Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare,am cumparat recent  un g4 alh si nu prea trage .Mi-a facut cineva doua loguri in mers dar nu stie prea bine sa le interpreteze.Va rog sa ma ajutati daca puteti cu interpretarea.

 

First-Log.xlsx

Second-Log.xlsx

Modificat de AZZAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,verifica daca ai vaccum la actuatorul turbinei sau un log in bs 011 ..turbina face presiune foarte tarziu,cauze pot fi multe...lipsa vaccum,actuator spart,furtune inversate sau sparte,n75 defect

nici maf ul nu mai este la prima tinerete...intai rezolvi cu presiunea si dupa te ocupi de maf

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele la vacuum le-am schimbat,actuatorul in momentul cand pornesc masina isi face cursa dar cand accelerez se misca sacadat,l-am verificat si nu e sparta membrana si l-am decuplat de pe geometrie si merge cursiv si geometria la fel.La n75 am vacuum pe iesirea catre turbo.E posibil sa nu lucreze electrovalva in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca turbina are reglajele de fabrica,verifica daca are pasta de blocaj pe filete

fa un log in bs 011 sa vedem cursa geometriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasta am vazut ca are,am sa fac logul saptamana viitoare sper si revin.

Modificat de AZZAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare de ce imi fluctueaza asa mult avansul ? am pus curea noua, intinzator distr nou... totul e ok 

are cineva idee ? 

atasez log facut in mers, pe treapta a treia, fluctuatia cea mai mare fiind pe la ~3500RPM

33204861_1976373089063086_5262241815649583104_n.jpg

Modificat de andrei_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Salutare, atasez mai jos 2 serii de loguri pentru 2 masini diferite:

1) Audi A4 B5 1998 1.9 AFN + soft (teoretic +25 CP), actuatorul a fost inlocuit si s-a incercat reglarea acestuia de catre persoana ce detine masina(nu stiu cat de bine am reusit, eventuale sfaturi sunt bine venite). Logurile pentru masina contin prescurtarea VNA.

2) Masina personala Bora AXR ce are 2 elementi de intercooler fisurati foarte fin (plasticul de ghidaj a aerului a lovit in el si etc...) Logurile pentru masina contin prescurtarea DUM.

Multumesc mult!

BS011-cald-DUM.xlsx

BS011-cald-VNA.xlsx

BS11-rece-VNA.xlsx

bsrece011-DUM.xlsx

treapata3-VNA.xlsx

treapta3-DUM.xlsx

treapta4-DUM.xlsx

treapta4-VNA.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,de curand am si eu o problema la un vw passat 1.9tdi 131cp AVF de ceva vreme la masina nu se mai simte cand intra turbina(nu mai are acel zvac) nu da limpa mode pe vag-com nu da nimic am observat la egr cycle  ca sta in 59% la turatie de 1900 si boost de 1032 de ce ramane deschis egr la aceasta turatie,nu trebuia sa aiba 4,8% ?

20180525_184246.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala de acceleratie trebuia sa fie apasata 100% ca sa iti arate EGR 4.8%-egr inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ok ms nu stiam despre asta,atunci de la ce ar putea fi de nu mai trage in parametri?pe ce group sa fac log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 3 10 si 11,cu pedala la fund de la 1700-4000 de ture...

mai faci bs 011 si bs 003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/23/2018 at 11:06 PM, andreidumitru said:

Multumesc mult!

andrei logurile in bs 011 nu arata bine,la ambele masini sunt variatii,verificati geometria la mana sa nu agate sau eventuale pierderi de vaccum

image.png.56d01c84e4613ff3bef2661ef33bc8c0.png

iar in logurile in mers geometria pare ca merge in ,,suturi,,la ambele masina...ea trebuie sa mearga lin

axr ul are maf ul la limita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0

Salut!Am atasat un log pentru golf 4 1.9 asz,daca ma poate ajuta cineva.Am verificat furtunele de vaccum si traseul de admisie dar nu ii dau de cap.

Multumesc!

log.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Revin si eu dupa schimbarea furtunelor de vacuum, masina pare sa se simta bine, a revenit boostul in zona 1800-2000. Am atasat logul in mers si BS03/BS011facute proaspat, pentru un ochi mai antrenat sa le analizeze. Multumesc din nou!

LOG-01-003-010-011-new.csv

LOG-01-003-xxx-xxx-new.csv

LOG-01-011-xxx-xxx-new.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am schimbat recent turbina si debimetrul de aer, pe Skoda Octavia 4x4, motor 2.0TDI 140CP, cod BMM.
Teoretic, turbina montata e noua(nu refurbished...asa se jura firma care l-a schimbat), totusi  scot cu masina 0..100km/h in 13 secunde(asta ii media, am scos intre 12.5 - 13.8s in vreo >20 teste). Am incercat sa-i dau treptele 1-2-3(si s-o tin pana la 4700rpm unde atingeam 100km/h in a 3-a), ori sa-i dau treptele 1-2-3-4, si faceam schimbarile la 4000rpm...Rezultatul tot pe la 13sec.

Masina are 210k km reali, pe la 180k scoteam 10.5 secunde cu sotia + copii in masina(Skoda da valoarea de 10.2 sec ca si referinta). Acuma scot 13s singur in masina(aerul conditionat oprit). Ce poate fi?

Am facut mai multe loguri, de la 2000rpm pana pe la 4800rpm, in viteza a 3-a, calcat pedala pana la podea, pe sosea dreapta, atasez una. Atasez si un log de la 0..100km/h schimband pe la 4000rpm.

