Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@florinr24

pare geometria ancrasată şi cred că şi debitmetrul are ceva început de sfârşit, peste 4000 rpm nu mai măsoară cât trebuie, dar problema principală cred că este geometria

 

LOG-01-011-turbo-1.xls

LOG mers-2.xls

@Executron

Mie nu îmi pare a fi de la turbină problema (ori nu ai nimerit tu momentul :icon_cheesygrin:), furtunaşul pe care l-ai scos din EGR, presupun că l-ai înfundat cu un şurub, ceva.

Eventual poate fi o problemă de vacuum (n75, scăpări de vacuum), graficul urcă cam în hopuri în BS011

LOG-01-003-010-011 mers.xls

log2 011.xls

Partea cea mai proastă este că se prezintă un simptom sporadic şi dacă nu-l prinzi asupra faptului este mai greu de spus unde este buba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv multumesc de raspunsul prompt!

Exact de ce mi-a fost frica. Parca speram sa fie ceva de la turbina, decat problema asta sporadica. TOTUSI, logurile in stationare le-am facut EXACT cand se manifesta problema. Cel in mers a fost facut dupa 2 ore. 

Da, furtunasul l-am infundat cu un surub, nu de acolo vor fi problemele (insa il voi scoate si pune la loc, poate poate). 

Cat despre vacuum exista vreo metoda mai clara de a depista pierderi? Cand i-am facut revizia generala in 2016, am schimbat si pompa tandem, deci nu mai am probleme cu eternul ştuţ. Toate furtunele de vacuum le-am inlocuit, insa nu cu unele originale, ci unele universale (albastre). Injectoarele sunt OK, (sub +/-1), axa cu came si tachetii au fost schimbate. 

Inca o mentiune, "urcatul in hopuri" este uneori impresia care mi-o da masina cand are problema. Urca uneori ok pana la 2200 apoi destul de fara putere intre 2200 si 3000 si apoi putere. Desi saptamana trecuta am fost la o plimbare grabita pe autostrada, cu viteze superioare si masina s-a comportat exemplar. 

Ce mi-ati recomanda? Sper sa nu fie nevoie sa stau cu VAG-COM-ul in masina permanent ! :) Daca loguri in stationare le pot face relativ usor, cel in mers mai putin... 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ca să scoatem în primul rând N75 din ecuație încearcă următoarea chestie: dai să facă BS011, dar în prealabil pregătești un furtunas cu care să aplici vacuum la actuator, vacuum cules direct de la rezervorul de vacuum. Ideea este că în loc să facă ECU on/off prin intermediul N75, o să faci tu manual prin aplicarea sau întreruperea vacuumului. Presupunând că la rezervorul de vacuum acesta are o valoare ok (asta nu ai cum verifica decât cu vacuumetru) se poate determina dacă urcarea aia în trepte este x din cauza N75 sau a ansamblului actuator-tijă geometrie.

Pe de altă parte cineva mi-a spus pe aici pe forum, dar nu-mi mai amintesc cine ca anularea totală a EGR da o ezitare în jurul valorii de 2000 și ceva rpm și că o soluție mai bună ar fi o semianulare cu o saiba cu gaura mai mică (se găsește și pe original).

Cu EGR funcțional cum se manifestă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Deci ca sa inteleg mai bine, iau vacuum direct la rezervor (dupa ce in prealabil blochez furtunul de la vacuum de la N75, corect?), pornesc testul BS011 si apoi va trebui cumva sa alternez vacuumul spre actuatorul turbo (prin strangularea furtunului de la rezervor on/off)?

Daca ar fi o simpla ezitare, nu ar fi o problema. Dar perioadele in care accelerez si pana la 3000 am echivalentul unui SDI cu evacuarea si injectoarele blocate... sunt cam neplacute.

Maine voi "reinstitui" furtunul de vacuum catre EGR, merita incercat! :) 

Sincer nu stiu daca a coincis momentul cand au inceput sa se manifeste aceste disfunctionalitati cu momentul in care am "anulat" EGR-ul. 

 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns lupo_bv!Schimb debimetrul prima data sa vad dacă este vreo schimbare ,pana ajung în România să îi fac curățare la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog o parere la logul de mai jos!Ce parere aveti de primele valori ale maf ului?Motor AVB transformat in AVF,prin inlocuire ecu,injectoare,turbina si map.Trebuie pus si maf de avf?

