Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Atunci se schimbă datele problemei. În  BS011 diferența este mică între on/off. Ar putea fi problema de vacuum sau pierdere de presiune între turbină și intrarea în motor. Având în vedere valoarea prea mare din BS003 cred că mai curând este vorba de pierderi de presiune. Verifică bine îmbinările pe tot traseul începând de la turbină până la motor.

 

PS Aveam un sentiment de deja vu când am văzut graficul ăla din BS003, dar mi-a fost lene să mă uit în urmă:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles multumesc pentru informatii. O sa incep cu verificare la vacum,membrana de la actuactor, traseul turbina interculer până la motor. Intrebare: reglarea tijei de la turbina crezi ca ajuta la ceva?bine dupa ce verific dacă nu agata.o zi bună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu s-a umblat până acum la tijă las-o în pace. La ea se intervine doar după ce ai siguranta ca este totul ok (actuator, vacuum, geometrie, tubulatura, intercooler) si se ajunge la concluzia că este dereglată. Altfel  mai rău îi faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinudanielovidiu

Salutare, sper ca am nimerit locul potrivit, daca nu, imi cer scuze! Am facut un test in mers, cel putin asa cred, si am urmatoarele rezultate.  Maina in cauza este personala B5 ATJ 4 motion , am mai avut inainte tot atj dar fara 4 motion, asta nu trage nici pe jumatate ca cealalta. mia mai taiat si puterea (limp) in trepte 3 ,,4,5, si am schimbat toate furtunasele de la vacuum, acum imi mai da, dar rar. masina o am de aprox 2 saptamani , deci nu stiu prea multe despre cum a mers, asa a venit cu lipsa putere. ceva sfaturi, de unde sa incep verificarile?

Log-VL9999.txt Log-VL83210.txt Log-VL832100-284900km-177028mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este asta genul de loguri pe care le interpretăm pe acest topic. Citește Recommended posts si trage cu ochiul la cum arată logurile postate de colegi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinudanielovidiu
7 minutes ago, lupo_bv said:

Nu este asta genul de loguri pe care le interpretăm pe acest topic. Citește Recommended posts si trage cu ochiul la cum arată logurile postate de colegi

 

sa inteleg ca am incarcat alt tip de fisier ? scuze anticipat daca nu este ceaa ce se discuta aici, nu prea sunt cu tehnologia, am incarcat celelalte fisiere.

LOG-01-000-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul pe 3-10-11 este cât de cât ok, se pare că turbină nu prea face presiune. Ca să vedem de ce fă și BS003 ȘI BS011 (citește ce ți-am recomandat). Logul pe gr. 000 nu este concludent pentru situația de față, iar cel pe gr 013 indică faptul că injectoarele sunt ok.

PS Nu mai da quote postarii anterioare. Este neregulamentar si inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/26/2019 at 3:23 PM, Moog said:

Revin cu un update parțial la problema mea de mai sus... 

Am curățat EGR ul care era plin de mizerie, și se pare momentan ca tigaia a intrat in parametri pentru moment... 

Am așteptat sa ies din oraș sa dau putin in ea... După aia sa scriu... 

Revin cu alt update... A apărut eroarea din nou... După vreo 500km...sa o ia naiba de mașină, începe sa ma enerveze... Nu-mi dau seama când apare, în ce condiții, se pare ca în general e ok... Am dat in ea in toate felurile și în oraș și pe extern... Acum a apărut mergând liniștit... Am sa caut un meseriaș, poate găsesc, sa o verifice... 

Tina de la actuator se mișcă lejer, nu agață... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar eu pe aici... in lipsa de meseriasi, m-am apucat cu un prieten sa ne holbam la ea...pe admisie, ceva ulei pe la garnituri dar nu cine stie ce...

Holbandu-ne prin spate pe la turbina am gasit un furtunas de vacum, 3 in 1...gaurit,crapat, si scos...de la racitorul de gaze...habar nu aveam ca exista asa ceva la panarama asta de masina...incalzitor de antigel nu puteau sa faca sa nu inghetam iarna in tigaie...

Banui ca inainte a fost numai cu gaurica si crapat, acum a sarit de la locul lui...