 

LOG-01-003-010-011_econ.CSV

LOG-01-003-010-011_0_100.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/27/2018 at 7:22 AM, sebastian0W0 said:

Am verificat furtunele de vaccum si traseul de admisie dar nu ii dau de cap.

turbina nu face presiunea ceruta de ecu la inceputul logului...masoara vaccum ul la actuator

On 5/27/2018 at 8:48 PM, Corco said:

Salutare! Revin si eu dupa schimbarea furtunelor de vacuum, masina pare sa se simta bine

asa e,logurile sunt in regula

On 5/29/2018 at 11:10 AM, Kun Janos said:

Am schimbat recent turbina si debimetrul de aer

maf ul e ok,dar turbina nu face presiunea ceruta de ECU pana la 2200 de ture...cu vechea turbina tragea mai bine?

 masoara vaccum ul la actuator,furtunele sa nu fie crapate,egr ul sa inchida bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Cristi_dh said:

va rog sa-mi cititi si mie log nu ia limp da o simt ca nu trage 

LOG-01-003-010-011.CSV

pana la 3000 de ture presiunea e buna,dupa iti scade...eu zic ca turbina nu are nimic,verifica avans,injectoare,compresie motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

De o luna sunt posesor de Octavia 1 ALH din 2006. Din pacate intra in limp mode in viteza a4-a si a-5a doar cu podeaua la fund si doar de la 2100-2300 ture in sus, daca accelerez incet sau daca o tin in turatii mari 3000+ nu intra in limp.  Am incercat sa merg cu ea turata ( italian tune-up) dar din pacate se manifesta la fel. In rest trage foarte bine. Nu scoate fum in mers, decat uneori la pornire. Motorul tremura destul de tare la oprire.  Masina e din 2006, are 194k km si chip de 118hp.Fostul proprietar a facut naveta zilnic cred ca pe la 1900rpm majoritatea timpului.

Am scanat cu OBD2 si apoi cu VCDS si am gasit aceste erori :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19561/P3105/012549

Am facut un log in mers, accelerand puternic in viteza a 3-a si a4-a pana am primit limp ( nu la prima accelerare ).

Din ce am inteles cauze pot fi geometria ce necesita curatare sau valva N75. Totusi, ce e cu P3105? As vrea sa fiu sigur de cauza si sa rezolv problema cat mai repede.

Multumesc frumos.

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Log-B515CMB-TMBDG41U068856110-194330km-120751mi-1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms ionut cat ar trebui sa am cantitatea injectata ca la mine e 4.0  4.2 avans e bun putin deasupra liniei de mijloc si injectoarele au valori bune

 

 

Modificat de Cristi_dh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va prezint 2 loguri cu 2 motoare diferite un BKC si un BXE puse pe aceeasi masina,passat b6...cu aceeasi turbina,injectoare,compresie...doar km difera,bkc ul are 300kkm iar bxe ul are 235kkm

cu ambele motoare masina trage la fel...6,85 sec de la 1700-4000 ture

log bkc 2004 inj.xls

bxxe 2008.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Isi poate da cineva cu parerea despre urmatorul log ? Motorul trage foarte greu pana pe la 3000 RPM dupa care isi revine. Imi par ciudate valorile de la EGR duty; Motorul este un 2.0 TDI BKP cu DSG, logul este facut in treapta 3 log-003-010-011.xlsx. La relanti Charge Pressure duty cycle am vazut ca sta numai pe la 50%.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/30/2018 at 11:07 PM, ionut10a said:

turbina nu face presiunea ceruta de ecu la inceputul logului...masoara vaccum ul la actuator asa e,logurile sunt in regula

maf ul e ok,dar turbina nu face presiunea ceruta de ECU pana la 2200 de ture...cu vechea turbina tragea mai bine?

 masoara vaccum ul la actuator,furtunele sa nu fie crapate,egr ul sa inchida bine

Mersi Ionut. Azi masina a intrat in service, a fost verificat de la admisia de aer pana la esapament, totul parea in regula.
S-a gasit uzura pe axul cu came(nu f mare, dar vizibila cu ochiul). La fel, uzura si pe piesele actionate de ax. Se comanda/monteaza maine/poimaine. Revin cu masuratorile spre weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/31/2018 at 1:16 PM, Cein said:

Salutare !

De o luna sunt posesor de Octavia 1 ALH din 2006. Din pacate intra in limp mode in viteza a4-a si a-5a doar cu podeaua la fund si doar de la 2100-2300 ture in sus, daca accelerez incet sau daca o tin in turatii mari 3000+ nu intra in limp.  Am incercat sa merg cu ea turata ( italian tune-up) dar din pacate se manifesta la fel. In rest trage foarte bine. Nu scoate fum in mers, decat uneori la pornire. Motorul tremura destul de tare la oprire.  Masina e din 2006, are 194k km si chip de 118hp.Fostul proprietar a facut naveta zilnic cred ca pe la 1900rpm majoritatea timpului.

Am scanat cu OBD2 si apoi cu VCDS si am gasit aceste erori :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19561/P3105/012549

Am facut un log in mers, accelerand puternic in viteza a 3-a si a4-a pana am primit limp ( nu la prima accelerare ).

Din ce am inteles cauze pot fi geometria ce necesita curatare sau valva N75. Totusi, ce e cu P3105? As vrea sa fiu sigur de cauza si sa rezolv problema cat mai repede.

Multumesc frumos.

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Log-B515CMB-TMBDG41U068856110-194330km-120751mi-1.txt

Va rog daca se poate un raspuns, vineri trebuie sa plec intr-o calatorie de 1500km cu masina si as vrea sa stiu daca ii pot face ceva pana atunci sau daca este in regula sa merg cu ea asa.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!