LOG-01-003-010-101.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, florinr24 said:

Mulțumesc de răspuns lupo_bv!Schimb debimetrul prima data sa vad dacă este vreo schimbare ,pana ajung în România să îi fac curățare la turbina.

daca schimbi maf ul nu o sa fie nici o schimbare,curata turbina daca vrei schimbari altfel tot ai sa te bucuri de limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.05.2015 at 22:10, mario20vest a scris:

Ok,ok.informatia legata de compatibilitatea maf o aveam de la cineva care a facut niste teste ,dar ma rog,unii poate nu observa diferenta,si unii fiind prea tipicari se leaga si de ultimul strop de performanta(eu ma dau de partea celor tipicari):)).

 

Salut!Referitor la compatibilitate maf,si la mine s ar putea sa am probleme.Am maf de avb pe avf,sunt compatibile?Intreb ?deoarece, in log,maf ul are val maxima 1249,5.In bs 003 of,are valoarea de peste 600 ,desi in bs 011 on valoarea este~1100,la pres atm 999.Deci nu ar fi de la presiune prea mare.Sa nu fie maf ul compatibil?Sau se pierde presiune pe traseu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am 4 loguri facute : 1 cu debitmetrul meu , 2 cu in debitmetru imprumutat ,3 debitmetru SH , 4 debitmetrul SH + Stage 1 .Ma intereseaza in special care debitmetru e 100% functional ! Mentionez ca EGR - ul este anulat doar in ultimul log. Multumesc!

debitmetrul meu.xlsx

debitmetru Tudor.xlsx

debitmetru SH...xlsx

STAGE 1.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, evolkswagen said:

Salut!Referitor la compatibilitate maf,si la mine s ar putea sa am probleme.Am maf de avb pe avf,sunt compatibile?

M-am uitat într-un program de piese şi au coduri diferite şi nici nu scrie la detalii, la niciunul, că ar putea fi folosit la celălalt.

4 hours ago, relu12 said:

Ma intereseaza in special care debitmetru e 100% functional !

Eu cred că toate sunt 100% funcţionale. Poate că cel second este puţin mai obosit.

grafice.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult pentru răspuns, bine ca nu l-am aruncat pe al meu. In caz de nevoie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, lupo_bv a scris:

M-am uitat într-un program de piese şi au coduri diferite şi nici nu scrie la detalii, la niciunul, că ar putea fi folosit la celălalt.

Am intrebat pentru ca ,daca facem comparatie intre logul meu si cel al lui relu,la mine maf ul are 4-5 valori maxime,restul peste 1000,iar la relu,desi presiune pe canal 011 este mai corecta decay la mine,val. maf nu sare de 1000.Asa ca ,parerea mea este ,ori maf ul nu este compatibil,ori se pierde presiune pe undeva si pentru a compensa,turbina trebuie sa traga mai mult aer,ceea ce se reflecta in val maf si in val bs 003 on, care ajunge la 630,cam mare dif fata de max 500 cat ar trebui sa fie.O parere avizata?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.03.2018 at 22:05, Costy_george a scris:

Salut. Ma ajutati cu interpretarea acestui log ? (2.0 BMP) 

LOG-01-003-010-011 (1).CSV

Nu mă ajută și pe mine nimeni cu interpretarea?  Menționez ca am întreruperi si fasaieli pe la 2000 rpm...Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că este de la turbină, cel puţin în grafic nu se vede ceea ce reclami tu

LOG-01-003-010-011 (1).xlsx

Ai ceva suprapresiune, dar nu cred că este cauza întreruperilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Va rog o parere la logurile de mai jos! a fost schimbata turbina cu una reconditionata si am primit un limp mode in trapta a 3a pe la 4100 turatii dupa mai bine de o luna de cand a fost schimbat; passat an 2000 motor ATJ 85 kw. Multumesc!

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.04.2018 at 21:43, evolkswagen a scris:

Am intrebat pentru ca ,daca facem comparatie intre logul meu si cel al lui relu,la mine maf ul are 4-5 valori maxime,restul peste 1000,iar la relu,desi presiune pe canal 011 este mai corecta decay la mine,val. maf nu sare de 1000.Asa ca ,parerea mea este ,ori maf ul nu este compatibil,ori se pierde presiune pe undeva si pentru a compensa,turbina trebuie sa traga mai mult aer,ceea ce se reflecta in val maf si in val bs 003 on, care ajunge la 630,cam mare dif fata de max 500 cat ar trebui sa fie.O parere avizata?