Apropo racitorul banui ca a fost cu probleme candva, deoarece tija de la actuator balangane liber, pentru ca clapeta de care ar trebui sa traga lipseste cu desavarsire...inclusiv tija care duce in interior...iar pe acolo gaura e astupata cu silicon...ceva... Avand in vedere ca pana acum, 4 ani tigaia a mers, asa o sa mearga cu racitorul si deacum...e prea multa bataie de cap sa-l schimb, directie, DPF de dat jos etc...

Am facut iar niste loguri... dar par a fi asemanatoare cu vechile loguri...

 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSVLOG-01-011-xxx-xxx.CSVLOG-01-003-010-011tr3.CSVLOG-01-003-010-011tr4.CSV

 

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, Moog said:

..incalzitor de antigel nu puteau sa faca sa nu inghetam iarna in tigaie...

Păi încălzeşte antigelul prin răcirea gazelor:))

Logurile pe log arată cam la fel, parcă cele în mers ceva mai bine, dar sunt greu de comparat pt că nu au fost făcute în aceleaşi condiţii. Vezi furtunaşul de la actuatorul anulat să fie bine astupat şi să nu scape vacuum (şurub băgat forţat şi şoricel peste).

Cred că fără verificarea temeinică a vacuum-ului cu un pistol de vacuum nu o scoţi la capăt. Tija de la geometria turbinei aţi verificat-o dacă se mişcă liber?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu... dar cica in mod normal cica pleaca daca antigelul e peste 50grade... cel putin asa am gasit prin SSP VW...

Oricum la mine acum ori lucreaza tot timpul ori deloc... :)

Tija se misca liber si usor... a tras amicul de ea si el are termen de comparatie cu tigaia care a avut-o pina acum vreo citeva luni...

Aia cu furtunasul si surubelul o s-o fac saptamana viitoare... noi am incercat sa il aranjam jos...nu stiam exact ce dreacu face furtunasul respectiv...

Acum dupa ce m-am documentat, stiu... am sa-l anulez din N235 de sus...nu-si mai are rostul sa mai las o caruta de furtun pana la actuator... si vreo citeva imbinari :)

Multam fain pentru suport ... ?

Ai idee cand naiba intra in functiune N235? Totusi cred ca totusi prostia aia face ceva si in acceleratie... parca trage mai bine acum...raspunde mai prompt...o fi placebo... :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr N345 intră în funcţiune la peste 50 grade. Dacă lipseşte clapeta probabil că răcitorul este anulat. Nu cred că are legătură cu acceleraţia, răcitorul ăla este pus din considerente de noxe (dacă gazele recirculate sunt mai reci  se poate recircula o cantitate mai mare, deci oxizi de azot mai puţini)

Ţi-am ataşat schema de vacuum dacă tot vrei să umbli pe la furtunaşe.

BMP VACUUM.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru schema...Apropo de acceleratie, vazusem un filmutet pe youtube cu actuatorul de la racitor care se misca in timp ce accelera unul masina...in fine ala arata ca fasaie pe langa ax...dar se vedea cum clapeta era actionata la acceleratie...era un VAG dar posibil sa fi fost ceva mai vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am nevoie de ajutorul vostru.Detin o Octavia 2 FL motor 2.0 tdi cod BMM Am avut trei intrari in limp mode cu eroare P0299-000 prezentata in poza atasata. Am facut logurile pt. interpretare atasate, va rog daca se poate un ajutor cu interpretarea lor. Va multumesc.

PS. Eu banuiesc o geometrie ancrasata a turbinei

eroare2.jpg

LOG-01-003-010-011 tr3.CSV LOG-01-003-010-011 tr4.CSV LOG-01-003-xxx-xx2.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări. Simt în mers o ușoară pierdere de presiune, cam pe la 2000 de turații și am făcut un log în mers pe 03, 10 și 11. Mă poate ajuta cineva cu o interpretare?

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@th0mas0

Cred că mai repede este o problemă de vacuum decât de geometrie.

