Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

 Salutare 

Ma puteti ajuta va rog cu interpretarea unui log pt o bora de 1.9 tdi ALH 90CP nu mai trage peste 120 ...nu mai are pedala...

Am facut un log in treapta 3 de la 2000 turatii pana la 4000turatii cu pedala apasata la maxim...

Pe motor am o eroare asta :

Address 01: Engine        Labels: 038-906-012-AGR.lbl
   Part No: 038 906 012 FA
   Component: 1,9l EDC    0000SG  3349  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01266  
   VCID: 54A71636A43A65E254-4B00
   WVWZZZ1JZ2W504459     VWZ6Z0A4008077

2 Faults Found:
17656 - Can't Decode, CODE File Not Loaded! 
            P1248 - 35-10 -  - Intermittent
17965 - Unlicensed Version. Not all DTCs 
            P1557 - 35-00 - 

Ce as putea sa verific?   

Am atasat si logu-rile...

Multumesc de ajutor.

 

log bora 1.9 ALH 90CP.xlsx

eroari.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, lupo_bv a scris:

@Irinel9

din loguri reiese că ai probleme de vacuum

Vezi că ultimul log este subtitrarea la un film, cred :D

 

Probabil s-au incurcat cumva, nu imi dau seama cum.:D

în urmă cu 7 ore, lupo_bv a scris:

@Irinel9

din loguri reiese că ai probleme de vacuum

 

Care ar fi cauzele posibile ce genereaza pierderea se vacumm?Furtunase, valva N75 parca are legatura cu asta iar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, firiss said:

credeam ca zici polizate pe margine, adica gen sa atinga de pereti! am verificat asta, este ok! eu m-am dus cu gandul la debitmetru, pentru ca si cu mufa scoasa masina se comporta la fel

incearca cu alt maf...dar eu nu cred ca e de la el,pe final de log unde preiunea e buna maf ul masoara cum trebuie...un maf defect e defect pe toata plaja de turatii

despre ce cod motor vorbim?CBBB?

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@firiss ai umblat pe la reglajele turbinei? La surubul de stop sau la lungimea tijei? Masina scoate fum pana sa traga? 
Eu am patit asa la un audi a6 2.0tdi de 140cp, cand am umblat la surubul de stop de la turbo, l-am desfacut 2-3 ture. Dar la mine pana sa traga, tot in ture mari, scotea fum iar debitmetrul citea exact ca al tau. Dupa reglaje fine la turbo, masina si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbo n.am umbat, asa a venit masina din germania! M-am gandit sa umblu si la reglaje...dar aia sa fie ultima solutie! Pana acum am schimbat debitmetru, furtunase de vacuum, actuatorul de pe turbo nu pierde vacuum si am mai schimbat electrovalva care imparte furtunasele de vac...nu scoate fum si cod motor este BMR

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita te daca reglajele de pe turbo au pasta blocatoare...

verifica map ul sa citesca cat pres atmosferica...probabil nu o fi de aici ,dar nu costa nimic

 

sau turbina sa nu fie de origine si sa fie una reconditionata prost

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , de raspuns...

daca mai stie cineva ce ar mai fi de verificat...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blaguta B esti in limp mode. Fiind vb de golf 4, 1.9TDI ALH, cu n km la bord si daca citeai ultimele 5 pagini, nu zic 549, iti rezolvai singur masina.

Cauzele pot fi: turbina blocata( geometria ei) -95% sanse, actuator turbo spart-50% sanse, furtunase vacuum sparte, sarite-50% sanse.

P.S./off topic: Acum ii cred pe moderatori, membrii veterani, cu ani buni in urma de experienta si postat, cand sunt satui de "explicat" de n ori acelasi lucru. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, ionut10a said:

uita te daca reglajele de pe turbo au pasta blocatoare...

verifica map ul sa citesca cat pres atmosferica...probabil nu o fi de aici ,dar nu costa nimic

 

sau turbina sa nu fie de origine si sa fie una reconditionata prost

nu pare umblat la reglaje iar turbo este de origine :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@firiss mai ramane sa verifici/cureti egr ul sa nu fie pe deschis...si cu asta am terminat variantele

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nelsson Refaci logul, deoarece ai facut pe grupul 03 si de 2 ori pe grupul 010. Trebuie 003 + 010 + 011. 
Dar, la prima vedere, ai geometria blocata la turbo, se vede asta in BS 011, EGR-ul blocat BS 003. Verifica actuatorul turbo, daca tine vacuum, verifica furtunasele de vacuum, verifica electrovalvele N75, N18, N239, verifica daca pompa tandem face vacuum, verifica daca vine vacuum la turbo, egr, supapa de shut off de pe egr.
Verifici, revii cu log corect, ne spui ce ai gasit/rezolvat si poate ne dam seama.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Va rog sa ma ajutati cu interpretarea log-ului atasat. Problema este ca in treapta a 5-a, la 3000-3500 ture imi intra in limp mode, respectiv masina nu mai accelereaza pana nu repornesc motorul. In treptele mici nu am nicio problema. Mentionez ca turbina a fost reconditionata recent si masina are soft, provenienta lui fiind incerta. Va multumesc frumos !

log saw.csv

eroaresaw.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad eroarea e de la geometria variabila...ori agata ori reglajele nu sunt facute cum trebuie...iar la astea reconditionate nu stiu nici daca o scoti la capat refacand reglajele,in 2 cuvinte atata poate(piese chinezesti)..pe log nu face presiune pana in 2500 de ture ,iar dupa face presiune de iti intra in limp

posteaza un bs 011 sa vedem reglajele

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu stiu cum se face exact BS- 011 dar iti atasez ce am inteles eu.... log pe loc in basic settings 011. Cel care a reconditionat turbina zicea ca debitmetru ar fi putin obosit. Si inca ceva, am uitat sa specific ca EGR-ul este anulat. 

