Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Putin ezitat la inceput dar ar trebui sa fie bun, porneste de la 1500rpm cu pedala 100% treapta 3 si treapta 4. plus un BS11 dupa ce am incalzit-o bine.

Observati ceva? multumesc.

TR 3 LOG-01-003-010-011.xls

TR 4 LOG-01-003-010-011.xls

iBS 011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate aveti timp si va faceti o parere despre urmatorul log. Masina nu prea trage .

 

Bogdan.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul nu l ai facut cum trebuie,si anume de la 1500 la 3500-4000 rot/min pedala de acceleratie apasata la fund....

 
 

 

poti face si un bs pe canalele 3 si 11 ,asa vei primi un raspuns mai complet,daca crezi ca masina nu merge bine

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, sper sa ma ajutati si pe mine cu o problema.
Am un passat 1.9 tdi ajm, din 2000, si problema principala este ca nu trage ca inainte, se tureaza mai greoi, iar dupa 150 este moarta, si de la 100 la 150 accelereaza greu tare. Nu mai are acelasi demaraj.

Am facut 2 loguri in tr 3 si 4.

Am schimbat 3-4 mafuri, de pe 131 cp si 110 cp, masina merge la fel, sau mai prost. Am scos mufa de la maf, merge mult mult mai slab.

Am infundat furtunul de vacum de la egr, am schimbat n18 cu n75 masina merge la fel.

Daca pun turbo pe direct la vacum, masina merge ca inainte. Ce are???

 

LOG-02.xlsLOG-01.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, sper sa ma ajutati si pe mine cu o problema.

Am un passat 1.9 tdi ajm, din 2000, si problema principala este ca nu trage ca inainte, se tureaza mai greoi, iar dupa 150 este moarta, si de la 100 la 150 accelereaza greu tare. Nu mai are acelasi demaraj.

Am facut 2 loguri in tr 3 si 4.

Am schimbat 3-4 mafuri, de pe 131 cp si 110 cp, masina merge la fel, sau mai prost. Am scos mufa de la maf, merge mult mult mai slab.

Am infundat furtunul de vacum de la egr, am schimbat n18 cu n75 masina merge la fel.

Daca pun turbo pe direct la vacum, masina merge ca inainte. Ce are???

LOG-02.xls LOG-01.xls

In tr 3 ,are un underboost la inceput.in tr 4 e mai bine.

Un bs010?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS? nu stiu ce inseamna?

Care este cauza pentru sub presiunea asta?

 

Repet: daca pun turbina pe direct la vacum, masina trage perfect, exact ca inainte.

Modificat de cata_unu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bs =basic setings.intri la basic setings ,selectezi grup 011, si dai start.

Cauza nu o stiu .vezi sa fie turbo fb incins inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine sper sa revin cu logul.

 

Poate puteti sa va dati seama ca am tampit.

 

Poate sa fie n75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

 

De ceva vreme masina din dotare nu mai este lafel de sprintena si are un consum mai ridicat. Atasez un log facut astazi dimineata, in speranta ca va ve-ti da cu parerea.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai veniti faraa BS-uri ca nu vi se poate da o parere completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

 

De ceva vreme masina din dotare nu mai este lafel de sprintena si are un consum mai ridicat. Atasez un log facut astazi dimineata, in speranta ca va ve-ti da cu parerea.

 

Multumesc,

Eu cred ca MAF furnizeaza valori eronate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

De ceva vreme masina din dotare nu mai este lafel de sprintena si are un consum mai ridicat. Atasez un log facut astazi dimineata, in speranta ca va ve-ti da cu parerea.

