata chiar arata bine dar vreau sa te intreb daca GLI-ul(versiunea de echipare care se vede in poze)nu are bara spate diferita fata de o jetta normala.Daca sunt la fel da destul de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pragurile de pe masinile din poze sunt identice cu cele de Golf GTI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt indentice ca cele de pe versiunea in 4 usi.Vezi ca sunt 2 tipuri de praguri,pentru 4 si 2 usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pragurile de pe Jetta difera de cele de pe Golf GTI!

Nu stiu care e diferenta intre pragurile de la masina cu 2 usi sau 4 usi (daca e vreuna). Dimensiunea (lungimea) e aceeasi. Dupa cum am mai spus (mai sus pe undeva) s-ar putea sa difere ridicatura dinspre spatele pragului. Pana acum nu a reusit nimeni sa infirme sau confirme presupunerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie la fel. Oricum jetta are la baza un golf...ar trebui sa fie la fel.

:angry: PS: Pozele cu jetta sunt grave

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!