 

Am gasit ,,buba":intercooler fisurat in zona prinderii in partea de jos.Am dat jos carenajul de protectie din spatele intercoolerului si l-am curatat de ulei si mizerie.Am pus pe cineva sa accelereze si am vazut cum scoate bule si improasca picaturi de ulei in partea de jos pe langa sturul de prindere.Acum va intre doua lucruri:il pot demonta pe la roata fara sa mai dau grila jos?Se poate lipi,si sa si reziste,cu ceva plasticul fisurat?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati cu citirea rezultatelor pentru un golf plus incapatanat care intra in limp mode cand ajunge la 120 km/h. Maine merg la un atelier mecanic dar e bine sa fie cat mai multe informatii adunate. Multumesc!

Log in mers treapta a treia.CSV

Log pe loc turbo.CSV

Log pe loc EGR.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS003.jpg.0fa4f46d718163a614242bd0dbed6a33.jpg

BS011.jpg.77dcb1fd27dad0719a546387e8072ab1.jpg

3-10-11.jpg.f8b127cf8104eebf8ffdb386b6bbb7d0.jpg

Ţi-am pus aici graficele şi din păcate toate arată rău.

Din primul reiese în primul rând că ai o recirculare foate mare când EGR este deschis. Asta poate fi din cauza unei obstrucţii pe admisie înainte de EGR (filtru de aer, etc) sau turbină reglată prost. Dar dacă nu a umblat nimeni la turbină râmâne cealaltă variantă. Tot de aici reiese că atunci când EGR este închis nu intră aer suficient. Posibil să fie MAF defect, dar din logul în mers şi din al doilea grafic reiese că nici presiune nu este, deci nu prea intră aer cât trebuie în motor.

Din al doilea grafic în afară de diferenţa dintre on şi off care este cam mică, presiunea minimă este destul de mult sub presiunea atmosferică, deci tot la o obstrucţie pe admisie trimite.

Dacă ţii mâna pe furtunul de la turbo şi pui pe cineva să accelereze s-ar putea să-l simţi cum se strânge. Dacă se întâmplă asta cauzele pot merge până la griparea axului turbinei sau mai rău ruperea lui.

Concluzia: direct la service pentru o verificare amânunţită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, marindan said:

Va rog sa ma ajutati cu citirea rezultatelor pentru un golf plus incapatanat care intra in limp mode

Salut,ca si @lupo_bv te sfatuiesc sa mergi la service,in cazul in care nu stiu ce sa verifice(au mai fost cazuri),ii pui sa verifice urmatoarele

-turbina daca are paletii intregi si daca primeste vaccum,de curatat turbina nu e cazul

-admisia sa nu ai vreun furtun gros fisurat,egr curatat daca e cazul

-axa cu came si tachetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulțumesc pt ajutor! Verdictul este: catalizator ars și turbo nenorocit. Paletele s-au luptat cu ceva solid și au ieșit sifonate rău din lupta. Urmează recondiționare turbo, schimbat ulei și filtru(chiar daca am făcut schimbul acum 2500km) și catalizator mana a doua.

Modificat de marindan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin si eu cu un update, am dat jos turbina si am curatsat geometria, care oricum mergea bine si nu avea depuneri mari, s-a depistat ca actuatorul era defect, avea o gaura fix in zona unde ii prinsa protectia si de aia nu se vedea cu ochiul liber, am schimbat actuatorul si i-am reglat tija dupa ala vechi dupa ce am montat turbina pe masina, tot imi intra in limp mode cu eroarea de positive deviation, am lungit un pic tija actuatorului si nu mai intra in limp mode dar parca nu are puterea pe care o avea inainte, am reusit sa ating 100+km/h dar cand bag a 5 si a 6 parca nu mai trage, si accelereaza ft greu, ma intreb daca nu cumva face figuri valva N75?

Astept parerile voastre.

 

Modificat de lupo_bv
Modificare viteza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi pune si niște loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                                              buna seara revin cu un log in bs 11 si unu la injectoare,deoarece  din celelate loguri  a reiesit ca e suprapresiune la turbina ,vreau sa o curat am postat si aceste loguri pt a fi sigur ca procedez bine ,multumesc anticipat

bs 11.xls

LOG-01-013-023-015.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!