Multumesc,

O aranjare in pagina daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,  la mine de asemenea masina nu mai trage ca inainte. Rog sa-mi spuneti parerile dvs. si ce masuri urmeaza sa intreprind.LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul pas ar fi sa inlocuiesti MAF-ul. Filtrul de aer banuiesc ca e schimbat la timp. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati sarit peste post  #10144.   :icon_bounce: multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O aranjare in pagina daca se poate.

post-87845-0-04419100-1440759660_thumb.jpost-87845-0-61212800-1440759664_thumb.jpost-87845-0-23515500-1440759674_thumb.j

Modificat de iondarie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ca logul nu e complet dar e facut intentionat asa.Ceream si eu parearea pentru ca nu ii dadeam de capat , dar pana la urma am rezolvat problema. De fapt erau mai multe. Si apropo fara grupul 10 nu imi dadeam seama despre ce era vorba. Am cerut si eu o parere dar am primit o critica. Oricum acum e OK a inviat motorul, mananca pamantul. Multumesc oricum. Nu e cuprinsa plaja de turatii sub 2300 cu acceleratie 100%,  pentru ca asa am facut logul. L-am facut in acest fel pentru ca se comporta total aiurea , odata mergea perfect, odata nu mergea si tot asa. Total aleatoriu, exact ca si cum ar fi contacte imperfecte. . Am facut log-ul in timpul unui condus normal tocmai pentru a putea cuprinde aprox toate situatiile. Masina cand tragea foarte bine, cand pierdea putere peste 2500 rot/min, cand pierdea din putere in toata gama de turatii ... Asta e ma multumeam macar cu o parere nu cu o critica.Bine ca am rezolvat problema amicului meu care era venit tocmai de la Baia Mare.

Modificat de sorinake2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu 2 log.uri...poate ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lor.... Masina nu trage cum trebuie...turbina suiera... Si nu depaseste 160 km/h

Inlocuieste MAF-ul. Se vede in al doilea log ca nici pana in 3000rpm nu citeste bine. Pune alt maf si vezi apoi cum trage.

Edit: nu mai posta aceeasi problema pe mai multe topic-uri. Conform regulamentului, trebuie sa astepti sa primesti rapuns.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O aranjare in pagina daca se poate.

01.jpg 02.jpg 03.jpg
Daca pui sub forma de grafic,presiunea turbo are valuri.ceva specific edc16 dupa 150-200k km ,actuator iesit din parametrii sau geometrie ancrasata.vezi ca sunt diferente intre loguri si anume turatia unde presiunea turbo indeplineste prescrisul.uneori intra mai devreme si alteori mai tarziu.

Maf-ul citeste peste prescris si dupa 3000rpm.deci e ok.

Un bs011.si 003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui sub forma de grafic,presiunea turbo are valuri.ceva specific edc16 dupa 150-200k km ,actuator iesit din parametrii sau geometrie ancrasata.vezi ca sunt diferente intre loguri si anume turatia unde presiunea turbo indeplineste prescrisul.uneori intra mai devreme si alteori mai tarziu.

Maf-ul citeste peste prescris si dupa 3000rpm.deci e ok.

Un bs011.si 003.

Masina are 210k real, actuatorul a fost schimbat cu unul nou acum 3-4luni si turbina/geometria variabila curatata acum 2 luni, ambele la cipos o sa-mi fac o programare sa vedem daca necesita reglaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu 2 log.uri...poate ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lor.... Masina nu trage cum trebuie...turbina suiera... Si nu depaseste 160 km/h

Dupa presiunea specifica de 1948mbar,sigur e vb de un ALH,ce sa zic nu exista acel spyke specific masinii.

Si app zicea un coleg ca maful nu e bun.eu il vad pe coloana grupului 010/si vad ca citeste bn si dupa 3000rpm adik peste 850 mg/cursa chiar si la 3800rpm.

Iar tu ai mai facut pe 008cu cele 3limitatoare.se vede si de acolo ca nu exista limitare din cauza mafului. Mai fa un bs011.

Postez si eu 2 log.uri...poate ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lor.... Masina nu trage cum trebuie...turbina suiera... Si nu depaseste 160 km/h

Inlocuieste MAF-ul. Se vede in al doilea log ca nici pana in 3000rpm nu citeste bine. Pune alt maf si vezi apoi cum trage.

Edit: nu mai posta aceeasi problema pe mai multe topic-uri. Conform regulamentului, trebuie sa astepti sa primesti rapuns.

Colegu sper ca nu am gresit eu in interpretare.sa nu creem confuzii.

Daca pui sub forma de grafic,presiunea turbo are valuri.ceva specific edc16 dupa 150-200k km ,actuator iesit din parametrii sau geometrie ancrasata.vezi ca sunt diferente intre loguri si anume turatia unde presiunea turbo indeplineste prescrisul.uneori intra mai devreme si alteori mai tarziu.

