Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Servus,

Golf 4 ALH 90CP din 2001, in treapta superioara dupa 2700-3000 rpm dupa un timp intra in limp mode, da eroare positive deviation. Din ce am citit pe forum pot fi mai multe cauze.

N75 din ce am citit si din logul de mai jos ori e defect ori geometria variabila e blocata. Rog o parere, graficul nu arata nici pe departe cum ar trebui sa arate.

Diferenta dintre minim si maxim ar trebui sa fie de 100mbar. La mine e de 20mbar cu variatii pana la 40mbar.

LOG-01-011-xxx-xxx_90gr_02.05.2018.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx_02.05.2018.xlsx

Multumesc

Modificat de m0rius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Byzzy Sibiu

Salutare,

Am si eu un Golf 4 1,9 TDI 131 cp si am aproximativ aceeasi problema. La 3000 rpm intra in limp mode, daca iau contactul si pornesc din nou isi revine. Am fost la service si mecanicul a spus ca este din geometria de pe turbina si ca o sa ma lase cat de curand. Ce nu inteleg este ca masina nu scoate gram de fum si nu se aprinde nici un bec in bord. Daca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi ce sa fac pentru ca nu as vrea sa schimb turbina din cauza costurilor prea mari. Din cate am mai vorbit si cu alti posesori de golf au spus ca se poate sa fie si din cauza debitmetrului  de aer, clapeta acceleratie, sau un senzor care se afla inainte de turbina, acest senzor a spus mecanicul ca la schimbat si din pacate masina tot asa face.

Va multumesc!

Quote la postul anterior este interzis prin regulamentul forumului si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. scanat si postat eroare;

2. log in mers, daca mai este cazul;

3. nu trebuie sa ai fum excesiv sau bec in bord, ca sa ai probleme cu geometria;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CatalinSimion

@m0rius - N75 eu l-am verificat cu 2 fire de la baterie direct pe pinii lui, si clancane.

@Byzzy Sibiu - Aceeasi problema am si eu, poti incerca ce am incercat si eu, ca sa elimini din cauze:

- verifica circuitul de vacuum, sa nu ai vreun furtun spart/sarit

- verifica actuatorul de la turbo, trebuie sa se miste destul de usor (eu am facut o parghie cu o surubelnita, si am miscat de el, nu merge chiar cu mana). sau, cu motorul oprit trebuie sa stea coborat, cu el pornit trebuie sa se ridice.

- Verifica N75 (senzorul ala de pana in turbo), daca ii scoti mufa si pui 12V de la baterie pe el trebuie sa auzi un clancanit

Eu asta am verificat pana acum, toate in regula. Habar nu am incotro sa mai apuc.

Am schimbat chiar si n75 cu altul care stiu ca era functional, nici o schimbare. Ce am observat la mine, daca nu o turez peste 3000 nu mai are probleme. Trage, nu de speriat (dupa 3000 imi tragea mie mai cu forta tiptronicu in trepte mici), dar nu mai intra in limp mode.

Daca stie cineva un service sau pe cineva ok prin sibiu (sa nu ma lase fara bani si sa se uite ca curca'n craci), rog sa imi recomandati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Byzzy Sibiu

Multumesc de sfaturi, o sa incerc si eu aceste lucruri sa vad daca se schimba ceva. Dar Catalin ai schimbat cumva si debitmetrul de aer sa vezi daca mai face?

Eu am sa incerc si acest lucru zilele acestea.

 

NU MAI DA QUOTE POSTARII ANTERIOARE!!!

Modificat de lupo_bv
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Byzzy Sibiu

Totuși acesta este un topic pentru interpretarea logurilor. Pentru găsirea defecțiunilor la diferite componente ai topic-uri separate. Aici trebuie să postezi loguri în primul rând.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o interpretare la logul meu? Mi-a cerut 400 lei mecanicul pentru manopera demontat turbina si 100 lei curatat pe ceva banc zicea el la o firma.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să verifici prima dată vacuum-ul. Poate fi şi geometria ancrasată, dar din ambele loguri reies probleme de vacuum. Ori este coincidenţă şi ai şi EGR şi turbina blocate, ori ai probleme de vacuum. Citeşte mai în urmă, foloseşte funcţia Search(dreapta sus)pe acest topic, Google căutare personalizată (stânga jos) şi o să vezi ce şi cum se verifică, s-a scris de nenumărate ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, stiu cum se verifica, o sa curat turbina totusi apoi iau furtunele la rand, vacuum la intrarea in N75 este, ramane sa inlocuisc N75 cu una buna sa vad daca da la fel graficul. Daca si turbina si n75 is ok atunci raman furtunele de vacuum.

Revin cu concluzii dupa ce rezolv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la egr sigur nu ai vaccum sau e anulat

la turbina pare sa ai vaccum din moment ce turbo on e mai mare ca presiunea atmosferica,dar reglajele sigur nu sunt bune

log in mers nu ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba am facut si log in mers dar am prins niste idioti pe centura la Cluj care mereau cu 45 km/h si mi-au stricat logul, nu am reusit sa tin pedala la 100%.

O sa revin cu un log in mers dupa ce curat turbina.

Cu pedala la 100% EGR Air Mass Actual sta pe la 980 mg/str care pare sa fie in plaja 800-1100.