Cel mai probabil ai luat limp în tr. a 3-a cam pe unde am marcat eu cu săgeata roşie, acolo se vede că ai o diferenţă mare între ce cere motorul şi presiunea asigurată, adică cam ce spune şi în freeze frame-ul erorii

tr3.jpg.1394d3e31b81abd35baf221c71b23e7e.jpg

Cam prin zona aia linia verde trebuia să o atingă pe cea roşie, iar după spike presiunea măsurată rămâne în mod constant sub cea specificată

În treapta a 4-a nu se prea vede treaba asta pentru că accelerarea se face mai lent şi turbina are timp să facă presiunea necesară

 

tr4.jpg.19ee6e0c7de01ae883a21080fc269424.jpg

În BS011 se cam vede treaba asta cu vacuum-ul, unde am încercuit (porţiunea ascendentă a graficului este cea în care acţionează vacuum-ul asupra actuatorului)

bs011.jpg.45698e5f6241c62f56d196d4f24f7826.jpg

De verificat furtunaşele de vacuum (toate începând de la pompa tandem,  nu numai de la actuatorul turbo) şi dacă actuatorul ţine vacuum-ul (am mai scris în urmă cum se verifică)

 

@RMB

S-ar putea să fie similară cu situaţia colegului, adică o problemă de vacuum. În logul tău turbina face presiune ceva mai devreme dar spike-ul este cam anemic, iar după aia presiunea se menţine sub cea cerută (am pus o săgeată acolo). Pentru mai multă siguranţă fă şi BS003 şi BS011

155893795_1-7-20201-40-26AM.jpg.1b2e96527b5dc49b27db2bd76f2470b0.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata. Va multumesc mult. O sa fac verificarile pe vacuum si o sa revin cu informatii. Multumesc.

PS Limp mode a fost in tr6 mers constant

Modificat de th0mas0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se pierde vacuum geometria are tendinta sa se deschida sub presiunea arcului si deci sa scada presiunea. Fa un log de la plecarea de pe loc până la intrarea in limp să vedem cum evoluează presiunea în toate treptele de viteza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. promptitudine. Acum nu mai intra in limp. A fost doar o chestie trecatoare (3 ori) la bulgari la iesire dupa centura Sofiei, de 2 ori la dus 1 data la intors cam in acelasi loc. O fi fost de la presiunea atmosferica (in cam acelasi loc dus - intors) sau nu i-a placut motorina bulgaresca. Dupa asta nu a mai facut nicio problema si i-am dat ceva forja. Inca odata multumesc. O sa fac maine un log pe toate treptele de viteza.

Modificat de th0mas0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu tudorita

Salutari.ce parere aveti de acest log,mi se pare cam puturoasa la urcari si am un fluierat la turatii pana in 2000 revolutii chiar si la relanti dupa 2 minute cand se inchide egrul LOG-01-003-010-011 jetta 1.9 bxe.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf ul si presiunea turbo sunt ok...cam greu urca in ture

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu tudorita

Ok mersi am vazut ca pe corpul turbinei e multa funingine pe langa actuator scapa gaze poate de acolo viene fluieratul 

Modificat de claudiu tudorita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare sunt proaspat posesor de AVF si am o mica problema. Masina nu trage cum ar trebui sub 2000-2100 de ture. Am facut un log din mers sper sa fie de ajutor. Atasez si tot logul care sunt de fapt 3. Imi cer scuze nu am putut sa opresc cum trebuie de prima data. Va multumesc. 

 

 

IMG_0618.thumb.jpeg.6fae97d06ace8356b1568beb9c9b2627.jpeg

LOG.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 loguri dar sunt incepute prost, trebuia sa incep accelerarea din ture mai putine.

Este passat b6 1.9bls+dpf.O parere? :D

3.3 pe treapta 4 si 4.1 pe treapta 4. La constanta presiunea atmosferita este 1027~1029mbar ;)

3.3.CSV 4.1.CSV

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theodor91

Face presiune târziu, asta se vede în log. Ca să vedem de ce trebuie să faci şi BS003 şi BS011

937252584_1-15-202011-45-48AM.jpg.53f315653ed97c5da10ab8fca80f3b99.jpg

@flavyus1987

Logurile arată bine ca formă cu excepţia faptului că lipseşte spike-ul ăla de la început şi că face presiune cam târziu. Încearcă să faci şi BS003 şi BS011. Ce te deranjează la maşină?

1979582374_1-15-202011-49-23AM.jpg.adda43d89b09819669eba65a07e3051f.jpg

1845805777_1-15-202011-52-15AM.jpg.3ae236882fcdf0aed1dbda982050824f.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!