Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Țin să vă mulțumesc pentru răspuns. Am făcut exact cum scrie aici și îmi schimbă formatul la unele pătrățele, îmi apare o dată, eu am Microsoft Office 2019 și cred că nu este compatibil.

Când deschid fișierul original îmi apare așa, execut cum scrie în tutorial și îmi apare așa (corect, cred), și după ce îi dau salvare, mi-l afișează așa (incorect).

Eu am atașat fișierele originale și v-aș ruga dacă ați dori să le modificați dumneavoastră. 

Mulțumesc mult.

LOG-01-003-xxx-xxx - original, nemodificat.xls LOG-01-10F-111 - original, nemodificat.xls LOG-01-011-xxx-xxx - original, nemodificat.xls LOG-01-031-10F-11133 - original, nemodificat.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

lupo_bv

am mai discutat aici despre problemele care le am.

 

am schimbat n75 cu altul si vreau sa stiu ce probleme mai sunt,vad ca tot am presiune prea mare.

am facut cate 2 loguri la bs03 si bs11 ultimele parca arata mai bine

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan1993

problema la logurile tale este că le-ai schimbat extensia din *.csv în *.xls. ceea ce nu este corect. Dacă chiar vrei să schimbi formatul unui fişier îl deschizi cu programul care se deschide apoi îi dai save as sau export, în funcţie de editorul folosit. etc, etc.

Numai că nu asta era buba pt că eu de deschis,  le-am deschis, altfel nu puteam să fac graficul ăla. Problema este ce fişierele nu conţin ceea ce trebuie. Adică vreau să văd un log în mers în Mesuring blocks pe grupurile 003-010-011 şi două pe loc în Basic settings pe grupurile 003 şi 011. Dacă citeai ce ţi-am recomandat eu ai fi ajuns la acest topic unde explic tot ce trebuie făcut

Deci fă ce scrie acolo şi pune logurile aşa cum le salvează interfaţa, mă descurc eu cu ele.

@miky2003adr

Ţi-am pus în stânga ultimele grafice de data trecută, iar în dreapta pe cele de acum

Logul în mers: faţă de data trecută a crescut suprapresiunea, chiar destul de rău în al doilea log, era cât p-aci să iei limp. Şi din ce văd face presiune mai târziu

3-10-11.thumb.jpg.e7c0cf3ab1e2d822d3de6a8b89f81196.jpg

BS003  a crescut recircularea....nu-i bine

003.thumb.jpg.9adeda2e147a791dffd343fa0686db8d.jpg

BS011 sunt cam la fel. cam inconstant la al doilea log s-a modificat puţin.

011.thumb.jpg.9eef4ea04d489c12f91ec92130d2fd93.jpg

Acum care-i concluzia: având în vedere logul în mers şi cel de pe bs003 , dacă nu sunt probleme la geometria turbinei atunci ea nu este reglată bine.  Acum nu pot să-mi dau seama dacă de la ultima discuţie s-a mai întâmplat ceva cu geometria, n-ar fi exclus. Vezi dacă reuşeşti să obţii ceva din reglaje.

Când mai faci loguri n-ar fi lipsit de interes să faci o pereche cu maşina rece şi una cu ea după ce ai forjat-o, aşa se poate vedea dacă sunt probleme la geometrie (din cauza dilatării metalelor semnele se agravează)

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca am dat gresit fisierele alea. Primele sunt facute ieri cu n75 de pe masina. urmatoarele sunt facute azi cu un n75 de pe alta masina.

la ambele n75 pun pistolu de vacum si imi masoara 500. si aproape de pompa de vacum 650 masoara

 

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miky2003adr

Prea mare diferenţă nu este între cele două, deci nu cred că are vreo problemă N75. După cum se schimbă neregularităţile alea de un log la altul la BS011 cred că totuşi pe la turbină umblă problema

Loguri.thumb.jpg.2671c87c426ae4fa8cde9938d85f907f.jpg

@Reset00

Am făcut graficele, nu-mi prea dau seama. La ce turaţie şi în ce treaptă zici că smuceşte?