Maf-ul citeste peste prescris si dupa 3000rpm.deci e ok.

Un bs011.si 003.

Masina are 210k real, actuatorul a fost schimbat cu unul nou acum 3-4luni si turbina/geometria variabila curatata acum 2 luni, ambele la cipos o sa-mi fac o programare sa vedem daca necesita reglaje
Mergi pe mana lui cipos.stie ce face.

Postez si eu 2 log.uri...poate ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lor.... Masina nu trage cum trebuie...turbina suiera... Si nu depaseste 160 km/h

Posibil o geometrie care agata,sunt mici valuri in presiune,vad ca turbo incarca de jos din ture,sau reglaj incorect tija pt ca nu vad acel 19.9% n75 duty cycle la intrarea in wot.deci ar fi bun si bs.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Mario, e corect ce zici. M-a derutat vizualizarea de pe telefon. Intrebarea mea, totusi: nu trebuia sa citeasca mai mult MAF-ul? Vad ca la el citeste intre 999 mg si 845(850)... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Mario, e corect ce zici. M-a derutat vizualizarea de pe telefon. Intrebarea mea, totusi: nu trebuia sa citeasca mai mult MAF-ul? Vad ca la el citeste intre 999 mg si 845(850)...

Stai linistit,toti gresim.

Cum am zis,cf presiunii specificende 1948 mbar e un alh (parerea mea).si pe ross tech e chiar cu un alh exemplul lor in care iti arata cum sa diagnosyichezi un maf.si zic ca tre sa fie 850-900 la 3000/rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu 2 log.uri...poate ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lor.... Masina nu trage cum trebuie...turbina suiera... Si nu depaseste 160 km/h

Dupa presiunea specifica de 1948mbar,sigur e vb de un ALH,ce sa zic nu exista acel spyke specific masinii.

Si app zicea un coleg ca maful nu e bun.eu il vad pe coloana grupului 010/si vad ca citeste bn si dupa 3000rpm adik peste 850 mg/cursa chiar si la 3800rpm.

Iar tu ai mai facut pe 008cu cele 3limitatoare.se vede si de acolo ca nu exista limitare din cauza mafului. Mai fa un bs011.

Postez si eu 2 log.uri...poate ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lor.... Masina nu trage cum trebuie...turbina suiera... Si nu depaseste 160 km/h

Inlocuieste MAF-ul. Se vede in al doilea log ca nici pana in 3000rpm nu citeste bine. Pune alt maf si vezi apoi cum trage.

Edit: nu mai posta aceeasi problema pe mai multe topic-uri. Conform regulamentului, trebuie sa astepti sa primesti rapuns.

Colegu sper ca nu am gresit eu in interpretare.sa nu creem confuzii.

Daca pui sub forma de grafic,presiunea turbo are valuri.ceva specific edc16 dupa 150-200k km ,actuator iesit din parametrii sau geometrie ancrasata.vezi ca sunt diferente intre loguri si anume turatia unde presiunea turbo indeplineste prescrisul.uneori intra mai devreme si alteori mai tarziu.

Maf-ul citeste peste prescris si dupa 3000rpm.deci e ok.

Un bs011.si 003.

Masina are 210k real, actuatorul a fost schimbat cu unul nou acum 3-4luni si turbina/geometria variabila curatata acum 2 luni, ambele la cipos o sa-mi fac o programare sa vedem daca necesita reglaje
Mergi pe mana lui cipos.stie ce face.

Postez si eu 2 log.uri...poate ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lor.... Masina nu trage cum trebuie...turbina suiera... Si nu depaseste 160 km/h

Posibil o geometrie care agata,sunt mici valuri in presiune,vad ca turbo incarca de jos din ture,sau reglaj incorect tija pt ca nu vad acel 19.9% n75 duty cycle la intrarea in wot.deci ar fi bun si bs.

Bs pe ce anume??Si cum se face :) Deci maf.ul nu este ? Mi.a zis un mecanic ca e posibil sa fie din map sa citeasca eronatt... Ala cum vi se pare ??

Modificat de hhh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!