 

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de vlad-saw
cred ca nu era bun log-ul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.04.2018 at 21:30, Irinel9 a scris:

Atasez si eu cateva log-uri pe BS003 si 011, cu mentiunea ca am fost nevoit sa o tin eu constant la 1400 rpm.Am facut cate doua, tocmai din aceasta cauza.Le-am si redenumit cu 1 si 2 la sfarsit.

Maine o sa incerc sa fac si log in mers si o sa le pun si pe acelea.

Ca si simptome simt ca masina nu mai trage bine, nu intra turbo cum trebuie de vreo cateva zile.

Masina nu a suferit niciun fel de ”tuning”.

Multumesc.

LOG-01-003-xxx-xxx-1.csv

LOG-01-011-xxx-xxx-1.csv

LOG-01-003-xxx-xxx-2.csv

Revin si cu log-urile pe 003-010-011 in treapta a 3-a si a 4-a.Numai ca in treapta a 4-a imi tot  dadea eroare.Ceva de genul no response from controller.Am facut doua, insa un log pana pe la vreo 2000+ de ture si altul cam pana la 3400 ded ture.Atasez si jpeg si csv.Nu stiu daca s-au aranjat.Le-am aranjat pe un alt laptop.

Daca imi puteti spune ce este in neregula si ce anume trebuie verificat/schimbat/reparat etc.

Primul jpeg este in tr a 4-a pana la 3400 ture, al doilea treapta a 3-a si ultimul tot treapta 4.

Multumesc.

003-010-011-treapta 4-3400 ture.jpg

003-010-011-treapta 3.jpg

003-010-011-treapta 4-2000+ ture.jpg

LOG-01-003-010-011 treapta 4 2000+ ture.csv

LOG-01-003-010-011 treapta 4 3400 ture.csv

LOG-01-003-010-011 treapta 3.csv

LOG-01-011-xxx-xxx-2.csv

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru raporteaza foarte putin, ori ai pierderi înainte de debitmetru ori e dus(mai mult ca sigur). 

Posibil nici vacuum nu ai la turbina.... verifica daca actuatorul nu are membrana sparta,si pune un manometru sa vezi ce depresiune ai. 

Turbina nu face deloc presiune, desi duty cicle este la maxim.... intai schimba debitmetru. 

Apoi un nou log... si unul pe BS 011.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina poate sa nu faca presiune din cauza debitmetrului sau este o alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil doua cauze, debitmetru si lipsa vacuum(sau actuator fisurat/membrana sparta) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara atasez un log dupa curatarea turbinei ,e bine?mentionez ca la reglaj nu am umblat surubul este sigilat ,astept pareri multumesc

bs 11 dupa curatare.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuumului e din cauza furtunaselor?Sau si valva N75, ori ce anume altceva?Furtunasele nu le-am schimbat niciodata.Vizual nu pare niciunul spart sau fisurat, dar poate e vb de ceva ce nu se prea poate observa cu ochiul liber.

Actuatorul/membrana se poate verifica vizual sau intr-o alta modalitate pentru a se vedea daca e sparta,sau trebuie demontat?

Maine o sa comand un alt debitmetru si il voi schimba.

Modificat de Irinel9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, vlad-saw said:

Salut. Nu stiu cum se face exact BS- 011 dar iti atasez ce am inteles eu.... log pe loc in basic settings 011. Cel care a reconditionat turbina zicea ca debitmetru ar fi putin obosit. Si inca ceva, am uitat sa specific ca EGR-ul este anulat. LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

la tine turbo on/off e de numai 50 mbari...trebuie sa fie minim 150 mbari

cauta pe cineva care se pricepe la turbine...incearca sa o reglezi,daca tot iei limp mode trebuie curatata...maf ul tau nu are nimic

 

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua atasez un log facut in treapta a 3 si 4 e un pic mai lung ,dupa curatarea turbinei daca puteti sa mi spuneti daca e bine  ,multumesc anticipat

log tr 3 si 4 dupa curatare.xls mentionez ca inainte de curatare fluiera tare si dadea fum la acceleratti bruste ,dupa nu mai da fum dar fluieratul a ramas am controlat toate furtunele am schimbat toate oringurile controlat intercooler tot in regula toate furtunasele ,fluieratul ramane ???ceva pareri,multumesc

Modificat de mario.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Irinel9 lipsa vacuum poate fi de la pompa tandem, furtunase gaurite/ciupite (nu se vede la ochi de cele mai multe ori) , electrovalve N18, N239, N75, actuator EGR sau turbo sparte/fisurate (le controlez punand un furtunas de vacuum pe ele si faci tu vacuum cu ajutorul gurii ). Mergi pe traseul furtunaselor si vezi pana unde ai vacuum (asta daca ai) , elimini toate astea pe rand. Recent am descoperit la un Passat an 2000 , lipsa vacuum la turbo, problema a fost N75, s-a inlocuit piesa defecta si totul a revenit la normal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate fluieratul nu se vede pe loguri...dar in rest sa stii ca masina trage,face un pic de suprapresiune pe alocuri ,desi nu trebuia daca curatarea a fost facuta cu simt de raspundere si nu cu varful la surubelnita,cum am mai facut si eu  cateodata

daca nu are joc in ax se poate merge si asa,de la un anumit nr de km incep sa fluiere...nu mai sunt noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!