1-10-11.jpg.3ac42fc8bdfe23a184826d35662145d0.jpg

8-10-11.thumb.jpg.2ddc3c114a1bb898386ceded459b1fd5.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci lupo. O sa mai reglez din tija sa cad ce iese

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar întâi separa tija de geometrie si asigura-te ca se mișcă cursiv, ca nu agață.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 1900-2000 cel mai des dar am observat ca se intampla cateaodata si in jurul valorii de 2400

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul loc unde se observă chestia asta este în primul grafic unde se vede chiar la început o cădere a turaţiei, dar nu cred că are legătură cu ce discutăm aici pentru că în perioada aia toate valorile sunt pe creştere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a simtit in nici un log, se simte doar cand ii fac acceleratii pana in 3/4 pedala, in principiu cred ca trebuie schimbat MAF- ul...apoi vedem diferenta sau nu

Modificat de Reset00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, acum cred că-ţi dai seama că pentru a analiza un fenomen el trebuie să fie prezent :banghead:. Vezi poate găseşti un debitmetru de probă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am un coleg cu un Passat 2005 motor BMP 220000 km la care nu se tura motorul. A fost schimbat turbo cu unul reconditionat valva de actuator nu a functionat, a fost schimbat dar tot nu trage masina. Cand ajunge la 3000 ture incearca sa traga dar se aprinde spirala cu o eroare.  Nu se vede, nu se aude sa fie ceva neetans la tubulatura.Am facut un log in mers. Eventual ar avea cineva ceva indicatii ce s-ar mai putea verifica? Bara vreau s-o dam jos sa verificam intercooler si de facut in Engine/Basic settings la Pressure Sensor o resetare.

Atasez log si eroare.

 

Mersi !

IMG-20190605-WA0001.jpg

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba-i clară nu face presiune deloc. Vacum-ul a fost verificat? Ca să ne dăm seama trebuie să faci şi BS003 şi BS011 (în partea de sus a paginii este o postare recomandată, apasă pe butonul din dreapta "Go to this post" şi o să aflii tot ce trebuie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuumul pare ok, actuatorul este actionat in functie de acceleratie.

In log, daca este deschis cu Excel ,apar toti trei parametri: 3,10,11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu foarte bine ce se vede in logul în mers. Citește ce ți-am recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 04.06.2019 at 0:27, lupo_bv a scris:

Cam ai suprapresiune, ești aproape de limp mode, iar debitmetrul este obosit.

Fă și BS003 ȘI BS011

Salut am revenit cu logurile pe care mi le-ai cerut. Am incercat sa mai reglez actuatorul marindu-i tija.. se pare ca a mai scazut presiunea.. cum ti se pare acum ?

new log.xlsxlog 003.xlsx

log 011.xlsx

Modificat de gabi_cta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă cu alt debitmetru!

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, evolkswagen a scris:

Încearcă cu alt debitmetru!

Ce marca sa aleg? Am tot citit și părerile sunt împărțite..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa incerci cu unul sh de proba.Sa vezi daca faptul că ai așa valori mici in log ,pe grup 003, este din cauza maf ului,sau sunt alte cauze.Unul nou este cam scump.Bosch se recomanda.Cu pierburg cică ar fi consumul un pic mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/20/2005 at 12:56 PM, alex_puiulet said:

 

Buna seara! Ce parere aveti despre acest log? Mi se pare ca demareaza un pic cam greuLOG-01-003-010-011bb.CSV

Modificat de Mihai115
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Ma puteti ajuta cu interpretarea unui log in mers la un Touran 2.0 TDI Motor BKD de 140CP. Imi da de ceva vreme eroarea P16618 . Intre timp i-am schimbat furtunul gros dintre turbo si intercooler, blocul de valve (nu cu unul nou), sonda din fata de langa radiator, turbo cu unul reconditionat in germania. Logul e facut cu programul Carport, similar cu VCDS, inreg e facuta din treapta a treia de la 80 km/h cu pedala apasata complect si pana la cateva secunde dupa ce intra in limp mode. Primul e cel original iar in al doilea am tradus capul de tabel.

Multumesc mult.

Log_01_2019-03-30.csv Log_01_2019-03-30 Ro.csv

Modificat de Cristian G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost, geometrie care se blocheaza. Turbo jos, geometrie curatata/inlocuita sau reconditionare totala turbo dupa caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de raspuns. Ieri am schimbat turbo cu unul reconditionat, cu garantie, cumparat din germania. Log-ul, ce drept, e dinainte insa la primul drum dupa, pe autostrada mi-a intrat din nou codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!