Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna ziua,am si eu o problema la masina,este un audi a3 8l 1.9 tdi 101cp axr,mai exact trage foarte greu peste 3000 rtm,ajunge cu greu la 160 km,am schimbat debitmetru acelasi cod bosch cu ce a avut masina din fabrica,senzorul map tot bosch dupa codul celui original,pe tester nu da nici o eroare;mai are o problema in sensul ca de pe la 1600 rtm cu treapta a doua mers constant da "putin in nas" si dupa se accelereaza normal.Atasez un log in mers.Va multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, am nevoie de ajutorul vostru. Am facut swap motor, am trecut de la ajm la asz. + masina a primit o turbina de arl nou nouta de la garett, si un intercooler tot de arl+ tubulatura originala de arl.

Am pus pe masina un soft stock de arl, dar am ceva probleme, pentru ca intra prea tarziu turbina, si nici nu face maxim boost in treptele inferioare. (asa facea si cu softul original de asz).

Oare undeva am pierderi de vacuum?sau egr-ul scapa din vacuum? n75 si n18 e de pe originalul ajm, functioneau 100%. Furtunasele le-am verificat, aparent nu am gasit fisura.

 

Log treapta a 3-a.csv

Log treapta a 4a.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reglat actuatorul conform precedurii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am bagat acolo, era reglat de ei,si vopsit si surubul de reglaj, turbina e remanufactured by garrett. Am crezut ca se regleaza de ei. Vreau sa elimin restul componentelor pana incep sa reglez tija. Desi aparent mi se pare ca nu inchide geometria la turatii joase, merge ca un motor turbo clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hunior regleaza tija la turbo. Mai scurteaza-o jumatate de tura, asta daca nu pierzi garantia la ea. Dupa, faci iar log, vezi cum stai cu presiunea. Revino si cu bs011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Detin un Passat 2.0 bmp si uneori exact la 2000 rpm imi intrerupe de cateva ori +se aude si un zgomot de aer , un fel de fasait , exact in momentul interuperii . Intreruperea apare in general la accelerari usoare cand apas pedala mai tare nu mai apar intreruperi...Pe tester nu apare nici o eroare... ce pareri aveti ? vreu sa fac si niste loguri / bs dar nu stiu  ce grupuri v-ar ajuta... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am facut Bs. La rece am 60 mbar diferenta si la cald cam 85-90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza bs ul sau spune cat ai turbo on off

nu e suficient sa ne spui cat e diferenta intre turbo on-off,turbo off trebuie sa fie aproape cat pres atm unde ai facut logul in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/21/2018 at 12:05 PM, Alin30 said:

Buna ziua,am si eu o problema la masina,este un audi a3 8l 1.9 tdi 101cp axr,mai exact trage foarte greu peste 3000 rtm,ajunge cu greu la 160 km,am schimbat debitmetru acelasi cod bosch cu ce a avut masina din fabrica,senzorul map tot bosch dupa codul celui original,pe tester nu da nici o eroare;mai are o problema in sensul ca de pe la 1600 rtm cu treapta a doua mers constant da "putin in nas" si dupa se accelereaza normal.Atasez un log in mers.Va multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.csv

S-ar putea ca problemele să nu fie de la turbină. La început ai suprapresiune destul de mare apoi după 3000 rpm ai subpresiune, dar parcă nu este aşa de mare încât să tragă foarte greu. Din ce se vede turbina este cam ancrasată, vino şi cu BS003 şi 011.

Partea cu datul în nas necesită investigare mai amânunţită. Din log nu pare să aibă legătură cu turbina

axr.jpg.18d456b7c80e581bbf0f458500a3d0a3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am facut Bs. La rece am 60 mbar diferenta si la cald cam 85-90.

5 hours ago, ionut10a said:

posteaza bs ul sau spune cat ai turbo on off

nu e suficient sa ne spui cat e diferenta intre turbo on-off,turbo off trebuie sa fie aproape cat pres atm unde ai facut logul in mers

Fluctueaza intre 924-980(rece)-1007(cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am testat cu 3 electrovalve legate direct pe vacuum, si tot atata a fost valoarea. La o pres ATM de 947, la bs 011 valorile fluctueaza intre 924-981 la on /off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si map ul cu contactul pus...in logurile de mai sus ai 979 pres atm

posteaza logul in mers si bs 11...bs 011 il faci cu motorul in temperatura de lucru,ideal dupa logul in mers,altfel ne intindem pe 2 pagini pt nimic

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

map ul e bun daca masoara 969mbari...ai 979 mbari presiunea atm,deci ar trebui sa ai in jur de 940-950mbari----turbo off(cu turbo off esti pe aproape) si 1100mbari turbo on

nu iti pot garanta ca o scoti la capat regland turbina,dar poti incerca,iti notezi orice manipulare facuta... eu as incepe cu o tura 1/2-----2 ture la surubul de stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o presiune atmosferica de 969 mapul masoare 947-49. Deci e ok.