LOG-01-003-010-0114 Centura bun.xlsx

Modificat de m0rius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Din septembrie sunt posesorul unui Seat Leon 2.0 BKD si ma confrunt cu o problema care ma cam sperie de ceva timp. Turbo "fluiera" in mod constant si destul de tare, iar zilele trecute in timpul unui drum pe autostrada a intrat in limp mode, dupa ce am repornit-o a mers perfect normal. Trebuie sa mentionez de cand am luat-o masina a mers fara nici cea mai mica problema cu exceptia acestui limp mode si a consumului de ulei, am obs ca a scazut de pe max pana aproape de minim in aprox 1500k ceea ce mi se pare destul de mult. Si de asemenea, scoate destul de mult fum in unele momente. 

Am facut si cateva loguri care sper sa fie concludente ?. Multumesc anticipat

31949156_1752169401507082_1629125045773139968_n.jpg

LOG-01-003-010-011 1.csv

LOG-01-003-010-011 2.csv

LOG-01-004-015.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminmaxf16

Capsula verificata acum un an, reglata tija la Cipos, acum dupa un an merge super prost :( 
Pareri?

LOG-01-003-010-011 (1).CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin verifica reglajele sa nu fie dereglate sau fa un bs 011

@radu9615 logurile in mers sunt in regula,esti departe de limp mode...dar daca se inmultesc limpurile trebuie sa cureti turbina

la rece o lasi mai usurel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Masina mi se pare foarte "puturoasa", asa ca am facut un log pe autostrada si mi se pare ca ar cam trebui schimbat MAF-ul . De asemenea spre sfarsitul log-ului mi-a aparut si eroarea 17675:PD Unit Injector:Cylinder3 P1267 -35 -00 - Regulation Range Exceeded. Pareri? Multumesc anticipat!

 

log.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru raspunsul rapid ??. Stiam ca nu trebuie sa imi fac griji doar pt un limp, dar de mult tot incercam sa ma interesez de cum sta treaba cu a mea turbina si asta a fost un motiv sa incep sa ma interesez. ?. Atunci sa inteleg ca fluieratul si fumul ala asa puternic sunt in regula ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radu9615 din pacate in log nu se poate vedea daca o turbina fluiera sau masina scoate fum...turbina se poate verifica si vizual

turbina iti face presiune,in 6 sec si ceva ai ajuns la 4000 de ture deci masina trage...cei drept cu un pic de lag la inceput,nu face presiunea ceruata de ecu pana in 2200 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. este vorba de un golf 1.9 Alh an 2000,EGR OFF

s-a curatat geometria si s-a schimbat actuatorul (+ reglat pe banc),N75nou,furtune vacuum siliconice (fara probleme).

Masina trage intre 2000-3000rpm,iar apoi parca nu mai are vlaga ( nu ia limp) insa se accelereaza destul de greu. de exemplu in treapta 3 nu trece de 3800ture sau in a 4-a. plus ca avand evacuare goala inainte se auzea acel sunet la schimbarea treptei de "bufnita". acum se aude doar daca schimb pana in 2000ture dar nu foarte tare...la 3000ture nu se mai aude nimic. atasasez asa: primul log este facut in grupurile : 001,010 si 011 in treapta 3 , al doilea si al treilea sunt in 003,010,011 unul in treapta 3 iar celalalt in treapta 4      toate LOG-urile le-am inceput la 1800ture si le-am terminat la 3800 ture(pe ceas),nu inteleg de ce indica eronat pe vcds (am incercat si alt interfata,la fel arata).  astept cateva raspunsuri daca aveti timp...multumesc mult

log 01 010 011.CSV

log tr 3.CSV

log tr 4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a incercat sa miste tija geometriei cu actuatorul scos dupa caratarea cu spray?

la asa curatare eu nici nu plateam manopera

turbina se curata manual,se pune degripant din belsug si o lovesti usor cu ciocanul(s a sudat de la temperaturile mari)pana se desface

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da a miscat tija a unso si cica se misca usor.

Nush de la ce ar fi spikurile de overboost. Mia ramas doar sa demontez turbina. Vacuumul am dar nush daca e cat trebuie. 

Modificat de m0rius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o problema cu un passat b5.5 1.9 AVF aparuta dupa o revizie majora (filtre/ulei/distributie/etrieri spate/pompa vacuum) - masina face boost tarziu (cam pe la 2400 ture), fata de 1800-2000 inainte. Dupa prima diagnoza s-a schimbat si EGR-ul (membrana fisurata), s-au verificat toate furtunele, s-a curatat toata tubulatura de la intercooler dar nu s-a schimbat nimic in mersul masinii si mecanicul meu e in ceata momentan.

Atasez un log facut in mers/treapta a 3-a pana la 4000 rpm - ma poate ajuta cineva cu o interpretare va rog? Pe grupul motor nu am nici un fel de eroare.

Log1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arată ca şi cum ai avea pierderi de vacuum.

Vino şi cu BS011 şi BS003 poate localizăm problema.

Vezi că la logul în mers trebuie ţinut piciorul pe acceleraţie la podea până la turaţia unde vrei să opreşti logul, dar a fost suficient şi până la 3440 rpm, important este că ai început de la turaţii scăzute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi fain de promtitudine! Am facut repede si BS03/011, dar cu motor cam rece. Din pacate la logurile din mers e cam greu sa prind sosea suficienta, mai ales ca dupa ce sare de 2500rpm masina decoleaza aproape "ca pe vremuri".

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!