Iti multumesc pentru sfaturi.

Pana acuma am eliminat furtunasele de vacuum si valvele.

Chiar poate sa fie asa prost reglata o turbina reconditionata de garrett? Imi face boost doar dupa 2200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am auzit ca garett reconditioneaza turbine,reconditionarea nu reuseste mereu de asta eu am ales cand am avut nevoie,turbine sh

in loguri ai pres atm 979mbari...map ul tre sa masoare 969mbari,eu asa stiu si la mine masoara cu 10mbari mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cod propriu de la ei, remanufactured by Garrett, scrie in baza lor de data.http://www.gap-turbos.com/shop/audi/721021/ asa arata si al meu. 

M-am gandit sa iau un manometru de vacuum si sa masor exact cat am pe circuit sa pot exculde eroarea legat de tandem/circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar trebuii sa mai verific am schimbat furtunasele cu unele oe pomapa vacuum e buna a fost verificata intercooleru nu e spart totusi ce sa mai verific de pierd vacuum

LOG-01-001-010-011.CSV

Modificat de Cristi_dh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai furtunaşele pot fi sursa scăpărilor de vacuum. Verifică şi membranele actuatorilor de la turbină şi EGR.

După cum se vede în BS011 şi BS003 pe care le-ai postat data trecută, atât EGR cât şi turbina sunt moarte timp de vreo 3 cicluri, timp în care se acumulează ceva vacuum, dar insuficient.

Verifică şi rezervorul de vacuum să nu fie crăpat. Scăpări pot fi şi pe la electrovalve sau chiar pe la servofrână.

BS011.jpg.d2a860aec7e1110ffbac7d9029a2b33c.jpg

BS003.jpg.d058239e7dd2fa0ff181aaf3416f4e80.jpg

Poţi folosi un furtunaş pe post de stetoscop (un capăt în ureche şi cu celălalt te plimb în lungul zonelor pe care le vrei să le cercetezi). Aşa am găsit o dată un furtunaş crăpat, auzeam un bâzâit ciudat şi nu-mi dădem seama de unde vine, era un furtunaş de vacuum crăpat. Dacă nu reuşeşti nu-ţi rămâne decât să cauţi pe cineva cu un pistol de vacuum sau să-ţi cumperi tu unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ar fi solutia in cazul meu. L-am probat pe circuit direct legat pe turbina doar si tot nu facea suficient vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.06.2018 at 13:01, lupo_bv a scris:

S-ar putea ca problemele să nu fie de la turbină. La început ai suprapresiune destul de mare apoi după 3000 rpm ai subpresiune, dar parcă nu este aşa de mare încât să tragă foarte greu. Din ce se vede turbina este cam ancrasată, vino şi cu BS003 şi 011.

Partea cu datul în nas necesită investigare mai amânunţită. Din log nu pare să aibă legătură cu turbina

axr.jpg.18d456b7c80e581bbf0f458500a3d0a3.jpg

Multumesc foarte mult pentru raspuns,o sa vin si cu log pe bs003 si bs 011,tot atunci cand am salvat logul ma uitasem si la valori in  bs011 si imi amintesc ca la 1400 rtm,aveam valoarea  mare 1000(chiar sub 1000,990) si valoarea mica 969,din pacate nu am salvat si aceste valori,asta nu inteleg de ce este diferenta asa de mica intre ele,tot pe forum citisem intr-o postare ca diferenta dintre ele la rece trebuie sa fie de aproximativ 150 si aproximativ 180 la cald,la mine valoarea mare nu arata mai mult de atat.Daca ar fi turbina murdara as da-o jos si as curata-o,o zi buna sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms, lupo, egr e pus de jumate de an whaler mai ramane sa verific la acuator si rezervoru de aer electrovalvele mai am doua si o sa le schimb sa vad cum se comporta.E posibil sa am turbina imbacsita si sa se comporte asa?

 

 

 

Modificat de Cristi_dh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La logurile de la bs 03 si bs 011 cred ca eu am gresit pentru ca nu am stiut cum sa le fac am lasat vreo doua trei cicluri masina la relantii si pe urma am tinut acceleratia la 1407 rpm de asta au aratat asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina să zicem că ar face să arate BS011 rău, dar nu explică BS003.

Da, nu m-am uitat la turaţie, dar şi când este 1400 rmp nu este mare diferenţă, adică şi turbina şi EGR se comportă ca şi cum nu ar avea vacuum suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!